Ik zit op 164.036, en dan heb ik nog een iPhone 3GS gehad en die had meer, hahaquote:Op maandag 23 april 2012 15:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
36.000 verstuurde berichten?! wtf
Als je het dan bijna 2 jaar gebruikt zijn dat bijna 70 berichten per dag. ELKE dag!
Is toch een prima vraag?quote:
Ik had het over die Whatsappers boven jouquote:Op maandag 23 april 2012 23:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Is toch een prima vraag?
Ik wil ook wel graag weten of er mensen TomTom op hun iPhone gebruiken. Hoe zit het met kaartupdates? Ik word daar weinig wijs uit.
Ik heb iet veel verschil gemerkt. Het enige verschil is dat de speaker van die apparaten veel luider is dan die van de iPhone, dus als je een auto hebt die lawaai maakt, kan het zijn dat je daar last van hebt.quote:Op maandag 23 april 2012 23:53 schreef KNAK het volgende:
TomTom/ander navigatie materiaal op iPhone net zo effectief wals die standaard apparaten die je kan kopen en op je raam kan plakken? Enig verschil?
earplug jack van radio naar iPhone en het galmt de auto door.... (?)quote:Op maandag 23 april 2012 23:56 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik heb iet veel verschil gemerkt. Het enige verschil is dat de speaker van die apparaten veel luider is dan die van de iPhone, dus als je een auto hebt die lawaai maakt, kan het zijn dat je daar last van hebt.
Nee. Je koopt gewoon de applicatie en als er updates zijn, krijg je hier een melding van en worden ze gedownload.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:05 schreef wolfrolf het volgende:
Splack hoe zit het met kaart updates bij TomTom op iPhone? Moet je je daar telkens voor een jaar op abbonneren?
De iPhone 4S heeft niet de beste camera en het beste scherm hoor. De beste camera zal nog steeds de Nokia N8 zijn (alhoewel er ook stemmen opgaan in sommige reviews voor de HTC One S) en er zijn tegenwoordig 720P schermen in een 4,3 inch formaat. Snap niet waar je het vandaan haalt. Nu worden Apple apparaten wel vaker karaktereigenschappen toegeschreven die ze niet bezitten, maar jij maakt het wel heel bont..quote:Op maandag 23 april 2012 15:11 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Beste camera, beste scherm, bijzonder snel.. Welke functionaliteit mis je dan?
En als je al een 4S hebt, snap ik dat je geen 4S wilt kopen
Dus gratis kaart updates?! Weet je dit zeker?? Is dat niet map share?quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:56 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee. Je koopt gewoon de applicatie en als er updates zijn, krijg je hier een melding van en worden ze gedownload.
Oude berichten opruimen scheelt een heleboel snelheid bij Whatsapp. Als je de geschiedenis wil bewaren kan je die naar jezelf toe laten mailen, doe ik ook regelmatig.quote:Op maandag 23 april 2012 15:15 schreef justmattie het volgende:
Is bij jullie Whatsapp ook zo traag? Berichten typen, op vesturen drukken, verbinden.. Alles gaat bij vlagen vertraagd.
De app zelf neemt nu zo'n 96 mb in beslag. Maar dit moet toch niets uitmaken?
is gewoon gratis die map updates nadat je de app hebt gekochtquote:Op dinsdag 24 april 2012 08:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dus gratis kaart updates?! Weet je dit zeker?? Is dat niet map share?
Wauw. Interessant danquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:17 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
is gewoon gratis die map updates nadat je de app hebt gekocht
hoezo? de wegen veranderen best snel en in grote maten, dan zou je heel veel geld moeten neerleggen bij elke update. En de app kost 80 euri dus dat is duur genoeg.quote:
Interessant omdat ik een tomtom heb en ik daar ¤40 voor 6 kaartupdates moet lappenquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:27 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
hoezo? de wegen veranderen best snel en in grote maten, dan zou je heel veel geld moeten neerleggen bij elke update. En de app kost 80 euri dus dat is duur genoeg.
lolquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Interessant omdat ik een tomtom heb en ik daar ¤40 voor 6 kaartupdates moet lappen
Bedankt voor de tip! Zal er vanmiddag eens naar kijken. 14.gifquote:Op dinsdag 24 april 2012 08:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Oude berichten opruimen scheelt een heleboel snelheid bij Whatsapp. Als je de geschiedenis wil bewaren kan je die naar jezelf toe laten mailen, doe ik ook regelmatig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |