en vergeet de handboeien niet..quote:
Je snapt zelf ook wel dat dat slechts als voorbeeld gebruikt werd, en bovenstaande niets aan de vraag verandert, toch?quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:15 schreef karr-1 het volgende:
Ik neem aan dat het uitwisselen van smeergeld niet in het openbaar plaats gaat vinden. En dan nog, hoe wil je bewijzen dat het smeergeld is?
Dat niet bestaande principe bedoel je?quote:
Voor een burgerarrest anders wel een lastig ding.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:50 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Je snapt zelf ook wel dat dat slechts als voorbeeld gebruikt werd, en bovenstaande niets aan de vraag verandert, toch?
Net zo niet-bestaand als het bonnenquotum nooit bestaan heeft.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:28 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat niet bestaande principe bedoel je?
Precies, ook dat heeft nooit bestaan dus ik ben blij dat we het eens zijnquote:Op woensdag 11 april 2012 13:33 schreef r_one het volgende:
[..]
Net zo niet-bestaand als het bonnenquotum nooit bestaan heeft.
Apart dat je iets kunt afschaffen wat (volgens jou dan, ben bang dat we het niet eens zijnquote:Op woensdag 11 april 2012 13:42 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Precies, ook dat heeft nooit bestaan dus ik ben blij dat we het eens zijn
Ze noemen het afschaffen, ze bedoelen natuurlijk bevestigen dat het nooit bestaan heeftquote:Op woensdag 11 april 2012 13:49 schreef r_one het volgende:
[..]
Apart dat je iets kunt afschaffen wat (volgens jou dan, ben bang dat we het niet eens zijn) nooit bestaan heeft. Heel apart.
http://www.rijksoverheid.(...)snel-afschaffen.html
quote:Op woensdag 11 april 2012 13:52 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ze noemen het afschaffen, ze bedoelen natuurlijk bevestigen dat het nooit bestaan heeft
quote:Hij gaat dan ook zo snel mogelijk met de politie om tafel om duidelijk te maken dat de quota moeten verdwijnen.
Kwestie van interpretatie. Deze discussie hebben we vaker gehad en gaan we geen van beiden winnen, dus ik begin er niet weer over.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:54 schreef r_one het volgende:
[..]![]()
Nee, ze bedoelen met 'afschaffen' ook 'afschaffen', Karr:
[..]
Nee Karr, deze informatie (van nota bene de Rijksoverheid) laat bar weinig ruimte voor verschillende interpretaties.quote:
Zwaktebod.quote:Deze discussie hebben we vaker gehad en gaan we geen van beiden winnen, dus ik begin er niet weer over.
http://www.rijksoverheid.(...)ogakkoord/veiligheidquote:Bonnenquota verdwijnen en worden niet door iets vergelijkbaars vervangen.
Wel 'vaker', niet 'vaak genoeg'.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Meer een goede keuze, want deze discussie is al vaak genoeg langsgekomen..
Als je er echt zeker van bent dat het een misdrijf/strafbaar feit is, en je met je nieuwsgierigheid niet een jarenlange undercover actie om zeep helpt, kan je als burger inderdaad ook een agent arresteren.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:58 schreef grijper het volgende:
Mag je als burger een politie agent aanhouden als je hem op heterdaad betrapt met het plegen van een misdrijf? Bijvoorbeeld het accepteren van smeergeld.
Wat zul jij een treurig bestaan lijden, het enige wat je doet is wanhopig een inferieure hiërarchie in stand proberen te houden.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:57 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Kwestie van interpretatie. Deze discussie hebben we vaker gehad en gaan we geen van beiden winnen, dus ik begin er niet weer over.
Mijn bestaan is rijk genoeg hoor, maak je geen zorgen. Dat ik iets meer vertrouwen heb in de overheid dan de gemiddelde Nederlander is wat anders.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:54 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Wat zul jij een treurig bestaan lijden, het enige wat je doet is wanhopig een inferieure hiërarchie in stand proberen te houden.
Nouja, vertrouwen, vertrouwen. Het is maar net wie het garandeert, hè .quote:Op woensdag 11 april 2012 15:01 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Mijn bestaan is rijk genoeg hoor, maak je geen zorgen. Dat ik iets meer vertrouwen heb in de overheid dan de gemiddelde Nederlander is wat anders.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |