Stalen zenuwenquote:
dan heb ik alleen een magneet op de motor nodig zit genoeg ijzer in mij dat ik nooooiiiit meer los komquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:12 schreef lipjes het volgende:
[..]
Gewoon grote magneten in je zadel verwerken en die ook in je broek doen
quote:
Zou je niet eerst eens gaan wennen en plezier hebben van je brommert vóórdat je hem ergens in een grindbak parkeert?quote:Op woensdag 18 april 2012 11:16 schreef lipjes het volgende:
ik wil met dat nieuwe beest van mij ook wel eens een keer op circuit rijden trouwens.
Enig idee waar je dat het beste kan doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op woensdag 18 april 2012 11:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zou je niet eerst eens gaan wennen en plezier hebben van je brommert vóórdat je hem ergens in een grindbak parkeert?daarom heb ik ook de hele woensdag vrijgenomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en is ook niet direct voor volgende week he, maar voor ergens van de zomer
Iig bedankt, heb daar totaal geen ervaring mee![]()
Ik ook niet; heb nog nooit circuit gereden met de brommer, trekt me ook niet echt.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:26 schreef lipjes het volgende:
[..]
daarom heb ik ook de hele woensdag vrijgenomen
en is ook niet direct voor volgende week he, maar voor ergens van de zomer
Iig bedankt, heb daar totaal geen ervaring mee
Circuit? Assenquote:Op woensdag 18 april 2012 11:16 schreef lipjes het volgende:
ik wil met dat nieuwe beest van mij ook wel eens een keer op circuit rijden trouwens.
Enig idee waar je dat het beste kan doen?
Gratis? Voor niks gaat de zon opquote:Op woensdag 18 april 2012 16:56 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik hoor net dat we allemaal gratis op de GT tribune gaan zitten zondag
de sloeriequote:Op woensdag 18 april 2012 20:39 schreef stinkie het volgende:
Ik heb BE om extra geld gevraagd, maar ik krijg niks, het loeder
http://link.marktplaats.nl/539514881
Afrikaanse tweelingquote:Op woensdag 18 april 2012 21:18 schreef Yreal het volgende:
Jongens, ik zit te kijken naar een volgende motor...
Ik wil graag een wat sportieve, niet al te grote all-road (dus geen gs1200, tenere 1200, ed). Dat het opzich geen echte allroad is maakt niet zoveel uit. Ik zal hoofdzakelijk asfalt rijden, maar ik vind de look tof.
Ik kan alleen niet zoveel verzinnen.
Gs 650/800, tenere 660, versys.. ? Zijn er motoren die ik over het hoofd zie?
Je hebt hem toch pas net? Een fazer ofzo?quote:Op woensdag 18 april 2012 21:18 schreef Yreal het volgende:
Jongens, ik zit te kijken naar een volgende motor...
Ik wil graag een wat sportieve, niet al te grote all-road (dus geen gs1200, tenere 1200, ed). Dat het opzich geen echte allroad is maakt niet zoveel uit. Ik zal hoofdzakelijk asfalt rijden, maar ik vind de look tof.
Ik kan alleen niet zoveel verzinnen.
Gs 650/800, tenere 660, versys.. ? Zijn er motoren die ik over het hoofd zie?
Zat ik ook al naar te kijken ja, maar ik wil toch wel wat nieuwerquote:
half jaartje. Maar eigenlijk wil ik toch wat jongers hebben en deze aan mijn pa geven. Kunnen we samen toeren.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:40 schreef thenxero het volgende:
[..]
Je hebt hem toch pas net? Een fazer ofzo?
Triumph Tiger, al dan niet de XC versie?quote:Op woensdag 18 april 2012 21:49 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zat ik ook al naar te kijken ja, maar ik wil toch wel wat nieuwer
[..]
half jaartje. Maar eigenlijk wil ik toch wat jongers hebben en deze aan mijn pa geven. Kunnen we samen toeren.
Prachtige motor, zit helaas voor geen kut vind ikquote:Op woensdag 18 april 2012 22:22 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Triumph Tiger, al dan niet de XC versie?
Behoudens de Yammie, Kawa en GS is er niet veel anders soeps op recent allroad gebied denk. Of je moet een V-strom willen.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:24 schreef Yreal het volgende:
[..]
Prachtige motor, zit helaas voor geen kut vind ikanders had ik er namelijk al eentje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |