Aangepast, je hebt gelijk.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:57 schreef Karina het volgende:
Nog nooit op de site geweest, maar die plaatjes die ik hier op FOK! voorbij zien komen doen het ergste vermoeden. Eens met de klacht.
Jammer van het soberzo
En hoe weet je dat precies ?quote:Op donderdag 12 april 2012 10:56 schreef Twiitch het volgende:
Echt niks grappig aan 9gag.
Vooral die ellenlange plaatjes van mensen die hun land/bepaalde personen verheerlijken
Omdat ik op aanraden van wat mensen (wohahaha echt super grappig jongen like like like) weleens door wat pagina's gescrolled heb.quote:
en de iPad, iPhone en iMac etc.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:57 schreef Karina het volgende:
Nog nooit op de site geweest, maar die plaatjes die ik hier op FOK! voorbij zien komen doen het ergste vermoeden. Eens met de klacht.
Jammer van het soberzo
Inderdaad.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:00 schreef Patje1987 het volgende:
Zeer terechte klacht. Of wanneer je in een discussie met iemand zit en hij geen argument meer heeft opeens gaat lopen roepen: HAHA TROLL HAHA Je BENT ERIN GETRAPT WAT EEN PALJAS BEN IK HAHA.
Tenenkrommend.
Maar jij bent toch ook een troll?quote:Op donderdag 12 april 2012 11:05 schreef Lithia het volgende:
[..]
Inderdaad.
Of andersom: je zit normaal te discussiėren, roept iemand ineens dat je aan het trollen bent. Bam, je word niet meer serieus genomen, wat je daarna ook zegt.
quote:Op donderdag 12 april 2012 11:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar jij bent toch ook een troll?
'halflachende man'quote:Op donderdag 12 april 2012 10:54 schreef S1nn3rz het volgende:
of van die debiele plaatjes met een halflachende man
En gewoon allemaal negeren en lekker hen gang laten gaan is geen optie?quote:Op donderdag 12 april 2012 10:54 schreef S1nn3rz het volgende:
Sowieso is 9gag alweer oud en uit de mode, net zoals een ipad, iphone of imac. Maar dat krijg je die imbecielen toch niet aan hun beperkte verstand.
Maar sommige mensen moeten echt overal op reageren met, u jelly, u mad bro, problem? true story of van die debiele plaatjes met een halflachende man of een petje van dat modemerk.
Zet je eigen hersenen eens aan het werk en bedenk iets inhoudelijks zeg![]()
Mensen die in plaatjes denken
Negeren, laat ik inderdaad maar eens bij een kutkneus als jij beginnen.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En gewoon allemaal negeren en lekker hen gang laten gaan is geen optie?maakt jou net zo kansloos btw.
Maar je reageert nu dus wel...op deze kutkneus..quote:Op donderdag 12 april 2012 11:30 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Negeren, laat ik inderdaad maar eens bij een kutkneus als jij beginnen.
Ah, een ad hominem. TS laat zich van zijn intelligentere kant zien.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:30 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Negeren, laat ik inderdaad maar eens bij een kutkneus als jij beginnen.
Zowel 4chan als 9gag zijn voor nerds.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:01 schreef Agiath het volgende:
4chan was al eerder. Toen was dat voor nerds, nu is het opeens cool
Ja leuke plaatjes die nergens op slaan en overaal 'kanker' neer zetten. Super grappig is dat ja.quote:
Eerder voor mensen zonder fantasie: lekker makkelijk, een plaatje van een of andere site halen en neerplempen, haha.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:48 schreef Piye het volgende:
[..]
Zowel 4chan als 9gag zijn voor nerds.
aids aids aids aidsquote:Op donderdag 12 april 2012 11:50 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja leuke plaatjes die nergens op slaan en overaal 'kanker' neer zetten. Super grappig is dat ja.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |