twitter:thijsslegers twitterde op woensdag 11-04-2012 om 23:08:02#Rutten sprak in z'n laatste weken een paar keer uit teleurgesteld te zijn in de ploeg. #Cocu zei dat vanavond ook. reageer retweet
Noem er eens eentjequote:Op woensdag 11 april 2012 23:08 schreef Chase_Utley het volgende:
En ik snap niet dat jullie Advocaat willen. Geef een opbouwtrainer de kans en ga gericht een selectie samenstellen.
Ruud Gullitquote:
Vind je Pastoor niet een van de meest overschatte trainers? Laat hem eerst nog maar eens een paar jaar bij een club als NEC trainen.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:10 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Pastoor. Of geef Faber een kans.
Rijkaard heeft barca van nu gemaakt hoorquote:Op woensdag 11 april 2012 23:21 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Ik hoop het . Bijna overaal gefaald
Rijkaard won zonder Henk ten Cate niks en liet Sparta degraderen en faalde hopeloos in Turkije .quote:Op woensdag 11 april 2012 23:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Rijkaard heeft barca van nu gemaakt hoor
Gast als je het tegen RKC niet eens kan op brengen denk je dan dat het nu wel opeens gaat veranderen? Van het weekend krijgen we AZ tegen.. wordt helemaal niks.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Godverdomme wat een zure kutavond is dit geworden. Nu ALLES op de tweede plaats zetten.. 200% inzet
Ja, of ze spelen tegen AZ ineens weer goed. Dit PSV is zo verschrikkelijk onregelmatigquote:Op woensdag 11 april 2012 23:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gast als je het tegen RKC niet eens kan op brengen denk je dan dat het nu wel opeens gaat veranderen? Van het weekend krijgen we AZ tegen.. wordt helemaal niks.
Dat riep ik na de vorige wedstrijd ook.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Godverdomme wat een zure kutavond is dit geworden. Nu ALLES op de tweede plaats zetten.. 200% inzet
Tegen Heracles ging het toch best lekker?quote:Op woensdag 11 april 2012 23:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat riep ik na de vorige wedstrijd ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 april 2012 23:27 schreef Geo4kant het volgende:
Mijn pa zei vandaag "Lens in de spits, dit is de sleutel" ..lachen, gieren, brullenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Na?quote:Op woensdag 11 april 2012 23:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tegen Heracles ging het toch best lekker?
Waterkneus?quote:
ken ik nietquote:
Sowieso. Fredje zit cocktails te lurken in Puket.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:38 schreef Scarface88 het volgende:
Zou Fred Rutten nu niet een kleine glimlach op zijn gezicht hebben na vanavond?
waterreusquote:
Aha, dat postte je nietquote:
bijna iedereen noemt hem waterkneusquote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 23:45 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
bijna iedereen noemt hem waterkneus
DIJENKLETSER!!!1EINZ1!quote:Op woensdag 11 april 2012 23:45 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
bijna iedereen noemt hem waterkneus
Viel me ook al op inderdaad. Weer bij elkaar zitten en concluderen dat ze de mentaliteit niet hadden blahblah.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:45 schreef LudoSanders het volgende:
Wat fijn! Ze gaan morgen weer bij elkaar zitten. Net als de vorige drie keer. Vraag me af wat ze dan bespreken, of vergelijken ze horloges/mobieltjes/whatever met elkaar?
Pokerenquote:Op woensdag 11 april 2012 23:47 schreef Doublepain het volgende:
"Morgen met zijn alle aan tafel.."
En dan driesje?
Mertens met zijn kleuterkop begint al te giechelen als hij twee vrouwtjes in de handen heeft.quote:
Ik heb er ook wel zin in, hoeven we die verwende spelertjes van PSV even niet aan het werk te zien.quote:
Afellay en Robben in aktie zienquote:Op donderdag 12 april 2012 00:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel zin in, hoeven we die verwende spelertjes van PSV even niet aan het werk te zien.
2-2quote:Op donderdag 12 april 2012 00:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Zaterdag tegen AZ
Voorspellingen?
1-0quote:Op donderdag 12 april 2012 00:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Zaterdag tegen AZ
Voorspellingen?
Dit dusquote:Op donderdag 12 april 2012 00:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Denk wel dat ze van AZ winnen. Roda uit gaan ze weer verliezen
Idd, precies mijn gedachte.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
AZ gaat PSV vrees ik helemaal uit elkaar spelen.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoe laat gaat jouw wekker?quote:Op donderdag 12 april 2012 00:15 schreef Doublepain het volgende:
PSV gaat alles winnen, 110% inzet, vol ervoor gaan en niet stoppen. Gewoon naar voor pompen en winnen!!
quote:Op donderdag 12 april 2012 00:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmmm, heb het idee dat je nu al droomt
PSV die een topper wint? Nee zaterdag tegen AZ gaat ook een kansloze missie worden.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
En toch nog kampioen kunnen worden. Dat is pas schrikbarenderquote:Op donderdag 12 april 2012 00:17 schreef tompsv18 het volgende:
17 punten gepakt uit 15 uitwedstrijden, dat is nog schrikbarender.
Feyenoord, 2x Heerenveen, 2x Twente.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:17 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
PSV die een topper wint? Nee zaterdag tegen AZ gaat ook een kansloze missie worden.
De kans is nog zo'n 2%quote:Op donderdag 12 april 2012 00:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
En toch nog kampioen kunnen worden. Dat is pas schrikbarender
Wat een competitie zeg
We hebben van Feyenoord en Heerenveen gewonnen hoorquote:Op donderdag 12 april 2012 00:17 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
PSV die een topper wint? Nee zaterdag tegen AZ gaat ook een kansloze missie worden.
en van Twentequote:Op donderdag 12 april 2012 00:19 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
We hebben van Feyenoord en Heerenveen gewonnen hoor
Maar toch mogelijk. Hoewel het niet gaat gebeuren. Dan moet twente, ajax, hveen, feyenoord en az slecht spelen.quote:
Feyenoord staat boven PSV, dus dit seizoen zeker wel een topper.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:20 schreef Scarface88 het volgende:
Feyenoord en Heerenveen zijn met alle respect geen toppers in mijn ogen.
Gaat ook makkelijker tegen 10 man van Heerenveenquote:Op donderdag 12 april 2012 00:22 schreef MRN89 het volgende:
Wijnaldum op rechts is een drama.. zet 'gewoon' Lens rechtsbuiten en Matavz in de spits.
Verder.. tja.. als je dan Heerenveen - Ajax ziet.. hoe fel Ajax aan t spel begint.. in vergelijking met PSV in Waalwijk..triest..diep triest.
Hij heeft toch een speler van RKC het veld uit geschopt begreep ik van LDL?quote:Op donderdag 12 april 2012 00:22 schreef tompsv18 het volgende:
Dat uitfluiten van Toivonen door de RKC-supporters was trouwens wel enorm triest. Net alsof hij dat cluppie iets aangedaan heeft
Dankzij fucking NOS. Die zijn al 2 jaar bezig om Toivonen flink bij te naaien.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:22 schreef tompsv18 het volgende:
Dat uitfluiten van Toivonen door de RKC-supporters was trouwens wel enorm triest. Net alsof hij dat cluppie iets aangedaan heeft
Nee, kon die niks aan doen. Dat zei zelfs Leo Driessen.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hij heeft toch een speler van RKC het veld uit geschopt begreep ik van LDL?
Ja maar dat kwam wel door het drukzetten.. vanaf sec 1 zag je dat Ajax daar ging winnen en dat gevoel heb ik helaas veels te weinig bij PSVquote:Op donderdag 12 april 2012 00:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gaat ook makkelijker tegen 10 man van Heerenveen
Niet eens zijn bedoeling en daarvoor deden ze het alquote:Op donderdag 12 april 2012 00:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
+VIquote:Op donderdag 12 april 2012 00:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dankzij fucking NOS. Die zijn al 2 jaar bezig om Toivonen flink bij te naaien.
Ze floten vanaf het begin al.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Wat Ajax ook tegen PSV deed dusquote:Op donderdag 12 april 2012 00:23 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Ja maar dat kwam wel door het drukzetten.. vanaf sec 1 zag je dat Ajax daar ging winnen en dat gevoel heb ik helaas veels te weinig bij PSV
Onzin, de enige die Toivonen probeert te naaien is hijzelfquote:Op donderdag 12 april 2012 00:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kom op zeg, hij wordt er inderdaad steeds uitgelicht, net als ze eerst bij Suarez deden. Maar hij doet ook wel consequent domme dingen. Die overtreding in de bekerfinale was wel weer een hoogtepuntjequote:Op donderdag 12 april 2012 00:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |