quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:49 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ze vroeg mij ook nog es haar te begleiden de hele avond, beetje voordoen als haar mannetje.
Maar achteraf heeft ze mij keihard geflashed, ze heeft mij kapot gemaakt. Zij heeft mijn leven verwoest..![]()
Euhw mai gotquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:49 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ze vroeg mij ook nog es haar te begleiden de hele avond, beetje voordoen als haar mannetje.
Maar achteraf heeft ze mij keihard geflashed, ze heeft mij kapot gemaakt. Zij heeft mijn leven verwoest..![]()
Op vrijdag 13 april 2012 00:47 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
Brackets sis, use them.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:50 schreef Ayca het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 13 april 2012 00:47 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
[..]
Duman en Mor ve Ötesi. Zo te zien is het al geweest31 maart.
[/quoteWat, pffvoortaan maar beter bijhouden wie wanneer in nederland is..
Heaumeau?quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:50 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
xminator, max leeftijdsverschil, hoeveel?
Ja, ik wil dit ook wel weten. Vijf jaar is toch niet zo veelquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:50 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
Foto's. Bestemd voor Turq.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:48 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik ga douchen, iedereen keert zich tegen mij
Niet echt verrassendquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:49 schreef xminator het volgende:
[..]
Jah, ze stonden onder invloed van drugs op het podium.
Sorry ik vind je te dikquote:
Voor mij is dat de max eigenlijkquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:51 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja, ik wil dit ook wel weten. Vijf jaar is toch niet zo veel?
Max. 2 jaar. Jongen dient wel ouder te zijn dan dame.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:50 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
quote:
Hijheeft al genoeg fotos van mij in zn bezitquote:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:52 schreef JaleesaJoia het volgende:
Wheeee
Bu aksam oluruuum beni kimse tutamaz. Sennn bile tutamazsin yildizlar tutamaaaaaazzzz
Ofzo..![]()
murat kekilli..quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:52 schreef JaleesaJoia het volgende:
Wheeee
Bu aksam oluruuum beni kimse tutamaz. Sennn bile tutamazsin yildizlar tutamaaaaaazzzz
Ofzo..![]()
Was je naar zn concert geweest??quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:52 schreef JaleesaJoia het volgende:
Wheeee
Ofzo..![]()
Bewijs!! Je mannetjequote:Op vrijdag 13 april 2012 00:53 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Hijheeft al genoeg fotos van mij in zn bezit
Haha dus nietquote:
Hoe oud ben jij nu?quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:52 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
[..]
Sorry ik vind je te dik
[..]
Voor mij is dat de max eigenlijk
Iyi ozaman. Tebrikler sana.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:54 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Haha dus niet
Ik kan turks slimmerd
Vraag turq
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |