Je was er zelf bij dat hij persee een foto wilde samenquote:
Ook zulke foto's?quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:53 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Hijheeft al genoeg fotos van mij in zn bezit
18. Moeten ze dus minimaal 13 zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt, nu zit dit nummer in m'n hoofd.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:52 schreef JaleesaJoia het volgende:
Wheeee
Bu aksam oluruuum beni kimse tutamaz. Sennn bile tutamazsin yildizlar tutamaaaaaazzzz
Ofzo..![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:52 schreef xminator het volgende:
[..]
Max. 2 jaar. Jongen dient wel ouder te zijn dan dame.
Ja, niemand wilde foto met mijquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:55 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Je was er zelf bij dat hij persee een foto wilde samen
Ik hou van dat nummerquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:55 schreef Ayca het volgende:
[..]
Bedankt, nu zit dit nummer in m'n hoofd.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:55 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
[..]
18. Moeten ze dus minimaal 13 zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Je hebt geluk, jouw generatie 13-jarigen hebben ass en titties. Dat was bij mij nog niet zo.
Fatoe manquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:57 schreef zarGon het volgende:
[..]. Je hebt geluk, jouw generatie 13-jarigen hebben ass en titties. Dat was bij mij nog niet zo.
5 jaar is te veel... In het verleden was dat normaal, nu niet meer.quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:58 schreef Julis het volgende:
[..]
Bedoel je foetus? Da's wel heel erg jong.
Ik vind het een schat! Serieus waarquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:58 schreef Ayca het volgende:
Waarom doe je zo tegen turq jaleesa? Is toch een leuke jongen?
Wat is een fatoe dan? Yavuz heeft mijn manier van denken veranderd.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:59 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
[..]
Jij en zG passen perfect bij elkaar zie ik
Jij was afstandelijkquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:56 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja, niemand wilde foto met mij![]()
Insert forever alone pic..
(jij wilde met hem op de foto! Niet de feiten verdraaien he!)
Ik breng haar straattaalkennis ook op niveau. Neemt wel wat tijd in beslag, maar het komt goed.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:59 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
[..]
Jij en zG passen perfect bij elkaar zie ik
Een fatoe is een grap. En dat laatste is verontrustendquote:Op vrijdag 13 april 2012 01:00 schreef Julis het volgende:
[..]
Wat is een fatoe dan? Yavuz heeft mijn manier van denken veranderd.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:00 schreef Julis het volgende:
[..]
Wat is een fatoe dan? Yavuz heeft mijn manier van denken veranderd.
Harde vriendenzonegebeuren hier.quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:00 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik vind het een schat! Serieus waar
Ik dacht door Ayca's broertje?quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:01 schreef Julis het volgende:
Ik ben eergisteren ook nog erachter gekomen door hem wat paga betekent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |