Oplossing:quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:47 schreef bjanaan het volgende:
Oeh herkennen jullie dit ergenispuntje ook?
Je batterij is 1% je hebt geen oplader bij je en dan krijg je een Whatsappje binnen je opent hem wil wat terug typen maar dan ineens klats kaboem is je batterij leeg. FFUUUU denk je dan!
Een oplaadbaar hoesje is handiger.quote:
Ik heb ook zo'n ding, gebruik het helaas ook bijna nietquote:Op zondag 22 april 2012 01:37 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Die heb ik, maar ik gebruik hem echt nooit.
Beter koop je gewoon een externe accu waar je een USB-kabel in kan doen, dan kan je er tenminste ook nog andere apparaten mee opladen.quote:
Weet je / of iemand anders nog toevallig een goede? Ik zag laatst tijdens de iBood hunt wel zoiets voorbijkomen, alleen ik kwam niet door het betaalproces heen en toen was die later al uitverkocht. Ben bovendien de naam vergeten van het ding, je kon er in ieder geval allerlei apparaten mee opladen en leek me wel relaxed voor festivals.quote:Op zondag 22 april 2012 02:17 schreef Merkie het volgende:
[..]
Beter koop je gewoon een externe accu waar je een USB-kabel in kan doen, dan kan je er tenminste ook nog andere apparaten mee opladen.
Ik heb deze al een hele tijd: http://www.xtand.net/gumplus.html. Ideaal!quote:Op zondag 22 april 2012 03:35 schreef Slickk het volgende:
[..]
Weet je / of iemand anders nog toevallig een goede? Ik zag laatst tijdens de iBood hunt wel zoiets voorbijkomen, alleen ik kwam niet door het betaalproces heen en toen was die later al uitverkocht. Ben bovendien de naam vergeten van het ding, je kon er in ieder geval allerlei apparaten mee opladen en leek me wel relaxed voor festivals.
Ligt er natuurlijk aan wat je allemaal van plan bent. Als het simpelweg alleen WhatsAppen, nieuws lezen, Facebooken enzo is, zit je volgens mij wel goed met 100 MB (ervan uitgaande dat je Wi-Fi thuis en op school/werk hebt).quote:Op zondag 22 april 2012 15:05 schreef Cyntiaa het volgende:
Een vraagje voor de iPhone kenners hier. Ik mag mijn abbo oversluiten en wil een iPhone 4 via HI. Nu is er natuurlijk een abbo in 3 vormen, is het medium toereikend voor dit toestel? Oude abbo had dit geneuzel niet. Mijn verbruik nu is 100 mb met een blackberry
Wat??quote:Op zondag 22 april 2012 15:05 schreef Cyntiaa het volgende:
Een vraagje voor de iPhone kenners hier. Ik mag mijn abbo oversluiten en wil een iPhone 4 via HI. Nu is er natuurlijk een abbo in 3 vormen, is het medium toereikend voor dit toestel? Oude abbo had dit geneuzel niet. Mijn verbruik nu is 100 mb met een blackberry
Dit.quote:
Gewoon mediumquote:Op zondag 22 april 2012 15:38 schreef Cyntiaa het volgende:
Thuis heb ik inderdaad WIFI, op het werk niet maar daar kan ik gewoon internetten.
Gamen zal ik niet doen, facebook/fok/etc wel. En natuurlijk whatsapp. Zie via typhone een fijne aanbieding die voordeliger is dan via Hi zelf
Duidelijkquote:Op zondag 22 april 2012 15:36 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Dit.
Ik zie trouwens dat de HI Medium abonnement 500 MB heeft, meer dan voldoende als je niet van plan bent om de hele dag te streamen etc.
Hmm, inderdaad ideaal, maar heb er geen 95 euro voor over... Even kijken naar alternatieven.quote:Op zondag 22 april 2012 09:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb deze al een hele tijd: http://www.xtand.net/gumplus.html. Ideaal!
Is goedkoperquote:Op zondag 22 april 2012 21:28 schreef Slickk het volgende:
[..]
Hmm, inderdaad ideaal, maar heb er geen 95 euro voor over... Even kijken naar alternatieven.
Mocht je een goedkoper alternatief vinden, hou ik me aanbevolen voor de link.quote:Op zondag 22 april 2012 21:28 schreef Slickk het volgende:
[..]
Hmm, inderdaad ideaal, maar heb er geen 95 euro voor over... Even kijken naar alternatieven.
Daar kun je een iPhone amper 1 keer mee opladen. En na verloop van tijd zal die capaciteit een stuk minder worden. Die wat ik aanraad kan ook andere USB-apparaten opladen. Lage aanschafprijs is leuk, maar duurkoop na verloop van tijd.quote:Op maandag 23 april 2012 09:57 schreef Lienekien het volgende:
http://www.pixmania.nl/nl(...)travel-power-pa.html
Deze ziet er ook handig uit. Minder vermogen, maar meer mogelijkheden en een stuk goedkoper.
Of deze: iets duurder dan de vorige, maar meer vermogen.
http://www.pixmania.nl/nl(...)-lader-met-gedn.html
Is het wat?quote:Op donderdag 12 april 2012 10:13 schreef TheGeneral het volgende:
Max Payne is uit:
http://itunes.apple.com/nl/app/max-payne-mobile/id512142109?mt=8
Het is nog steeds een erg goed spel, en die 2,39 meer dan waard. Maar de besturing is minder goed aangepast voor iOS-controls dan die van GTA3 was. Dat neemt een deel van het plezier weg, maar voor de prijs is het nog steeds een aanrader.quote:
We gaan het gewoon proberen, Mooi voor de saaie uurtjes deze dagquote:Op maandag 23 april 2012 12:42 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Het is nog steeds een erg goed spel, en die 2,39 meer dan waard. Maar de besturing is minder goed aangepast voor iOS-controls dan die van GTA3 was. Dat neemt een deel van het plezier weg, maar voor de prijs is het nog steeds een aanrader.
Zover ik heb kunnen lezen ergens rond oktoberquote:Op maandag 23 april 2012 12:58 schreef CoolStoryBro het volgende:
Iemand enig idee/prognose wanneer de 5 uitkomt? Ben toe aan vervanging van mijn huidige telefoon maar heb geen zin om de 4s te kopen (slap aftreksel van de 4)
Ligt er dan toch ook aan hoe vaak je het ding denkt te gebruiken. Puur voor nood, bijv. Dan zou ik er niet graag 80 euro voor betalen.quote:Op maandag 23 april 2012 10:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daar kun je een iPhone amper 1 keer mee opladen. En na verloop van tijd zal die capaciteit een stuk minder worden. Die wat ik aanraad kan ook andere USB-apparaten opladen. Lage aanschafprijs is leuk, maar duurkoop na verloop van tijd.
quote:Op maandag 23 april 2012 12:58 schreef CoolStoryBro het volgende:
Iemand enig idee/prognose wanneer de 5 uitkomt? Ben toe aan vervanging van mijn huidige telefoon maar heb geen zin om de 4s te kopen (slap aftreksel van de 4)
De 6 bedoel jequote:Op maandag 23 april 2012 12:58 schreef CoolStoryBro het volgende:
Ik heb ook gelezen in oktober .quote:Op maandag 23 april 2012 12:59 schreef mieeesss het volgende:
Zover ik heb kunnen lezen ergens rond oktober
Hi 4s bezitter, het gaat bij een telefoon om de functionaliteit en niet om het uiterlijk.quote:Op maandag 23 april 2012 14:09 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
"OMG, hoe kunnen mensen nu zien dat ik de nieuwste iPhone heb als hij er precies hetzelfde uitziet?!?!?"
noooouuuuu ... uiterlijk speelt wel heul erg mee. Een samsung s2 zal waarschijnlijk veel dezelfde functies hebben maar ik vind het een surfplankquote:Op maandag 23 april 2012 14:23 schreef CoolStoryBro het volgende:
[..]
Hi 4s bezitter, het gaat bij een telefoon om de functionaliteit en niet om het uiterlijk.
Beste camera, beste scherm, bijzonder snel.. Welke functionaliteit mis je dan?quote:Op maandag 23 april 2012 14:23 schreef CoolStoryBro het volgende:
[..]
Hi 4s bezitter, het gaat bij een telefoon om de functionaliteit en niet om het uiterlijk.
96mb???? wtf?quote:Op maandag 23 april 2012 15:15 schreef justmattie het volgende:
Is bij jullie Whatsapp ook zo traag? Berichten typen, op vesturen drukken, verbinden.. Alles gaat bij vlagen vertraagd.
De app zelf neemt nu zo'n 96 mb in beslag. Maar dit moet toch niets uitmaken?
De app zelf is 13 mb zie ik. Ik heb nu 16,2 mb aan foto's ontvangen zie ik en 24,7 mb aan ontvangen berichtenquote:Op maandag 23 april 2012 15:18 schreef Apotheose het volgende:
[..]
96mb???? wtf?Hoe kan dat? Waarom is dat op mijn huidige HTC (ok, android but still) maar een paar (10) mb? Omdat je zoveel berichten hebt en ik forever alone ben?
36.000 verstuurde berichten?! wtfquote:Op maandag 23 april 2012 15:29 schreef justmattie het volgende:
[..]
De app zelf is 13 mb zie ik. Ik heb nu 16,2 mb aan foto's ontvangen zie ik en 24,7 mb aan ontvangen berichten
Aantal verstuurde berichten is 32K en ontvangen bijna 36K
Misschien moet ik maar wat minderen met whatsapp
Dus?quote:Op maandag 23 april 2012 15:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
36.000 verstuurde berichten?! wtf
Als je het dan bijna 2 jaar gebruikt zijn dat bijna 70 berichten per dag. ELKE dag!
Valt toch mee? Ik had er in iets minder dan 1,5 jaar iets van 70k ofzo?quote:Op maandag 23 april 2012 15:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Als je het dan bijna 2 jaar gebruikt zijn dat bijna 70 berichten per dag. ELKE dag!
Dat is bijna het dubbele van wat ik heb. Nu voel ik me geen uitzonderingquote:
Ik heb m'n telefoon sinds 30 decemberquote:Op maandag 23 april 2012 15:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Leuk, maar die eerdere heeft een inhoud van 5200mAh en die jij linkt maar 4400mAh.quote:Op maandag 23 april 2012 09:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Is goedkoper.
Zie bijvoorbeeld http://www.pixmania.nl/nl(...)lus-usb-oplader.html
Prima, die ik bedoelde en bij de hunt toen voorbijkwam was deze;quote:Op maandag 23 april 2012 09:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mocht je een goedkoper alternatief vinden, hou ik me aanbevolen voor de link.
Soe normaal man, dat valt helemal niet mee...quote:Op maandag 23 april 2012 16:10 schreef xminator het volgende:
[..]
Valt toch mee? Ik had er in iets minder dan 1,5 jaar iets van 70k ofzo?
Heb nu mn iphone 2 weekjes en zit op 2k verstuurd 2,2 k ontvangen berichtjes
Ik heb 7.188 verstuurde berichten en 13.995 ontvangen berichten sinds januari oid (als m'n oude iphone er bij opgeteld wordt anders is dat in minder dan een maandquote:Op maandag 23 april 2012 15:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik zit op 164.036, en dan heb ik nog een iPhone 3GS gehad en die had meer, hahaquote:Op maandag 23 april 2012 15:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Is toch een prima vraag?quote:
Ik had het over die Whatsappers boven jouquote:Op maandag 23 april 2012 23:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Is toch een prima vraag?
Ik wil ook wel graag weten of er mensen TomTom op hun iPhone gebruiken. Hoe zit het met kaartupdates? Ik word daar weinig wijs uit.
Ik heb iet veel verschil gemerkt. Het enige verschil is dat de speaker van die apparaten veel luider is dan die van de iPhone, dus als je een auto hebt die lawaai maakt, kan het zijn dat je daar last van hebt.quote:Op maandag 23 april 2012 23:53 schreef KNAK het volgende:
TomTom/ander navigatie materiaal op iPhone net zo effectief wals die standaard apparaten die je kan kopen en op je raam kan plakken? Enig verschil?
earplug jack van radio naar iPhone en het galmt de auto door.... (?)quote:Op maandag 23 april 2012 23:56 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik heb iet veel verschil gemerkt. Het enige verschil is dat de speaker van die apparaten veel luider is dan die van de iPhone, dus als je een auto hebt die lawaai maakt, kan het zijn dat je daar last van hebt.
Nee. Je koopt gewoon de applicatie en als er updates zijn, krijg je hier een melding van en worden ze gedownload.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:05 schreef wolfrolf het volgende:
Splack hoe zit het met kaart updates bij TomTom op iPhone? Moet je je daar telkens voor een jaar op abbonneren?
De iPhone 4S heeft niet de beste camera en het beste scherm hoor. De beste camera zal nog steeds de Nokia N8 zijn (alhoewel er ook stemmen opgaan in sommige reviews voor de HTC One S) en er zijn tegenwoordig 720P schermen in een 4,3 inch formaat. Snap niet waar je het vandaan haalt. Nu worden Apple apparaten wel vaker karaktereigenschappen toegeschreven die ze niet bezitten, maar jij maakt het wel heel bont..quote:Op maandag 23 april 2012 15:11 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Beste camera, beste scherm, bijzonder snel.. Welke functionaliteit mis je dan?
En als je al een 4S hebt, snap ik dat je geen 4S wilt kopen
Dus gratis kaart updates?! Weet je dit zeker?? Is dat niet map share?quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:56 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee. Je koopt gewoon de applicatie en als er updates zijn, krijg je hier een melding van en worden ze gedownload.
Oude berichten opruimen scheelt een heleboel snelheid bij Whatsapp. Als je de geschiedenis wil bewaren kan je die naar jezelf toe laten mailen, doe ik ook regelmatig.quote:Op maandag 23 april 2012 15:15 schreef justmattie het volgende:
Is bij jullie Whatsapp ook zo traag? Berichten typen, op vesturen drukken, verbinden.. Alles gaat bij vlagen vertraagd.
De app zelf neemt nu zo'n 96 mb in beslag. Maar dit moet toch niets uitmaken?
is gewoon gratis die map updates nadat je de app hebt gekochtquote:Op dinsdag 24 april 2012 08:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dus gratis kaart updates?! Weet je dit zeker?? Is dat niet map share?
Wauw. Interessant danquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:17 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
is gewoon gratis die map updates nadat je de app hebt gekocht
hoezo? de wegen veranderen best snel en in grote maten, dan zou je heel veel geld moeten neerleggen bij elke update. En de app kost 80 euri dus dat is duur genoeg.quote:
Interessant omdat ik een tomtom heb en ik daar ¤40 voor 6 kaartupdates moet lappenquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:27 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
hoezo? de wegen veranderen best snel en in grote maten, dan zou je heel veel geld moeten neerleggen bij elke update. En de app kost 80 euri dus dat is duur genoeg.
lolquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Interessant omdat ik een tomtom heb en ik daar ¤40 voor 6 kaartupdates moet lappen
Bedankt voor de tip! Zal er vanmiddag eens naar kijken. 14.gifquote:Op dinsdag 24 april 2012 08:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Oude berichten opruimen scheelt een heleboel snelheid bij Whatsapp. Als je de geschiedenis wil bewaren kan je die naar jezelf toe laten mailen, doe ik ook regelmatig.
Dat suckt. Ik heb nog nooit voor kaartupdates moeten betalen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Interessant omdat ik een tomtom heb en ik daar ¤40 voor 6 kaartupdates moet lappen
Dat suckt zeker. Ik voel me aardig bij de neus genomen nuquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:52 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat suckt. Ik heb nog nooit voor kaartupdates moeten betalen.
Betreft toetsenbordt is echt wennen, wel moet je dat auto correct uitzetten, drama..quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:38 schreef KNAK het volgende:
Als alle contacten in Whatsapp dubbel staan, waar ligt dat dan aan?
Ik maak nu 3 maanden gebruik van de 4S en het is een fijn ding. De kracht komt echter meer voort uit het aanbod van apps die er zijn... dat zorgt ervoor dat je zoveel met dat ding kan doen.
Echter vind ik de wijze waarop je met contacts moet omgaan een verschrikking, syncen met iTunes en alles is naar de t3ring, dubbel of weg....
Verder, dat typen...heb altijd een fysiek T-bord gebruikt en ik kan beter en sneller typen met mijn oude Nokia 3310 dan dit apparaat,... hoe mensen snel en foutloos van dat toetsenbord gebruik kunnen maken is mij niet duidelijk...
In je contactenlijst, staan al je contacten daar wel gewoon normaal? 1 keer dus?quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:38 schreef KNAK het volgende:
Als alle contacten in Whatsapp dubbel staan, waar ligt dat dan aan?
Ik maak nu 3 maanden gebruik van de 4S en het is een fijn ding. De kracht komt echter meer voort uit het aanbod van apps die er zijn... dat zorgt ervoor dat je zoveel met dat ding kan doen.
Echter vind ik de wijze waarop je met contacts moet omgaan een verschrikking, syncen met iTunes en alles is naar de t3ring, dubbel of weg....
Verder, dat typen...heb altijd een fysiek T-bord gebruikt en ik kan beter en sneller typen met mijn oude Nokia 3310 dan dit apparaat,... hoe mensen snel en foutloos van dat toetsenbord gebruik kunnen maken is mij niet duidelijk...
nieuwe gekocht? Met abo? Welke? 4s of 4?quote:Op woensdag 25 april 2012 12:33 schreef Cyntiaa het volgende:
Hij is binnen! Nu wachten tot na werktijd want geen iTunes hier of wifi
Nieuw 4s hi ABOquote:Op woensdag 25 april 2012 19:14 schreef Apotheose het volgende:
[..]
nieuwe gekocht? Met abo? Welke? 4s of 4?*nieuwsgierig
Kijk gewoon even bij de Media Markt, daar hebben ze genoeg keus van 15 euro tot zo duur als je het zelf wilt makenquote:Op woensdag 25 april 2012 20:30 schreef bjanaan het volgende:
Ik ben opzoek naar een goede betaalbaar IPhone case iemand suggesties?
Daar staat alles inderdaad maar 1x..quote:Op woensdag 25 april 2012 17:59 schreef einschtein het volgende:
[..]
In je contactenlijst, staan al je contacten daar wel gewoon normaal? 1 keer dus?
Ik vind de Twitters sowieso kut op de iPhone. Bij mijn Android kreeg ik van elke tweet een melding/notificatie. Nu moet ik handmatig pullen en krijg alleen nog meldingen van mentions en dm's.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:31 schreef kikoooooo het volgende:
Meer mensen met TweetBot waar notificaties ineens uitstaan, en aanzetten geen nut heeft omdat ze direct weer greyed out gaan ?
Nope, geen last van.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:31 schreef kikoooooo het volgende:
Meer mensen met TweetBot waar notificaties ineens uitstaan, en aanzetten geen nut heeft omdat ze direct weer greyed out gaan ?
waarom zou je voor elke tweet een melding willen hebben?quote:Op woensdag 25 april 2012 23:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik vind de Twitters sowieso kut op de iPhone. Bij mijn Android kreeg ik van elke tweet een melding/notificatie. Nu moet ik handmatig pullen en krijg alleen nog meldingen van mentions en dm's.
Sinds ik de iPhone gebruik, maak ik nog maar de helft gebruik van Twitter. Ongewild.
Ja, die discussie heb ik al eerder gevoerd. Ik wil dat. Ik vind dat wel prettig. Dat anderen dat niet willen prima. Ik vind het een gemis dat mij de mogelijkheid niet wordt gegeven met de Twitter apps op iOS.quote:Op donderdag 26 april 2012 08:48 schreef Apotheose het volgende:
[..]
waarom zou je voor elke tweet een melding willen hebben?
Ieder zijn dingquote:Op donderdag 26 april 2012 08:48 schreef Apotheose het volgende:
[..]
waarom zou je voor elke tweet een melding willen hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |