Vind het ook zeker niet netjes en gebruik het woord zelf ook niet graag. Het floepte er zomaar uit. Daarom betaal ik er ook graag voor maar 800 euro past net niet in mn budget.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:49 schreef Prospos het volgende:
Schelden met kankerbetalen moet je, homo.
Bedankt voor de tip. Daar had ik nog niet eens bij stilgestaan.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:49 schreef OverRated het volgende:
TS' boete is wel gerechtvaardigd. Je hebt je door de drank mee laten slepen, niet de emoties. Eigen schuld dus. Misschien komt er jog een boete openbare dronkenschap bij of zo
Doe dan een picca van je bon/brief waarop 800 vermeld staat.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:52 schreef PietBel het volgende:
[..]
Geloof me ik open niet graag zo`n topic.
Ja, want het is absoluut onterecht dat je een boete krijgt als je een agent kanker toewenst.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:50 schreef BasEnAad het volgende:
Echte misdaden blijven onbestraft, maar een verder onschuldige burger die vloekt of plast wordt gelijk aangepakt. Zo werkt het hier nou eenmaal.
Nee sorry. Was niet echt een topic bedoeld om te vermaken. Wou ff wat info inwinnen.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:54 schreef KeimpeHart het volgende:
[..]
Doe dan een picca van je bon/brief waarop 800 vermeld staat.
Iemand die een ander kanker toewenst is ook niet helemaal zuiver he.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:50 schreef BasEnAad het volgende:
Echte misdaden blijven onbestraft, maar een verder onschuldige burger die vloekt of plast wordt gelijk aangepakt. Zo werkt het hier nou eenmaal.
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Iemand die een ander kanker toewenst is ook niet helemaal zuiver he.
Terecht dat je een boete gehad hebt dus. Maar zo hoog...quote:
3800 zelfs. Als je het niet met de boete eens bent zal de rechter oordelen, maar dat kan zowel positief als negatief uitpakken. Of je het risico wil nemen moet je zelf weten, ik zou advies inwinnen bij de rechtswinkel.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:01 schreef PietBel het volgende:
Ze mogen max 3000 euro schrijven indien ze willen maar idd, hoog.
"Eenvoudige belediging van een ambtenaar in tegenwoordigheid" Noemen ze het tegenwoordig.
Vind het jammer dat de verklaring er niet bij zit ondanks dat ik deze niet heb ondertekend.
Had graag willen lezen in welke ernst het verhaal op papier staat (eigelijks niet maar toch).
Bedankt voor je reactie.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
3800 zelfs. Als je het niet met de boete eens bent zal de rechter oordelen, maar dat kan zowel positief als negatief uitpakken. Of je het risico wil nemen moet je zelf weten, ik zou advies inwinnen bij de rechtswinkel.
Het is natuurlijk wel lekker makkelijk zo even 800 euro te cashen.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Iemand die een ander kanker toewenst is ook niet helemaal zuiver he.
Ja. Fijn wel. Ik zie het als een soort van vrijwillige tokkiebelastingquote:Op donderdag 12 april 2012 20:19 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel lekker makkelijk zo even 800 euro te cashen.
De verhouding is natuurlijk helemaal zoek he. De echte klootzakken gaan vrijuit.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:33 schreef erikkll het volgende:
[..]
Ja. Fijn wel. Ik zie het als een soort van vrijwillige tokkiebelasting
Simpel. Ze moeten ook de schatkist spekken. Niemand die daarom heen kan.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:45 schreef HardMetal het volgende:
Dat TS een boete krijgt voor die smakeloze opmerking vind ik wel terecht, maar ACHT HONDER EURO!!!!!!
Ts je bent waarschijnlijk zo'n sukkelige belastingbetaler die zich redelijk normaal in deze maatschappij begeeft. Tja, dan ben je al snel de pineut bij oom agent en consorten.
Tip: De volgende keer dat je gepakt wordt met wildplassen blaf je alleen nog maar, je bent tenslotte een hond, die mag wel de boel onder pissen.
De belastingdienst is er om de schatkist te spekken, oom agent is er om criminaliteit ed tegen te gaan. Dat het in Nederland niet zo werkt wil nog steeds niet zeggen dat het moreel correct is om oom agent als tollenaar in te zetten.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:48 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Simpel. Ze moeten ook de schatkist spekken. Niemand die daarom heen kan.
Maak jezelf niks wijs. De politieagenten moeten een quotum halen. Dat is puur voor de begroting dat ze een verplichte quotum hebben. Boetegelden zijn gewoon ook een deel van de inkomsten van de overheid.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:54 schreef HardMetal het volgende:
[..]
De belastingdienst is er om de schatkist te spekken, oom agent is er om criminaliteit ed tegen te gaan. Dat het in Nederland niet zo werkt wil nog steeds niet zeggen dat het moreel correct is om oom agent als tollenaar in te zetten.
Fuck jou gast, een hele maandsalaris betalen omdat je iemand een woord toezegt. Kom toch.:')quote:Op donderdag 12 april 2012 19:49 schreef Prospos het volgende:
Schelden met kankerbetalen moet je, homo.
Het was terecht. Daarmee basta!quote:Op donderdag 12 april 2012 23:22 schreef Gamesua het volgende:
[..]
Fuck jou gast, een hele maandsalaris betalen omdat je iemand een woord toezegt. Kom toch.:')
Moet je het in een keer betalen TS?quote:Op donderdag 12 april 2012 23:22 schreef Gamesua het volgende:
[..]
Fuck jou gast, een hele maandsalaris betalen omdat je iemand een woord toezegt. Kom toch.:')
Karr-1 kom d'r maar inquote:Op donderdag 12 april 2012 22:09 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Maak jezelf niks wijs. De politieagenten moeten een quotum halen. Dat is puur voor de begroting dat ze een verplichte quotum hebben. Boetegelden zijn gewoon ook een deel van de inkomsten van de overheid.
Zie o.a. Politie / handhaver o.i.d aanhoudenquote:
Geloof je echt dat ze de quotum afschaffen. Er komt heus wel iets anders voor in de plaats. Per slot van rekening moeten ze ergens het geld vandaan halen. Ik geloof er niks van dat het afgeschaft is. Het beestje heeft een andere naam gekregen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:03 schreef r_one het volgende:
[..]
Zie o.a. Politie / handhaver o.i.d aanhouden
Beter vertel je 't karr-1quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:07 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Geloof je echt dat ze de quotum afschaffen. Er komt heus wel iets anders voor in de plaats. Per slot van rekening moeten ze ergens het geld vandaan halen. Ik geloof er niks van dat het afgeschaft is. Het beestje heeft een andere naam gekregen.
De politie is de sterke arm van de staat, punt.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:54 schreef HardMetal het volgende:
[..]
De belastingdienst is er om de schatkist te spekken, oom agent is er om criminaliteit ed tegen te gaan. Dat het in Nederland niet zo werkt wil nog steeds niet zeggen dat het moreel correct is om oom agent als tollenaar in te zetten.
true naan0r, truequote:Op vrijdag 13 april 2012 00:32 schreef Jajong het volgende:
Agenten. Triestkankervolk. Je beboeten als je over de stoep fietst maar als er 10 mocro's op 2 homosexuelen in aan 't stampen zijn blijven ze op een afstandje toekijken. Slappe fags.
Such a n00b.quote:
Hahahaquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |