Ik ben de tweede in de familie (voor zover ik weet). De eerste is een tante die ergens halverwege de 40 was tijdens de diagnose. Volgens mij hebben familieleden geprobeerd om toen uit te laten zoeken of het erfelijk was, maar wou het ziekenhuis daar niet aan meewerken gezien haar leeftijd en het feit dat zij de eerste in de familie was.
Ik mag het nu wel laten onderzoeken. Begin 30, agressieve vorm en aan beide kanten en dus in theorie een kandidaat voor mutatie op het gen. Volgens de ene dokter kan ik er vanuit gaan dat het erfelijk is, maar de andere dokter zegt dat ik ook gewoon pech kan hebben. Dokter 3 zegt dat alleen de erfelijkheidstest er wat over kan zeggen.
rottdog, licht in je hoofd zijn lijkt me echt een rotbijwerking. Dan ben je meteen zo uitgeschakeld. Dat ben je ook als je goed misselijk bent, maar daar hebben ze tenminste een hele lading pilletjes voor!

Mijn wondvocht wordt er (zeer waarschijnlijk) uitgehaald, maar dan pas over een paar weken. 6 Weken na de laatste bestraling mag er pas iets in het bestraalde gebied gedaan worden (en daar zit ook het vocht). Het wordt inmiddels echt vervelend; er zit zo`n bobbel op mn ribben dat mijn arm er altijd tegenaan komt. En juist dat stuk is het ergste verbrand op het moment, dus het is ook nog verdomde pijnlijk allemaal.
Het gaat erg goed met de huid inmiddels. Het is helemaal dicht, dus geen gaasjes en troep meer nodig. Het is nu alleen aan het vervellen. Komen behoorlijk grote stukken zwarte huid vanaf. Ziet er smakelijk uit.
Gia, veel succes morgen!!