Dan was 'ie ook weggegleden met 5 mm erop.quote:Op maandag 16 april 2012 19:30 schreef lipjes het volgende:
mwa ging vanmiddag ook nog bijna op mijn plaat.
Voorwiel gleed ineens weg, nog maar 1.7mm in het midden
Herkenbaar iddquote:Op maandag 16 april 2012 23:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan was 'ie ook weggegleden met 5 mm erop.![]()
Newsflash; motorfietsen hebben geen last van aquaplaning; óók niet met 1 mm profiel![]()
Volgeregende spoorvorming op de snelweg is dé manier om je motor eens lekker af te spoelen![]()
Grip wordt natuurlijk wel minder als het regent, maar da's met een nieuwe band ook
Nee, je band is rond en niet vlak zoals bij auto's, er hoopt dus geen water op onder je band, en dus ga je niet zwemmenquote:Op dinsdag 17 april 2012 00:10 schreef Geerd het volgende:
[..]
Herkenbaar iddVoor water surfen is het contact met het weg dek te klein?
* Anne gooit een glas koud water in je gezicht.quote:Op dinsdag 17 april 2012 07:13 schreef Vinniiee het volgende:
Mogge
Ik zit nu in de bus naar mijn stage, en ik welke net zwaaien naar een motorrijder![]()
Nou het kwam in ieder geval niet door vuil op het wegdek, en zo schuin ging ik nietquote:Op maandag 16 april 2012 23:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan was 'ie ook weggegleden met 5 mm erop.![]()
Newsflash; motorfietsen hebben geen last van aquaplaning; óók niet met 1 mm profiel![]()
Volgeregende spoorvorming op de snelweg is dé manier om je motor eens lekker af te spoelen![]()
Grip wordt natuurlijk wel minder als het regent, maar da's met een nieuwe band ook
En het leuke is dat ik je zag glijden en ik precies hetzelfde deedquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:14 schreef Sounddragon het volgende:
Een paar steentjes op het juiste moment en de juiste plaats is genoeg, heb ik van de week ook nog even mogen ervaren
kijken waar je naartoe rijdt.. je instrukteur zei het, nu weet je dat het werktquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:19 schreef Anne het volgende:
[..]
En het leuke is dat ik je zag glijden en ik precies hetzelfde deed.
Je hebt glijden en glijden hequote:Op dinsdag 17 april 2012 11:20 schreef peterzx9r het volgende:
ik heb ff genoeg gegleden voor een jaar of 10 hoop ik
zal mn zadel insmeren met superlijm okquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je hebt glijden en glijden heje hebt zelfs mensen die het erom doen.
De kunst is, om erop te blijven zitten
quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:10 schreef peterzx9r het volgende:
[..]
zal mn zadel insmeren met superlijm ok
Moet je ze wel goed om plaatsen, anders kom je nooit weer op je zadelquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:12 schreef lipjes het volgende:
[..]
Gewoon grote magneten in je zadel verwerken en die ook in je broek doen
Zou ook wel een leuk effect zijnquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:32 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Moet je ze wel goed om plaatsen, anders kom je nooit weer op je zadel
Klittenband jonguhquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:10 schreef peterzx9r het volgende:
[..]
zal mn zadel insmeren met superlijm ok
In mijn zadel verwerken is voldoende in mijn gevalquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:12 schreef lipjes het volgende:
[..]
Gewoon grote magneten in je zadel verwerken en die ook in je broek doen
Je hebt een metalen kont?quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:42 schreef stinkie het volgende:
[..]
In mijn zadel verwerken is voldoende in mijn geval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |