Dat je een meisje extra hormonen gaat toedienen voor wat belachelijke jeugdpuistjes.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:44 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het zijn echt huisartsen die dit voorschrijven... En die sla ik persoonlijk weer wat hoger aan dan jij in dezen.
Echt, ik snap niet wat jouw probleem hiermee is. Het werkt. Wat is er dan tegen?

Dat snap ik welquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:45 schreef Kluts het volgende:
Nou ja, blijkbaar zijn er geen andere oplossingen. Denk dat het ook heel lang geduurd heeft voor deze discussie op gang gebracht kon worden vanwege het feit dat het wellicht riekt naar die nazipraktijken maar er zit echt een wezenlijk verschil in.
Hierbij selecteer je niet op ras, maar op het vermogen een kind op te voeden. Dat iedereen kinderen kan krijgen is gewoon niet voor iedereen een even goed idee.

Denk maar niet dat mijn dochtertje hier als ze 12 is aan de pil gaat.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:47 schreef DS4 het volgende:
[..]
Klopt allemaal.
Maar Betyar zal wel stellen dat ze dan maar dikker maandverband moeten gebruiken, want vaders kunnen zich zo niet inhouden ofzo..

Mwah, ik denk niet dat ik nog bijscholing nodig heb op het gebied van Duitse propaganda, aangezien ik me daar al een jaar of 15 in verdiep.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:50 schreef DontGiveAFok het volgende:
[..]
Dat snap ik wel
Maar je onderschat hoe slim de nazi's hun hele systeem, via wetgeving en corrupte "wetenschap" na jaren hebben opgezet....serieus, voor je eigen belang, zoek dat maar eens uit
 Dus ik snap heel goed wat je bedoelt.
 Dus ik snap heel goed wat je bedoelt. 

Heb jij medische kennis, of zou dat toch iets zijn wat de huisarts heeft?quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:50 schreef betyar het volgende:
Dat je een meisje extra hormonen gaat toedienen voor wat belachelijke jeugdpuistjes.

Je weet dat zo'n beetje 80% van de vrouwen (gokje) haar hele vruchtbare leven die hormonen gebruikt hè?quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:50 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat je een meisje extra hormonen gaat toedienen voor wat belachelijke jeugdpuistjes.

Wat denk je dat er in een creme zit die ze van de huisarts anders krijgt.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:50 schreef betyar het volgende:
[..]

Dat is jouw zaak.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:51 schreef betyar het volgende:
Denk maar niet dat mijn dochtertje hier als ze 12 is aan de pil gaat.

Je kan zelfs al eens kijken naar wat er nou eigenlijk met die vrouwen gebeurt vóór dat ze zwanger raken.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:52 schreef Kluts het volgende:
Ik vind alleen dat de discussie heel erg uit zijn verband getrokken wordt door deze vergelijking en heb teveel gevallen gezien van mensen die geen kinderen hadden moeten krijgen om erop tegen te zijn dat daar iets aan gedaan wordt.

Nee, doe zoals in de Verenigde Staten, gewoon niet voorlichten en er vanuit gaan dat iedereen maagd blijft. Tuurlijk wil je niet dat je dochter van 12 neukt, maar je kop in het zand steken is pas echt achterlijk.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:51 schreef betyar het volgende:
[..]
Denk maar niet dat mijn dochtertje hier als ze 12 is aan de pil gaat.

Hoe bedoel je dat precies, wat voor motieven ze hebben?quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:53 schreef lezzer het volgende:
[..]
Je kan zelfs al eens kijken naar wat er nou eigenlijk met die vrouwen gebeurt vóór dat ze zwanger raken.
Waarom krijgen ze een kind?

Ik denk dat haar moeder die pil voor haar haalt en zegt "zeg maar niet tegen papa".quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:53 schreef DS4 het volgende:
Maar ik denk dat als er een goede reden voor is dat haar moeder jou wel even terecht wijst.

Dan denk ik dat leed...en dat van hun, een realistisch/niet emotioneel beladen oordeel in de weg staat....mening hequote:Op vrijdag 13 april 2012 16:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mwah, ik denk niet dat ik nog bijscholing nodig heb op het gebied van Duitse propaganda, aangezien ik me daar al een jaar of 15 in verdiep.Dus ik snap heel goed wat je bedoelt.
Ik vind alleen dat de discussie heel erg uit zijn verband getrokken wordt door deze vergelijking en heb teveel gevallen gezien van mensen die geen kinderen hadden moeten krijgen om erop tegen te zijn dat daar iets aan gedaan wordt.

Nou bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat precies, wat voor motieven ze hebben?

Geef ik niks om, geen pil hier in huis voor haar 16e. Dan maar jeugdpuistjes.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:52 schreef DS4 het volgende:
[..]
Heb jij medische kennis, of zou dat toch iets zijn wat de huisarts heeft?

Het is juist een realistisch beeld, ik heb het zelf niet meegemaakt bij mezelf, maar zoals eerder in dit topic verteld, ik heb een oom en tante die jaren noodopvang hebben gedaan voor uit huis geplaatste kinderen. En het is echt schandalig wat je daar dan voorbij zag komen. Vandaar dat ik deze mening heb, niet gebaseerd op emoties, gebaseerd op feiten die ik zelf heb gezien.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:55 schreef DontGiveAFok het volgende:
[..]
Dan denk ik dat leed...en dat van hun, een realistisch/niet emotioneel beladen oordeel in de weg staat....mening he
Het is een heel breed vlak, maar je moet kijken naar wat aantoonbaar een gevaar voor een kind oplevert.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:56 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou bijvoorbeeld.
Sommige mensen denken dat ze dan een man bij zich kunnen houden. Of worden die vrouwen gewoon misbruikt. Of zijn ze goedgelovig. Of dronken, of zwakzinnig of denken ze dat ze er beter van worden. Hebben ze een zorgbehoefte. Kunnen ze niet voor zichzelf zorgen en denken ze dat met een kind te compenseren.
Allemaal van die foute redenen.
Die overigens niet altijd iq-gerelateerd zijn.

Natuurlijk, gelukkig grotendeels in de jaren dat ze volwassen zijn.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:52 schreef lezzer het volgende:
[..]
Je weet dat zo'n beetje 80% van de vrouwen (gokje) haar hele vruchtbare leven die hormonen gebruikt hè?
Mooi.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat denk je dat er in een creme zit die ze van de huisarts anders krijgt.
Het werkt gewoon heel erg goed, in het verleden werd het iig heel vaak voorgeschreven.
Trek het even uit het verband.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, doe zoals in de Verenigde Staten, gewoon niet voorlichten en er vanuit gaan dat iedereen maagd blijft. Tuurlijk wil je niet dat je dochter van 12 neukt, maar je kop in het zand steken is pas echt achterlijk.

En heel erge buikkrampen?quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:57 schreef betyar het volgende:
[..]
Geef ik niks om, geen pil hier in huis voor haar 16e. Dan maar jeugdpuistjes.

Nee hoor, mama denkt er net zo over.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:53 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat is jouw zaak.
Maar ik denk dat als er een goede reden voor is dat haar moeder jou wel even terecht wijst.

Wie trekt hier nou wat uit zijn verband, jij begint in een topic wat over iets totaal anders gaat over het feit dat jij je fictieve 12jarige dochter geen pil wil geven.quote:

Ander medicijntje.quote:

Zou zo maar kunnen...quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:54 schreef lezzer het volgende:
Ik denk dat haar moeder die pil voor haar haalt en zegt "zeg maar niet tegen papa".

Dat er mensen zijn die hun dochter aan de pil helpen om misbruik te verbergen? Ik zou ze de kost niet willen geven.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wie trekt hier nou wat uit zijn verband, jij begint in een topic wat over iets totaal anders gaat over het feit dat jij je fictieve 12jarige dochter geen pil wil geven.

Er zit echt bij jou een draadje verkeerd gesoldeerd.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:02 schreef betyar het volgende:
Dat er mensen zijn die hun dochter aan de pil helpen om misbruik te verbergen? Ik zou ze de kost niet willen geven.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |