Hard knock life manquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:47 schreef bjanaan het volgende:
Oeh herkennen jullie dit ergenispuntje ook?
Je batterij is 1% je hebt geen oplader bij je en dan krijg je een Whatsappje binnen je opent hem wil wat terug typen maar dan ineens klats kaboem is je batterij leeg. FFUUUU denk je dan!
Oplossing:quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:47 schreef bjanaan het volgende:
Oeh herkennen jullie dit ergenispuntje ook?
Je batterij is 1% je hebt geen oplader bij je en dan krijg je een Whatsappje binnen je opent hem wil wat terug typen maar dan ineens klats kaboem is je batterij leeg. FFUUUU denk je dan!
Een oplaadbaar hoesje is handiger.quote:
Ik heb ook zo'n ding, gebruik het helaas ook bijna nietquote:Op zondag 22 april 2012 01:37 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Die heb ik, maar ik gebruik hem echt nooit.
Beter koop je gewoon een externe accu waar je een USB-kabel in kan doen, dan kan je er tenminste ook nog andere apparaten mee opladen.quote:
Weet je / of iemand anders nog toevallig een goede? Ik zag laatst tijdens de iBood hunt wel zoiets voorbijkomen, alleen ik kwam niet door het betaalproces heen en toen was die later al uitverkocht. Ben bovendien de naam vergeten van het ding, je kon er in ieder geval allerlei apparaten mee opladen en leek me wel relaxed voor festivals.quote:Op zondag 22 april 2012 02:17 schreef Merkie het volgende:
[..]
Beter koop je gewoon een externe accu waar je een USB-kabel in kan doen, dan kan je er tenminste ook nog andere apparaten mee opladen.
Ik heb deze al een hele tijd: http://www.xtand.net/gumplus.html. Ideaal!quote:Op zondag 22 april 2012 03:35 schreef Slickk het volgende:
[..]
Weet je / of iemand anders nog toevallig een goede? Ik zag laatst tijdens de iBood hunt wel zoiets voorbijkomen, alleen ik kwam niet door het betaalproces heen en toen was die later al uitverkocht. Ben bovendien de naam vergeten van het ding, je kon er in ieder geval allerlei apparaten mee opladen en leek me wel relaxed voor festivals.
Ligt er natuurlijk aan wat je allemaal van plan bent. Als het simpelweg alleen WhatsAppen, nieuws lezen, Facebooken enzo is, zit je volgens mij wel goed met 100 MB (ervan uitgaande dat je Wi-Fi thuis en op school/werk hebt).quote:Op zondag 22 april 2012 15:05 schreef Cyntiaa het volgende:
Een vraagje voor de iPhone kenners hier. Ik mag mijn abbo oversluiten en wil een iPhone 4 via HI. Nu is er natuurlijk een abbo in 3 vormen, is het medium toereikend voor dit toestel? Oude abbo had dit geneuzel niet. Mijn verbruik nu is 100 mb met een blackberry
Wat??quote:Op zondag 22 april 2012 15:05 schreef Cyntiaa het volgende:
Een vraagje voor de iPhone kenners hier. Ik mag mijn abbo oversluiten en wil een iPhone 4 via HI. Nu is er natuurlijk een abbo in 3 vormen, is het medium toereikend voor dit toestel? Oude abbo had dit geneuzel niet. Mijn verbruik nu is 100 mb met een blackberry
Dit.quote:
Gewoon mediumquote:Op zondag 22 april 2012 15:38 schreef Cyntiaa het volgende:
Thuis heb ik inderdaad WIFI, op het werk niet maar daar kan ik gewoon internetten.
Gamen zal ik niet doen, facebook/fok/etc wel. En natuurlijk whatsapp. Zie via typhone een fijne aanbieding die voordeliger is dan via Hi zelf
Duidelijkquote:Op zondag 22 april 2012 15:36 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Dit.
Ik zie trouwens dat de HI Medium abonnement 500 MB heeft, meer dan voldoende als je niet van plan bent om de hele dag te streamen etc.
Hmm, inderdaad ideaal, maar heb er geen 95 euro voor over... Even kijken naar alternatieven.quote:Op zondag 22 april 2012 09:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb deze al een hele tijd: http://www.xtand.net/gumplus.html. Ideaal!
Is goedkoperquote:Op zondag 22 april 2012 21:28 schreef Slickk het volgende:
[..]
Hmm, inderdaad ideaal, maar heb er geen 95 euro voor over... Even kijken naar alternatieven.
Mocht je een goedkoper alternatief vinden, hou ik me aanbevolen voor de link.quote:Op zondag 22 april 2012 21:28 schreef Slickk het volgende:
[..]
Hmm, inderdaad ideaal, maar heb er geen 95 euro voor over... Even kijken naar alternatieven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |