dieren zonder poten in jouw drinkwater die niet kunnen verdrinken omdat magiequote:Op donderdag 12 april 2012 15:41 schreef iamredleader het volgende:
Ik ben 12 en wat is vis? met dillesaus
quote:Op donderdag 12 april 2012 15:43 schreef Triggershot het volgende:
Motorbloemkool,
Een lekkere motorbloemkool met saus er overheen.
quote:Op donderdag 12 april 2012 15:44 schreef iamredleader het volgende:
En een baarmoederKoekieMonster erbij
De e-penis.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:45 schreef KoekiMonster het volgende:
frkandel XXL
frikandel van sowieso 30 centimeter of meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je me nodig hebt, DM me , PM vergeet ik altijd op te letten...
eerste keer Gequote door tong80 MothaFockers!.... Meest irritante/gehate leden
Ik ben een trentzetter :D [b]zomaar een topic
Omg :')![]()
quote:Op donderdag 12 april 2012 15:51 schreef Jarno het volgende:
"Pizza 2x de helft"
Onduidelijk is of u nu een hele, halve, of iets daartussen krijgt, maar dat ie lekker is, is zeker!
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn![]()
TVP-schnitzel, met een saus waarin Te Veel Paprika zit!Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.![]()
quote:Op donderdag 12 april 2012 15:52 schreef Waaghals het volgende:
SuperLintWormJim
Gemarineerd in faecaliën!
Ja doei.![]()
Patat friet
Wat is het nou?I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.![]()
Broodje Danny
Een kaal bolletje naar keuzeKnapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn![]()
tong80 filetMijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Proest.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:54 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Broodje Danny
Een kaal bolletje naar keuze![]()
Pietverdriet-friet
Zure, hele hele zure zuurkool in de vorm van patatKnapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn![]()
![]()
"Stoofschotel sliertjes & bonkjes"
Een maandelijkse delicatesse van onze vrouwelijke kok! Een dieprode saus naar wens geserveerd met garnering. Beperkte voorraad!"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"![]()
ZUUre bom
Enkel voor ex-crewI have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Yvonne broodje gezond
een broodje gezond, alleen zijn dan alle broodjes afgelikt door tong80Als je me nodig hebt, DM me , PM vergeet ik altijd op te letten...
Krentenbol.
Is niet wat je denkt dat het isI have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
De Backfire Deluxe
Heerlijk broodje met sla, tomaat, augurk, een goed vette hamburger en een kaloriegehalte waar je U tegen zegt.![]()
quote:Op donderdag 12 april 2012 15:56 schreef Bart het volgende:
Krentenbol.
Is niet wat je denkt dat het is![]()
!
Ja doei.![]()
Check de park
Een frisse salade van door Alberto persoonlijk geselecteerde sla-soorten uit het park.Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn![]()
Een kwart J. een kwart...quote:Op donderdag 12 april 2012 15:51 schreef Jarno het volgende:
"Pizza 2x de helft"
Onduidelijk is of u nu een hele, halve, of iets daartussen krijgt, maar dat ie lekker is, is zeker!You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!![]()
wat bedoelen jullie nou met krentenbol?Als je me nodig hebt, DM me , PM vergeet ik altijd op te letten...
Zoek maar op de user krentenbolquote:Op donderdag 12 april 2012 15:59 schreef KoekiMonster het volgende:
wat bedoelen jullie nou met krentenbol?![]()
![]()
(let op deze is alleen voor de super oldbies):
. "Zeeland surprise"
Een aparte combinatie van bevroren Heineken en Grolsch bier, rijkelijk voorzien van slechts blauwe M&M's! Aanrader!"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
quote:Op donderdag 12 april 2012 15:59 schreef Neroje het volgende:
Krentenbol
Het verrassingsgerecht
Edit: Shit, ben niet de eerste
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Ik zeg slakken...You can't start a fire without a spark...
Het SHE-menu, kost veel, heb je ook niets.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Is dat menu wel koSHEr?quote:Op donderdag 12 april 2012 16:01 schreef HeatWave het volgende:
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
![]()
. "Het emotiodiertje."
Tranen met tuiten zult u plengen terwijl u geniet van dit heerlijke gerecht. Maar... is het er wel echt? Of is het slechts een overheerlijk hersenspinsel van onze chef? Graaf mee naar dit mysterie."I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
De remlof
zoveel bier als je maar op kanWhy am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world![]()
Smoopy-atjes, zo uit het decollete te eten, met zeer pikante saus geserveerd.
Get woke, go broke!![]()
Ik was net iets aan het bedenken met SHEsh Kebab.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:01 schreef HeatWave het volgende:
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾![]()
Krijg je een lege spiesquote:Op donderdag 12 april 2012 16:04 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik was net iets aan het bedenken met SHEsh Kebab.
You can trust me, trust nobody...![]()
Kan alsnog, het is een 5 gangenmenuquote:Op donderdag 12 april 2012 16:04 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik was net iets aan het bedenken met SHEsh Kebab..
Get woke, go broke!![]()
quote:Op donderdag 12 april 2012 16:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan alsnog, het is een 5 ingangenmenu.
![]()
![]()
. "De dooddoener."
Klassiek gerecht geserveerd door de gehele crew! Fake uw verbazing als zij u stukje bij beetje hun kolderieke toneelstukjes opvoeren terwijl u smult van de geserveerde dooddoeners."I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
Crème breûlsée met een krokant laagje smoking.
Get woke, go broke!![]()
Matige Markt Muisjes
Zoete lekkernij voor op brood. Zelf stampen na aanschaf op de markt.Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.![]()
Zoeentje was er alquote:Op donderdag 12 april 2012 16:08 schreef UIO_AMS het volgende:
Matige Muisjes
Zoete lekkernij voor op brood. Zelf stampen na aanschaf.![]()
![]()
Dice Meal
Dobbel uw dinerYou can't start a fire without a spark...
Een joint op een bedje van spacecakeMijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Pio van de dag.
Elke dag een anders stukje vlees wat over uw tong zweeft.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Ow, daar heb ik dan overheen gelezen.quote:Whehehe.quote:Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.![]()
Altijd vlees dat door de gehaktmolen is gegaan.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:10 schreef Patje1987 het volgende:
Pio van de dag.
Elke dag een anders stukje vlees wat over uw tong zweeft.![]()
quote:Op donderdag 12 april 2012 16:11 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Altijd vlees dat door de gehaktmolen is gegaan.
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
quote:Op donderdag 12 april 2012 15:51 schreef Jarno het volgende:
"Pizza 2x de helft"
Onduidelijk is of u nu een hele, halve, of iets daartussen krijgt, maar dat ie lekker is, is zeker!![]()
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Goeden topicMijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Ik waag me niet aan friet/patat hoor.
Get woke, go broke!![]()
is toch niet moeilijk die dikke is vlaamse friet en de rest patatquote:Op donderdag 12 april 2012 16:12 schreef HeatWave het volgende:
Ik waag me niet aan friet/patat hoor.
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Het Slotje
Als de maaltijd niet geheel naar wens was, krijgt u gratis een Slotje: een proeverij van nagerechtjes."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Buitenlands Fruit
Een tropische verrassingYou can't start a fire without a spark...
het is soberso!quote:Op donderdag 12 april 2012 16:15 schreef motorbloempje het volgende:
sowieso
Stel je eigen gerecht samen![]()
Meh jong
Bourgondisch stukje beenham met verse lollergroenten van de C1000.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
quote:Op donderdag 12 april 2012 16:16 schreef badtripbob het volgende:
De "Dit is niet mijn bestelling vriend!"
Je krijgt totaal niet wat je besteld.![]()
we got a winner!![]()
quote:Op donderdag 12 april 2012 16:16 schreef badtripbob het volgende:
De "Dit is niet mijn bestelling vriend!"
Je krijgt totaal niet wat je besteld.![]()
![]()
![]()
Menu Pietverdriet
Drie afzonderlijke gangen waarbij een teddybeer aan uw tafel komt vertellen dat hij jaren geleden in Duitsland met zijn man een soortgelijke, maar veel lekkerdere versie van dit menu heeft gegeten en dat wat u nu besteld heeft eigenlijk maar gewoon troep isConfidence through competence![]()
quote:Op donderdag 12 april 2012 16:20 schreef Stereotomy het volgende:
Menu Pietverdriet
Drie afzonderlijke gangen waarbij een teddybeer aan uw tafel komt vertellen dat hij jaren geleden in Duitsland met zijn man een soortgelijke, maar veel lekkerdere versie van dit menu heeft gegeten en dat wat u nu besteld heeft eigenlijk maar gewoon troep is![]()
!
!
Ja doei.![]()
Iteejer-special, nu met gratis helm en gezinsverpakking Witte Reus en plafondwitselA gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Whehehe.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:15 schreef Sjeen het volgende:
Buitenlands Fruit
Een tropische verrassing
Verzopen kat
Aziatische lekkernij, waarbij ongewenste mormels gedrenkt worden in een licht alcoholische marinade en dan op een BBQ geroosterd worden. Bestellen leidt wel tot uittocht van personeel.Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.![]()
quote:Op donderdag 12 april 2012 16:20 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Whehehe.
Verzopen kat
Aziatische lekkernij, waarbij ongewenste mormels gedrenkt worden in een licht alcoholische marinade en dan op een BBQ geroosterd worden. Bestellen leidt wel tot uittocht van personeel.
You can't start a fire without a spark...
Ding-ding-ding!quote:Op donderdag 12 april 2012 16:20 schreef Stereotomy het volgende:
Menu Pietverdriet
Drie afzonderlijke gangen waarbij een teddybeer aan uw tafel komt vertellen dat hij jaren geleden in Duitsland met zijn man een soortgelijke, maar veel lekkerdere versie van dit menu heeft gegeten en dat wat u nu besteld heeft eigenlijk maar gewoon troep is.
,
.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
-nee, dit is niet typisch FOK! -
[ Bericht 43% gewijzigd door motorbloempje op 12-04-2012 16:23:34 ]Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Kloon van gerecht x
Precies hetzelfde als gerecht x, maar dan heel erg flauw van smaak.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
tinkebell special
Ziet u die kat rondlopen? Als u dit bestelt straks niet meerYou can trust me, trust nobody...![]()
Al-Alandus varkensbiefstuk
Een heerlijke Marokkaanse lekkernij, varkensvlees met rode pepers, geserveerd met een glas water en daarbij nog een bedekte verrassing, wat voor velen een schoonheid kan zijn.
Hopelijk herinneren jullie haar nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tongring![]()
Een gang kutnewbietenquote:
Net niet gare bieten buiten het seizoen die het eigenlijk zelf ook niet begrijpen.Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.![]()
quote:Op donderdag 12 april 2012 16:26 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:
Al-Alandus varkensbiefstuk
Een heerlijke Marokkaanse lekkernij, varkensvlees met rode pepers, geserveerd met een glas water en daarbij nog een bedekte verrassing, wat voor velen een schoonheid kan zijn.
Hopelijk herinneren jullie haar nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:26 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Een gang kutnewbieten
Net niet gare bieten buiten het seizoen die het eigenlijk zelf ook niet begrijpen.Ja doei.![]()
Kikkerlikker-karper, geserveerd door meid naar keuze.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
er zitten er wat tussen hoorquote:Op donderdag 12 april 2012 16:26 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Een gang kutnewbieten
Net niet gare bieten buiten het seizoen die het eigenlijk zelf ook niet begrijpen.Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
-ook niet-
[ Bericht 68% gewijzigd door Patje1987 op 12-04-2012 16:29:31 ]Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Naar eigen mening.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:27 schreef HeatWave het volgende:
Kikkerlikker-karper, geserveerd door meid naar keuze.Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.![]()
Op verzoek te garneren met glasscherven van een nabij bushokje.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:26 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Een gang kutnewbieten
Net niet gare bieten buiten het seizoen die het eigenlijk zelf ook niet begrijpen.![]()
De BNW-schotel
-Waar de ingrediënten vandaan komen, wie erachter zitten en hoe "zij" ons willen controleren door middel van verborgen chemicaliën, blijft een grote vraag.![]()
Moet je nu alles veranderen van mijn post omdat ik 1 kut post had ?Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
lupa_solitaria
Geraspte worteltjes op een bedje van kwarkYou can't start a fire without a spark...
Gewoon niet reageren als je niet ontopic meedoet.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:31 schreef smitjew het volgende:
Moet je nu alles veranderen van mijn post omdat ik 1 kut post had ?Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
probleemwijk
boerenkool met shoarma , nu wel goedMijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Doe dan Sloavink meej sproitjes.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:34 schreef smitjew het volgende:
probleemwijk
boerenkool met shoarma , nu wel goedWij vormen tezamen gezellig een schaar.
Geef nou gewoon toe dat je het topic niet begrijpt...quote:Op donderdag 12 april 2012 16:34 schreef smitjew het volgende:
probleemwijk
boerenkool met shoarma , nu wel goedYou can't start a fire without a spark...
Of. kees ale cartequote:Op donderdag 12 april 2012 16:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Doe dan Sloavink meej sproitjes.
U krijgt een kapote kachelMijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
![]()
Ooit geservereerd in Huize Yvonne/iteejer, de HeatWave cocktail: veel drank in een echte ananas
Get woke, go broke!![]()
Of geen gevoel voor humor hebt.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:35 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Geef nou gewoon toe dat je het topic niet begrijpt...Ja doei.![]()
quote:Op donderdag 12 april 2012 16:35 schreef Sjeen het volgende:
Geef nou gewoon toe dat je het topic niet begrijpt...
De IQ-schotel
Een flinke steak, waarvan het gewicht op de menukaart afwijkt van wat u op uw bord aantreft."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
quote:Op donderdag 12 april 2012 16:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De IQ-schotel
Een flinke steak, waarvan het gewicht op de menukaart afwijkt van wat u op uw bord aantreft.!
Ja doei.![]()
Ook te bestellen als de "FOK!-penis", bestelde maat kan afwijken van de werkelijkheidquote:Op donderdag 12 april 2012 16:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De IQ-schotel
Een flinke steak, waarvan het gewicht op de menukaart afwijkt van wat u op uw bord aantreft..
Get woke, go broke!![]()
whehehequote:Op donderdag 12 april 2012 16:29 schreef remlof het volgende:
Op verzoek te garneren met glasscherven van een nabij bushokje.Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.![]()
Pannekoek met schenkstroop
Voor als alles ff tegenzitDon't try to wake me in the morning, cause i will be gone![]()
Helemaal voorin in de menukaart staan trouwens de Frontpage-gerechten, maar er is niemand die toegeeft het wel eens te hebben besteld
You can trust me, trust nobody...![]()
Zo is ie nog mooierquote:
Een patatje
Friet
Een Frietje
PatatDie Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"![]()
.RARtige taart
Verzameling van diverse pikante gerechten, deze staat echter niet op de menukaart.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Fusionfreak
Een kleurrijk gerecht geserveerd met extra haarvitamines voor een mooie bos haar!"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Een zak honingdropjes
Je verwacht iets lekker zoetigs, maar eindigt met een salami van 12 inch geserveerd met kroepoek.Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.![]()
De Feedba(c)k
Bak waarin de mods de niet goedgekeurde gerechten over zich heen krijgen gegooid.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Het Schopje
Gerechten die doorgegeven (gegooid) worden door naburige tafels omdat ze toch niet zo bevallen.You can't start a fire without a spark...
Hallonvlaai
Een lekkere frambozenvlaai, doet het goed als desert.
UI
Knapperige uienringen, vers uit het vet.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
Spleenheup
Spleenheup van het varken overgoten met mannensapDon't try to wake me in the morning, cause i will be gone![]()
De meeting-schotel, zooi gerechten bij elkaar geflikkerd die je normaal nooit op 1 plek zou aantreffen, klinkt misschien niet zo goed, maar is verrassend lekker!A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Broodje van de markt.
Nu voor maar 50 cent! niet om op te stampen.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
quote:Op donderdag 12 april 2012 16:48 schreef HeatWave het volgende:
De meeting-schotel, zooi gerechten bij elkaar geflikkerd die je normaal nooit op 1 plek zou aantreffen, klinkt misschien niet zo goed, maar is verrassend lekker!
Ja doei.![]()
Een aantal keer besteld en bevalt altijd wel goedquote:Op donderdag 12 april 2012 16:48 schreef HeatWave het volgende:
De meeting-schotel, zooi gerechten bij elkaar geflikkerd die je normaal nooit op 1 plek zou aantreffen, klinkt misschien niet zo goed, maar is verrassend lekker!![]()
![]()
UIO_AMSlankmaker, glas water met een schijfje citroen.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Crewbashquote:Op donderdag 12 april 2012 16:49 schreef Waaghals het volgende:
De Sjeen
Een echte Limburgse ouwe taart
Ja doei.![]()
Crewbashmati-rijst. een keer per 48 uur te bestellen.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Nu vraag ik me wel af of jij niet stiekem een kloon van mijn vriend bentquote:Op donderdag 12 april 2012 16:49 schreef Waaghals het volgende:
De Sjeen
Een echte Limburgse ouwe taart
Nee hoorquote:Op donderdag 12 april 2012 16:50 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nu vraag ik me wel af of jij niet stiekem een kloon van mijn vriend bent, ben wel mestreechteneer
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone![]()
Het kickjequote:Op donderdag 12 april 2012 16:45 schreef Sjeen het volgende:
Het Schopje
Gerechten die doorgegeven (gegooid) worden door naburige tafels omdat ze toch niet zo bevallen.
Gerechten die eigenlijk over datum zijn, maar die we nog graag serveren.Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.![]()
quote:Op donderdag 12 april 2012 16:50 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het kickje
Gerechten die eigenlijk over datum zijn, maar die we nog graag serveren.Maar goed dat ik alleen op kantoor zit!!!
modje
Je krijgt een supermooi gerecht voor je neus maar eenmaal en tafel wordt het veranderd.Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Kaaskop
Kaasplankje met diverse kazen uit het buitenlandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Au-bain-Marie30
Een geheel zelf samen te stellen fondue. Dippen met Belgische frieten.Leuker kunnen we het niet maken. Wel makkelijker.
Een topic over verstandig FOK!ken.
'Roestige daken, vochtige kelders'![]()
het twinky-arrangement, alleen te bestellen bij voldoende fooi.
Get woke, go broke!![]()
quote:Op donderdag 12 april 2012 16:52 schreef HeatWave het volgende:
!
Ja doei.![]()
Memory Lane Tapas
Verschillende kleine gerechtjes, zoals grootmoeder ze bereidde.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
quote:Op donderdag 12 april 2012 16:53 schreef motorbloempje het volgende:
Yvonnecake
met een speciale bijdrage van iteejer
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
De Kaap
Gerecht op andere manier gebruikt dan oorspronkelijke intentie van de kok. Kan resulteren in uniek smaakgevoel, maar vaak leidt het ook tot Het Slotje.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
quote:Op donderdag 12 april 2012 16:52 schreef HeatWave het volgende:
![]()
![]()
Godverdomme, moet eigenlijk weg maar dit topic weerhoudt me.Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.![]()
Spaghettivreter
Onbeperkt spaghetti eten, zoveel als u opkunt!Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
LudoAnders
Lekker, maar dan nét even anders.Leuker kunnen we het niet maken. Wel makkelijker.
Lamonsvlees
Vlees keuren voordat je het eetDon't try to wake me in the morning, cause i will be gone![]()
Same here!quote:Op donderdag 12 april 2012 16:55 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]![]()
![]()
Godverdomme, moet eigenlijk weg maar dit topic weerhoudt me.You can't start a fire without a spark...
Co.usco.us
Heerlijk marokkaans gerecht.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Teeheequote:Op donderdag 12 april 2012 16:57 schreef Patje1987 het volgende:
Co.usco.us
Heerlijk marrokaans gerecht.
Ja doei.![]()
Bij voorkeur geserveerd met veel olijven en/of sinaasappelschijfjes. Bestellen van dit gerecht kan ertoe leiden dat het twinky-arrangement van naastgelegen tafel zich komt beklagen.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:55 schreef remlof het volgende:
De Iteejer vleesschotel
Met enkel ingrediënten met fantastische ballistische eigenschappen.You can't start a fire without a spark...
Godverdomme, raap me opquote:Op donderdag 12 april 2012 16:57 schreef Patje1987 het volgende:
Co.usco.us
Heerlijk marrokaans gerecht.![]()
Leuker kunnen we het niet maken. Wel makkelijker.
Foutjequote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 16:57 schreef Patje1987 het volgende:
Co.usco.us
Heerlijk marokkaans gerecht.
Mijn Signature is Signature.![]()
POL-lepel
Alleen te gebruiken bij hoge nood, kan leiden tot grote irritaties links en rechts van je.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Omdat appel
Gewoon omdat het kanYou can't start a fire without a spark...
nickelson
Nu met mocro flavourMijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Stevenmac26
Voor de hamburgers, friet/patatten en andere ongezonde troep.Leuker kunnen we het niet maken. Wel makkelijker.
En een biertje.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:00 schreef motorbloempje het volgende:
Pasta á la remlof
Met échte Bertolli olijfolie.Leuker kunnen we het niet maken. Wel makkelijker.
Het Keldertje
Zo pittig dat het pijn doet.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
dWc_RuffRyderquote:Op donderdag 12 april 2012 16:57 schreef Patje1987 het volgende:
Co.usco.us
Heerlijk marokkaans gerecht.
Gefrituurde kip met watermeloen.![]()
Godverdomme hier kon je op wachtenquote:Op donderdag 12 april 2012 17:00 schreef badtripbob het volgende:
[..]
dWc_RuffRyder
Gefrituurde kip met watermeloen.
quote:Op donderdag 12 april 2012 17:00 schreef SiIk het volgende:
Het Keldertje
Zo pittig dat het pijn doet.
quote:Op donderdag 12 april 2012 17:00 schreef SiIk het volgende:
Het Keldertje
Zo pittig dat het pijn doet.![]()
![]()
Ongedierte
Gefrituurde maden op een bedje bidsprinkhanenDon't try to wake me in the morning, cause i will be gone![]()
De Bendeleider speciaal
Bier en frituur. Alleen lekker met knallende alpenhits op de achtergrond!Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Boebiedoe-schotel, nu met extra mals kittenvleesA gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
amenth
op de kaart lijkt het heel wat, eenmaal voor je op het bord is het veel minder dat je verwacht hadAls je me nodig hebt, DM me , PM vergeet ik altijd op te letten...
quote:Op donderdag 12 april 2012 17:02 schreef Waaghals het volgende:
Ongedierte
Gefrituurde maden op een bedje bidsprinkhanenRaap me op.
aliana
word aangeraakt door elke gast, en dan pas mag je hem opetenAls je me nodig hebt, DM me , PM vergeet ik altijd op te letten...
Viswijfje
Stinkende vis die niet vers is.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Schotel Famfare
Een hele rits kleine gerechten waaronder: masischijf, frikamdel, bitterballem en daarbij geserveerd een tomatemsausYou can trust me, trust nobody...![]()
quote:Op donderdag 12 april 2012 17:05 schreef Patje1987 het volgende:
Viswijfje
Stinkende vis die niet vers is. Zit een luchtje aan.Ja doei.![]()
Ook datquote:
fixedquote:Op donderdag 12 april 2012 17:06 schreef Ongedierte het volgende:
SuperWormJim
Het is SuperwormJim, met extra zure maden.
Als je me nodig hebt, DM me , PM vergeet ik altijd op te letten...
Schotel Panjo
Wasberenfilet op Limburgse wijze.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
KoekiMonster
Ja KloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je me nodig hebt, DM me , PM vergeet ik altijd op te letten...
Puppeteer speciaal
Enkel voor moderators, dien je zo snel mogelijk op te eten.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Hier, op een bedje van rucolaquote:.
Get woke, go broke!![]()
Seal of approval
Doodgeslagen zeehond geserveerd door een topless motorbloempjeDon't try to wake me in the morning, cause i will be gone![]()
quote:Op donderdag 12 april 2012 17:09 schreef Waaghals het volgende:
Seal of approval
Doodgeslagen zeehond geserveerd door een topless motorbloempje
Pannekoek Schenkstroop
Gegarandeerd libidoverlagend.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
silky way, luchtig toetje met leuk snoetje.
Get woke, go broke!![]()
Leatherface
Taaie rundskop met stiereballenDon't try to wake me in the morning, cause i will be gone![]()
dagdagschotel
De schotel van vandaagLeuker kunnen we het niet maken. Wel makkelijker.
Ongedierte's cakeijs
Een oud topicijsje, maar wel een succes.
Ik plaats zo nog wel pics
WhateverWhatever
bereid zonder enige intresseAls je me nodig hebt, DM me , PM vergeet ik altijd op te letten...
![]()
Deze dingen ga ik echt nog een keer maken.
Ik vind eigenlijk geen vervolgtopic gasten, want ja.. dan is het er beetje van af.Mijn Signature is Signature.![]()
quote:Op donderdag 12 april 2012 17:15 schreef LompeHork het volgende:
Wat is deze?
Baksteen geserveerd met een laagje motorolie op een drachtige gnoe.![]()
![]()
Ja doei.![]()
TED : Paardenlul geserveeerd met thaise-hoerbaksaus. Nog maar beperkt te bestellen.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
raap me opquote:Op donderdag 12 april 2012 17:18 schreef HeatWave het volgende:
TED : Paardenlul geserveeerd met thaise-hoerbaksaus. Nog maar beperkt te bestellen.![]()
Ja doei.![]()
quote:Op donderdag 12 april 2012 17:18 schreef HeatWave het volgende:
TED : Paardenlul geserveeerd met thaise-hoerbaksaus. Nog maar beperkt te bestellen.
Oh, en deze mag ook niet ontbreken op de kaart natuurlijk!
Yvonne-cake
Heerlijke cake voor bij de koffie of als nagerecht, nu met een extra laagje Iteejerglazuur
[ Bericht 53% gewijzigd door #ANONIEM op 12-04-2012 17:19:02 ]![]()
Ik ben ook nog niet bekend gast, maar wel verjaardagtopic/naamgrapjes waardig, over een paar jaar ben je er welquote:Op donderdag 12 april 2012 17:18 schreef Franknfurter het volgende:
Niet genoeg naamsbekendheid op Fok! voor stomme grapjes met mijn naam
Lekker met de zeetongquote:Op donderdag 12 april 2012 17:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Yvonne-cake
Heerlijke cake voor bij de koffie of als nagerecht, nu met een extra laagje Iteejerglazuur
quote:Op donderdag 12 april 2012 16:53 schreef motorbloempje het volgende:
Yvonnecake
met een speciale bijdrage van iteejerAl gemaaktquote:Op donderdag 12 april 2012 17:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Yvonne-cake
Ja doei.![]()
Taalnazi
Gebakken hont gedrenkeld in chanante sausDon't try to wake me in the morning, cause i will be gone![]()
Ik ben een meisjequote:Op donderdag 12 april 2012 17:18 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Ik ben ook nog niet bekend gast, maar wel verjaardagtopic/naamgrapjes waardig, over een paar jaar ben je er wel![]()
![]()
Frankfurter-worstquote:Op donderdag 12 april 2012 17:18 schreef Franknfurter het volgende:
Niet genoeg naamsbekendheid op Fok! voor stomme grapjes met mijn naam
Heeft alle gaatjes al gezienDon't try to wake me in the morning, cause i will be gone![]()
De Stekelteef ietwat belegen bolletje rood ijs met frambozenstekeltjes. let op: smakeloos maar wel met "lekker gek doen" smaak.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
ken jij regel 30 niet?quote:Als je me nodig hebt, DM me , PM vergeet ik altijd op te letten...
Gloeimuis
Technisch hoogstaand gerechtje.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
quote:Op donderdag 12 april 2012 17:22 schreef Waaghals het volgende:
tong80's dilemma biefstuk
medium of rare?
Ja doei.![]()
quote:Op donderdag 12 april 2012 17:23 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Nee want ik weet niet wat meisjes zijn dus ik snap het niet
Als je me nodig hebt, DM me , PM vergeet ik altijd op te letten...
quote:Op donderdag 12 april 2012 16:56 schreef SiIk het volgende:
Spaghettivreter
Onbeperkt spaghetti eten, zoveel als u opkunt!![]()
![]()
BELASTING
Het maakt niet uit welk gerecht u eet, BELASTING verziekt het wel met belachelijk hoge prijzen.Leuker kunnen we het niet maken. Wel makkelijker.
Panzermaus
Door belgische hormonenmaffia geleverde steakDon't try to wake me in the morning, cause i will be gone![]()
tochweerhenk
ik wou eigenlijk pizza maar neem tochweerhenkDon't try to wake me in the morning, cause i will be gone![]()
ditquote:Op donderdag 12 april 2012 17:35 schreef Ongedierte het volgende:
Alsjeblieft geen vervolgtopic omdat dan de magie eraf is.Als je me nodig hebt, DM me , PM vergeet ik altijd op te letten...
strontboer
Stront bij de boer vandaan gemarineerd in een dressing van Marokkaanse c.ousco.us.Leuker kunnen we het niet maken. Wel makkelijker.
interessequote:Op donderdag 12 april 2012 17:15 schreef KoekiMonster het volgende:
WhateverWhatever
bereid zonder enige intresse![]()
![]()
bestaat alquote:Op donderdag 12 april 2012 17:37 schreef Ongedierte het volgende:
Ik maak straks wel leuke lemming met TV Progammas
OT
smegmanusje
gegrilde varkenskont met kaasachtige substantie
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-04-2012 17:44:25 ]![]()
De Magnetronkoffie.
Oude koffie opgewarmd in de microgolf.
Pizza Heloef.
Met extra worst.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
MyAt (Myraela, Yvonne, Angel-Joy, Tong80)
Een Knetterkrankjorumpasta overgoten in een verrukkelijke Bosbeetle saus.Leuker kunnen we het niet maken. Wel makkelijker.
Geweldig topic
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Bananavraagsplit
Alleen voor crew en vriendjesDon't try to wake me in the morning, cause i will be gone![]()
quote:Op donderdag 12 april 2012 20:41 schreef Waaghals het volgende:
Bananavraagsplit
Alleen voor crew en vriendjesIk was je weer voorquote:Op donderdag 12 april 2012 15:59 schreef LompeHork het volgende:
De Banaanvraag
Heerlijk gevulde banaan met verschillende pepersoorten. Doet het vaak goed als toetje![]()
![]()
Gebakken Veldmuis
Je mot de groetjes krijgen...
Maikuuulinaire Sliptong80
Hendig sjiek veel posten![]()
Vol-au-vent a la Yvonne
Op een bedje van Van Nelle zware shag
Anthony Zeus Protein Shake
Proteinen voor elke lekkere MILF
Sourcy Creme
Er zit wat op je lip!
Alberto Vermicelli-soep