Nee hoor.quote:
Fuck you to.quote:
Knelpunten behoren tot de portefeuille van Voorschrift.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:12 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik had het knelpunt wel goed in de smiezen.
Daar mag je in je eentje lekker druk om maken.quote:
Gezellig.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:24 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Daar mag je in je eentje lekker druk om maken.
Komt die PM met je adres nog? Of deed je wat internet-stoer?quote:
Noem maar een parkeerplek op, ik kom je dan wel even opzoeken. Ik ga niet mijn persoonlijke adresgegevens aan een halve PHPér geven. Graag een beetje centraal, nabij Utrecht.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:25 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Komt die PM met je adres nog? Of deed je wat internet-stoer?
quote:Op donderdag 12 april 2012 22:25 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Komt die PM met je adres nog? Of deed je wat internet-stoer?
Oh, je speelt het balletje terug.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Noem maar een parkeerplek op, ik kom je dan wel even opzoeken. Ik ga niet mijn persoonlijke adresgegevens aan een halve PHPér geven. Graag een beetje centraal, nabij Utrecht.
A2, tankstation voor afslag vinkeveen, ben even de naam kwijt. Daar? Om 13:00 uur, ik zie je morgen.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:27 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Oh, je speelt het balletje terug.
Internet-stoer dus. What else is new?
Echt hèquote:Op donderdag 12 april 2012 22:28 schreef Tem het volgende:
Jongens, dit heeft een te hoog hou me tegen gehalte.
Hou me tegen!quote:Op donderdag 12 april 2012 22:26 schreef De_Guidance het volgende:
Zionisme geeft pas een perverse prikkel !!
Vinkeveenquote:Op donderdag 12 april 2012 22:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
A2, tankstation voor afslag vinkeveen, ben even de naam kwijt. Daar? Om 13:00 uur, ik zie je morgen.
Neuh, knal jij maar lekker door de porseleinkast.quote:
Dat soort flutstationnetjes hebben van die zandweggetjes erachter lopen.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, ik kom op de fiets naar een tankstation langs de A2.
Hoe ben jij zo een naar mens geworden eigenlijk ?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:30 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Neuh, knal jij maar lekker door de porseleinkast.
Ik denk inderdaad dat ik van Rotterdam daar naartoe ga fietsen. Heel snugger.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:31 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat soort flutstationnetjes hebben van die zandweggetjes erachter lopen.
Ik zie wat je bedoeld.
Onderschat B_A niet.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:30 schreef waht het volgende:
Ik ben de enige die Tem tegen zou kunnen houden denk ik.
Je hoeft het mij niet uit te leggen hoor. Wil dat allemaal niet eens weten.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat ik van Rotterdam daar naartoe ga fietsen. Heel snugger.
Prima, dan zien wij elkaar dus morgen.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:32 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je hoeft het mij niet uit te leggen hoor. Wil dat allemaal niet eens weten.
Oh? Dat deed ik wel namelijk. Maar nu je het zegt, wie weet wat voor duivels wapentuig hij in die baard verstopt.quote:
Zet wel je fiets op slot. Schijnen nogal wat buut'nlanders rond te lopen.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Prima, dan zien wij elkaar dus morgen.
Maakt niet uit, die hebben het toch niet op mij gemunt, alleen op Tukkers.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:33 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zet wel je fiets op slot. Schijnen nogal wat buut'nlanders rond te lopen.
Zum kotzen.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:35 schreef Boze_Appel het volgende:
Is het vanavond internetheldenavond?
Het is in ieder geval met voldoende hang en sluitwerk beveiligd.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:33 schreef waht het volgende:
[..]
Oh? Dat deed ik wel namelijk. Maar nu je het zegt, wie weet wat voor duivels wapentuig hij in die baard verstopt.
Aldus de POL Uitsmijter. Als er iemand een held is ben jij het wel.quote:
Kom op. Je weet best dat je met dit niveau mij niet op de kast krijgt. Probeer eens wat anders.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, die hebben het toch niet op mij gemunt, alleen op Tukkers.
Iedereen een cape en een zorro maskertje.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:35 schreef Boze_Appel het volgende:
Is het vanavond internetheldenavond?
Met 2 dooiers.quote:
Ik jaag je niet op de kast, er is een locatie en een tijdstip. Ik ben daar sowieso aanwezig, aangezien ik in de buurt moet zijn voor mijn werk. Moet je niet afdruipen nu, dat zou zonde zijn. Ik wil wel eens graag zien hoe een Tukker omgaat met getinte medemensen, zoals jij dat zo heldhaftig omschreef.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:36 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Kom op. Je weet best dat je met dit niveau mij niet op de kast krijgt. Probeer eens wat anders.
Zorro is geen held, dat is gewoon een homo in een strak pakje met een auto-antenne.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Iedereen een cape en een zorro maskertje.
Auto-antenne?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:40 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zorro is geen held, dat is gewoon een homo in een strak pakje met een auto-antenne.
quote:Op donderdag 12 april 2012 22:40 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zorro is geen held, dat is gewoon een homo in een strak pakje met een auto-antenne.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |