abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110265393
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110265417
Fijn vikje *O*
pi_110265422
Mijn gezicht verdwijnt in mijn onderkin en vetwangen :')
pi_110265428
Oh, dramah: wat doe ik aan vanavond.

Thema van m'n feestje is: 'Bad luck mourning in style' :')
Ja doei.
pi_110265447
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 09:24 schreef Viking84 het volgende:
Oh, ik krijg net een Whatsappbericht: hij was gewoon thuis en is door het raam naar binnen gegaan.
Hela! Ik ontwaar een discrepantie!
Je moet altijd superduperzeker weten dat de deur op slot zit, maar ondertussen staat er een raam open? ;)
Let me see you stripped down to the bone
pi_110265461
M is toch ook Vik's beste vriend? Kweenie maar als ik met mijn beste vriend(in) zou samenwonen en hij/zij komt de hele nacht niet thuis zonder iets te zeggen en dat is niet iets wat ze normaal zouden doen, zou ik ook bezorgd zijn. Woede is alleen maar een eerste reactie op angst/bezorgdheid. Misschien primitief, maar wel menselijk.

Als het om mijn vriend was gegaan zou er niet eens tijd zijn voor woede, zou waarschijnlijk meteen hysterisch alle ziekenhuizen afbellen als hij een nacht niet thuiskwam :P
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_110265467
Verhip, als ik op tijd op mijn werk wil zijn mag ik wel 'es een broek aantrekken en uit wandelen gaan!

:W
Let me see you stripped down to the bone
pi_110265535
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 09:31 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, dramah: wat doe ik aan vanavond.

Thema van m'n feestje is: 'Bad luck mourning in style' :')
Mijn eerste gedachte: Addams Family. Je hebt niet toevallig zoiets in de kast hangen?

>:) :')
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 13 april 2012 @ 09:35:21 #9
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110265543
:W vanuit Houten :)
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_110265552
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 09:35 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Mijn eerste gedachte: Addams Family. Je hebt niet toevallig zoiets in de kast hangen?

[ afbeelding ]

>:) :')
:D! Nee, 'toevallig' niet. :P
Ja doei.
  vrijdag 13 april 2012 @ 09:35:46 #11
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110265558
Ik vind dat gifje van die kerel met zijn stoel zo grappig :@ _O-
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  vrijdag 13 april 2012 @ 09:35:46 #12
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110265559
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 09:32 schreef Novem het volgende:
M is toch ook Vik's beste vriend? Kweenie maar als ik met mijn beste vriend(in) zou samenwonen en hij/zij komt de hele nacht niet thuis zonder iets te zeggen en dat is niet iets wat ze normaal zouden doen, zou ik ook bezorgd zijn. Woede is alleen maar een eerste reactie op angst/bezorgdheid. Misschien primitief, maar wel menselijk.

Als het om mijn vriend was gegaan zou er niet eens tijd zijn voor woede, zou waarschijnlijk meteen hysterisch alle ziekenhuizen afbellen als hij een nacht niet thuiskwam :P
Idd. Het is niet gewoon 'een huisgenoot'.

Hij was niet boos. Zou ik wel zijn als ik door het raam naar binnen had moeten klimmen. Dan had ik hem op z'n minst wakker gemaakt en de huid volgescholden :') (het gebeurt ook wel eens dat hij de deur op slot heeft gedaan en dan muziek op heeft en mij niet hoort..)
Niet meer actief op Fok!
pi_110265624
Maar goed, lekker vrij vandaag!

Lijst:

O - flinke kom Brinta met een beetje rietsuiker. Een theelepel pindakaas (niet in de Brinta hoor, had er gewoon even zin in)
B - huishoudelijke shit
L - eiersalade van 2 eieren en een beetje mayo op twee sneeen wit zuurdesem, kiemen, worteltjes, cherrytomaatjes
T - 2 vk knackebrod boter en salami, sinaasappel
T - handje cashews
S - HIIT
D - halve kleine homemade pizza, salade erbij denk ik
T - koffie verkeerd

Beetje random lijst vandaag, maar qua voedingsstoffen en sport prima denk ik!
pi_110265653
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 09:35 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

:D! Nee, 'toevallig' niet. :P
Ik zeg: strak zwart jurkje met enorm decollete en killer heels.
Vergeet de pushup beha niet en dramatische eyeliner. *)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_110265698
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 09:35 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Idd. Het is niet gewoon 'een huisgenoot'.

Hij was niet boos. Zou ik wel zijn als ik door het raam naar binnen had moeten klimmen. Dan had ik hem op z'n minst wakker gemaakt en de huid volgescholden :') (het gebeurt ook wel eens dat hij de deur op slot heeft gedaan en dan muziek op heeft en mij niet hoort..)
Waarom heb je trouwens niet even in zn kamer gekeken? :?
En idd, waarom stond het raam open!

Antwoorden willen we Vik!

Hoe gaat het trouwens met het daten? Al een nieuw slachtoffer op het oog? *)
Doe wat je niet durft.
pi_110265716
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 09:38 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik zeg: strak zwart jurkje met enorm decollete en killer heels.
Vergeet de pushup beha niet en dramatische eyeliner. *)
En dan een klassiek rode lipstick!
pi_110265755
En zo'n hoedje met gaas voor je gezicht er bij :9
pi_110265772
Genoeg inspiratie, thanks! :P straks eens zien wat 't wordt. Zo eerst maar 's boodschappenlijstje maken en na m'n tweede koffie op pad :9
Ja doei.
pi_110266098
Nee, nu kijken wat je hebt, dan naar de charity shops om daar te winkelen en dan boodschappen doen. B-)

Organiseren heet dat Mo! *)
Doe wat je niet durft.
pi_110266134
Ik heb een kledingkoopstop gedaan: doen met wat ik nu heb en dan als ik op een soort van streef ben wel weer eens kijken.

Oh, en zoveel geld heb ik niet meer op 't moment ;( Zelfs niet voor charity shops ;(
Ja doei.
pi_110266278
Mijn D wordt: bataat met tomaat, een salade van raapsteeltjes en ei en een chipolataworstje.
En er komt nog wat meer fruit bij want ik heb enorm zin in fruit opeens, nu iig een appel én een sinaasappel.
pi_110266512
Mogge :W

Ik behoor weer tot de levenden. Eens even een stukje bijlezen.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_110266516
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 10:05 schreef Ml-etje het volgende:
Mogge :W

Ik behoor weer tot de levenden. Eens even een stukje bijlezen.
Niet boos worden!
Ja doei.
pi_110266747
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 10:06 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Niet boos worden!
:D wrom?
pi_110266771
Moggels oO<
Ik ben op mijn werk en ik heb geen zin w/ zo eens even bij kaotic het courgettepastarecept zoeken, ze waren in de aanbieding bie de Lidl.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Vis een optie? vrijdag 13 april 2012 @ 10:14:38 #26
70532 loveli
N
pi_110266815
Pas een uitleg van een psycholoog gehoord dat in zijn optiek mensen tijdens woedeuitbarstingen tijdelijk niet helemaal geestelijk gezond zijn (temporarily insane). Mensen die als ze wielbouten niet los kunnen krijgen de auto in puin trappen, dat idee.
crap in = crap out
pi_110266816
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 10:13 schreef Syrena het volgende:
Moggels oO<
Ik ben op mijn werk en ik heb geen zin w/ zo eens even bij kaotic het courgettepastarecept zoeken, ze waren in de aanbieding bie de Lidl.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ondanks dat het niet uitgezaaid is, blijft het rot nieuws. Sterkte voor jou, de familie en je pa :*
  Vis een optie? vrijdag 13 april 2012 @ 10:15:14 #28
70532 loveli
N
pi_110266834
Wow Syreen, da's heftig nieuws met een lichtpuntje. Hoop dat hij snel geholpen wordt!
crap in = crap out
pi_110266839
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 10:14 schreef An24 het volgende:

[..]

Ondanks dat het niet uigezaaid hebben, blijft het rotnieuws. Sterkte voor jou, de familie en je pa :*
^^

Ik hoop dat hij snel geholpen kan worden!
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_110266860
Sterkte Syrena!
  vrijdag 13 april 2012 @ 10:16:35 #31
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110266882
quote:
Moggels oO<

SPOILER
Syrena! :o Wat erg! Het is niet te genezen? Jeetje... Je 'klinkt' vrij rustig? :*
pi_110267057
Jongens wat een opwinding op de vroege ochtend. En wat een gesnauw... :')

Sterkte Syreen! Maar als het operabel is en niet uitgezaaid dan is het toch oke? Dan kan hij toch weer helemaal genezen?

Ik heb vanochtend 5,5 km gerend met 9,95 km/h... bijna 10 :P
Be someone that makes you happy
pi_110267134
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 09:27 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

dus je voelt je weer een beetje mens denk ik :? :+
Jazeker! Nog steeds watduffig, na 3 koppen koffie. Maar goed.

Ze hebben wat meubels weggehaald uit m'n kantoor, ik heb alles nat afgenomen (dat doen de schoonmakers niet), en nu voel ik me heel opgeruimd!
pi_110267153
Heel veel sterkte Syrena, wat heftig! :*
pi_110267172
quote:

juist ja, dat. En niets mis met primitieve gevoelens waar je niets mee op schiet, alleen maar zen zijn lijkt me behoorlijk saai!
pi_110267226
quote:
Moggels oO<

SPOILER
he getverdemme, wat schrikken lijkt me dat. :*
pi_110267273
en dan nog maar een lijstje

O: (maar 1 O vandaag!): havermout met banaan
L: karbonaadje, broccoli en sperciebonen, spinazie.
T: avocado
T: yoghurt?
D: iets met zoete aardappel. Daarnaast heb ik nog wortel liggen. Even iets bedenken.
  vrijdag 13 april 2012 @ 10:28:09 #38
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_110267279
Rotnieuws syrena. Ik had gehoopt op een vergissing. Sterkte, voor jullie allemaal.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_110267281
quote:
Moggels oO<

SPOILER
He Syreen, wat een rotnieuws :{. Vaak zetten ze wel haast achter dit soort dingen, dus hopelijk pakt Maastricht het snel op. Heel veel sterkte :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110267334
Wat kut zeg Syrena! -O-
Sterkte!
Doe wat je niet durft.
  vrijdag 13 april 2012 @ 10:31:43 #41
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_110267388
quote:

En dit. Een goede vriendschap kan net zo'n sterke band zijn als een relatie met seks.
Knap trouwens dat mark zo rustig bleef. Ik denk dat ik een raampje ingegooid zou hebben ofzo :')
  vrijdag 13 april 2012 @ 10:32:45 #42
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_110267422
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 10:25 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

juist ja, dat. En niets mis met primitieve gevoelens waar je niets mee op schiet, alleen maar zen zijn lijkt me behoorlijk saai!
Dat lijkt me nu juist geweldig! Helaas ben ik niet zen.
pi_110267636
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2012 10:32 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dat lijkt me nu juist geweldig! Helaas ben ik niet zen.
ik vind het wel lekker om op z'n tijd eens even flink boos te zijn. Dat kan behoorlijk opluchten, vind ik. Niet al te vaak hoor, maar soms.

Ik ben trouwens de laatste tijd vrij zen, wel gek!
pi_110267666
Sterkte Syreen (en de rest van de familie natuurlijk)! :*
Wat is GA? :@

Yoghurt lijkt me een goede T Jagar :Y Misschien met wat fruit erbij?

^O^ netjes Nallster!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  vrijdag 13 april 2012 @ 10:42:12 #45
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_110267774
Sinds ik weer gestopt ben met de pil ben ik ook meer zen.
pi_110267915
Nallster :D

Ik doe geen planning :7.
pi_110268098
Syreen, klote nieuws. Maar, zoals al eerder gezegd, gelukkig wel een lichtpuntje! Hopelijk kan je vader snel terecht dan. :*
pi_110268140
Sterkte Syreen!

Mo, ik kan met de beste wil van de wereld niets ontdekken waarvan ik boos word.

Maar ik ben dan ook zo slap als een vaatdoek, ondanks dat de weegschaal blij werd (56,5 :o ) raad ik niemand een voedselvergifting aan. Gelukkig was het de laatse vakantiedag :Y

Vandaag Dday! Ik mag ook van de hormonen af O+
pi_110268300
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 10:39 schreef V1z0R het volgende:
Sterkte Syreen (en de rest van de familie natuurlijk)! :*
Wat is GA? :@

Yoghurt lijkt me een goede T Jagar :Y Misschien met wat fruit erbij?

^O^ netjes Nallster!
Thank you! Ging ook wel goed. Eens kijken of m'n knie ook goed blijft.
Hoe was je verjaardag?

Waarom geen planning Perr? Leuke plannen? :)
pi_110268331
lijstje:

O: smoothie, gemaakt door mijn lief dus lief! O+
T: rijstwafels met pindakaas
L: kleine frittata met restje groente
T: kwark en bessen
T: soep
S: fitness en cardio
D: biefstuk en groente
T: kwark
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  vrijdag 13 april 2012 @ 10:57:27 #51
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_110268345
Sterkte Syreen! Hopelijk nu niet te veel tijdverlies meer...

En ik word ook heel gemakkelijk boos, ik voel het dan gewoon naar mijn hoofd stijgen. Daarna gaat dat wel beter... Maar ik begrijp Vik.

Lijstje: Als het zo blijft wel ok denk ik, laatste tijd wel in de knoop met mijn lunch. Ik kan echt niet voor 3 dagen lunch en avondeten meenemen van thuis en de saladbar op mijn werk ben ik beu!
O: Bak kwark met muesli (lekkere zwitserse muesli, krokant maar geen suikers)
L: ? Broodje kipfilet met groentjes denk ik
T: Kwark met kiwi/pompelmoes en wat muesli
D: Stuk lasagne (het is een klein stukje)
T: Komkommer knagen, 1/4 cup a soup
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_110268394
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 10:22 schreef Nallie het volgende:

Sterkte Syreen! Maar als het operabel is en niet uitgezaaid dan is het toch oke? Dan kan hij toch weer helemaal genezen?

De overlevingskans na 5 jaar is 2%. Dus helemaal genezen richten we ons nog even niet op, eerst maar eens kijken of die operatie doorgaat.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_110268466
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 10:58 schreef Syrena het volgende:

[..]

De overlevingskans na 5 jaar is 2%. Dus helemaal genezen richten we ons nog even niet op, eerst maar eens kijken of die operatie doorgaat.
Grote kans dat het terug komt dan of?
Want als ze het geheel weg kunnen halen dan zou dat toch goed nieuws zijn?
pi_110268540
Overigens werkt bij mijn vader iemand die met dezelfde diagnose was opgegeven en die leeft nu al 5 jaar door. Hij is wel weer begonnen met roken toen, en durft nu niet meer te stoppen :')

En ik denk dan: Sjit, die leeft nog, het universum gaat vast niet 2 mensen bij hetzelfde bedrijf met dezelfde diagnose allebei in leven laten :') (net zoals ik altijd denk als iemand in mijn omgeving een meisje krijgt: Oh shit, dalijk zijn de meisjes op voordat ik aan de beurt ben oO< ).
pi_110268676
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 11:00 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Grote kans dat het terug komt dan of?
Want als ze het geheel weg kunnen halen dan zou dat toch goed nieuws zijn?
Het zaait zich heel gemeen uit, chemo/bestralen helpt niet/nauwelijks. En het wordt vaak pas ontdekt als er klachten zijn, en dan is het vaak al te laat.
pi_110268689
Kijkende naar je lijstje mag dat best een groot stuk lasagne worden gok ik, Sjaapje :Y Maar prima lijstje zo! ^O^
Volle- of magere kwark trouwens?
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2012 10:56 schreef Nallie het volgende:

[..]

Thank you! Ging ook wel goed. Eens kijken of m'n knie ook goed blijft.
Hoe was je verjaardag?

Waarom geen planning Perr? Leuke plannen? :)
Anders voor de zekerheid even je knie koelen? Mocht 'ie dan een klap gehad hebben gaat 'ie tenminste niet opzwellen en dan voel je ook beter aan of je hem natijd overbelast.

Was leuk :) Drankje en hapje :9, lullen over m'n nieuwe huisje en zulks...
Nog wel een boel slagroomtaart over :')
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  vrijdag 13 april 2012 @ 11:08:02 #57
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_110268776
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 11:06 schreef V1z0R het volgende:
Kijkende naar je lijstje mag dat best een groot stuk lasagne worden gok ik, Sjaapje :Y Maar prima lijstje zo! ^O^

Magere kwark, 500 gram over de gehele dag. Het is een klein stukje, dat zat er gisterenmorgen in de diepvries... Zit wel veel pasta en bechamelsaus in, was lasagna die ik gemaakt heb voor mijn vriendje zijn lanparty.
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_110268878
Oja, ik ging dat courgetterecept zoeken :+ Collega waar ik mee werk heeft ook niet zoveel werkzin vandaag, dus we leiden mekaar lekker af met vanalles :@ :')
pi_110268918
Sterkte syrena! Heel vervelend nieuws, hopelijk kan 'ie snel terecht... :*
pi_110268936
Viz als je nu wat dichterbij woonde! Slagroomtaart :~

En nallie geen planning omdat ik dan de hele dag alleen maar aan eten denk!
pi_110268937
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 11:05 schreef Syrena het volgende:

[..]

Het zaait zich heel gemeen uit, chemo/bestralen helpt niet/nauwelijks. En het wordt vaak pas ontdekt als er klachten zijn, en dan is het vaak al te laat.
Dat klinkt toch al minder positief :(

Het is zo moeilijk te voorspellen ook. Bij mijn schoonvader zit er een monster in van 15 cm in zijn longen. Inoperabel, maar ingekapseld. Ze hebben niet kunnen voorspellen dat hij na twee en een half jaar nog enigszins gezond doorloopt. :*
pi_110268942
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 11:06 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Anders voor de zekerheid even je knie koelen? Mocht 'ie dan een klap gehad hebben gaat 'ie tenminste niet opzwellen en dan voel je ook beter aan of je hem natijd overbelast.

Was leuk :) Drankje en hapje :9, lullen over m'n nieuwe huisje en zulks...
Nog wel een boel slagroomtaart over :')
Het is een terugkomend probleem :( doe m'n fysio oefeningen braaf, goed rekken en nu voorlopig niet te vaak en niet te ver lopen. Hij is in elk geval niet dik ofzo, doet tijdens het rennen ook geen pijn, beetje beurs en stijf gevoel alleen. Maar al beter dan vorige week!
pi_110268994
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 11:12 schreef Perruche het volgende:
Viz als je nu wat dichterbij woonde! Slagroomtaart :~

En nallie geen planning omdat ik dan de hele dag alleen maar aan eten denk!
Doe ik toch wel :')
pi_110269008
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 11:05 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik las net op de site van het KWF dat dit idd een heel gemene vorm van kanker is. Ik schrik heel erg van die lage overlevingskans, maar ik lees ook dat driekwart helemaal al niet meer te opereren is als het ontdekt wordt. Dat jouw vader wel te opereren is, is wel een goed teken.
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 13 april 2012 @ 11:16:07 #65
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110269079
Slagroomtaart :9 En dan heb ik al buikpijn :') *hopeloos geval*

Fijn divers playlistje hiero, The Killers, Bruno Mars (Lazy Song!), Hanson, Rihanna, Johnny Cash, allemaal 1 of 2 nummers :P
pi_110269102
Heel veel sterkte Syreen. Wat een akelig nieuws.
pi_110269187
quote:
9s.gif Op vrijdag 13 april 2012 11:14 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ik las net op de site van het KWF dat dit idd een heel gemene vorm van kanker is. Ik schrik heel erg van die lage overlevingskans, maar ik lees ook dat driekwart helemaal al niet meer te opereren is. Dat jouw vader wel te opereren is, is wel een goed teken.
Ik moet me echt bedwingen om niet alvast het oncologiecentrum te gaan bellen :@
Mijn opa was idd niet meer te opereren, die is 3 weken na de diagnose overleden. Maar hij had weer andere verschijnselen (oa. een waterbuik). De meneer die vorige week is overleden (Bram Bart, oa. stem van TomTom) was ook binnen drie weken overleden. Op zijn FB pagina staat een foto van hem met ingevallen wangen :X te herkenbaar.
pi_110269257
En nu weer over slagroomtaarten graag :9~

Oh, grote baas komt binnen en hij wil koffie, dus ik ga even wat werkgerelateerde dingen openzetten op mijn scherm.....
pi_110269406
Gisteren:
O: 2 beschuitjes met boter en pure hagelslag
S: stepshape interval
L: broccolisoep als gister maar geen kip. Geroosterd Allinson met boter erbij en eentje met boter en ham
T: smoothie van volle griekse yoghurt, verse jus, diepvries framboos glas coolbest powerfruit en 2 paaseitjes
T: wodka, katjang
D: laagje aardappelpuree, laagje mexicaanse groentensaus, laagje Italiaanse wokgroenten, onder de grill met wat geraspte kaas erover. Met gebakken champignons erbij
T: 4 paaseitjes nog een paar slokken sap

Vandaag:
O: 2 beschuitjes met boter en pure hagelslag
L: kliekje puree/groenten van gisteren
T: gekookt eitje of iets anders kleins
S: stepshape/interval
T: wodka
D: pizzaslice voor de film
T: Haagen dasz coupe erna. :@
pi_110269565
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 10:22 schreef Nallie het volgende:

Heftige ok hoor!
Veel sterkte syreen :*
pi_110269598
:D Hanson, Maria? :P

Voor een vegetarisch D vind ik dat best lekker klinken, Co! :9
Binnenkort eens kijken of ik zoiets kan maken met wat gehakt er door of zo :+
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 11:08 schreef Sjaapje het volgende:

[..]

Magere kwark, 500 gram over de gehele dag. Het is een klein stukje, dat zat er gisterenmorgen in de diepvries... Zit wel veel pasta en bechamelsaus in, was lasagna die ik gemaakt heb voor mijn vriendje zijn lanparty.
Ah! Dan lijk het in mijn ogen beetje weinig, moet je maar even aanzien of het genoeg is voor je. :)

quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2012 11:12 schreef Nallie het volgende:

[..]

Het is een terugkomend probleem :( doe m'n fysio oefeningen braaf, goed rekken en nu voorlopig niet te vaak en niet te ver lopen. Hij is in elk geval niet dik ofzo, doet tijdens het rennen ook geen pijn, beetje beurs en stijf gevoel alleen. Maar al beter dan vorige week!
:{
En een beetje extra krachttraining ten behoeve van je knie? Als je spieren die klap kunnen opvangen i.p.v. je knie scheelt al stukken natuurlijk!
  vrijdag 13 april 2012 @ 11:29:09 #72
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_110269661
Heel veel sterkte Syrena wil veel meer zeggen maar weet niet wat en het is niet nuttig.
Als je er behoefte aan hebt of gewoon even van je af wilt schijven dan mag je mij altijd PM'men!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_110269684
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 11:27 schreef V1z0R het volgende:

Kan echt prima zonder gehakt, dat mis je heul niet. Zelfs jij niet, carnivoor! :+
  vrijdag 13 april 2012 @ 11:30:46 #74
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_110269731
quote:
En een beetje extra krachttraining ten behoeve van je knie? Als je spieren die klap kunnen opvangen i.p.v. je knie scheelt al stukken natuurlijk!
Mijn mama gaat ook elke week flink naar de fitness voor krachtoefeningen voor haar knie, en ondertussen is ze toch weer Belgisch kampioen geworden... Terwijl 3 jaar geleden ze niet meer aan atletiek kon doen vanwege kniepijn.
Ik bijt!
(Zachtjes)
  vrijdag 13 april 2012 @ 11:32:05 #75
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_110269789
Lijst:
Ik durfde niet te gaan hardlopen want als het goed is komt vandaag mijn nieuwe telefoon :')
Dus ik heb 40 km op de hometrainer gedaan (4 afleveringen Big Bang)

O: appel
S: 40 km hometrainen
T's: tomaat, pot doperwten/wortelen met mosterd en verse peper, beschuit kaas, cappuccino
L: 2 boterhammen ham, gekookt ei, beker melk
T's: beschuit kaas, blokje choco, peer, kwark en vla
D: 500 gr broccoli, gegrilde kipfilet met champignons/ui en paprika, rijst met satesaus, komkommersalade
T: cola-berenburg en zoute stokjes
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_110269809
quote:
:D Hanson, Maria? :P

[..]

Ah! Dan lijk het in mijn ogen beetje weinig, moet je maar even aanzien of het genoeg is voor je. :)

[..]

Ja die oefeningen van fysio zijn spierversterkend ook :Y
  vrijdag 13 april 2012 @ 11:34:26 #77
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_110269880
Meh, ik ben kinder-virussen beu! Gewoon een gezond Sjaap, aub!
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_110269964
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 11:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Lijst:
Ik durfde niet te gaan hardlopen want als het goed is komt vandaag mijn nieuwe telefoon :')

T's: tomaat, pot doperwten/wortelen met mosterd en verse peper, beschuit kaas, cappuccino
D: 500 gr broccoli, gegrilde kipfilet met champignons/ui en paprika, rijst met satesaus, komkommersalade
40km? knettergek. mag nog wel even wat L bij!
  vrijdag 13 april 2012 @ 11:43:49 #79
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110270303
V1z: ja Hanson! :D Toen ik een kleine/jongere Maria was, was ik heftig fan :') Tegenwoordig vind ik twee nieuwere liedjes tof (al kan dat ook komen door de blije clips met dansende mensen): "Thinkin' Bout Somethin'" en "Give A Little" *O*
  vrijdag 13 april 2012 @ 11:45:55 #80
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110270385
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 11:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Lijst:

:') O+ schattig!!! (zou ik zelf ook niet gedaan hebben hoor :'))

:* voor Syreen... naar nieuws.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 13 april 2012 @ 11:49:27 #81
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110270535
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 11:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
V1z: ja Hanson! :D Toen ik een kleine/jongere Maria was, was ik heftig fan :') Tegenwoordig vind ik twee nieuwere liedjes tof (al kan dat ook komen door de blije clips met dansende mensen): "Thinkin' Bout Somethin'" en "Give A Little" *O*
Bestaan ze nog dan? :o.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 13 april 2012 @ 11:50:06 #82
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_110270559
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 11:36 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

40km? knettergek. mag nog wel even wat L bij!
Kom tomatencremesoep met balletjes :Y
pi_110270646
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 11:50 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Kom tomatencremesoep met balletjes :Y
Dat zet nou ook niet echt zoden aan de dijk Uniek!
Veel sporten is ok, maar zorg dan ook dat je genoeg binnenkrijgt. :)
Doe wat je niet durft.
  vrijdag 13 april 2012 @ 11:54:56 #84
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110270751
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 11:49 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Bestaan ze nog dan? :o.
Ik dacht ik laat visuele ondersteuning maar even achterwege, maareh ja! :+

Blues Brothers thema met Weird Al Yankovic (de enthousiasteling met tamboerijn) en blij dansende mensen! :D
pi_110270765
Syreen :*

Bah!
Ja doei.
pi_110271049
Ik heb vriendinnen gemaakt in het tweede streepjes topic O+ *;
pi_110271164
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 12:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
:D
Mijn favo TM-erT post er ook weer zie ik O+

Mo! Leg eens uit waar kan ik kwaad om zijn?
Niet dat ik daar de energie voor heb :P
pi_110271346
Maria, dat liedje vind ik persoonlijk niet echt leuk :{ Maar heb nog even verder geklikt en kwam bij 'Carry you there' uit, vond ik wel leuk :o
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 11:29 schreef conleche het volgende:

[..]

Kan echt prima zonder gehakt, dat mis je heul niet. Zelfs jij niet, carnivoor! :+
:@ ok...

:o http://news.discovery.com/human/women-exercise-orgasm-120319.html
pi_110271374
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 12:06 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

:D
Mijn favo TM-erT post er ook weer zie ik O+

Mo! Leg eens uit waar kan ik kwaad om zijn?
Niet dat ik daar de energie voor heb :P
Je favo TM-erT? Wiesda?
pi_110271438
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 12:10 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Je favo TM-erT? Wiesda?
Twentemeisje
pi_110271566
Nuttigheid ten top, de hele oven schoongepoetst!

Ik heb deze week weer iets spannends in de groentetas! Mangold.. Moet nog bedenken wat ik daarmee ga doen. Verder nog prei en ui, dus misschien ga ik een soort pastei maken met ragout, prei, champignons, ui en kip. Tijdje terug zoiets gemaakt en de kip gekruid met curry madras geloof ik, was erg lekker, maar de structuur kon nog wat beter.

Syrena, wat een naar nieuws, veel sterkte voor jou en je familie :*

Coco, ben even gaan lezen, wel een logische reactie :P mensen komen vaker plotsklaps topics binnenvallen, zoals ik hier :+, maar als je dat meldt in dat topic is het ook meteen wel weer klaar ;)

Mo, klinkt lekker allemaal, de hapjes! Dat zijn de betere feestjes, ipv kaas, cervelaat en paprikachips...
pi_110271595
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 12:12 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Twentemeisje
Had die niet een heel mooi huis? Met bijbehorend K&W-topic?
  vrijdag 13 april 2012 @ 12:16:58 #93
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110271631
Ik vind kaas, cervelaat en paprikachips best wel lekker! :+

V1z, dat nummer ken ik dan weer niet :D Zal eens checken! Ik ben zo'n lamkees die dan 1 nummer tegenkomt die ze leuk vindt en dan vervolgens wekenlang hetzelfde nummer draait :')
pi_110271725
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 12:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
Je hebt wel gelijk.

SPOILER
pi_110271891
Maria:

Ik snap werkelijk niks van dat topic :@

En baal van de afwezigheid van GDI :{ Brotherhood of NOD is ook wel awesome en zulks, maar toch...
:')
pi_110272293
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 12:23 schreef V1z0R het volgende:
Maria:

Ik snap werkelijk niks van dat topic :@

En baal van de afwezigheid van GDI :{ Brotherhood of NOD is ook wel awesome en zulks, maar toch...
:')
:o wat zijn ze groot geworden!
  vrijdag 13 april 2012 @ 12:34:20 #97
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110272315
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 12:33 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

En kortharig! :P
pi_110272641
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 12:33 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Die ene heeft ook al 5 kinderen ofzo! >:O

Wat een suf nummer trouwens! Doe mij dan maar MMMMMMMMMMmmmmmmmmmmmmmmmm-bop!
Doe wat je niet durft.
pi_110272839
:* voor Syrena.

En uniek, 40 km op de hometrainer omdat je een keertje niet kunt hardlopen vind ik wel redelijk extreem overcompenseren. Sowieso hoef jij natuurlijk niets te compenseren, in tegendeel, en als ik eens lijstjes van je zie dan vind ik vooral de lunches meestal erg mager eigenlijk. :@

Ook hier overigens een stop mbt het kopen van kleding. Wil nog 2-3 kilo kwijt, maar mis vooral wat sport om een en ander weer wat strakker te krijgen. Dat laatste gaat helaas voorlopig niet gebeuren tenzij mijn fysio op korte termijn wonderen gaat verrichten. ;(
  Vis een optie? vrijdag 13 april 2012 @ 12:48:38 #100
70532 loveli
N
pi_110272892
*schuift handje popcorn naar coco*
crap in = crap out
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')