Hela! Ik ontwaar een discrepantie!quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:24 schreef Viking84 het volgende:
Oh, ik krijg net een Whatsappbericht: hij was gewoon thuis en is door het raam naar binnen gegaan.
Mijn eerste gedachte: Addams Family. Je hebt niet toevallig zoiets in de kast hangen?quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:31 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, dramah: wat doe ik aan vanavond.
Thema van m'n feestje is: 'Bad luck mourning in style'
quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:35 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachte: Addams Family. Je hebt niet toevallig zoiets in de kast hangen?
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Idd. Het is niet gewoon 'een huisgenoot'.quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:32 schreef Novem het volgende:
M is toch ook Vik's beste vriend? Kweenie maar als ik met mijn beste vriend(in) zou samenwonen en hij/zij komt de hele nacht niet thuis zonder iets te zeggen en dat is niet iets wat ze normaal zouden doen, zou ik ook bezorgd zijn. Woede is alleen maar een eerste reactie op angst/bezorgdheid. Misschien primitief, maar wel menselijk.
Als het om mijn vriend was gegaan zou er niet eens tijd zijn voor woede, zou waarschijnlijk meteen hysterisch alle ziekenhuizen afbellen als hij een nacht niet thuiskwam
Ik zeg: strak zwart jurkje met enorm decollete en killer heels.quote:
Waarom heb je trouwens niet even in zn kamer gekeken?quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd. Het is niet gewoon 'een huisgenoot'.
Hij was niet boos. Zou ik wel zijn als ik door het raam naar binnen had moeten klimmen. Dan had ik hem op z'n minst wakker gemaakt en de huid volgescholden(het gebeurt ook wel eens dat hij de deur op slot heeft gedaan en dan muziek op heeft en mij niet hoort..)
En dan een klassiek rode lipstick!quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:38 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik zeg: strak zwart jurkje met enorm decollete en killer heels.
Vergeet de pushup beha niet en dramatische eyeliner.
Niet boos worden!quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:05 schreef Ml-etje het volgende:
Mogge
Ik behoor weer tot de levenden. Eens even een stukje bijlezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:13 schreef Syrena het volgende:
Moggels![]()
Ik ben op mijn werk en ik heb geen zinzo eens even bij kaotic het courgettepastarecept zoeken, ze waren in de aanbieding bie de Lidl.
Ondanks dat het niet uitgezaaid is, blijft het rot nieuws. Sterkte voor jou, de familie en je paSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
^^quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:14 schreef An24 het volgende:
[..]
Ondanks dat het niet uigezaaid hebben, blijft het rotnieuws. Sterkte voor jou, de familie en je pa
Moggels![]()
Ik ben op mijn werk en ik heb geen zinzo eens even bij kaotic het courgettepastarecept zoeken, ze waren in de aanbieding bie de Lidl.
Syrena!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat erg! Het is niet te genezen? Jeetje... Je 'klinkt' vrij rustig?
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Jazeker! Nog steeds watduffig, na 3 koppen koffie. Maar goed.quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:27 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
dus je voelt je weer een beetje mens denk ik![]()
juist ja, dat. En niets mis met primitieve gevoelens waar je niets mee op schiet, alleen maar zen zijn lijkt me behoorlijk saai!quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:32 schreef Novem het volgende:
M is toch ook Vik's beste vriend? Kweenie maar als ik met mijn beste vriend(in) zou samenwonen en hij/zij komt de hele nacht niet thuis zonder iets te zeggen en dat is niet iets wat ze normaal zouden doen, zou ik ook bezorgd zijn. Woede is alleen maar een eerste reactie op angst/bezorgdheid. Misschien primitief, maar wel menselijk.
Als het om mijn vriend was gegaan zou er niet eens tijd zijn voor woede, zou waarschijnlijk meteen hysterisch alle ziekenhuizen afbellen als hij een nacht niet thuiskwam
Moggels![]()
he getverdemme, wat schrikken lijkt me dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moggels![]()
He Syreen, wat een rotnieuwsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Vaak zetten ze wel haast achter dit soort dingen, dus hopelijk pakt Maastricht het snel op. Heel veel sterkte
.
Venus in pocketformaat
© loveli
En dit. Een goede vriendschap kan net zo'n sterke band zijn als een relatie met seks.quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:32 schreef Novem het volgende:
Dat lijkt me nu juist geweldig! Helaas ben ik niet zen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:25 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
juist ja, dat. En niets mis met primitieve gevoelens waar je niets mee op schiet, alleen maar zen zijn lijkt me behoorlijk saai!
ik vind het wel lekker om op z'n tijd eens even flink boos te zijn. Dat kan behoorlijk opluchten, vind ik. Niet al te vaak hoor, maar soms.quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:32 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat lijkt me nu juist geweldig! Helaas ben ik niet zen.
Thank you! Ging ook wel goed. Eens kijken of m'n knie ook goed blijft.quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:39 schreef V1z0R het volgende:
Sterkte Syreen (en de rest van de familie natuurlijk)!
Wat is GA?
Yoghurt lijkt me een goede T JagarMisschien met wat fruit erbij?
netjes Nallster!
De overlevingskans na 5 jaar is 2%. Dus helemaal genezen richten we ons nog even niet op, eerst maar eens kijken of die operatie doorgaat.quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:22 schreef Nallie het volgende:
Jongens wat een opwinding op de vroege ochtend. En wat een gesnauw...
Sterkte Syreen! Maar als het operabel is en niet uitgezaaid dan is het toch oke? Dan kan hij toch weer helemaal genezen?
Ik heb vanochtend 5,5 km gerend met 9,95 km/h... bijna 10
Grote kans dat het terug komt dan of?quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:58 schreef Syrena het volgende:
[..]
De overlevingskans na 5 jaar is 2%. Dus helemaal genezen richten we ons nog even niet op, eerst maar eens kijken of die operatie doorgaat.
Het zaait zich heel gemeen uit, chemo/bestralen helpt niet/nauwelijks. En het wordt vaak pas ontdekt als er klachten zijn, en dan is het vaak al te laat.quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Grote kans dat het terug komt dan of?
Want als ze het geheel weg kunnen halen dan zou dat toch goed nieuws zijn?
Anders voor de zekerheid even je knie koelen? Mocht 'ie dan een klap gehad hebben gaat 'ie tenminste niet opzwellen en dan voel je ook beter aan of je hem natijd overbelast.quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:56 schreef Nallie het volgende:
[..]
Thank you! Ging ook wel goed. Eens kijken of m'n knie ook goed blijft.
Hoe was je verjaardag?
Waarom geen planning Perr? Leuke plannen?
Magere kwark, 500 gram over de gehele dag. Het is een klein stukje, dat zat er gisterenmorgen in de diepvries... Zit wel veel pasta en bechamelsaus in, was lasagna die ik gemaakt heb voor mijn vriendje zijn lanparty.quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:06 schreef V1z0R het volgende:
Kijkende naar je lijstje mag dat best een groot stuk lasagne worden gok ik, SjaapjeMaar prima lijstje zo!
Volle- of magere kwark trouwens?
Dat klinkt toch al minder positiefquote:Op vrijdag 13 april 2012 11:05 schreef Syrena het volgende:
[..]
Het zaait zich heel gemeen uit, chemo/bestralen helpt niet/nauwelijks. En het wordt vaak pas ontdekt als er klachten zijn, en dan is het vaak al te laat.
Het is een terugkomend probleemquote:Op vrijdag 13 april 2012 11:06 schreef V1z0R het volgende:
Kijkende naar je lijstje mag dat best een groot stuk lasagne worden gok ik, SjaapjeMaar prima lijstje zo!
Volle- of magere kwark trouwens?
[..]
Anders voor de zekerheid even je knie koelen? Mocht 'ie dan een klap gehad hebben gaat 'ie tenminste niet opzwellen en dan voel je ook beter aan of je hem natijd overbelast.
Was leukDrankje en hapje
, lullen over m'n nieuwe huisje en zulks...
Nog wel een boel slagroomtaart over
Doe ik toch welquote:Op vrijdag 13 april 2012 11:12 schreef Perruche het volgende:
Viz als je nu wat dichterbij woonde! Slagroomtaart
En nallie geen planning omdat ik dan de hele dag alleen maar aan eten denk!
Ik las net op de site van het KWF dat dit idd een heel gemene vorm van kanker is. Ik schrik heel erg van die lage overlevingskans, maar ik lees ook dat driekwart helemaal al niet meer te opereren is als het ontdekt wordt. Dat jouw vader wel te opereren is, is wel een goed teken.quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:05 schreef Syrena het volgende:
[..]
Het zaait zich heel gemeen uit, chemo/bestralen helpt niet/nauwelijks. En het wordt vaak pas ontdekt als er klachten zijn, en dan is het vaak al te laat.
Ik moet me echt bedwingen om niet alvast het oncologiecentrum te gaan bellenquote:Op vrijdag 13 april 2012 11:14 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik las net op de site van het KWF dat dit idd een heel gemene vorm van kanker is. Ik schrik heel erg van die lage overlevingskans, maar ik lees ook dat driekwart helemaal al niet meer te opereren is. Dat jouw vader wel te opereren is, is wel een goed teken.
Heftige ok hoor!quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:22 schreef Nallie het volgende:
Jongens wat een opwinding op de vroege ochtend. En wat een gesnauw...
Sterkte Syreen! Maar als het operabel is en niet uitgezaaid dan is het toch oke? Dan kan hij toch weer helemaal genezen?
Ik heb vanochtend 5,5 km gerend met 9,95 km/h... bijna 10
Ah! Dan lijk het in mijn ogen beetje weinig, moet je maar even aanzien of het genoeg is voor je.quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:08 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Magere kwark, 500 gram over de gehele dag. Het is een klein stukje, dat zat er gisterenmorgen in de diepvries... Zit wel veel pasta en bechamelsaus in, was lasagna die ik gemaakt heb voor mijn vriendje zijn lanparty.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:12 schreef Nallie het volgende:
[..]
Het is een terugkomend probleemdoe m'n fysio oefeningen braaf, goed rekken en nu voorlopig niet te vaak en niet te ver lopen. Hij is in elk geval niet dik ofzo, doet tijdens het rennen ook geen pijn, beetje beurs en stijf gevoel alleen. Maar al beter dan vorige week!
Kan echt prima zonder gehakt, dat mis je heul niet. Zelfs jij niet, carnivoor!quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:27 schreef V1z0R het volgende:
Voor een vegetarisch D vind ik dat best lekker klinken, Co!
Binnenkort eens kijken of ik zoiets kan maken met wat gehakt er door of zo
Mijn mama gaat ook elke week flink naar de fitness voor krachtoefeningen voor haar knie, en ondertussen is ze toch weer Belgisch kampioen geworden... Terwijl 3 jaar geleden ze niet meer aan atletiek kon doen vanwege kniepijn.quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:27 schreef V1z0R het volgende:
En een beetje extra krachttraining ten behoeve van je knie? Als je spieren die klap kunnen opvangen i.p.v. je knie scheelt al stukken natuurlijk!
Ja die oefeningen van fysio zijn spierversterkend ookquote:Op vrijdag 13 april 2012 11:27 schreef V1z0R het volgende:
Hanson, Maria?
Voor een vegetarisch D vind ik dat best lekker klinken, Co!
Binnenkort eens kijken of ik zoiets kan maken met wat gehakt er door of zo
[..]
Ah! Dan lijk het in mijn ogen beetje weinig, moet je maar even aanzien of het genoeg is voor je.
[..]
En een beetje extra krachttraining ten behoeve van je knie? Als je spieren die klap kunnen opvangen i.p.v. je knie scheelt al stukken natuurlijk!
40km? knettergek. mag nog wel even wat L bij!quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Lijst:
Ik durfde niet te gaan hardlopen want als het goed is komt vandaag mijn nieuwe telefoon
Dus ik heb 40 km op de hometrainer gedaan (4 afleveringen Big Bang)
O: appel
S: 40 km hometrainen
T's: tomaat, pot doperwten/wortelen met mosterd en verse peper, beschuit kaas, cappuccino
L: 2 boterhammen ham, gekookt ei, beker melk
T's: beschuit kaas, blokje choco, peer, kwark en vla
D: 500 gr broccoli, gegrilde kipfilet met champignons/ui en paprika, rijst met satesaus, komkommersalade
T: cola-berenburg en zoute stokjes
quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Lijst:
Ik durfde niet te gaan hardlopen want als het goed is komt vandaag mijn nieuwe telefoon
Dus ik heb 40 km op de hometrainer gedaan (4 afleveringen Big Bang)
O: appel
S: 40 km hometrainen
T's: tomaat, pot doperwten/wortelen met mosterd en verse peper, beschuit kaas, cappuccino
L: 2 boterhammen ham, gekookt ei, beker melk
T's: beschuit kaas, blokje choco, peer, kwark en vla
D: 500 gr broccoli, gegrilde kipfilet met champignons/ui en paprika, rijst met satesaus, komkommersalade
T: cola-berenburg en zoute stokjes
Bestaan ze nog dan?quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
V1z: ja Hanson!Toen ik een kleine/jongere Maria was, was ik heftig fan
Tegenwoordig vind ik twee nieuwere liedjes tof (al kan dat ook komen door de blije clips met dansende mensen): "Thinkin' Bout Somethin'" en "Give A Little"
Kom tomatencremesoep met balletjesquote:Op vrijdag 13 april 2012 11:36 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
40km? knettergek. mag nog wel even wat L bij!
Dat zet nou ook niet echt zoden aan de dijk Uniek!quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:50 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Kom tomatencremesoep met balletjes
Ik dacht ik laat visuele ondersteuning maar even achterwege, maareh ja!quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik heb vriendinnen gemaakt in het tweede streepjes topic![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Kan echt prima zonder gehakt, dat mis je heul niet. Zelfs jij niet, carnivoor!
Je favo TM-erT? Wiesda?quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mijn favo TM-erT post er ook weer zie ik
Mo! Leg eens uit waar kan ik kwaad om zijn?
Niet dat ik daar de energie voor heb
Twentemeisjequote:
Je hebt wel gelijk.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik heb vriendinnen gemaakt in het tweede streepjes topic![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:23 schreef V1z0R het volgende:
Maria:
Ik snap werkelijk niks van dat topic
En baal van de afwezigheid van GDIBrotherhood of NOD is ook wel awesome en zulks, maar toch...
Die ene heeft ook al 5 kinderen ofzo!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |