Ik gebruik 'Backgrounds'quote:Op woensdag 18 april 2012 19:26 schreef bjanaan het volgende:
Ik ben nog opzoek naar een goeie achtergronden app heb er al heel wat gehad maar nog nooit echt een goede gevonden iemand suggesties?
Backdrops van Interfacelift.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:26 schreef bjanaan het volgende:
Ik ben nog opzoek naar een goeie achtergronden app heb er al heel wat gehad maar nog nooit echt een goede gevonden iemand suggesties?
Ik zou ze bellen of even een winkel binnenlopen.quote:Op donderdag 19 april 2012 01:45 schreef Baghdaddy het volgende:
Weet iemand of je een mini-simkaart kan aanvragen bij Vodafone als je prepaid hebt? Of ben je dan je nummer kwijt en moet je maar een losse mini-simkaart halen. Ik zie het niet terug op de site.
Gewoon de schaar erin, werkt perfectquote:Op donderdag 19 april 2012 01:45 schreef Baghdaddy het volgende:
Weet iemand of je een mini-simkaart kan aanvragen bij Vodafone als je prepaid hebt? Of ben je dan je nummer kwijt en moet je maar een losse mini-simkaart halen. Ik zie het niet terug op de site.
Huh dat heb ik allemaal niet? Ik heb zelfs een backbutton?quote:Op maandag 16 april 2012 14:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nee, is iets beter. Maar nog steeds rete-traag. en de mobiele interface volstrekt onoverzichtelijk.
[..]
Ok. heb je even?
1. Ik kan private messages niet lezen. Die laadt ie gewoon niet, en hij zegt bovendien vaak dat ik nieuwe private messages heb, maar dan blijkt er eentje ineens "unread" gezet te zijn van weken geleden.
2. De app is echt retetraag. Soms laadt ie honderd uur en dan nog is het niet geladen.
3. Vaak zegt ie dat ie geupdate is (als in, hij geeft de tijd aan van de laatste update). maar dan staan er nog geen nieuwe posts bovenaan. Vaak moet ik hem tenminste 10x opnieuw omhoog slepen voordat ie zich update
4. Hij moet permanent alles opnieuw laden. Andere apps zetten nog wat in een cashe ofzo, maar deze niet.
5. Als ik likes of reacties wil zien, wilt hij bijna altijd de foto opnieuw laden. Ofwel duurt eindeloos. Bovendien is het erg irritant dat je de likes niet kan zien totdat je er op klikt. Maar dat is wellicht persoonlijk
6. Je hebt geen back-button. Je moet als je een ander scherm in wilt steeds weer terug naar je instellingen schermpje ofzo, wat weer extra laadtijd nodig heeft
7. Ik kan alleen maar mensen taggen in reacties, niet in een nieuwe wall post (of andersom, ik ben het even vergeten).
8. De locatie-voorziening werkt niet. Hij zegt vaak dat ik ergens 100km van mij vandaan ben.
Nou ok, dat zijn de klachten die ik uit mijn hoofd kan opschrijven. Er zijn er zeker nog wat meer. (de traagheid, foto's uploaden wat vaak niet lukt (of dubbel gebeurt), dat het multitask niet goed werkt etc etc etc.)
Echt heel slecht. Maar ik ben ergens toch facebook verslaafd, dus ik blijf het gebruiken
Die twitter apps vind ik trouwens ook waardeloos, allemaal. Welke gebruiken jullie?
Uhm dat weet ik niet, waar doe ik dat?quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:32 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Heb je je Google Account ingestelt via de push manier (dus als exchange account)? Toen ik dat deed syncte namelijk meteen al mn google agenda's op mn iPhone. Dat lukte mij ook niet toen ik hem als Gmail account instelde
Ik denk via 'email' (onder instellingen) dan 'voeg account toe' en daar de optie 'exchange' (tweede van boven).quote:Op donderdag 19 april 2012 09:48 schreef Probability het volgende:
[..]
Uhm dat weet ik niet, waar doe ik dat?
Dat is een Microsoft account?quote:Op donderdag 19 april 2012 09:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik denk via 'email' (onder instellingen) dan 'voeg account toe' en daar de optie 'exchange' (tweede van boven).
En je gehele emailadres als username gebruiken. Dus *username*@gmail.comquote:Op donderdag 19 april 2012 11:06 schreef Merkie het volgende:
[..]
Klopt. Domein leeglaten en m.google.com als server instellen.
Moet ik dan m'n google account er eerst uitgooien?quote:Op donderdag 19 april 2012 11:06 schreef Merkie het volgende:
[..]
Klopt. Domein leeglaten en m.google.com als server instellen.
Hoeft niet, maar om te kijken of alles goed werkt zou ik die in ieder geval even op inactief zettenquote:Op donderdag 19 april 2012 11:46 schreef Probability het volgende:
[..]
Moet ik dan m'n google account er eerst uitgooien?
Het zijn ook geen dingen die altijd gebeuren, maar het is wel verdomde vaak aan de hand. Kut-appquote:Op donderdag 19 april 2012 09:46 schreef Probability het volgende:
[..]
Huh dat heb ik allemaal niet? Ik heb zelfs een backbutton?
Niet altijd helaas. Ik heb een microsim-cutter maar mijn Vodafone sim is de oude grote en die is wat moeilijker te knippen.quote:Op donderdag 19 april 2012 07:41 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Gewoon de schaar erin, werkt perfect
Ik heb maar even gebeldquote:Op donderdag 19 april 2012 06:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik zou ze bellen of even een winkel binnenlopen.
Ik heb ook een oude grootte, je houd precies de chip over - 2 mm..quote:Op donderdag 19 april 2012 12:59 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Niet altijd helaas. Ik heb een microsim-cutter maar mijn Vodafone sim is de oude grote en die is wat moeilijker te knippen.
[..]
Ik heb maar even gebeld. Het is mogelijk om een micro-sim zowel telefonisch als bij de winkel aan te vragen (gratis).
Ja? Ik heb het ooit geprobeerd, was geen succesquote:Op donderdag 19 april 2012 13:01 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Ik heb ook een oude grootte, je houd precies de chip over - 2 mm..
werkt perfect
quote:Op donderdag 19 april 2012 13:17 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ja? Ik heb het ooit geprobeerd, was geen succes. Ik ga dit keer gewoon langs de winkel haha.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop hem vanmiddag wat uitgebreider te kunnen testen, maar de macro werkt in ieder geval prima:![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:18 schreef Splackavellie02 het volgende:
De postbode is zojuist mijn olloclip komen brengen:
[ afbeelding ]haha grappige fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop hem vanmiddag wat uitgebreider te kunnen testen, maar de macro werkt in ieder geval prima:
[ afbeelding ]
just give a second thought
what if we don't get caught...
hondenneusquote:Op vrijdag 20 april 2012 09:23 schreef Lienekien het volgende:
Wat is dat, op die onderste foto? Ik zie het niet.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:18 schreef Splackavellie02 het volgende:
De postbode is zojuist mijn olloclip komen brengen:
[ afbeelding ]Ik ben nu wel benieuwd naar een foto van de hondenneus zonder olloclip, even ter vergelijkingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop hem vanmiddag wat uitgebreider te kunnen testen, maar de macro werkt in ieder geval prima:
[ afbeelding ]"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
U vraagt, wij schieten:quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:42 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Ik ben nu wel benieuwd naar een foto van de hondenneus zonder olloclip, even ter vergelijking
Dank, is inderdaad een heel verschil. Gok dat dit op ongeveer 10 cm afstand is en met macrolens iets van 2.0-2.5 cm?quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:24 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
U vraagt, wij schieten:
[ afbeelding ]
De foto is een beetje bewogen, maar het geeft wel een indicatie van hoeveel dichterbij je met die macrolens kan komen. Dichterbij dan dit kon ik zonder de olloclip niet komen.
De My T-mobile app.quote:Op zaterdag 21 april 2012 10:20 schreef Mercan het volgende:
Wilde vandaag de "My Vodafone" app op mijn Iphone zetten, maar ik lees nu dat het verbruik/tegoed alleen wordt weergegeven als je een Vodafone abonnement hebt inclusief databundel.
Weet iemand hoe dat zit voor T-mobile?
Ja maar werkt die ook alleen maar als je een abonnement hebt met een databundel (internet)?quote:
Geen idee, proberen kan geen kwaad toch..quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:00 schreef Mercan het volgende:
[..]
Ja maar werkt die ook alleen maar als je een abonnement hebt met een databundel (internet)?
idd, maar wellicht dat iemand het al weet....quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Geen idee, proberen kan geen kwaad toch..
Nee, maar zou het uiteindelijk wel doen omdat je anders twee keer je e-mail binnenkrijgt.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:46 schreef Probability het volgende:
[..]
Moet ik dan m'n google account er eerst uitgooien?
Ik heb ruim voldoende aan de 8 GB, ook in gooi mijn muziek collectie niet op de telefoon. Persoonlijk heb ik daar niets aan.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:27 schreef Apotheose het volgende:
heb je die 16gb van iphone 4s écht nodig? Of zou 8gb (iphone 4) ook voldoen? Ik gooi er toch niet al mn muziekcollectie op. Daar heb ik aan 1gb wel genoeg ofzo. Fotos kan ik er ook elke keer wel weer afgooien eventueel...
Ik heb 32GB vol zitten. Een vriend van mij gebruikt misschien net 3GB in totaal. Dus het hangt er maar net van af wat je met je toestel doet.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:27 schreef Apotheose het volgende:
heb je die 16gb van iphone 4s écht nodig? Of zou 8gb (iphone 4) ook voldoen? Ik gooi er toch niet al mn muziekcollectie op. Daar heb ik aan 1gb wel genoeg ofzo. Fotos kan ik er ook elke keer wel weer afgooien eventueel...
Wat wil je ermee gaan doen? Sommige spellen zijn namelijk al snel honderden MB's, met enkelen die ruim boven 1GB per spel zitten. Dus dan kom je met 6,7GB opslag heel snel ruimte tekort.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:50 schreef Apotheose het volgende:
nou ja punt is: ik heb nu een wildfire s en dan mag ik blij zijn als het intern geheugen 25mb isIk wil nu niet weer met ruimte tekort kampen
(mocht ik overgaan op iphone)
Dan zou je aan 8GB wel genoeg hebben. Maar als je van plan bent veel foto's te maken, is de betere camera wel het overwegen van de meerprijs waardquote:Op zaterdag 21 april 2012 18:04 schreef Apotheose het volgende:
spelletjes speel ik al nooit op mn telefoonIk internet nu vooral met dat ding ipv dat ik gebruik maak van apps. En muziek is hooguit 1 a anderhalf gig. En fotos nemen.
Ik gebruik siri bijna nooit. Alleen om een playlist aan te vragen wanneer ik op de fiets zit, of iets op te zoeken op wolfram alpha.quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Eindelijk werkt Siri op m'n iPhone 4, wat is dat leuk zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |