abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 19 juni 2012 @ 16:06:39 #151
249559 crew  Lavenderr
pi_113101752
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:54 schreef lezzer het volgende:

[..]

Waarom mensen toch altijd denken dat geesten vooral geïnteresseerd zijn in masturberende mensen?
Misschien omdat dat toch een handeling is die je niet in het openbaar doet?
Dus vindt men het niet fijn dat een geest misschien wel mee zit te koekeloeren. Kan me dat wel voorstellen ook eigenlijk.
pi_113102386
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 16:06 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Misschien omdat dat toch een handeling is die je niet in het openbaar doet?
Dus vindt men het niet fijn dat een geest misschien wel mee zit te koekeloeren. Kan me dat wel voorstellen ook eigenlijk.
Nee, maar, waarom denken mensen dat geesten speciaal langs komen om te kijken hoe iemand masturbeert? Net of ze niks beters te doen hebben :)
  Moderator dinsdag 19 juni 2012 @ 16:24:18 #153
249559 crew  Lavenderr
pi_113102439
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 16:23 schreef lezzer het volgende:

[..]

Nee, maar, waarom denken mensen dat geesten speciaal langs komen om te kijken hoe iemand masturbeert? Net of ze niks beters te doen hebben :)
Nou idd. Je zou toch denken dat geesten geen vleselijke gedachtes meer hebben he? O~)
pi_113102546
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 16:24 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nou idd. Je zou toch denken dat geesten geen vleselijke gedachtes meer hebben he? O~)
En anders zijn er nog wel interessantere dingen te zien dan masturberen lijkt me.
  Moderator dinsdag 19 juni 2012 @ 16:27:59 #155
249559 crew  Lavenderr
pi_113102572
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 16:27 schreef lezzer het volgende:

[..]

En anders zijn er nog wel interessantere dingen te zien dan masturberen lijkt me.
Ook dat :Y
pi_113104647
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 14:36 schreef TPOD het volgende:

[..]

Klopt. Als iets gebeurt ga je op zoek naar een verklaring. Als die er niet is, ga je het dan nog ontkennen? De wetenschap zegt totaal niets. Misschien loopt dat nog wel erg achter. De wetenschap pretendeerde 500jaar terug ook dat de aarde plat was, en hadden ze gelijk?

Je hoeft niet alles toe te schrijven aan het paranormale, maar het hele fenomeen afdoen als onzin omdat de wetenschap het niet erkent lijkt me ook een stap te ver.

Sommige dingen kun je gewoon niet verklaren, maar het is toch gebeurd. Dat houd ik persoonlijk de optie open dat het iets paranormaals kan zijn, maar ook even zo goed niet. Ergens zal er toch een verklaring voor zijn.
Maar er wordt hier gepraat over geesten als een casual ding, alsof het feiten zijn. praktisch elk persoon denkt dat zijn perceptie de waarheid is, maar dit geldt ook voor mensen met psychische aandoeningen. Als jij een persoon tegenkomt die stemmen hoort en gelooft dat het demonen/geesten zijn, waarna jij deze aanraad naar een medium te gaan, vind ik dat een hele kwalijke zaak. Daar breng je zelfs potentieel de persoon zelf of anderen mee in gevaar, het voeden van waarschijnlijk waanbeelden. Jij kan namelijk geen enkel onderscheid maken en daarom is professionele hulp die werkt vanuit wetenschappelijk onderzoek een "must". Noem mij dan maar bevooroordeeld
  dinsdag 19 juni 2012 @ 17:36:58 #157
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_113105366
quote:
daarom is professionele hulp die werkt vanuit wetenschappelijk onderzoek een "must". Noem mij dan maar bevooroordeeld
wat een grap, het enige dat ze kunnen is je volstoppen met medicatie, het helpt idd: je wordt een zombie en ongevaarlijk.
Ben blij dat ik op eigen houtje gestopt ben met m'n medicatie, bel de politie maar dat ik een gevaar ben geworden voor anderen of mezelf.
pi_113105478
Liever een gelukkige zombie dan een gekwelde vrije psychoot
pi_113105597
Aan jou de keuze om geen professionele hulp te ontvangen.
Maar ga alstublieft niet naar volslagen idiote dingen zoals duiveluitdrijving en mediums.

Daarnaast kan je wel professionele hulp krijgen zonder plat gespoten te worden.

Maar ik weet eigenlijk niet of ik je serieus moet nemen met die avatar van je...
  dinsdag 19 juni 2012 @ 17:49:13 #160
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_113105881
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 17:42 schreef t4rt4rus het volgende:
Maar ga alstublieft niet naar volslagen idiote dingen zoals duiveluitdrijving en mediums.
Ik begon er niet over
quote:
Zoals? M'n psychiater heeft niks voorgesteld dan medicatie.
quote:
Maar ik weet eigenlijk niet of ik je serieus moet nemen met die avatar van je...
Moet jij weten. :)
  dinsdag 19 juni 2012 @ 17:49:47 #161
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_113105906
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 17:40 schreef Cockwhale het volgende:
Liever een gelukkige zombie dan een gekwelde vrije psychoot
Hoe weet je dat?

Gelukkig ben ik niet gekweld en niet psychotisch meer.
pi_113106154
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 17:49 schreef Manke het volgende:

[..]

Ik begon er niet over
Nee dat is goed.

quote:
Zoals? M'n psychiater heeft niks voorgesteld dan medicatie.
Heb je zelf ook niet gevraagd of er iets te doen is met minder medicijnen of misschien psycholoog?

quote:
Moet jij weten. :)
Ja met een trollface als avatar, weten andere mensen ook niet of ze je moeten geloven.
pi_113106603
t4rt4rus, beter verdwijn je uit TRU. Jij past hier totaal niet met je opvattingen en denkwijze.

Jij, als iemand die wetenschap hoog in het vaandel heeft blijkbaar, zou eens onderzoek moeten doen naar het paranormale. Wie weet ontdek je dan dat het allemaal toch wel wat anders is dan jij denkt te weten.

Even een tussenstap;

Verklaar jij eens wetenschappelijk EVP's bijvoorbeeld
pi_113107971
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 18:07 schreef Scrummie het volgende:
t4rt4rus, beter verdwijn je uit TRU. Jij past hier totaal niet met je opvattingen en denkwijze.
Dat bepaal ik zelf wel even. Beter verdwijn jij van dit universum. (Ja ik kan ook zo doen, voelt zo goed... NOT)
Ik denk dat jullie niet in deze tijd passen met jullie opvattingen.
En mijn denkwijze is veel wetenschappelijker dan die van jou en vertel me niet dat dat slechter is.

quote:
Jij, als iemand die wetenschap hoog in het vaandel heeft blijkbaar, zou eens onderzoek moeten doen naar het paranormale. Wie weet ontdek je dan dat het allemaal toch wel wat anders is dan jij denkt te weten.
Wat versta je onder paranormaal?
Hier op de universiteit doen we onderzoek naar materialen en zien we dingen die we in andere materialen niet zien.
Daar doen we op een universiteit onderzoek naar.

Bezoek eens een universiteit. ;)

quote:
Verklaar jij eens wetenschappelijk EVP's bijvoorbeeld
Je hersenen proberen de hele tijd patronen te herkennen en deze te koppelen met informatie die ze al hebben.
En in ruis zitten niet echt veel patronen, maar daar proberen je hersenen toch wat van te maken.
Zo horen Nederlanders bijvoorbeeld ook Nederlandse teksten in Engelse liederen.

Verder is het natuurlijk mogelijk dat er interferentie is van buitenaf, bijv. radiosignalen.
En die interferentie hoeft dan weer niet zo sterk te zijn, omdat je hersenen er weer een patroon in proberen te vinden.

Maar goed het kunnen natuurlijk ook goden zijn die met dikke ruis proberen te communiceren.

Om dit wetenschappelijk te onderzoeken moet je met allemaal factoren rekening houden.
Maar wat moet ik nu gaan bewijzen dat alle EVP's niet door goden/geesten worden gemaakt?
pi_113109618
:'). Laat maar ventje. Ik wou dat ik zó simpel was als jij. Wat zou de wereld er dan veel makkelijker uit zien.

Wat betreft je EVP argumenten; die zijn al zovaak voorbij gekomen. Het zijn ook telkens 'dezelfde' argumenten, want exact jou verhaal staat hier ook gemeld: http://science.howstuffwo(...)th/afterlife/evp.htm
pi_113111581
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 18:42 schreef t4rt4rus het volgende:
Ik denk dat jullie niet in deze tijd passen met jullie opvattingen.
En mijn denkwijze is veel wetenschappelijker dan die van jou en vertel me niet dat dat slechter is.
Dat is natuurlijk niet echt een basis voor een respectvol gesprek. :)
  Moderator dinsdag 19 juni 2012 @ 20:15:16 #167
249559 crew  Lavenderr
pi_113111756
Er waart hier een narrige geest rond :{
pi_113114049
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 20:11 schreef lezzer het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk niet echt een basis voor een respectvol gesprek. :)
Mag je tegen Scrummie zeggen ;)
pi_113114363
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 19:24 schreef Scrummie het volgende:
:'). Laat maar ventje. Ik wou dat ik zó simpel was als jij. Wat zou de wereld er dan veel makkelijker uit zien.
Nee ik ben niet simpel dat ben jij ;)

Ik denk aan interferentie, houd rekening met de hersenen, etc.
Jij bent hier de gene die denkt dat het geesten zijn.
quote:
Wat betreft je EVP argumenten; die zijn al zovaak voorbij gekomen. Het zijn ook telkens 'dezelfde' argumenten, want exact jou verhaal staat hier ook gemeld: http://science.howstuffwo(...)th/afterlife/evp.htm
Ok mooi dat er meer mensen zijn die dingen dat het gewoon interferentie is en het brein dat gewoon kut is.

Maar kom jij dan eens met bewijzen dat het geesten ofzo zijn.
pi_113114984
We kunnen niet uitsluiten dat er geesten in het spel zijn.. We kunnen zeker voor de hand liggende oorzaken zoals het functioneren van onze hersenen ook niet uitsluiten.
We hoeven elkaar natuurlijk niet voor 'simpel' uit te maken. Als we op de man gaan spelen, ontspoort de discussie.
pi_113115173
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 21:03 schreef t4rt4rus het volgende:

[..]

Mag je tegen Scrummie zeggen ;)
Eens, maar ook tegen jou :)
En de quote kwam van jou.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 21:23:08 #172
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_113115224
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 17:42 schreef t4rt4rus het volgende:

We zijn in TRU , hier mogen we allemaal vrijuit praten over mediums en duiveluitdrijving , gelieve geen mensen adviseren niet de onderwerpen aan te dragen waar TRU voor bedoeld is , bvd .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 19 juni 2012 @ 21:25:29 #173
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_113115369
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 21:08 schreef t4rt4rus het volgende:

[..]

Nee ik ben niet simpel dat ben jij ;)

Ik denk aan interferentie, houd rekening met de hersenen, etc.
Jij bent hier de gene die denkt dat het geesten zijn.

[..]

Ok mooi dat er meer mensen zijn die dingen dat het gewoon interferentie is en het brein dat gewoon kut is.

Maar kom jij dan eens met bewijzen dat het geesten ofzo zijn.
Pareidolie bedoel je.
Het zijn ook geesten, demonen zelfs, mijn enige bewijs zijn de EVPs die ik geplaatst had, die moet je echt goed beluisteren om te horen wat er staat, behalve "klootzak.mp3", de telefoon hield ik bij m'n hoofd waar ik wind voelde en maakte die opname.
pi_113115443
Euh Summers ik ga er tegen in als mensen duiveluitdrijving adviseren, ik dacht dat dat hier niet eens meer gedaan werd in Nederland.
Dat je naar een medium gaat oké maar duiveluitdrijving...

Oh je bent ook nog Moderator, dan zou je toch beter moeten weten...
Of vind jij "duiveluitdrijving" normaal?
  Moderator dinsdag 19 juni 2012 @ 21:34:53 #175
249559 crew  Lavenderr
pi_113115921
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 16:01 schreef t4rt4rus het volgende:
Dit subfora heet toch de truth is in here...

Maar Scrummie ik vind het ernstig als er in Nederland wordt geadviseerd om naar een duiveluitdrijver te gaan.
Dat is volkomen onverantwoord en kan juist meer problemen veroorzaken, hetzelfde voor mediums.

Dat er hier mensen zijn die het daar niet mee eens zijn kan, maar ik vind het belachelijk dat dit gebeurd in Nederland. We leven niet meer in de Middeleeuwen.

Dit is is niet omdat ik van de wetenschap ben, maar omdat ik vind dat je mensen goed moet behandelen. En dankzij de wetenschap zijn mensen met hallucinaties veel beter te behandelen.
Hier ben ik het eigenlijk wel mee eens.
Laten we niet op de stoel van de dokter gaan zitten en adviezen geven als leek zijnde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')