abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112900945
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 20:14 schreef TPOD het volgende:

[..]

Haha, ik heb toch liever andere huisdieren :)
Is het bij jou dan? Ik zou het wel een keer willen zien ofzo :P
Rustig aan.
  donderdag 14 juni 2012 @ 20:15:07 #102
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_112900960
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 19:36 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nog steeds? ;( wat ellendig toch Manke.

Helaas nog steeds.
als ik blow galmen de stemmen door m'n hoofd, geen goed idee om meer te doen dus :P
pi_112900978
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 20:14 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Is het bij jou dan? Ik zou het wel een keer willen zien ofzo :P
Nee, het is niet bij mij.
pi_112901002
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 20:15 schreef Manke het volgende:

[..]

Helaas nog steeds.
als ik blow galmen de stemmen door m'n hoofd, geen goed idee om meer te doen dus :P
En als je niet blowt niet? Of ook?
pi_112901008
quote:

[..]

Helaas nog steeds.
Keb het een en ander van je gelezen wel.. Weet het alleen niet meer precies... Het was toch een keer gebeurt toen je het ''opzocht'' ofzo?

Wel enorm kut ja..
Rustig aan.
pi_112901098
quote:

[..]

Helaas nog steeds.
Wat voor stemmen eigenlijk als ik vragen mag?
  donderdag 14 juni 2012 @ 20:26:54 #107
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_112901411
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Bastard het volgende:
Dat is toch alleen maar mooi? ;) Iemand die over je waakt.. zich dienstbaar heeft gesteld voor je.
Je bent niet de enige die hier mee te maken heeft, veruit de meeste mensen hebben het niet door, geen weet van een dergelijke begeleider. Hij zal je vermoedelijk ook niks dwars liggen.
Nou fijn idee... dat als je op een avond zin hebt om te fappen en dan zit er zo'n entiteit mee te kijken. -O-
  donderdag 14 juni 2012 @ 20:26:57 #108
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_112901414
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 20:16 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Keb het een en ander van je gelezen wel.. Weet het alleen niet meer precies... Het was toch een keer gebeurt toen je het ''opzocht'' ofzo?

Wel enorm kut ja..
Ik maakte bandstemmen en ging ermee door totdat het fout ging. Ze vlogen naar m'n hoofd en ik voelde letterlijk wind.
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 20:18 schreef TPOD het volgende:

[..]

Wat voor stemmen eigenlijk als ik vragen mag?
Ik hoor al 3+ jaar stemmen in m'n linker oor van entiteiten waarvan ik tot de conclusie ben gekomen dat ze allemaal kwaadaardig zijn. Als ik blow wordt het erger.
pi_112901570
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 20:26 schreef Manke het volgende:

[..]

Ik maakte bandstemmen en ging ermee door totdat het fout ging. Ze vlogen naar m'n hoofd en ik voelde letterlijk wind.

[..]

Ik hoor al 3+ jaar stemmen in m'n linker oor van entiteiten waarvan ik tot de conclusie ben gekomen dat ze allemaal kwaadaardig zijn. Als ik blow wordt het erger.
Hoe ging het fout? Kreeg je echt stemmen op de bandrecorder?

En, als ik het vragen mag, hoe weet je dat ze allemaal kwaadaardig zijn? Wat zeggen ze zoal? Proberen ze je dingen te laten doen o.i.d.?
  donderdag 14 juni 2012 @ 21:57:32 #110
8372 Bastard
Persona non grata
pi_112905882
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 20:26 schreef DemonRage het volgende:

[..]

Nou fijn idee... dat als je op een avond zin hebt om te fappen en dan zit er zo'n entiteit mee te kijken. -O-
Die momenten hoeven ze niet te zien hoor :P
The truth was in here.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 12:54:15 #111
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_112924070
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 20:31 schreef TPOD het volgende:

[..]

Hoe ging het fout? Kreeg je echt stemmen op de bandrecorder?

En, als ik het vragen mag, hoe weet je dat ze allemaal kwaadaardig zijn? Wat zeggen ze zoal? Proberen ze je dingen te laten doen o.i.d.?
Ik kreeg echt stemmen in de opnames te horen.
Ik weet dat omdat ze allemaal samenspannen tegen mij en allemaal met GVD schelden.
Ik hoor ook stemmen die dierlijk klinken en 1 lacht als een kikker ofzo, heel bizar, kan het niet omschrijven. Andere stemmen klinken gewoon puur evil, anderen weer menselijk, maar 1 van de hoofdaanwezige waarvan ik dacht dat het een mens was, weet zo weinig (weet niet eens wat een buik is of wat een hakenkruis inhoudt) dat hij gewoon niet van hier kan komen.
Hoorde ook een vrouw, maar die was weggehaald door een medium, totdat ik half sliep, toen hoorde ik haar weet met die andere praten en doorbriefen wat ik zei (dacht). Ik hoorde ook m'n oma die ik zogenaamd opgepikt heb bij het afscheid, die wist ook precies haar volle naam te vertellen, maar dat bleek ook een imitator te zijn.
pi_112924400
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 12:54 schreef Manke het volgende:

[..]

Ik kreeg echt stemmen in de opnames te horen.
Ik weet dat omdat ze allemaal samenspannen tegen mij en allemaal met GVD schelden.
Ik hoor ook stemmen die dierlijk klinken en 1 lacht als een kikker ofzo, heel bizar, kan het niet omschrijven. Andere stemmen klinken gewoon puur evil, anderen weer menselijk, maar 1 van de hoofdaanwezige waarvan ik dacht dat het een mens was, weet zo weinig (weet niet eens wat een buik is of wat een hakenkruis inhoudt) dat hij gewoon niet van hier kan komen.
Hoorde ook een vrouw, maar die was weggehaald door een medium, totdat ik half sliep, toen hoorde ik haar weet met die andere praten en doorbriefen wat ik zei (dacht). Ik hoorde ook m'n oma die ik zogenaamd opgepikt heb bij het afscheid, die wist ook precies haar volle naam te vertellen, maar dat bleek ook een imitator te zijn.
Oei, klinkt erg naar. En er is geen enkele manier om er vanaf te komen? Hoe val je dan trouwens ooit in slaap als je continu stemmen hoort? En ze zeggen wat je denkt? Klinkt echt naar.

Wat voor stemmen(wat zeiden ze?) kreeg je zoal op de bandrecorder? En heb je die ooit aan anderen laten horen?
  vrijdag 15 juni 2012 @ 13:47:16 #113
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_112926483
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 13:02 schreef TPOD het volgende:

[..]

Oei, klinkt erg naar. En er is geen enkele manier om er vanaf te komen? Hoe val je dan trouwens ooit in slaap als je continu stemmen hoort? En ze zeggen wat je denkt? Klinkt echt naar.

Wat voor stemmen(wat zeiden ze?) kreeg je zoal op de bandrecorder? En heb je die ooit aan anderen laten horen?
Ik krijg medicijnen, ik zat aan de seroquel, maar dat blijkt nogal dodelijk te zijn, ben er meteen mee gestopt toen ik dat las. Zit nu aan de haloperidol, dat dempt de stemmen redelijk, redelijk genoeg om te slapen en de dag door te komen.
Ze herhalen wat ik denk voor de genen die me niet 'horen', hoor ook erg vaak "wat zegt ie?" door de zelfde zeggen.

Ik zal die bandstemmen binnenkort plaatsen, kan je ze zelf horen :)
  vrijdag 15 juni 2012 @ 13:48:54 #114
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_112926550
http://www.sendspace.com/file/k2csyu
Moet je beluisteren met koptelefoon.
pi_112929033
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 13:47 schreef Manke het volgende:

[..]

Ik krijg medicijnen, ik zat aan de seroquel, maar dat blijkt nogal dodelijk te zijn, ben er meteen mee gestopt toen ik dat las. Zit nu aan de haloperidol, dat dempt de stemmen redelijk, redelijk genoeg om te slapen en de dag door te komen.
Ze herhalen wat ik denk voor de genen die me niet 'horen', hoor ook erg vaak "wat zegt ie?" door de zelfde zeggen.

Ik zal die bandstemmen binnenkort plaatsen, kan je ze zelf horen :)
Echt heftig!, respect dat je toch er mee kunt leven! Niet om je ten schande te maken of wat dan ook hoor, maar heb je ooit eens een onderzoek laten doen bij een psychiater of zo? En ben je wel eens bij een "medium" geweest? Hier in de buurt schijnt een hele goeie te zitten, "zelf" ook veel goede ervaringen mee, die mensen ook helpt(uiteraard gratis, zoals het hoort).

Ik zou met zoiets echt niet kunnen leven, ik neem aan dat het luisteren van die bestanden op sendspace geen risico's met zich mee brengt ? :P
pi_112930326
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 13:48 schreef Manke het volgende:
Ik neem aan dat de namen van de bestanden vertellen wat er zegt wordt? Bij 1 bestand staat er "nemas ti kurac bre" Dat is 3 talen. Sloveens en lets(volgens mij) (een kennis van mij is erg thuis in slavische talen) en betekend, "dat wil ik je constant zeggen lul". Of had je al iemand gevonden die het kon vertalen?
  vrijdag 15 juni 2012 @ 15:23:19 #117
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112930708
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 20:26 schreef Manke het volgende:

[..]

[..]

Duidt op een gevalletje schitzofrenie om eerlijk te zijn...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 15 juni 2012 @ 15:30:27 #118
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112931029
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 13:48 schreef Manke het volgende:
Ik weet niet wat jij gebruikt om hier iets in te horen, want ik hoor geen samenhang.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_112975947
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 15:23 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Laten we niet te snel een oordeel vellen over elkander vanachter een toetsenbord en beeldscherm over een persoon die je niet kent.
pi_112976012
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 15:30 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ik weet niet wat jij gebruikt om hier iets in te horen, want ik hoor geen samenhang.
Meestal vereist het wel een beetje oefening om een EVP "goed te beluisteren". Of dat is om je hersenen de tijd te geven ergens een draai aan te geven, of dat je "het" daardoor daadwerkelijk hoort is een ander punt :) .

Als je van te voren "weet wat er gezegd wordt" is het bij voorbaat verspilde moeite.
pi_112977015
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 15:23 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

*proest*. Is het zó simpel een diagnose te stellen? Haha..
  dinsdag 19 juni 2012 @ 13:32:32 #122
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_113094972
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 15:15 schreef TPOD het volgende:

[..]

Ik neem aan dat de namen van de bestanden vertellen wat er zegt wordt? Bij 1 bestand staat er "nemas ti kurac bre" Dat is 3 talen. Sloveens en lets(volgens mij) (een kennis van mij is erg thuis in slavische talen) en betekend, "dat wil ik je constant zeggen lul". Of had je al iemand gevonden die het kon vertalen?
Dat is servisch voor "je hebt geen kloten (lul)" :P
  dinsdag 19 juni 2012 @ 13:35:01 #123
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_113095085
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 14:46 schreef TPOD het volgende:

[..]

Echt heftig!, respect dat je toch er mee kunt leven! Niet om je ten schande te maken of wat dan ook hoor, maar heb je ooit eens een onderzoek laten doen bij een psychiater of zo? En ben je wel eens bij een "medium" geweest? Hier in de buurt schijnt een hele goeie te zitten, "zelf" ook veel goede ervaringen mee, die mensen ook helpt(uiteraard gratis, zoals het hoort).

Ik zou met zoiets echt niet kunnen leven, ik neem aan dat het luisteren van die bestanden op sendspace geen risico's met zich mee brengt ? :P
Ik ga naar een psychiater, volgens hem zijn het hallucinaties.
Mediums ben ik ook naartoe geweest, kost alleen maar geld, haalde niks uit, 1 van hun heeft een geest die haar "helpt", hem hoorde ik ook, hij speelde het spelletje mee met die geesten die bij mij zitten.
Het beluisteren brengt geen risico's met zich mee :)
hoewel, ik begon ze te horen toen ik me begon open te stellen door het bekijken van youtube filmpjes over EVP
  dinsdag 19 juni 2012 @ 13:36:04 #124
360764 BMS-THAD
Thad Castle, at your service.
pi_113095128
Hier meerdere keren iemand gehad die het huis kwam 'ontgeesten'. M'n groot deel van mijn familie is er heilig van overtuigd dat geesten/demonen bestaan. Helaas vallen mijn moeder/zusje hier ook onder en hebben we eens in de twee jaar 'entiteiten' in huis. Ook wonen mijn oom en tante in een grote boerderij waar allemaal creapy shit schijnt te gebeuren.

Nou, ik heb nooit iets van gemerkt in de twee weken dat ik op hun huis moest passen. :')
Ook thuis nooit wat gemerkt. Ik kan voor mezelf dus concluderen dat geesten niet bestaan en dat mijn opa/oma mij gelukkig niet 4x per dag zien masturberen.
Get this guy a jockstrap and a cookie!
pi_113096350
Grappig, die mensen die (waarschijnlijk dagelijks) blowen beweren geesten te zien of horen. Drugs kunnen een versterkende werking hebben op allerlei psychische aandoeningen, zoals schizofrenie, angsten en het horen van stemmen. Anti-psychotica is een aanrader voor mensen met hallucinaties en waanbeelden. Ik snap dus ook niet dat iedereen hier mogelijke waanbeelden van mensen aan het voeden zijn en hier zo makkelijk mee in stemmen. Wees ook realistisch en kritisch. Het zou zomaar mogelijk kunnen zijn dat bijvoorbeeld Manke hiermee geholpen kan worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')