Zei de kaasboerinquote:Op vrijdag 13 april 2012 01:03 schreef Ayca het volgende:
Komt ervan als je in duitsland woont, krijg je geen straattaal mee.
Straattaal
Te jong bestaat niet.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:57 schreef xminator het volgende:
[..]
5 jaar is te veel... In het verleden was dat normaal, nu niet meer.
Vrouw leeft ook nog 3 jaar langer dan een man gemiddeld. Dus ze moet 8 jaar zonder jou leven. Dats te lang.
Duitsland mag dan wel ongeveer 10 km van hier af liggen, maar ik woon in Nederlandquote:Op vrijdag 13 april 2012 01:03 schreef Ayca het volgende:
Straattaal
Is serieus zo.quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:03 schreef Ayca het volgende:
Straattaal
Vertel je ervaringen, Yavuz.quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is serieus zo.. Ze zijn daar in het oosten netjes en rustig, kennen geen Marokkanen (ik werd zelfs gegroet in de bus) en de omgeving is machtigprachtig groen.
In noord-holland word je ook gewoon begroet in de bus, misschien is de reden dat jij niet begroet wordt omdat je op een mocro lijkt ofzo ?quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is serieus zo.. Ze zijn daar in het oosten netjes en rustig, kennen geen Marokkanen (ik werd zelfs gegroet in de bus) en de omgeving is machtigprachtig groen.
Waarom niet!?quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zijn leeftijd klopt niet. 18 met de kennis die hij heeft kan niet.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:07 schreef xminator het volgende:
[..]
In noord-holland word je ook gewoon begroet in de bus, misschien is de reden dat jij niet begroet wordt omdat je op een mocro lijkt ofzo ?
Ik wist niet dat je haar blond verven je ook dommer maakte.quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:08 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik zie nu pas dat ik in zn signature sta
Ze vinden het niet fijn dat ik ze betast. Of zo. Ik weet het ook niet.quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:07 schreef xminator het volgende:
[..]
In noord-holland word je ook gewoon begroet in de bus, misschien is de reden dat jij niet begroet wordt omdat je op een mocro lijkt ofzo ?
De buschauffeur groet hier ook? En ik zeg ook altijd gedag bij het uitstappenquote:Op vrijdag 13 april 2012 01:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Op mobiele versie zie je geen signaturesquote:Op vrijdag 13 april 2012 01:09 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je haar blond verven je ook dommer maakte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |