twitter:thijsslegers twitterde op woensdag 11-04-2012 om 23:08:02#Rutten sprak in z'n laatste weken een paar keer uit teleurgesteld te zijn in de ploeg. #Cocu zei dat vanavond ook. reageer retweet
Noem er eens eentjequote:Op woensdag 11 april 2012 23:08 schreef Chase_Utley het volgende:
En ik snap niet dat jullie Advocaat willen. Geef een opbouwtrainer de kans en ga gericht een selectie samenstellen.
Ruud Gullitquote:
Vind je Pastoor niet een van de meest overschatte trainers? Laat hem eerst nog maar eens een paar jaar bij een club als NEC trainen.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:10 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Pastoor. Of geef Faber een kans.
Rijkaard heeft barca van nu gemaakt hoorquote:Op woensdag 11 april 2012 23:21 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Ik hoop het . Bijna overaal gefaald
Rijkaard won zonder Henk ten Cate niks en liet Sparta degraderen en faalde hopeloos in Turkije .quote:Op woensdag 11 april 2012 23:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Rijkaard heeft barca van nu gemaakt hoor
Gast als je het tegen RKC niet eens kan op brengen denk je dan dat het nu wel opeens gaat veranderen? Van het weekend krijgen we AZ tegen.. wordt helemaal niks.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Godverdomme wat een zure kutavond is dit geworden. Nu ALLES op de tweede plaats zetten.. 200% inzet
Ja, of ze spelen tegen AZ ineens weer goed. Dit PSV is zo verschrikkelijk onregelmatigquote:Op woensdag 11 april 2012 23:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gast als je het tegen RKC niet eens kan op brengen denk je dan dat het nu wel opeens gaat veranderen? Van het weekend krijgen we AZ tegen.. wordt helemaal niks.
Dat riep ik na de vorige wedstrijd ook.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Godverdomme wat een zure kutavond is dit geworden. Nu ALLES op de tweede plaats zetten.. 200% inzet
Tegen Heracles ging het toch best lekker?quote:Op woensdag 11 april 2012 23:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat riep ik na de vorige wedstrijd ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 april 2012 23:27 schreef Geo4kant het volgende:
Mijn pa zei vandaag "Lens in de spits, dit is de sleutel" ..lachen, gieren, brullenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Na?quote:Op woensdag 11 april 2012 23:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tegen Heracles ging het toch best lekker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |