U vraagt, wij schieten:quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:42 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Ik ben nu wel benieuwd naar een foto van de hondenneus zonder olloclip, even ter vergelijking
Dank, is inderdaad een heel verschil. Gok dat dit op ongeveer 10 cm afstand is en met macrolens iets van 2.0-2.5 cm?quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:24 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
U vraagt, wij schieten:
[ afbeelding ]
De foto is een beetje bewogen, maar het geeft wel een indicatie van hoeveel dichterbij je met die macrolens kan komen. Dichterbij dan dit kon ik zonder de olloclip niet komen.
De My T-mobile app.quote:Op zaterdag 21 april 2012 10:20 schreef Mercan het volgende:
Wilde vandaag de "My Vodafone" app op mijn Iphone zetten, maar ik lees nu dat het verbruik/tegoed alleen wordt weergegeven als je een Vodafone abonnement hebt inclusief databundel.
Weet iemand hoe dat zit voor T-mobile?
Ja maar werkt die ook alleen maar als je een abonnement hebt met een databundel (internet)?quote:
Geen idee, proberen kan geen kwaad toch..quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:00 schreef Mercan het volgende:
[..]
Ja maar werkt die ook alleen maar als je een abonnement hebt met een databundel (internet)?
idd, maar wellicht dat iemand het al weet....quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Geen idee, proberen kan geen kwaad toch..
Nee, maar zou het uiteindelijk wel doen omdat je anders twee keer je e-mail binnenkrijgt.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:46 schreef Probability het volgende:
[..]
Moet ik dan m'n google account er eerst uitgooien?
Ik heb ruim voldoende aan de 8 GB, ook in gooi mijn muziek collectie niet op de telefoon. Persoonlijk heb ik daar niets aan.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:27 schreef Apotheose het volgende:
heb je die 16gb van iphone 4s écht nodig? Of zou 8gb (iphone 4) ook voldoen? Ik gooi er toch niet al mn muziekcollectie op. Daar heb ik aan 1gb wel genoeg ofzo. Fotos kan ik er ook elke keer wel weer afgooien eventueel...
Ik heb 32GB vol zitten. Een vriend van mij gebruikt misschien net 3GB in totaal. Dus het hangt er maar net van af wat je met je toestel doet.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:27 schreef Apotheose het volgende:
heb je die 16gb van iphone 4s écht nodig? Of zou 8gb (iphone 4) ook voldoen? Ik gooi er toch niet al mn muziekcollectie op. Daar heb ik aan 1gb wel genoeg ofzo. Fotos kan ik er ook elke keer wel weer afgooien eventueel...
Wat wil je ermee gaan doen? Sommige spellen zijn namelijk al snel honderden MB's, met enkelen die ruim boven 1GB per spel zitten. Dus dan kom je met 6,7GB opslag heel snel ruimte tekort.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:50 schreef Apotheose het volgende:
nou ja punt is: ik heb nu een wildfire s en dan mag ik blij zijn als het intern geheugen 25mb isIk wil nu niet weer met ruimte tekort kampen
(mocht ik overgaan op iphone)
Dan zou je aan 8GB wel genoeg hebben. Maar als je van plan bent veel foto's te maken, is de betere camera wel het overwegen van de meerprijs waardquote:Op zaterdag 21 april 2012 18:04 schreef Apotheose het volgende:
spelletjes speel ik al nooit op mn telefoonIk internet nu vooral met dat ding ipv dat ik gebruik maak van apps. En muziek is hooguit 1 a anderhalf gig. En fotos nemen.
Ik gebruik siri bijna nooit. Alleen om een playlist aan te vragen wanneer ik op de fiets zit, of iets op te zoeken op wolfram alpha.quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Eindelijk werkt Siri op m'n iPhone 4, wat is dat leuk zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |