Godsamme, nu valt het kwartje. Was het je daar om te doen. Onduidelijke Turk dat je bent.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik jaag je niet op de kast, er is een locatie en een tijdstip. Ik ben daar sowieso aanwezig, aangezien ik in de buurt moet zijn voor mijn werk. Moet je niet afdruipen nu, dat zou zonde zijn. Ik wil wel eens graag zien hoe een Tukker omgaat met getinte medemensen, zoals jij dat zo heldhaftig omschreef.

Heinekenquote:Op donderdag 12 april 2012 22:41 schreef Bluesdude het volgende:
heren, heren..... zo moet dat toch niet .
Spreek een datum en plaats af volgende week
Dan kan iemand een goede camera meenemen, iemand anders komt met een picknickmandje met inhoud. Een derde persoon neemt een verbandtrommeltje mee..
Oja... en wel Heineken erbij, anders kom ik niet.

quote:Op donderdag 12 april 2012 22:41 schreef Bluesdude het volgende:
heren, heren..... zo moet dat toch niet .
Spreek een datum en plaats af volgende week
Dan kan iemand een goede camera meenemen, iemand anders komt met een picknickmandje met inhoud. Een derde persoon neemt een verbandtrommeltje mee..
Oja... en wel Heineken erbij, anders kom ik niet.

Hoe voorspelbaar. Een grote mond, niets meer niets minder.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:41 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Godsamme, nu valt het kwartje. Was het je daar om te doen. Onduidelijke Turk dat je bent.
Toe, quote die post nog eens. Laat iedereen eens zien hoe je nog steeds als Mutant woorden verdraait. Of is je capeje nu ff af?

Ik had niet afgebeld hoor.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoe voorspelbaar. Een grote mond, niets meer niets minder.

Mooi zo. Je weet hoe mijn auto eruit ziet, dus we kunnen elkaar niet mislopen.quote:

De rest ontwijk je.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mooi zo. Je weet hoe mijn auto eruit ziet, dus we kunnen elkaar niet mislopen.

Ik heb het nog even opgezocht. Het is tankstation Ruwiel, Shell zit daar.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:49 schreef 3-voud het volgende:
[..]
De rest ontwijk je.
Obvious troll is obv...

Neem wel je badpak mee.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb het nog even opgezocht. Het is tankstation Ruwiel, Shell zit daar.

Wel handig als je nog je automerk/kleur doorgeeft. Je had een witte Mercedes meen ik toch? Dat moet wel opvallen. Ik ben wel benieuwd wat voor show jij de getinte medemens kan laten zien.quote:

We hebben het nu over 3-voud en Mutant01 en hun, binnenkort, eerste ervaring op een homo-ontmoetingsplek.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:55 schreef GSbrder het volgende:
Heb ik nog wat juicy's gemist over Joden, nazi's of verkrachtingen? Het zijn telkens vrij beperkte discussiepunten.

Dat is voor 3-voud vast geen eerste ervaring......quote:Op donderdag 12 april 2012 22:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
We hebben het nu over 3-voud en Mutant01 en hun, binnenkort, eerste ervaring op een homo-ontmoetingsplek.

Die liggen langs de A27. En ik wist niet dat het homo-ontmoetingsplekken waren totdat ik tijdens het kanen van een boterham (in de auto) naakt zag bewegen in de bosjes naast mij.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
We hebben het nu over 3-voud en Mutant01 en hun, binnenkort, eerste ervaring op een homo-ontmoetingsplek.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |