Lieve, lieve fok!sters!

Vandaag een hele rustige dag gehad samen met mijn moeder.
Beetje gekletst en zo en samen de inhoud van twee dozen medische voeding bekeken die ik van de diëtist heb gekregen. We moesten lachen toen we er drankjes inzaten met pina colada smaak!

En toen kwam mijn vader langs, die had een pakje van de postbode meegekregen...
![3b1273d7.jpg]()
OMG! Wat ontzettend lieeeeeeeeeeeeefffff!
We hebben echt even heel stil en met tranen in de ogen naar de cadeautjes gekeken.
Wat ontzettend heerlijk! Wat zijn jullie een schatten, ik weet niet zo goed wat ik er van moet zeggen, woorden doen tekort. Badderen is zo'n beetje het enige wat echt heel fijn is voor mijn botten dus echt ik kan niet genoeg benadrukken hoe blij ik ben!
Ik ga er straks dan ook meteen van genieten! En meneer Fratz ook want die mag na afloop nog even lekker smeren, hihi!
En nog een update: ik heb inmiddels een zuurstofinstallatie thuis. Is heel erg fijn. Mijn linkerarm doet bijna niet meer mee, ik kan er niks mee, geen eens een broodje smeren. Mijn pijnbestrijding is veel beter. Heb nu fentanyl pleisters. Waarschijnlijk wordt de dosis morgen weer opgehoogd. Heb ook morfine neusspray, werkt heel goed, wordt er wel helemaal wappie van. Maar ik slaap er wel lekker op, haha! Verder met nieuwe chemo begonnen (Mula

). Hoop dat het mijn pijn gaat verlichten.
*ben nog steeds stil van zoveel forum liefde*
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.