in football manager is het altijd een baasquote:Op donderdag 12 april 2012 23:45 schreef Scarface88 het volgende:
Ik hoor iedereen over Zanka. Hebben jullie hem al zien spelen dan? Van wat ik er van gezien heb werd ik niet echt warm.
We hebben er wel veel idd. In de A1 lopen ook Rayhi en Ozbozkurt rond en in de elftallen daaronder ook genoeg.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Laat Psv enkel Marokkanen toe in de jeugdopleiding of zo?
uit Utrechtquote:Op donderdag 12 april 2012 23:46 schreef Littlerabbit het volgende:
die 2e klinkt als een turkquote:Op donderdag 12 april 2012 23:51 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
We hebben er wel veel idd. In de A1 lopen ook Rayhi en Ozbozkurt rond en in de elftallen daaronder ook genoeg.
quote:Op donderdag 12 april 2012 23:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Ajax surinamers?quote:Op donderdag 12 april 2012 23:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Die vader fapt nog net niet op z'n zoontjequote:Op donderdag 12 april 2012 22:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Schijnt een enorm talent te zijn.
Op youtube zijn allemaal filmpjes te vinden van een marrokaantje wat bij PSV in de f'jes speelt. Ilyas Zaidan. Wat dat menneke al met een bal kan. Die zou ik vanaf volgend seizoen ook met de selectie mee laten trainen.
Sowieso nutteloos om over talenten te praten van die leeftijd, dan kan er nog zoveel fout gaanquote:Op vrijdag 13 april 2012 10:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die vader fapt nog net niet op z'n zoontje
Die vader.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Schijnt een enorm talent te zijn.
Op youtube zijn allemaal filmpjes te vinden van een marrokaantje wat bij PSV in de f'jes speelt. Ilyas Zaidan. Wat dat menneke al met een bal kan. Die zou ik vanaf volgend seizoen ook met de selectie mee laten trainen.
Dat zeg je goed lijkt, totdat pak em beet Man City komt voor z'n zoontjequote:Op vrijdag 13 april 2012 11:30 schreef Lange_Lans het volgende:
Is toch mooi man. Stripfiguur.
En hij lijkt fan te zijn van PSV. Een hele tegenstelling met die vader van Labyrat.
Ik trek me op aan ieder lichtpuntje deze week.quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zeg je goed lijkt, totdat pak em beet Man City komt voor z'n zoontje
Dat kan ik me wel een beetje voorstellen, gelukkig morgen weer een wedstrijd van de waarheid, ben benieuwdquote:Op vrijdag 13 april 2012 11:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik trek me op aan ieder lichtpuntje deze week.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 13 april 2012 11:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik trek me op aan ieder lichtpuntje deze week.
?quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat kan ik me wel een beetje voorstellen, gelukkig morgen weer een wedstrijd van de waarheid, ben benieuwd
Stukje cultuur. Dat kind moet er later voor gaan zorgen dat papa financieel onafhankelijk wordt. "Is je zoon gelukkig" "Weet ik niet. Maakt me ook geen jota uit. Hij ies wel een kruising tussen Ronaldo en Messi"quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:34 schreef Caland het volgende:
Hij lijkt vooral fan te zijn van z´n zoontje.
Daar waar de meeste ouders nog komen met antwoorden op de vraag ´wat wil je later voor je zoontje´ als ´dat hij gelukkig wordt´ of ´dat hij later z´n boterham met voetbal kan verdienen´ wil deze meneer het liefst dat zijn zoon een soort kruising tussen Ronaldo en Messi wordt.![]()
Redden het trouwens heel zelden in het profvoetbal, dergelijke pingeldozen zonder overzicht.
Wat een eikelquote:EINDHOVEN - Natuurlijk kijkt Marcel Brands zaterdag door een rood-wit gestreepte bril naar de kraker in de eredivisie tussen PSV en AZ. Bij de technisch manager van PSV leeft echter ook „gepaste trots” over de prestaties dit seizoen van de ploeg uit Alkmaar. Op drie spelers na heb ik toen samen met de mensen van AZ deze selectie samengesteld. Dat hebben we destijds goed gedaan”, aldus Brands. „Ook de filosofie die zat achter de aanstelling van Gertjan Verbeek komt uit.”
De 50-jarige Brabander werkte tussen 2005 en 2010 met veel succes bij AZ. Ook na het vertrek van Brands, Dirk Scheringa en Louis van Gaal, sleutelfiguren achter de landstitel die AZ in 2009 veroverde, blijven de Alkmaarders meedraaien in de top. AZ komt zaterdag als belangrijkste uitdager van koploper Ajax naar Eindhoven.
Band met spelers van AZ
„Natuurlijk heb ik liever dat PSV kampioen wordt, maar ik kijk wel met gepaste trots naar de prestaties van AZ”, aldus Brands. „Ik heb met de meeste van die jongens een band. Zo heb ik destijds hemel en aarde bewogen om Adam Maher, die naar Engeland kon, binnenboord te houden. Ik heb bij de meeste spelers uit die ploeg thuis gezeten om ze over te halen naar AZ te komen. Mooi om te zien hoe het dan nu met die jongens bij AZ gaat.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |