Hem ken ik pas weer als ie iets wat hem niet zint wil verbieden.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:43 schreef eriksd het volgende:
Goed zo, wijs die VS maar even terecht.
D_N met het bezwerende vingertje, zo ken ik hem weer.
Ja ja, dat kijk je alleen maar om Annie te aanschouwen.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:43 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Oke.
Ik weet genoeg , ik ga Community kijken.
It all happens right here in the SC.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:48 schreef waht het volgende:
Dit ging allemaal over de verwestering van Marrakech?
Wat de neuk mensen, dit moeten we niet willen.
Het gaat snel met de fokroddels tegenwoordig? Is Mei Li Vos nu al tot fan van Mao gestigmatiseerd.? Nog een paar dagen en ze is een massamoordenaar á la onze nationale held J.P. Coen.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die zijn fan van Maosson Zedongsson?
quote:Op donderdag 12 april 2012 22:02 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Het gaat snel met de fokroddels tegenwoordig? Is Mei Li Vos nu al tot fan van Mao gestigmatiseerd.? Nog een paar dagen en ze is een massamoordenaar á la onze nationale held J.P. Coen.
Ik had het knelpunt wel goed in de smiezen.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:48 schreef waht het volgende:
Dit ging allemaal over de verwestering van Marrakech?
Wat de neuk mensen, dit moeten we niet willen.
Maar jij bent dan ook superallerbesteturk.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:12 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik had het knelpunt wel goed in de smiezen.
Alle Turken uit Zuid zijn oke.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook superallerbesteturk.
Ome Oscar zag ik al langskomen.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:14 schreef von_Preussen het volgende:
Zometeen maar even "Het snelle geld" kijken.
Ik kan niet zo goed omgaan met complimentjes.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook superallerbesteturk.
Nee hoor.quote:
Fuck you to.quote:
Knelpunten behoren tot de portefeuille van Voorschrift.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:12 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik had het knelpunt wel goed in de smiezen.
Daar mag je in je eentje lekker druk om maken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |