Goed om te horenquote:Op woensdag 18 april 2012 18:58 schreef Fratz het volgende:
Bedankt voor alle hartverwarmende reacties! Het doet ons goed.
Fratz wordt morgen bestraald. Het was even een discussie puntje maar het gaat toch gebeuren, ze wordt er morgen met de ambulance heen gebracht.
's Middags krijgt ze de nieuwe chemo.
Ze is vandaag lekker stoney maloney geweest door de morfine, ze doet wel iedereen de groeten!
Ongeveer de hele dag. Eerste topic wat ik lees als ik wakker word.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:59 schreef computergirl het volgende:
Fijn om te horen! We denken volgens mij allemaal vaak aan haar
Idem hier en eigenlijk ook het laaste dat ik lees voor ik naar bed ga.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:16 schreef Gia het volgende:
[..]
Ongeveer de hele dag. Eerste topic wat ik lees als ik wakker word.
Hoop dat ze er van opknapt.
Dat.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:20 schreef lionessa het volgende:
[..]
Idem hier en eigenlijk ook het laaste dat ik lees voor ik naar bed ga.
En zeker ook dat! De focus lijkt nu op Fratz te liggen, maar ik weet zeker dat ook de andere dames die hier meeposten in ieders gedachten zijn. In de mijne in ieder geval wel. Rotziekte.quote:Maar ik denk ook aan alle andere meiden (vrouwen) hoor. Jullie zijn ook niet vergeten.
Jij bedankt voor de updatesquote:Op woensdag 18 april 2012 18:58 schreef Fratz het volgende:
Bedankt voor alle hartverwarmende reacties! Het doet ons goed.
Fratz wordt morgen bestraald. Het was even een discussie puntje maar het gaat toch gebeuren, ze wordt er morgen met de ambulance heen gebracht.
's Middags krijgt ze de nieuwe chemo.
Ze is vandaag lekker stoney maloney geweest door de morfine, ze doet wel iedereen de groeten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |