Hela! Ik ontwaar een discrepantie!quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:24 schreef Viking84 het volgende:
Oh, ik krijg net een Whatsappbericht: hij was gewoon thuis en is door het raam naar binnen gegaan.
Mijn eerste gedachte: Addams Family. Je hebt niet toevallig zoiets in de kast hangen?quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:31 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, dramah: wat doe ik aan vanavond.
Thema van m'n feestje is: 'Bad luck mourning in style'
quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:35 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachte: Addams Family. Je hebt niet toevallig zoiets in de kast hangen?
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Idd. Het is niet gewoon 'een huisgenoot'.quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:32 schreef Novem het volgende:
M is toch ook Vik's beste vriend? Kweenie maar als ik met mijn beste vriend(in) zou samenwonen en hij/zij komt de hele nacht niet thuis zonder iets te zeggen en dat is niet iets wat ze normaal zouden doen, zou ik ook bezorgd zijn. Woede is alleen maar een eerste reactie op angst/bezorgdheid. Misschien primitief, maar wel menselijk.
Als het om mijn vriend was gegaan zou er niet eens tijd zijn voor woede, zou waarschijnlijk meteen hysterisch alle ziekenhuizen afbellen als hij een nacht niet thuiskwam
Ik zeg: strak zwart jurkje met enorm decollete en killer heels.quote:
Waarom heb je trouwens niet even in zn kamer gekeken?quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd. Het is niet gewoon 'een huisgenoot'.
Hij was niet boos. Zou ik wel zijn als ik door het raam naar binnen had moeten klimmen. Dan had ik hem op z'n minst wakker gemaakt en de huid volgescholden(het gebeurt ook wel eens dat hij de deur op slot heeft gedaan en dan muziek op heeft en mij niet hoort..)
En dan een klassiek rode lipstick!quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:38 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik zeg: strak zwart jurkje met enorm decollete en killer heels.
Vergeet de pushup beha niet en dramatische eyeliner.
Niet boos worden!quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:05 schreef Ml-etje het volgende:
Mogge
Ik behoor weer tot de levenden. Eens even een stukje bijlezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:13 schreef Syrena het volgende:
Moggels![]()
Ik ben op mijn werk en ik heb geen zinzo eens even bij kaotic het courgettepastarecept zoeken, ze waren in de aanbieding bie de Lidl.
Ondanks dat het niet uitgezaaid is, blijft het rot nieuws. Sterkte voor jou, de familie en je paSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
^^quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:14 schreef An24 het volgende:
[..]
Ondanks dat het niet uigezaaid hebben, blijft het rotnieuws. Sterkte voor jou, de familie en je pa
Moggels![]()
Ik ben op mijn werk en ik heb geen zinzo eens even bij kaotic het courgettepastarecept zoeken, ze waren in de aanbieding bie de Lidl.
Syrena!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat erg! Het is niet te genezen? Jeetje... Je 'klinkt' vrij rustig?
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Jazeker! Nog steeds watduffig, na 3 koppen koffie. Maar goed.quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:27 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
dus je voelt je weer een beetje mens denk ik![]()
juist ja, dat. En niets mis met primitieve gevoelens waar je niets mee op schiet, alleen maar zen zijn lijkt me behoorlijk saai!quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:32 schreef Novem het volgende:
M is toch ook Vik's beste vriend? Kweenie maar als ik met mijn beste vriend(in) zou samenwonen en hij/zij komt de hele nacht niet thuis zonder iets te zeggen en dat is niet iets wat ze normaal zouden doen, zou ik ook bezorgd zijn. Woede is alleen maar een eerste reactie op angst/bezorgdheid. Misschien primitief, maar wel menselijk.
Als het om mijn vriend was gegaan zou er niet eens tijd zijn voor woede, zou waarschijnlijk meteen hysterisch alle ziekenhuizen afbellen als hij een nacht niet thuiskwam
Moggels![]()
he getverdemme, wat schrikken lijkt me dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moggels![]()
He Syreen, wat een rotnieuwsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Vaak zetten ze wel haast achter dit soort dingen, dus hopelijk pakt Maastricht het snel op. Heel veel sterkte
.
Venus in pocketformaat
© loveli
En dit. Een goede vriendschap kan net zo'n sterke band zijn als een relatie met seks.quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:32 schreef Novem het volgende:
Dat lijkt me nu juist geweldig! Helaas ben ik niet zen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:25 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
juist ja, dat. En niets mis met primitieve gevoelens waar je niets mee op schiet, alleen maar zen zijn lijkt me behoorlijk saai!
ik vind het wel lekker om op z'n tijd eens even flink boos te zijn. Dat kan behoorlijk opluchten, vind ik. Niet al te vaak hoor, maar soms.quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:32 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat lijkt me nu juist geweldig! Helaas ben ik niet zen.
Thank you! Ging ook wel goed. Eens kijken of m'n knie ook goed blijft.quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:39 schreef V1z0R het volgende:
Sterkte Syreen (en de rest van de familie natuurlijk)!
Wat is GA?
Yoghurt lijkt me een goede T JagarMisschien met wat fruit erbij?
netjes Nallster!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |