he die heb ik ookquote:Op maandag 16 april 2012 11:44 schreef Equinoxxed het volgende:
Ben wel vrij groot, had begrepen dat een z1000 vrij klein is, stond zeker op de lijst. Vorig jaar met een fazer geweest, veel te laag ding. Wel redelijk sportief, prima op t achterwiel te krijgen, alleen met knietje aan de grond voortdurend bang dat ik de middenbok aan de grond zou rijden.
Fotootje
[ afbeelding ]
Interessante vraag.. ik ben ook in de markt voor een navi, ben iegenlijk een TT man, maar ik wil ook fatsoenlijk routes kunnen rijden zonder omzettooltjes die je route versnipperen.. Garmin is leuk, maar ik word nog steeds niet blij van de bediening, en tevens vind ik ze veel te duur.quote:Op maandag 16 april 2012 11:44 schreef Vinniiee het volgende:
Zijn er hier mensen die navigatie gebruiken op hun android telefoon waar ze wel routes in kunnen laden van bijvoorbeeld Google Maps?
Daarom wil ik dus ook een app voor op mijn telefoon, maar tot nu toe nog niks fatsoenlijks kunnen vinden.quote:Op maandag 16 april 2012 12:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Interessante vraag.. ik ben ook in de markt voor een navi, ben iegenlijk een TT man, maar ik wil ook fatsoenlijk routes kunnen rijden zonder omzettooltjes die je route versnipperen.. Garmin is leuk, maar ik word nog steeds niet blij van de bediening, en tevens vind ik ze veel te duur.
Telefoon heb ik altijd bij me, en Gmaps werkt op zich prima, en het zou fijn zijn als je daar een route voor bijvoorbeeld een Garmin in zou kunnen gooien
De speed triple is natuurlijkquote:Op maandag 16 april 2012 12:10 schreef Sounddragon het volgende:
Lekker lekker, van Yammie : http://link.marktplaats.nl/550855566, of zoiets? http://link.marktplaats.nl/521381731
Naais, van Triumph: http://link.marktplaats.nl/539661908![]()
Of een Triple natuurlijk.. http://link.marktplaats.nl/546022420
Volgens mij kun je de 'korte url' naar je android versturen (via mail bijvoorbeeld) en hem inladen in Google Maps?quote:Op maandag 16 april 2012 11:44 schreef Vinniiee het volgende:
Zijn er hier mensen die navigatie gebruiken op hun android telefoon waar ze wel routes in kunnen laden van bijvoorbeeld Google Maps?
Ik rij zelf een FZ1. Sublieme motor met een goed rijwielgedeelte en een heerlijk soepel en sterk blok.quote:Op maandag 16 april 2012 11:44 schreef Equinoxxed het volgende:
Ben wel vrij groot, had begrepen dat een z1000 vrij klein is, stond zeker op de lijst. Vorig jaar met een fazer geweest, veel te laag ding. Wel redelijk sportief, prima op t achterwiel te krijgen, alleen met knietje aan de grond voortdurend bang dat ik de middenbok aan de grond zou rijden.
Fotootje
[ afbeelding ]
Die kan je inderdaad wel in Maps laden, maar met navigatie doet hij het bij mij nietquote:Op maandag 16 april 2012 12:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Volgens mij kun je de 'korte url' naar je android versturen (via mail bijvoorbeeld) en hem inladen in Google Maps?
Ga ik straks thuis even voor de gein testen.
Je kan kaarten ook opslaan in 'Mijn kaarten', die kan je vervolgens openen in Maps op je telefoon via 'Lagen' of 'Layers'. Maar dan moet je op de kaart kijken waar je heen moet, of elke keer een waypoint selecteren en daarheen navigeren. Je kan niet alle waypoints in Navigatie laden om vervolgens de complete route in je oren te krijgen dmv een headset.quote:Op maandag 16 april 2012 12:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Volgens mij kun je de 'korte url' naar je android versturen (via mail bijvoorbeeld) en hem inladen in Google Maps?
Ga ik straks thuis even voor de gein testen.
http://groups.google.com/(...)pic/maps/OzY3P39y6bYquote:I just found this from Thom, a Google employee post 2/24/2010:
Thanks for the question. What you've described is a fairly popular feature request for Google Maps Navigation. At this time, the behavior you're requesting isn't possible with the application. The team's aware of the desire and is exploring ways to better incorporate route selection/manipulation, etc., into Navigation, so look to changes in the app in the near future.
Klinkt goed, maar heb ook geen fz1 geld.quote:Op maandag 16 april 2012 13:03 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Ik rij zelf een FZ1. Sublieme motor met een goed rijwielgedeelte en een heerlijk soepel en sterk blok.
Grondspeling is zeker met duo beperkt, tailriser zijn aanbevolen
Al met al een heerlijk motor waar je lekker rustig lui op kan toeren maar als je zin heb om helemaal los te gaan wordt je op je wenken bedient.
FZS1000 dan? Iets ouder (voorloper van fz1) en wel binnen budget volgens mijquote:Op maandag 16 april 2012 13:35 schreef Equinoxxed het volgende:
[..]
Klinkt goed, maar heb ook geen fz1 geld.
Dan was 'ie ook weggegleden met 5 mm erop.quote:Op maandag 16 april 2012 19:30 schreef lipjes het volgende:
mwa ging vanmiddag ook nog bijna op mijn plaat.
Voorwiel gleed ineens weg, nog maar 1.7mm in het midden
Herkenbaar iddquote:Op maandag 16 april 2012 23:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan was 'ie ook weggegleden met 5 mm erop.![]()
Newsflash; motorfietsen hebben geen last van aquaplaning; óók niet met 1 mm profiel![]()
Volgeregende spoorvorming op de snelweg is dé manier om je motor eens lekker af te spoelen![]()
Grip wordt natuurlijk wel minder als het regent, maar da's met een nieuwe band ook
Nee, je band is rond en niet vlak zoals bij auto's, er hoopt dus geen water op onder je band, en dus ga je niet zwemmenquote:Op dinsdag 17 april 2012 00:10 schreef Geerd het volgende:
[..]
Herkenbaar iddVoor water surfen is het contact met het weg dek te klein?
* Anne gooit een glas koud water in je gezicht.quote:Op dinsdag 17 april 2012 07:13 schreef Vinniiee het volgende:
Mogge
Ik zit nu in de bus naar mijn stage, en ik welke net zwaaien naar een motorrijder![]()
Nou het kwam in ieder geval niet door vuil op het wegdek, en zo schuin ging ik nietquote:Op maandag 16 april 2012 23:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan was 'ie ook weggegleden met 5 mm erop.![]()
Newsflash; motorfietsen hebben geen last van aquaplaning; óók niet met 1 mm profiel![]()
Volgeregende spoorvorming op de snelweg is dé manier om je motor eens lekker af te spoelen![]()
Grip wordt natuurlijk wel minder als het regent, maar da's met een nieuwe band ook
En het leuke is dat ik je zag glijden en ik precies hetzelfde deedquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:14 schreef Sounddragon het volgende:
Een paar steentjes op het juiste moment en de juiste plaats is genoeg, heb ik van de week ook nog even mogen ervaren
kijken waar je naartoe rijdt.. je instrukteur zei het, nu weet je dat het werktquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:19 schreef Anne het volgende:
[..]
En het leuke is dat ik je zag glijden en ik precies hetzelfde deed.
Je hebt glijden en glijden hequote:Op dinsdag 17 april 2012 11:20 schreef peterzx9r het volgende:
ik heb ff genoeg gegleden voor een jaar of 10 hoop ik
zal mn zadel insmeren met superlijm okquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je hebt glijden en glijden heje hebt zelfs mensen die het erom doen.
De kunst is, om erop te blijven zitten
quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:10 schreef peterzx9r het volgende:
[..]
zal mn zadel insmeren met superlijm ok
Moet je ze wel goed om plaatsen, anders kom je nooit weer op je zadelquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:12 schreef lipjes het volgende:
[..]
Gewoon grote magneten in je zadel verwerken en die ook in je broek doen
Zou ook wel een leuk effect zijnquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:32 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Moet je ze wel goed om plaatsen, anders kom je nooit weer op je zadel
Klittenband jonguhquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:10 schreef peterzx9r het volgende:
[..]
zal mn zadel insmeren met superlijm ok
In mijn zadel verwerken is voldoende in mijn gevalquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:12 schreef lipjes het volgende:
[..]
Je hebt een metalen kont?quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:42 schreef stinkie het volgende:
[..]
In mijn zadel verwerken is voldoende in mijn geval
Stalen zenuwenquote:
dan heb ik alleen een magneet op de motor nodig zit genoeg ijzer in mij dat ik nooooiiiit meer los komquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:12 schreef lipjes het volgende:
[..]
quote:
Zou je niet eerst eens gaan wennen en plezier hebben van je brommert vóórdat je hem ergens in een grindbak parkeert?quote:Op woensdag 18 april 2012 11:16 schreef lipjes het volgende:
ik wil met dat nieuwe beest van mij ook wel eens een keer op circuit rijden trouwens.
Enig idee waar je dat het beste kan doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op woensdag 18 april 2012 11:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zou je niet eerst eens gaan wennen en plezier hebben van je brommert vóórdat je hem ergens in een grindbak parkeert?daarom heb ik ook de hele woensdag vrijgenomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en is ook niet direct voor volgende week he, maar voor ergens van de zomer
Iig bedankt, heb daar totaal geen ervaring mee![]()
Ik ook niet; heb nog nooit circuit gereden met de brommer, trekt me ook niet echt.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:26 schreef lipjes het volgende:
[..]
daarom heb ik ook de hele woensdag vrijgenomen
en is ook niet direct voor volgende week he, maar voor ergens van de zomer
Iig bedankt, heb daar totaal geen ervaring mee
Circuit? Assenquote:Op woensdag 18 april 2012 11:16 schreef lipjes het volgende:
ik wil met dat nieuwe beest van mij ook wel eens een keer op circuit rijden trouwens.
Enig idee waar je dat het beste kan doen?
Gratis? Voor niks gaat de zon opquote:Op woensdag 18 april 2012 16:56 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik hoor net dat we allemaal gratis op de GT tribune gaan zitten zondag
de sloeriequote:Op woensdag 18 april 2012 20:39 schreef stinkie het volgende:
Ik heb BE om extra geld gevraagd, maar ik krijg niks, het loeder
http://link.marktplaats.nl/539514881
Afrikaanse tweelingquote:Op woensdag 18 april 2012 21:18 schreef Yreal het volgende:
Jongens, ik zit te kijken naar een volgende motor...
Ik wil graag een wat sportieve, niet al te grote all-road (dus geen gs1200, tenere 1200, ed). Dat het opzich geen echte allroad is maakt niet zoveel uit. Ik zal hoofdzakelijk asfalt rijden, maar ik vind de look tof.
Ik kan alleen niet zoveel verzinnen.
Gs 650/800, tenere 660, versys.. ? Zijn er motoren die ik over het hoofd zie?
Je hebt hem toch pas net? Een fazer ofzo?quote:Op woensdag 18 april 2012 21:18 schreef Yreal het volgende:
Jongens, ik zit te kijken naar een volgende motor...
Ik wil graag een wat sportieve, niet al te grote all-road (dus geen gs1200, tenere 1200, ed). Dat het opzich geen echte allroad is maakt niet zoveel uit. Ik zal hoofdzakelijk asfalt rijden, maar ik vind de look tof.
Ik kan alleen niet zoveel verzinnen.
Gs 650/800, tenere 660, versys.. ? Zijn er motoren die ik over het hoofd zie?
Zat ik ook al naar te kijken ja, maar ik wil toch wel wat nieuwerquote:
half jaartje. Maar eigenlijk wil ik toch wat jongers hebben en deze aan mijn pa geven. Kunnen we samen toeren.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:40 schreef thenxero het volgende:
[..]
Je hebt hem toch pas net? Een fazer ofzo?
Triumph Tiger, al dan niet de XC versie?quote:Op woensdag 18 april 2012 21:49 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zat ik ook al naar te kijken ja, maar ik wil toch wel wat nieuwer
[..]
half jaartje. Maar eigenlijk wil ik toch wat jongers hebben en deze aan mijn pa geven. Kunnen we samen toeren.
Prachtige motor, zit helaas voor geen kut vind ikquote:Op woensdag 18 april 2012 22:22 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Triumph Tiger, al dan niet de XC versie?
Behoudens de Yammie, Kawa en GS is er niet veel anders soeps op recent allroad gebied denk. Of je moet een V-strom willen.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:24 schreef Yreal het volgende:
[..]
Prachtige motor, zit helaas voor geen kut vind ikanders had ik er namelijk al eentje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |