Desnoods kan je nog tethered draaien op iOS 5.1 als je toch al tethered gewend bent.quote:Op maandag 16 april 2012 14:24 schreef SpikedPsych het volgende:
Update, kutding werkt niet. Dat wordt dan restoren
Maar die heet dus iPhone 4S.quote:Op maandag 16 april 2012 14:35 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
De vijfde iPhone is er al, en die kwam in oktober 2011 uit.
Echt waar? Hij heet overigens de iPhone 4S, niet 4S. Het is gewoon de vijfde iPhone, niet de vierde.quote:
Maar aangezien hij niet de iPhone 5 heet is er dus geen reden waarom de volgende iPhone niet gewoon iPhone 5 zou kunnen heten.quote:Op maandag 16 april 2012 14:38 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Echt waar? Hij heet overigens de iPhone 4S, niet 4S. Het is gewoon de vijfde iPhone, niet de vierde.
Nee, is iets beter. Maar nog steeds rete-traag. en de mobiele interface volstrekt onoverzichtelijk.quote:Op maandag 16 april 2012 13:50 schreef Apotheose het volgende:
[..]
kun je dat niet verwijderen en gewoon via de site facebooken ofzo? (geen idee hoor, geen iphone. nog niet)
Ok. heb je even?quote:Op maandag 16 april 2012 13:30 schreef Probability het volgende:
Wat zijn jullie problemen dan met Facebook?
Ja, de user icons was ik nog vergeten en het niet laden van reacties en dan wel zeggen dat het geladen is.quote:Op maandag 16 april 2012 13:52 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik kan geeneens beginnen met opsommen... niet kloppende user icons, het niet laden van reacties, valse push notificaties... en dat zijn zomaar de eerste drie die me te binnen schieten.
So much win!quote:Op maandag 16 april 2012 14:40 schreef Jarno het volgende:
[..]
Maar aangezien hij niet de iPhone 5 heet is er dus geen reden waarom de volgende iPhone niet gewoon iPhone 5 zou kunnen heten.
No shit sherlock...quote:Op maandag 16 april 2012 14:58 schreef SpikedPsych het volgende:
Wat is dit, infantiel geruzie over wrm de iphone 5 niet of wel iphone 5 zou heten. Het gaat niet om de naam, maar om het product in verhouding met prijs.
verwachte reacties : He goh, meen je dat. No shit sherlock. etc
Geen reden zeg je? Tel eens generaties iPhone er tot nu toe geweest zijn..quote:Op maandag 16 april 2012 14:40 schreef Jarno het volgende:
[..]
Maar aangezien hij niet de iPhone 5 heet is er dus geen reden waarom de volgende iPhone niet gewoon iPhone 5 zou kunnen heten.
uit en aanzetten proberen. had een tijdje terug ook bel issues.quote:Op maandag 16 april 2012 19:10 schreef Qwea het volgende:
Mensen met t-mobile hier?
Geen idee of het daaraan ligt of aan de iphone, maar sinds vanmiddag uur of 13 kan ik nog maar sporadisch bellen. Meestal maakt hij geen verbinding en blijft hij "bellen" zonder dat hij overgaat. Soms gaat hij wel over en krijg ik wel verbinding. Maar 9 v/d 10 keer niet.
Had al even gekeken op tmobile, maar kon geen storing vinden. Wel van kpn mbt internet, maar mijn internet werkt prima.
Al gedaan. Helpt nietquote:Op maandag 16 april 2012 19:11 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
uit en aanzetten proberen. had een tijdje terug ook bel issues.
Nope. Wil ik idd even doen als dit blijft aanhouden (wacht ff af tot morgen) want dan moet ik hem ook weer opnieuw JB'en toch?quote:Op maandag 16 april 2012 19:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
even bellen. opeens geen geluid meer. bel app stond nog aan, gaf aan nog te bellen. bel app leek wat traag. 2e telefoontje hetzelfde. na uit aan was het weg. reset al geprobeerd? (power toets + home button ingedrukt houden als ie uit is geloof ik tot ie weer aangaat)
weet ik eigenlijk niet. zou het eerst ff nakijken als ik jou was idd.quote:Op maandag 16 april 2012 19:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nope. Wil ik idd even doen als dit blijft aanhouden (wacht ff af tot morgen) want dan moet ik hem ook weer opnieuw JB'en toch?
Slim plan iddquote:Op maandag 16 april 2012 19:22 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
weet ik eigenlijk niet. zou het eerst ff nakijken als ik jou was idd.
Heb je je Google Account ingestelt via de push manier (dus als exchange account)? Toen ik dat deed syncte namelijk meteen al mn google agenda's op mn iPhone. Dat lukte mij ook niet toen ik hem als Gmail account insteldequote:Op dinsdag 17 april 2012 13:32 schreef Probability het volgende:
Ik krijg mijn google agenda niet goed gesynct met mijn agenda van mijn iPhone/MacBook
Ik heb volgens mij wel alles goed ingevuld..
Wat kan ik nog meer doen?
Haha, dat had ik helaas ookquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:31 schreef bjanaan het volgende:
Plots in een keer me Apple ID wachtwoord veranderen omdat ik hem al 2 jaar heb. Wat een onzin heel nieuw wachtwoord maken met Hoofdletter en een cijfer. Nu onthouden ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |