Goed om te horenquote:Op woensdag 18 april 2012 18:58 schreef Fratz het volgende:
Bedankt voor alle hartverwarmende reacties! Het doet ons goed.
Fratz wordt morgen bestraald. Het was even een discussie puntje maar het gaat toch gebeuren, ze wordt er morgen met de ambulance heen gebracht.
's Middags krijgt ze de nieuwe chemo.
Ze is vandaag lekker stoney maloney geweest door de morfine, ze doet wel iedereen de groeten!
Ongeveer de hele dag. Eerste topic wat ik lees als ik wakker word.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:59 schreef computergirl het volgende:
Fijn om te horen! We denken volgens mij allemaal vaak aan haar
Idem hier en eigenlijk ook het laaste dat ik lees voor ik naar bed ga.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:16 schreef Gia het volgende:
[..]
Ongeveer de hele dag. Eerste topic wat ik lees als ik wakker word.
Hoop dat ze er van opknapt.
Dat.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:20 schreef lionessa het volgende:
[..]
Idem hier en eigenlijk ook het laaste dat ik lees voor ik naar bed ga.
En zeker ook dat! De focus lijkt nu op Fratz te liggen, maar ik weet zeker dat ook de andere dames die hier meeposten in ieders gedachten zijn. In de mijne in ieder geval wel. Rotziekte.quote:Maar ik denk ook aan alle andere meiden (vrouwen) hoor. Jullie zijn ook niet vergeten.
Jij bedankt voor de updatesquote:Op woensdag 18 april 2012 18:58 schreef Fratz het volgende:
Bedankt voor alle hartverwarmende reacties! Het doet ons goed.
Fratz wordt morgen bestraald. Het was even een discussie puntje maar het gaat toch gebeuren, ze wordt er morgen met de ambulance heen gebracht.
's Middags krijgt ze de nieuwe chemo.
Ze is vandaag lekker stoney maloney geweest door de morfine, ze doet wel iedereen de groeten!
Stel dat die verlaging niet helpt, kunnen ze het bij de laatste dan nog een keertje verlagen of is dat geen optie?quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:33 schreef Gia het volgende:
Maandag voor mij de vijfde kuur. De taxotere, wat die neuropathie veroorzaakt, krijg ik in een wat lagere dosis, 75%. Hopelijk helpt dat om verergering te voorkomen.
Ik zie er weer als een berg tegenop, vooral volgend weekend en de dagen erna. Maar goed, het eind is in zicht. Even doorbijten.
Gelukkig!! Er zit in ieder geval verbetering in, dat is al goed!quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:08 schreef Mula het volgende:
Mijn huid is bijna weer dicht. De brandwonden doen op sommige plekken nog gemeen pijn, maar het voelt een stuk beter dan een paar dagen geleden.
Hè wat vervelend! Waar kwam dat vandaan of dat weet je niet?quote:Op zondag 22 april 2012 12:00 schreef Rottdog het volgende:
Voelt zich weer op deze aardbol, pfffff paar dagen heel licht/koud in mijn hoofd geweest niet erg funny.
In het ergste geval kan de chemo gestopt worden, dus dat ik de zesde niet krijg.quote:Op zondag 22 april 2012 12:49 schreef automatic_ het volgende:
Stel dat die verlaging niet helpt, kunnen ze het bij de laatste dan nog een keertje verlagen of is dat geen optie?
Blijft ook nog heel lang bruin. Bij mij is het nog steeds bruin.quote:Op zondag 22 april 2012 20:24 schreef Mula het volgende:
Het gaat erg goed met de huid inmiddels. Het is helemaal dicht, dus geen gaasjes en troep meer nodig. Het is nu alleen aan het vervellen. Komen behoorlijk grote stukken zwarte huid vanaf. Ziet er smakelijk uit.![]()
Dank je, ben om 10.15 aan de beurt. Gaat duren tot na de lunch, gok ik. En ze hebben daar altijd lekkere soep bij de lunch!!quote:Gia, veel succes morgen!!
Was gisteren. Zit er al in.quote:Op dinsdag 24 april 2012 08:05 schreef Brighteyes het volgende:
Brrrr, dat met je huid klinkt nog flink naar Mula.![]()
Succes vandaag Gia!
Geeft niet, is toch lief, hoor!quote:Op dinsdag 24 april 2012 08:54 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ging nog eens teruglezen en ik zie jouw reactie op Rottdog die zegt 'succes' morgen.
![]()
Sorry!
Op het ogenblik wel. Zeker zittend.quote:Hopelijk valt de pijn in je voeten mee!
Aspergesoep, lekker!quote:Op dinsdag 24 april 2012 08:56 schreef Mula het volgende:
En Gia, was de soep lekker?Ik vind de lunch op de dagbehandeling ook altijd leuk. Ik laat ook gewoon asociaal mijn brood smeren ipv het zelf te doen.
![]()
Hoe gaat het eigenlijk met je nagels?
BE, de huid ziet er ranzig uit, maar is, sinds het dicht is, prima te doen. Toen het nog open lag, was het wel echt naar. Ik heb me vorige week voor het eerst echt zielig gevoeld en heb een aantal dagen bijna non-stop lopen huilen.
Ook handig voor Fratzman-to-be! Ik neem aan dat met al die Lush-stank normaal ademhalen in jullie huis voorlopig even geen optie meer is!quote:Op woensdag 25 april 2012 18:11 schreef Fratz het volgende:
En nog een update: ik heb inmiddels een zuurstofinstallatie thuis. Is heel erg fijn.
quote:Op woensdag 25 april 2012 18:28 schreef Mula het volgende:
[..]
Ook handig voor Fratzman-to-be! Ik neem aan dat met al die Lush-stank normaal ademhalen in jullie huis voorlopig even geen optie meer is!![]()
Dat.quote:[b]Op woensdag 25 april 2012 18:28 schreef Mula
Fijn dat je er blij mee bent... en nog fijner te horen dat de pijnbestrijding inmiddels een stuk beter is!
Dat inderdaad! En hopelijk smaakt die voeding beter dan dat het klinkt, haha. Geniet van het badderenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |