Misschien omdat dat toch een handeling is die je niet in het openbaar doet?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:54 schreef lezzer het volgende:
[..]
Waarom mensen toch altijd denken dat geesten vooral geïnteresseerd zijn in masturberende mensen?
Nee, maar, waarom denken mensen dat geesten speciaal langs komen om te kijken hoe iemand masturbeert? Net of ze niks beters te doen hebbenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien omdat dat toch een handeling is die je niet in het openbaar doet?
Dus vindt men het niet fijn dat een geest misschien wel mee zit te koekeloeren. Kan me dat wel voorstellen ook eigenlijk.
Nou idd. Je zou toch denken dat geesten geen vleselijke gedachtes meer hebben he?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:23 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nee, maar, waarom denken mensen dat geesten speciaal langs komen om te kijken hoe iemand masturbeert? Net of ze niks beters te doen hebben
En anders zijn er nog wel interessantere dingen te zien dan masturberen lijkt me.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou idd. Je zou toch denken dat geesten geen vleselijke gedachtes meer hebben he?
Ook datquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:27 schreef lezzer het volgende:
[..]
En anders zijn er nog wel interessantere dingen te zien dan masturberen lijkt me.
Maar er wordt hier gepraat over geesten als een casual ding, alsof het feiten zijn. praktisch elk persoon denkt dat zijn perceptie de waarheid is, maar dit geldt ook voor mensen met psychische aandoeningen. Als jij een persoon tegenkomt die stemmen hoort en gelooft dat het demonen/geesten zijn, waarna jij deze aanraad naar een medium te gaan, vind ik dat een hele kwalijke zaak. Daar breng je zelfs potentieel de persoon zelf of anderen mee in gevaar, het voeden van waarschijnlijk waanbeelden. Jij kan namelijk geen enkel onderscheid maken en daarom is professionele hulp die werkt vanuit wetenschappelijk onderzoek een "must". Noem mij dan maar bevooroordeeldquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:36 schreef TPOD het volgende:
[..]
Klopt. Als iets gebeurt ga je op zoek naar een verklaring. Als die er niet is, ga je het dan nog ontkennen? De wetenschap zegt totaal niets. Misschien loopt dat nog wel erg achter. De wetenschap pretendeerde 500jaar terug ook dat de aarde plat was, en hadden ze gelijk?
Je hoeft niet alles toe te schrijven aan het paranormale, maar het hele fenomeen afdoen als onzin omdat de wetenschap het niet erkent lijkt me ook een stap te ver.
Sommige dingen kun je gewoon niet verklaren, maar het is toch gebeurd. Dat houd ik persoonlijk de optie open dat het iets paranormaals kan zijn, maar ook even zo goed niet. Ergens zal er toch een verklaring voor zijn.
wat een grap, het enige dat ze kunnen is je volstoppen met medicatie, het helpt idd: je wordt een zombie en ongevaarlijk.quote:daarom is professionele hulp die werkt vanuit wetenschappelijk onderzoek een "must". Noem mij dan maar bevooroordeeld
Ik begon er niet overquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:42 schreef t4rt4rus het volgende:
Aan jou de keuze om geen professionele hulp te ontvangen.
Maar ga alstublieft niet naar volslagen idiote dingen zoals duiveluitdrijving en mediums.
Zoals? M'n psychiater heeft niks voorgesteld dan medicatie.quote:Daarnaast kan je wel professionele hulp krijgen zonder plat gespoten te worden.
Moet jij weten.quote:Maar ik weet eigenlijk niet of ik je serieus moet nemen met die avatar van je...
Hoe weet je dat?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:40 schreef Cockwhale het volgende:
Liever een gelukkige zombie dan een gekwelde vrije psychoot
Nee dat is goed.quote:
Heb je zelf ook niet gevraagd of er iets te doen is met minder medicijnen of misschien psycholoog?quote:Zoals? M'n psychiater heeft niks voorgesteld dan medicatie.
Ja met een trollface als avatar, weten andere mensen ook niet of ze je moeten geloven.quote:Moet jij weten.
Dat bepaal ik zelf wel even. Beter verdwijn jij van dit universum. (Ja ik kan ook zo doen, voelt zo goed... NOT)quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:07 schreef Scrummie het volgende:
t4rt4rus, beter verdwijn je uit TRU. Jij past hier totaal niet met je opvattingen en denkwijze.
Wat versta je onder paranormaal?quote:Jij, als iemand die wetenschap hoog in het vaandel heeft blijkbaar, zou eens onderzoek moeten doen naar het paranormale. Wie weet ontdek je dan dat het allemaal toch wel wat anders is dan jij denkt te weten.
Je hersenen proberen de hele tijd patronen te herkennen en deze te koppelen met informatie die ze al hebben.quote:Verklaar jij eens wetenschappelijk EVP's bijvoorbeeld
Dat is natuurlijk niet echt een basis voor een respectvol gesprek.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:42 schreef t4rt4rus het volgende:
Ik denk dat jullie niet in deze tijd passen met jullie opvattingen.
En mijn denkwijze is veel wetenschappelijker dan die van jou en vertel me niet dat dat slechter is.
Mag je tegen Scrummie zeggenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:11 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet echt een basis voor een respectvol gesprek.
Nee ik ben niet simpel dat ben jijquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:24 schreef Scrummie het volgende:
. Laat maar ventje. Ik wou dat ik zó simpel was als jij. Wat zou de wereld er dan veel makkelijker uit zien.
Ok mooi dat er meer mensen zijn die dingen dat het gewoon interferentie is en het brein dat gewoon kut is.quote:Wat betreft je EVP argumenten; die zijn al zovaak voorbij gekomen. Het zijn ook telkens 'dezelfde' argumenten, want exact jou verhaal staat hier ook gemeld: http://science.howstuffwo(...)th/afterlife/evp.htm
We zijn in TRU , hier mogen we allemaal vrijuit praten over mediums en duiveluitdrijving , gelieve geen mensen adviseren niet de onderwerpen aan te dragen waar TRU voor bedoeld is , bvd .quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:42 schreef t4rt4rus het volgende:
Aan jou de keuze om geen professionele hulp te ontvangen.
Maar ga alstublieft niet naar volslagen idiote dingen zoals duiveluitdrijving en mediums.
Daarnaast kan je wel professionele hulp krijgen zonder plat gespoten te worden.
Maar ik weet eigenlijk niet of ik je serieus moet nemen met die avatar van je...
Pareidolie bedoel je.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:08 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Nee ik ben niet simpel dat ben jij
Ik denk aan interferentie, houd rekening met de hersenen, etc.
Jij bent hier de gene die denkt dat het geesten zijn.
[..]
Ok mooi dat er meer mensen zijn die dingen dat het gewoon interferentie is en het brein dat gewoon kut is.
Maar kom jij dan eens met bewijzen dat het geesten ofzo zijn.
Hier ben ik het eigenlijk wel mee eens.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:01 schreef t4rt4rus het volgende:
Dit subfora heet toch de truth is in here...
Maar Scrummie ik vind het ernstig als er in Nederland wordt geadviseerd om naar een duiveluitdrijver te gaan.
Dat is volkomen onverantwoord en kan juist meer problemen veroorzaken, hetzelfde voor mediums.
Dat er hier mensen zijn die het daar niet mee eens zijn kan, maar ik vind het belachelijk dat dit gebeurd in Nederland. We leven niet meer in de Middeleeuwen.
Dit is is niet omdat ik van de wetenschap ben, maar omdat ik vind dat je mensen goed moet behandelen. En dankzij de wetenschap zijn mensen met hallucinaties veel beter te behandelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |