Venema moet het draaien...quote:Op donderdag 12 april 2012 21:19 schreef alors het volgende: [..] Volgens mij draait hij het toch gewoon, dus ik zou harder lachen als ik Dinand was.
quote:Op donderdag 12 april 2012 21:22 schreef Cee het volgende:
Dit is zo'n beetje als het voor de klas staan bij een spreekbeurt. Je hebt allemaal loeigrote banners opgehangen, zet een Powerpointje neer waar steeds 'Ik ben de beste' op staat, je huurt een fanfare in om jezelf mee te introduceren en eindigt met een grote taart waar allemaal sterretjes op zijn aangestoken. En je spreekbeurt gaat over elastiekjes.
Nee, die kijken naar dezelfde show als onsquote:Op donderdag 12 april 2012 21:22 schreef Wootism het volgende:
Ik zit nu 5 minuten te kijken..... wat the fuck is er met het publiek?
Heb ze daar geen microfoon boven hangen of zo?
Zou jij nu de pan uit swingen dan?quote:Op donderdag 12 april 2012 21:22 schreef Arcee het volgende:
Is die zaal nou zo dood of lijkt dat maar zo?
Dat is zo. Ze beseffen zich nu dat ze voor die paar euro ook in de kroeg hadden kunnen zitten en meer hadden kunnen lachen.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:22 schreef Arcee het volgende:
Is die zaal zou zo dood of lijkt dat maar zo?
Heerlijk dit.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:22 schreef Cee het volgende:
Dit is zo'n beetje als het voor de klas staan bij een spreekbeurt. Je hebt allemaal loeigrote banners opgehangen, zet een Powerpointje neer waar steeds 'Ik ben de beste' op staat, je huurt een fanfare in om jezelf mee te introduceren en eindigt met een grote taart waar allemaal sterretjes op zijn aangestoken. En je spreekbeurt gaat over elastiekjes.
geen probleem mee, Triggerfinger en De Staat waren prima te doen alleenquote:Op donderdag 12 april 2012 21:20 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat vind ik zo stom, alleen naar een concert gaan.
elastiekjes...weet ik weinig van.....quote:Op donderdag 12 april 2012 21:22 schreef Cee het volgende:
twitter:coen3fm twitterde op donderdag 12-04-2012 om 21:19:53@Rutger_zelf Lekker aan het genieten Rutger?
reageer retweet
twitter:Rutger_zelf twitterde op donderdag 12-04-2012 om 21:23:12@coen3fm beetje tammig nog. Dat publiek man. Trap dat eens aan. reageer retweet
Het enige verschil tussen mij en dat publiek is dat ik zitquote:Op donderdag 12 april 2012 21:22 schreef Lov1 het volgende:
[..]
Nee, die kijken naar dezelfde show als ons
Ze kunnen ook weinig anders, aangezien het niet boeiend is wat er gebeurd.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:22 schreef Arcee het volgende:
Is die zaal nou zo dood of lijkt dat maar zo?
Ach ja Radio1 draait zelfs vaker bandjes die ze op 3fm niet durven te draaien.quote:
Torre is sowieso een baas. logisch want Nijmegenaarquote:
welke Lisa?quote:Op donderdag 12 april 2012 21:24 schreef miieejj het volgende:
Stond lisa nou daar als achtergrond zangeres !?!?![]()
quote:Op donderdag 12 april 2012 21:24 schreef henkde_j het volgende:
Ik vind het sowieso een beetje een huisvrouwen avond qua muziek. Ik verdenk mijn moeder er van dat ze het allemaal top vindt
quote:Op donderdag 12 april 2012 21:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Torre is sowieso een baas. logisch want Nijmegenaarnet als ik (Van geboorte)
Nijmegenquote:Op donderdag 12 april 2012 21:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Die is ook lelijk afgezakt dan.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:24 schreef miieejj het volgende:
hee ja, 1 van de dames lijkt iig wel op Lisa Loisquote:Op donderdag 12 april 2012 21:24 schreef miieejj het volgende:
Kan wel kloppen ja, doet ze al langer.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:24 schreef miieejj het volgende:
ow, alle winnaars van die "talentenjachten" eindigen zo, of ze gaan pizza's bakkenquote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 21:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ow, alle winnaars van die "talentenjachten" eindigen zo, of ze gaan pizza's bakken
ja? als achtergrondzangeres.. och gruttequote:Op donderdag 12 april 2012 21:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kan wel kloppen ja, doet ze al langer.
Je eigen argument in dezelfde zin onderuit halenquote:Op donderdag 12 april 2012 21:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
De mijne ook.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:24 schreef henkde_j het volgende:
Ik vind het sowieso een beetje een huisvrouwen avond qua muziek. Ik verdenk mijn moeder er van dat ze het allemaal top vindt
Klem tussen de vrachtdeur...met zn brilquote:
huh? hoezo? iedereen uit Nijmegen is een baas. dat ontkracht ik toch nergens?quote:Op donderdag 12 april 2012 21:26 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Je eigen argument in dezelfde zin onderuit halen
bij holy moly was er een luisteraar die vroeg of hij de bril thuis liet, dan konden er meer mensen naar binnenquote:
geilquote:
Ik vond die ene over de 3D film ook leuk. Hoe ging die ook alweer, "neem je als je naar een 3D film gaat je eigen rollen rode en groene folie mee?"quote:Op donderdag 12 april 2012 21:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bij holy moly was er een luisteraar die vroeg of hij de bril thuis liet, dan konden er meer mensen naar binnen
En Raccoon is rood als een kreeftquote:Op donderdag 12 april 2012 21:27 schreef ChatGirl het volgende:
Waylon heeft zijn tienrittenkaart van de zonnenbank er in 1 dag doorheengejast? Jeez, wat is die bruin
Noord Nederland representquote:Op donderdag 12 april 2012 21:28 schreef alors het volgende:
Wat een kutnummers allemaal zegBehalve KRAAN
ik nietquote:
Ik ook. 't Is niet dat ik al hun platen heb of zo maar ik heb ze een paar keer bij toeval live gezien en dat was goed te doen!quote:
quote:
Jaquote:Op donderdag 12 april 2012 21:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die vrouw die er steeds bij loopt ook. Door de 'drukte'.
Heb je het wel eens gehoord 's nachts? Tiesto die 'presenteert'.quote:
Coen geeft toe dat het kut istwitter:coen3fm twitterde op donderdag 12-04-2012 om 21:30:35@Rutger_zelf Een goede publieksopwarmer is idd wel een puntje voor volgens jaar. reageer retweet
mwoah..misschien toch de invloed van Leiden SR?quote:
Jupquote:
Ik vond mezelf opeens weer een goede DJ, gewoon spontaan.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:30 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Heb je het wel eens gehoord 's nachts? Tiesto die 'presenteert'.
quote:Op donderdag 12 april 2012 21:31 schreef Pino112 het volgende:
Coen geeft toe dat het kut istwitter:coen3fm twitterde op donderdag 12-04-2012 om 21:30:35@Rutger_zelf Een goede publieksopwarmer is idd wel een puntje voor volgens jaar. reageer retweet
sowieso als hij praatquote:Op donderdag 12 april 2012 21:30 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Heb je het wel eens gehoord 's nachts? Tiesto die 'presenteert'.
Want anders was het natuurlijk meteen manipulatie geweest idd!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |