Venema moet het draaien...quote:Op donderdag 12 april 2012 21:19 schreef alors het volgende: [..] Volgens mij draait hij het toch gewoon, dus ik zou harder lachen als ik Dinand was.
quote:Op donderdag 12 april 2012 21:22 schreef Cee het volgende:
Dit is zo'n beetje als het voor de klas staan bij een spreekbeurt. Je hebt allemaal loeigrote banners opgehangen, zet een Powerpointje neer waar steeds 'Ik ben de beste' op staat, je huurt een fanfare in om jezelf mee te introduceren en eindigt met een grote taart waar allemaal sterretjes op zijn aangestoken. En je spreekbeurt gaat over elastiekjes.
Nee, die kijken naar dezelfde show als onsquote:Op donderdag 12 april 2012 21:22 schreef Wootism het volgende:
Ik zit nu 5 minuten te kijken..... wat the fuck is er met het publiek?
Heb ze daar geen microfoon boven hangen of zo?
Zou jij nu de pan uit swingen dan?quote:Op donderdag 12 april 2012 21:22 schreef Arcee het volgende:
Is die zaal nou zo dood of lijkt dat maar zo?
Dat is zo. Ze beseffen zich nu dat ze voor die paar euro ook in de kroeg hadden kunnen zitten en meer hadden kunnen lachen.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:22 schreef Arcee het volgende:
Is die zaal zou zo dood of lijkt dat maar zo?
Heerlijk dit.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:22 schreef Cee het volgende:
Dit is zo'n beetje als het voor de klas staan bij een spreekbeurt. Je hebt allemaal loeigrote banners opgehangen, zet een Powerpointje neer waar steeds 'Ik ben de beste' op staat, je huurt een fanfare in om jezelf mee te introduceren en eindigt met een grote taart waar allemaal sterretjes op zijn aangestoken. En je spreekbeurt gaat over elastiekjes.
geen probleem mee, Triggerfinger en De Staat waren prima te doen alleenquote:Op donderdag 12 april 2012 21:20 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat vind ik zo stom, alleen naar een concert gaan.
elastiekjes...weet ik weinig van.....quote:Op donderdag 12 april 2012 21:22 schreef Cee het volgende:
twitter:coen3fm twitterde op donderdag 12-04-2012 om 21:19:53@Rutger_zelf Lekker aan het genieten Rutger?
reageer retweet
twitter:Rutger_zelf twitterde op donderdag 12-04-2012 om 21:23:12@coen3fm beetje tammig nog. Dat publiek man. Trap dat eens aan. reageer retweet
Het enige verschil tussen mij en dat publiek is dat ik zitquote:Op donderdag 12 april 2012 21:22 schreef Lov1 het volgende:
[..]
Nee, die kijken naar dezelfde show als ons
Ze kunnen ook weinig anders, aangezien het niet boeiend is wat er gebeurd.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:22 schreef Arcee het volgende:
Is die zaal nou zo dood of lijkt dat maar zo?
Ach ja Radio1 draait zelfs vaker bandjes die ze op 3fm niet durven te draaien.quote:
Torre is sowieso een baas. logisch want Nijmegenaarquote:
welke Lisa?quote:Op donderdag 12 april 2012 21:24 schreef miieejj het volgende:
Stond lisa nou daar als achtergrond zangeres !?!?![]()
quote:Op donderdag 12 april 2012 21:24 schreef henkde_j het volgende:
Ik vind het sowieso een beetje een huisvrouwen avond qua muziek. Ik verdenk mijn moeder er van dat ze het allemaal top vindt
quote:Op donderdag 12 april 2012 21:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Torre is sowieso een baas. logisch want Nijmegenaarnet als ik (Van geboorte)
Nijmegenquote:Op donderdag 12 april 2012 21:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Die is ook lelijk afgezakt dan.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:24 schreef miieejj het volgende:
hee ja, 1 van de dames lijkt iig wel op Lisa Loisquote:Op donderdag 12 april 2012 21:24 schreef miieejj het volgende:
Kan wel kloppen ja, doet ze al langer.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:24 schreef miieejj het volgende:
ow, alle winnaars van die "talentenjachten" eindigen zo, of ze gaan pizza's bakkenquote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 21:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ow, alle winnaars van die "talentenjachten" eindigen zo, of ze gaan pizza's bakken
ja? als achtergrondzangeres.. och gruttequote:Op donderdag 12 april 2012 21:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kan wel kloppen ja, doet ze al langer.
Je eigen argument in dezelfde zin onderuit halenquote:Op donderdag 12 april 2012 21:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
De mijne ook.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:24 schreef henkde_j het volgende:
Ik vind het sowieso een beetje een huisvrouwen avond qua muziek. Ik verdenk mijn moeder er van dat ze het allemaal top vindt
Klem tussen de vrachtdeur...met zn brilquote:
huh? hoezo? iedereen uit Nijmegen is een baas. dat ontkracht ik toch nergens?quote:Op donderdag 12 april 2012 21:26 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Je eigen argument in dezelfde zin onderuit halen
bij holy moly was er een luisteraar die vroeg of hij de bril thuis liet, dan konden er meer mensen naar binnenquote:
geilquote:
Ik vond die ene over de 3D film ook leuk. Hoe ging die ook alweer, "neem je als je naar een 3D film gaat je eigen rollen rode en groene folie mee?"quote:Op donderdag 12 april 2012 21:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bij holy moly was er een luisteraar die vroeg of hij de bril thuis liet, dan konden er meer mensen naar binnen
En Raccoon is rood als een kreeftquote:Op donderdag 12 april 2012 21:27 schreef ChatGirl het volgende:
Waylon heeft zijn tienrittenkaart van de zonnenbank er in 1 dag doorheengejast? Jeez, wat is die bruin
Noord Nederland representquote:Op donderdag 12 april 2012 21:28 schreef alors het volgende:
Wat een kutnummers allemaal zegBehalve KRAAN
ik nietquote:
Ik ook. 't Is niet dat ik al hun platen heb of zo maar ik heb ze een paar keer bij toeval live gezien en dat was goed te doen!quote:
quote:
Jaquote:Op donderdag 12 april 2012 21:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die vrouw die er steeds bij loopt ook. Door de 'drukte'.
Heb je het wel eens gehoord 's nachts? Tiesto die 'presenteert'.quote:
Coen geeft toe dat het kut istwitter:coen3fm twitterde op donderdag 12-04-2012 om 21:30:35@Rutger_zelf Een goede publieksopwarmer is idd wel een puntje voor volgens jaar. reageer retweet
mwoah..misschien toch de invloed van Leiden SR?quote:
Jupquote:
Ik vond mezelf opeens weer een goede DJ, gewoon spontaan.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:30 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Heb je het wel eens gehoord 's nachts? Tiesto die 'presenteert'.
quote:Op donderdag 12 april 2012 21:31 schreef Pino112 het volgende:
Coen geeft toe dat het kut istwitter:coen3fm twitterde op donderdag 12-04-2012 om 21:30:35@Rutger_zelf Een goede publieksopwarmer is idd wel een puntje voor volgens jaar. reageer retweet
sowieso als hij praatquote:Op donderdag 12 april 2012 21:30 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Want anders was het natuurlijk meteen manipulatie geweest idd!quote:
Precies. Als het publiek nou eenmaal zo stemt, dan is dat zo. Da's het mooie van een publieksprijs. Kan heel saai worden... maar ook heel verrassend.quote:
ja, ik ga mezelf dan altijd stilletjes in slaap huilen...quote:Op donderdag 12 april 2012 21:30 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit, ik vind de muziek an sich al erg genoeg! Maar, wel een keer bij Giel, komt ie voorbij (afgespeeld van een bandje), "Hey Giel, dit is Tiësto's clubhit, het is de nieuwe van bleepetyblopson en heet Woppediewopbeng". Tenenkrommend.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:30 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het om de muziekquote:Op donderdag 12 april 2012 21:30 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
neuh gewoon enorm populairquote:Op donderdag 12 april 2012 21:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mwoah..misschien toch de invloed van Leiden SR?
Hadden ze die dingen maar niet weg moeten geven aan mensen die zich verveelden en per ongeluk sms'jes gingen sturen.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:31 schreef Pino112 het volgende:
Nou idd, dan hadden Roel en ik nu daar juichend gestaanquote:Op donderdag 12 april 2012 21:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Hadden ze die dingen maar niet weg moeten geven aan mensen die zich verveelden en per ongeluk sms'jes gingen sturen.
dat zorgt voor interactie tussen de artiesten!quote:Op donderdag 12 april 2012 21:32 schreef henkde_j het volgende:
Ook goed bedacht dat Sander steeds 2 winnaars moet opvangen
Die draait niet meer zoveel door de week hoor sinds hij papa isquote:
al tongend voor de camera!quote:Op donderdag 12 april 2012 21:33 schreef alors het volgende:
[..]
Nou idd, dan hadden Roel en ik nu daar juichend gestaan
Dat kan morgen mooi in de De TV Draait door, met terugblikken naar deze geslaagde avondquote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 21:34 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat kan morgen mooi in de De TV Draait door, met terugblikken naar deze geslaagde avond
quote:Op donderdag 12 april 2012 21:33 schreef alors het volgende:
[..]
Nou idd, dan hadden Roel en ik nu daar juichend gestaan
ja, vind je het gek? jezus is dood en zo'n kist zet je gewoon op een karretjequote:Op donderdag 12 april 2012 21:34 schreef Cee het volgende:
Echt, de EO lukt het beter om Jezus door Rotterdam te regisseren dan 3FM om Waylon op tijd een podium op te jagen.
Organisatie echt een 0.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:34 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat kan morgen mooi in de De TV Draait door, met terugblikken naar deze geslaagde avond
we zijn goed bezigquote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 21:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, vind je het gek? jezus is dood en zo'n kist zet je gewoon op een karretje
niet grappig? kak...quote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 21:35 schreef Lov1 het volgende:
Ik zie ook nog wel gebeuren dat Waylon het podium niet opgaat 'omdat hij niet de juiste vibe voelt'
zou me niks verbazen als de eo meer geld tot hun beschikking heeft dan 3 FMquote:Op donderdag 12 april 2012 21:34 schreef Cee het volgende:
Echt, de EO lukt het beter om Jezus door Rotterdam te regisseren dan 3FM om Waylon op tijd een podium op te jagen.
Net als Right Said Fred bij Serieus Live!quote:Op donderdag 12 april 2012 21:35 schreef Lov1 het volgende:
Ik zie ook nog wel gebeuren dat Waylon het podium niet opgaat 'omdat hij niet de juiste vibe voelt'
Serieuzzz livequote:Op donderdag 12 april 2012 21:36 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Net als Right Said Fred bij Serieus Live!
Ja, waar blijft Caro?quote:
Edwin is er weer mensen.quote:
Toen was het plein gewoon leeg.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:36 schreef henkde_j het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien!quote:
Oh god ja.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:36 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Die foto's van dat plein.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:36 schreef alors het volgende:
[..]
Serieuzzz livegodver ik moet nog lachen als ik daaraan denk
En ben ik met mijn vrienden weggestuurd. Omdat wij hen "belachelijk" maakten op het pleinquote:
wowquote:Op donderdag 12 april 2012 21:38 schreef ChatGirl het volgende:
Het jasje van Ilse lijkt op zo'n binnenkantdingetje van filterkoffie
ik heb rare associaties met kleding, i know
Ik ook niet.quote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 21:38 schreef henkde_j het volgende:
[..]
En ben ik met mijn vrienden weggestuurd. Omdat wij hen "belachelijk" maakten op het plein
We stonden alleen met onze fietsen boven ons hoofd op de eerste(en enige)rij
quote:Op donderdag 12 april 2012 21:38 schreef henkde_j het volgende:
[..]
En ben ik met mijn vrienden weggestuurd. Omdat wij hen "belachelijk" maakten op het plein
We stonden alleen met onze fietsen boven ons hoofd op de eerste(en enige)rij
prima winnaresquote:
quote:Op zondag 18 december 2011 22:53 schreef henkde_j het volgende:
Nu bij serieuuzz live. Presentatrice: Nog even en er staan misschien wel 10 mensen!!
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 december 2011 07:31 schreef henkde_j het volgende:
De zanger van de Memphis Maniacs worstelt zich door de menigte om bij het glazen huis te komen.
quote:
quote:
Ik heb toen echt 10 minuten in een lachstuip gelegen.quote:
22u afterparty hoe GEFUCKINGWELDIG het wel niet is he.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:41 schreef rubbereend het volgende:
Die awards worden echt in sneltreinvaart uitgereikt
ik fapte al op haar bij die Not so Tough clipquote:Op donderdag 12 april 2012 21:40 schreef heloef het volgende:
Klacht 1: Ilse wint wat
Klacht 2: Sinds wanneer is zij eigenlijk heel aantrekkelijk?
Terwijl er eerder in de show klachten hier voorbij kwamen dat 't te langzaam ging. 't Is ook nooit goed...quote:Op donderdag 12 april 2012 21:41 schreef rubbereend het volgende:
Die awards worden echt in sneltreinvaart uitgereikt
quote:
NEHquote:Op donderdag 12 april 2012 21:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Terwijl er eerder in de show klachten hier voorbij kwamen dat 't te langzaam ging. 't Is ook nooit goed...
Deze show kan me niet lang genoeg duren.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Terwijl er eerder in de show klachten hier voorbij kwamen dat 't te langzaam ging. 't Is ook nooit goed...
Bij mij volgens mij niemandquote:Op donderdag 12 april 2012 21:42 schreef Cee het volgende:
Hihi, volgens mij hebben al m'n stemmen gewonnen.Behalve GBTTZ. Oh, en Gers.
Ik heb een ding voor vrouwen met pony's, het begon bij Gerrie.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik fapte al op haar bij die Not so Tough clip
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Daar doe je het voorquote:Op donderdag 12 april 2012 21:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb toen echt 10 minuten in een lachstuip gelegen.
quote:Op donderdag 12 april 2012 21:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb een ding voor vrouwen met pony's, het begon bij Gerrie.nee, ik krijg grote Rots van bepaalde kapselsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
De show heeft geen tempo, maar die awards, steeds twee achter elkaar enzoquote:Op donderdag 12 april 2012 21:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
quote:
Ze laten de zin ook niet afmaken, ze wilden eigenlijk nog zeggen "...dat ik hier nog steeds ben, waar is de bar?"quote:Op donderdag 12 april 2012 21:43 schreef Wootism het volgende:
Ik kan die "Ik had het niet verwacht!" niet meer horen
Tooske en De Kast - When you;re Gonequote:Op donderdag 12 april 2012 21:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
De show heeft geen tempo, maar die awards, steeds twee achter elkaar enzo
Zelf de TMF awards waren betere shows
Het is wel je geluksdagquote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 21:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Alsof ze voor een zaal vol paspoppen staan op te treden.
Reactie van iemand uit de organisatie:quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:41 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Klopt, maar de rest van de dagen niet!
Ik heb het vermoeden dat het er volgend jaar niet weer zal zijn
quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:25 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
De eerste editie van Serious Request trok ook niet veel mensen....
ik denk eerder heel Destine!quote:
Beetje dit idee iddquote:Op donderdag 12 april 2012 21:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Alsof ze voor een zaal vol paspoppen staan op te treden.
Qua mannen valt het dan wel weer tegen...quote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 21:46 schreef henkde_j het volgende:
Nog een leuk gesprek uit het Serieuzzz Live toptic:
[..]
Reactie van iemand uit de organisatie:
[..]
Wat zou je daar willen zien dan? Ik vind dit voor 3fm juist erg voorspelbaar. En ze weten dat de minder bekende fapbandjes van 3fm (Destine, Kensington) nog minder kijkers trekken.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:46 schreef rubbereend het volgende:
ligt het aan mij of treden echt net de verkeerde artiesten op. Dat had toch veel meer echt 3fm kunnen zijn ipv weer Waylon enzo
Wessel van Diepen?quote:Op donderdag 12 april 2012 21:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Qua mannen valt het dan wel weer tegen...
En dat terwijl er het zelfde productiebedrijf achter zit.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:45 schreef Cee het volgende:
Echt, Ekstra Weekend op 101tv heeft betere regie.
Haha iddquote:Op donderdag 12 april 2012 21:48 schreef alors het volgende:
Als ze hadden gezegd dat er stoelen stonden had ik het geloofd.
Dan gaat de tv écht uit, dat kan ik niet aanquote:
Dat er zoals bij Linda Wagemakers op het songfestival, een stuk of 5 man onder die jurk uitkomt.quote:
Muse, Metallica en Slipknot als het kanquote:Op donderdag 12 april 2012 21:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat zou je daar willen zien dan? Ik vind dit voor 3fm juist erg voorspelbaar. En ze weten dat de minder bekende fapbandjes van 3fm (Destine, Kensington) nog minder kijkers trekken.
en niemand die het zag in Nederlandquote:Op donderdag 12 april 2012 21:48 schreef ChatGirl het volgende:
Die
[..]
Dat er zoals bij Linda Wagemakers op het songfestival, een stuk of 5 man onder die jurk uitkomt.
en van schrik een complete vuurwerkfabriek ontploft!quote:Op donderdag 12 april 2012 21:48 schreef ChatGirl het volgende:
Die
[..]
Dat er zoals bij Linda Wagemakers op het songfestival, een stuk of 5 man onder die jurk uitkomt.
Nah.quote:
Dat was toch later?quote:Op donderdag 12 april 2012 21:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en van schrik een complete vuurwerkfabriek ontploft!
wel veul geldquote:
Dat werd toen toch daarna afgekapt.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en niemand die het zag in Nederland
was gewoon live op tv. pas na het nummer van Spanje (dacht ik) werd er gekapt met de liveuitzending (en schakelde ik over naar de Belg)quote:Op donderdag 12 april 2012 21:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en niemand die het zag in Nederland
neuh, eerst vuuwerkfabriek en 's avonds pas de jurk van Linda.quote:
ow dat zou ook wel kunnen, weet wel dat de uitzending niet is afgemaaktquote:Op donderdag 12 april 2012 21:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat werd toen toch daarna afgekapt.
wie??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |