SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Vertel vertelquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:43 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik heb anders vele geleerd van zarGon. Mmm. Ik vind het fijner dat hij ouder is dan ik.
Pff, aansteller!quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:45 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik ben maar een 'die gozer'....![]()
Vaarwel fok, vaarwel turken.. Mijn hoop in de wereld is vergaan......
Oh, je bedoelt dingen als Samurai Pizza Cats, Bikermice From Mars en zulks? Vroegâh was alles betâh.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:45 schreef Julis het volgende:
[..]
Niet per se dat wat je denkt hoor. Over het algemeen. Van alles wel wat.
Je moest je vergrijpen aan haar wanneer je de kans had.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:45 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik ben maar een 'die gozer'....![]()
Vaarwel fok, vaarwel turken.. Mijn hoop in de wereld is vergaan......
Wanneer?quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:45 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
Mor ve Ötesi komen naar Melkweg zag ik op zo'n poster.
quote:
Ze vroeg mij ook nog es haar te begleiden de hele avond, beetje voordoen als haar mannetje.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je moest je vergrijpen aan haar wanneer je de kans had.
Jah, ze stonden onder invloed van drugs op het podiumquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:47 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
[..]
Duman en Mor ve Ötesi. Zo te zien is het al geweest31 maart.
Amaaaa....quote:
NOOOOOO.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:47 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
[..]
Posters hangen nog steedsquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:49 schreef xminator het volgende:
[..]
Jah, ze stonden onder invloed van drugs op het podium.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:49 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ze vroeg mij ook nog es haar te begleiden de hele avond, beetje voordoen als haar mannetje.
Maar achteraf heeft ze mij keihard geflashed, ze heeft mij kapot gemaakt. Zij heeft mijn leven verwoest..![]()
Euhw mai gotquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:49 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ze vroeg mij ook nog es haar te begleiden de hele avond, beetje voordoen als haar mannetje.
Maar achteraf heeft ze mij keihard geflashed, ze heeft mij kapot gemaakt. Zij heeft mijn leven verwoest..![]()
Brackets sis, use them.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:50 schreef Ayca het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 13 april 2012 00:47 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
[..]
[/quoteWat, pffvoortaan maar beter bijhouden wie wanneer in nederland is..
Heaumeau?quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:50 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
xminator, max leeftijdsverschil, hoeveel?
Ja, ik wil dit ook wel weten. Vijf jaar is toch niet zo veelquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:50 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
Foto's. Bestemd voor Turq.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:48 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik ga douchen, iedereen keert zich tegen mij
Niet echt verrassendquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:49 schreef xminator het volgende:
[..]
Jah, ze stonden onder invloed van drugs op het podium.
Sorry ik vind je te dikquote:
Voor mij is dat de max eigenlijkquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:51 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja, ik wil dit ook wel weten. Vijf jaar is toch niet zo veel?
Max. 2 jaar. Jongen dient wel ouder te zijn dan dame.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:50 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
quote:
Hijheeft al genoeg fotos van mij in zn bezitquote:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:52 schreef JaleesaJoia het volgende:
Wheeee
Bu aksam oluruuum beni kimse tutamaz. Sennn bile tutamazsin yildizlar tutamaaaaaazzzz
Ofzo..![]()
murat kekilli..quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:52 schreef JaleesaJoia het volgende:
Wheeee
Bu aksam oluruuum beni kimse tutamaz. Sennn bile tutamazsin yildizlar tutamaaaaaazzzz
Ofzo..![]()
Was je naar zn concert geweest??quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:52 schreef JaleesaJoia het volgende:
Wheeee
Ofzo..![]()
Bewijs!! Je mannetjequote:Op vrijdag 13 april 2012 00:53 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Hijheeft al genoeg fotos van mij in zn bezit
Haha dus nietquote:
Hoe oud ben jij nu?quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:52 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
[..]
Sorry ik vind je te dik
[..]
Voor mij is dat de max eigenlijk
Iyi ozaman. Tebrikler sana.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:54 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Haha dus niet
Ik kan turks slimmerd
Vraag turq
Je was er zelf bij dat hij persee een foto wilde samenquote:
Ook zulke foto's?quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:53 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Hijheeft al genoeg fotos van mij in zn bezit
18. Moeten ze dus minimaal 13 zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt, nu zit dit nummer in m'n hoofd.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:52 schreef JaleesaJoia het volgende:
Wheeee
Ofzo..![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:52 schreef xminator het volgende:
[..]
Max. 2 jaar. Jongen dient wel ouder te zijn dan dame.
Ja, niemand wilde foto met mijquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:55 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Je was er zelf bij dat hij persee een foto wilde samen
Ik hou van dat nummerquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:55 schreef Ayca het volgende:
[..]
Bedankt, nu zit dit nummer in m'n hoofd.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:55 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
[..]
18. Moeten ze dus minimaal 13 zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Je hebt geluk, jouw generatie 13-jarigen hebben ass en titties. Dat was bij mij nog niet zo.
Fatoe manquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:57 schreef zarGon het volgende:
[..]. Je hebt geluk, jouw generatie 13-jarigen hebben ass en titties. Dat was bij mij nog niet zo.
5 jaar is te veel... In het verleden was dat normaal, nu niet meer.quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:58 schreef Julis het volgende:
[..]
Bedoel je foetus? Da's wel heel erg jong.
Ik vind het een schat! Serieus waarquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:58 schreef Ayca het volgende:
Waarom doe je zo tegen turq jaleesa? Is toch een leuke jongen?
Wat is een fatoe dan? Yavuz heeft mijn manier van denken veranderd.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:59 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
[..]
Jij en zG passen perfect bij elkaar zie ik
Jij was afstandelijkquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:56 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja, niemand wilde foto met mij![]()
Insert forever alone pic..
(jij wilde met hem op de foto! Niet de feiten verdraaien he!)
Ik breng haar straattaalkennis ook op niveau. Neemt wel wat tijd in beslag, maar het komt goed.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:59 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
[..]
Jij en zG passen perfect bij elkaar zie ik
Een fatoe is een grap. En dat laatste is verontrustendquote:Op vrijdag 13 april 2012 01:00 schreef Julis het volgende:
[..]
Wat is een fatoe dan? Yavuz heeft mijn manier van denken veranderd.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:00 schreef Julis het volgende:
[..]
Wat is een fatoe dan? Yavuz heeft mijn manier van denken veranderd.
Harde vriendenzonegebeuren hier.quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:00 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik vind het een schat! Serieus waar
Ik dacht door Ayca's broertje?quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:01 schreef Julis het volgende:
Ik ben eergisteren ook nog erachter gekomen door hem wat paga betekent.
Zei de kaasboerinquote:Op vrijdag 13 april 2012 01:03 schreef Ayca het volgende:
Komt ervan als je in duitsland woont, krijg je geen straattaal mee.
Straattaal
Te jong bestaat niet.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:57 schreef xminator het volgende:
[..]
5 jaar is te veel... In het verleden was dat normaal, nu niet meer.
Vrouw leeft ook nog 3 jaar langer dan een man gemiddeld. Dus ze moet 8 jaar zonder jou leven. Dats te lang.
Duitsland mag dan wel ongeveer 10 km van hier af liggen, maar ik woon in Nederlandquote:Op vrijdag 13 april 2012 01:03 schreef Ayca het volgende:
Straattaal
Is serieus zo.quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:03 schreef Ayca het volgende:
Straattaal
Vertel je ervaringen, Yavuz.quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is serieus zo.. Ze zijn daar in het oosten netjes en rustig, kennen geen Marokkanen (ik werd zelfs gegroet in de bus) en de omgeving is machtigprachtig groen.
In noord-holland word je ook gewoon begroet in de bus, misschien is de reden dat jij niet begroet wordt omdat je op een mocro lijkt ofzo ?quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is serieus zo.. Ze zijn daar in het oosten netjes en rustig, kennen geen Marokkanen (ik werd zelfs gegroet in de bus) en de omgeving is machtigprachtig groen.
Waarom niet!?quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zijn leeftijd klopt niet. 18 met de kennis die hij heeft kan niet.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:07 schreef xminator het volgende:
[..]
In noord-holland word je ook gewoon begroet in de bus, misschien is de reden dat jij niet begroet wordt omdat je op een mocro lijkt ofzo ?
Ik wist niet dat je haar blond verven je ook dommer maakte.quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:08 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik zie nu pas dat ik in zn signature sta
Ze vinden het niet fijn dat ik ze betast. Of zo. Ik weet het ook niet.quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:07 schreef xminator het volgende:
[..]
In noord-holland word je ook gewoon begroet in de bus, misschien is de reden dat jij niet begroet wordt omdat je op een mocro lijkt ofzo ?
De buschauffeur groet hier ook? En ik zeg ook altijd gedag bij het uitstappenquote:Op vrijdag 13 april 2012 01:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Op mobiele versie zie je geen signaturesquote:Op vrijdag 13 april 2012 01:09 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je haar blond verven je ook dommer maakte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |