Ander medicijntje.quote:
Zou zo maar kunnen...quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:54 schreef lezzer het volgende:
Ik denk dat haar moeder die pil voor haar haalt en zegt "zeg maar niet tegen papa".
Dat er mensen zijn die hun dochter aan de pil helpen om misbruik te verbergen? Ik zou ze de kost niet willen geven.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wie trekt hier nou wat uit zijn verband, jij begint in een topic wat over iets totaal anders gaat over het feit dat jij je fictieve 12jarige dochter geen pil wil geven.
Er zit echt bij jou een draadje verkeerd gesoldeerd.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:02 schreef betyar het volgende:
Dat er mensen zijn die hun dochter aan de pil helpen om misbruik te verbergen? Ik zou ze de kost niet willen geven.
Er wordt dan ook gesproken over mensen die in het verleden hebben laten zien hun kinderen niet op te kunnen voeden en ernstig drugsverslaafd zijn. Als je tijdens de zwangerschap drugs gebruikt is dat nou niet bepaald goed voor de gezondheid van het kind. Ik ben echt absoluut tegen staatsbemoeienis maar dit is iets waar van Vollenhoven wel degelijk een punt heeft.quote:Op vrijdag 13 april 2012 07:32 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ik denk aan fascistische regimes van vroeger, die met een oogkleurkaart bijv. bekeken of je mogelijk ''Joods bloed'' had, of whatever.
Ze zorgen eerst voor een breed maatschappelijk draagvlak door de extremen aan te voeren als reden, en dan wordt het opeens op iedereen losgelaten die in aanraking komt met de psychiatrie of het gevangeniswezen etcetera.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:03 schreef DS4 het volgende:
[..]
Er zit echt bij jou een draadje verkeerd gesoldeerd.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:53 schreef Kluts het volgende:
Maar je kop in het zand steken is pas echt achterlijk.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:02 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat er mensen zijn die hun dochter aan de pil helpen om misbruik te verbergen? Ik zou ze de kost niet willen geven.
quote:Het downsyndroom is een aangeboren afwijking die gepaard gaat met een verstandelijke beperking, typerende uitwendige kenmerken en bepaalde medische problemen, veroorzaakt doordat het erfelijk materiaal van chromosoom 21 in drievoud voorkomt
Ook niet bij vrouwen met het Down syndroom of een verstandelijke handicap?quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:19 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hoe kan een arts dat nou bepalen? Een arts kan ook niet in de toekomst kijken of iemand een goede ouder gaat worden of niet.
Wat heeft dat ermee te maken?quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:25 schreef Life2.0 het volgende:
"Ook niet bij vrouwen met het Down syndroom of een verstandelijke handicap? "
Kindermishandeling is al strafbaar.
Een goede norm is al bijvoorbeeld of iemand zelfstandig kan wonen. Zo niet ben je natuurlijk niet geschikt als ouder, want als je al niet voor jezelf kan zorgen, dan is zorgen voor een kind sowieso niet mogelijk.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:19 schreef yyyentle het volgende:
Ook niet bij vrouwen met het Down syndroom of een verstandelijke handicap?
Die mensen wonen dus soms wel zelfstandig (al dan niet met wat hulp van hulpverlening of familie). Je kunt zulke mensen best leren koken en schoonmaken, maar een kind opvoeden is echt te hoog gegrepen voor sommige.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:30 schreef DS4 het volgende:
[..]
Een goede norm is al bijvoorbeeld of iemand zelfstandig kan wonen. Zo niet ben je natuurlijk niet geschikt als ouder, want als je al niet voor jezelf kan zorgen, dan is zorgen voor een kind sowieso niet mogelijk.
Ik denk dat dát nou net de risicogroepen zijn.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:32 schreef alors het volgende:
[..]
Die mensen wonen dus soms wel zelfstandig (al dan niet met wat hulp van hulpverlening of familie). Je kunt zulke mensen best leren koken en schoonmaken, maar een kind opvoeden is echt te hoog gegrepen voor sommige.
Jawel, maar dat is dezelfde groep hoorquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:34 schreef Life2.0 het volgende:
"Ik denk dat dát nou net de risicogroepen zijn. "
Maar mensen met een iq van 70.5 is dus geen risicogroep?
Maar dit is iig een objectief bepaalbare norm. Dat wil niet zeggen dat daarmee de rest uitgesloten moet zijn.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:32 schreef alors het volgende:
Die mensen wonen dus soms wel zelfstandig (al dan niet met wat hulp van hulpverlening of familie). Je kunt zulke mensen best leren koken en schoonmaken, maar een kind opvoeden is echt te hoog gegrepen voor sommige.
Niet per sé. Geen 100% garantie. Dus je loopt de kans dat iemand om niks aan de prikpil of wat anders moet. Het lijkt me trouwens niet te controleren. Zeg gewoon dat je condooms gebruikt als anticonceptie en klaar ben je.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:19 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Ook niet bij vrouwen met het Down syndroom of een verstandelijke handicap?
Nou en? Vrouwen kunnen ook op een andere manier zwanger worden.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:43 schreef lezzer het volgende:
Lesbische stellen die na jaren nadenken eerst enorm traject door moeten van psychologen en doktoren om in aanmerking te komen voor inseminatie verzuchten wel eens "iedere mongool kan een kind krijgen en daar zeurt niemand over".
Zit een kern van waarheid in hoor.
De prikpil is toch wel te controleren?quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:43 schreef Ulx het volgende:
[..]
Niet per sé. Geen 100% garantie. Dus je loopt de kans dat iemand om niks aan de prikpil of wat anders moet. Het lijkt me trouwens niet te controleren. Zeg gewoon dat je condooms gebruikt als anticonceptie en klaar ben je.
"Sorry hoor, dat klereding scheurde. Ben nu zwanger."
Wat dan?
Dat kan ja.... Zou jij dat willen?quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:44 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nou en? Vrouwen kunnen ook op een andere manier zwanger worden.
Door een witte duif bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:44 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nou en? Vrouwen kunnen ook op een andere manier zwanger worden.
Weiger je de prikpil. Zeg dat je condooms wilt gebruiken. Anticonceptie is anticonceptie.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:48 schreef yyyentle het volgende:
[..]
De prikpil is toch wel te controleren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |