En toch nog kampioen kunnen worden. Dat is pas schrikbarenderquote:Op donderdag 12 april 2012 00:17 schreef tompsv18 het volgende:
17 punten gepakt uit 15 uitwedstrijden, dat is nog schrikbarender.
Feyenoord, 2x Heerenveen, 2x Twente.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:17 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
PSV die een topper wint? Nee zaterdag tegen AZ gaat ook een kansloze missie worden.
De kans is nog zo'n 2%quote:Op donderdag 12 april 2012 00:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
En toch nog kampioen kunnen worden. Dat is pas schrikbarender
Wat een competitie zeg
We hebben van Feyenoord en Heerenveen gewonnen hoorquote:Op donderdag 12 april 2012 00:17 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
PSV die een topper wint? Nee zaterdag tegen AZ gaat ook een kansloze missie worden.
en van Twentequote:Op donderdag 12 april 2012 00:19 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
We hebben van Feyenoord en Heerenveen gewonnen hoor
Maar toch mogelijk. Hoewel het niet gaat gebeuren. Dan moet twente, ajax, hveen, feyenoord en az slecht spelen.quote:
Feyenoord staat boven PSV, dus dit seizoen zeker wel een topper.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:20 schreef Scarface88 het volgende:
Feyenoord en Heerenveen zijn met alle respect geen toppers in mijn ogen.
Gaat ook makkelijker tegen 10 man van Heerenveenquote:Op donderdag 12 april 2012 00:22 schreef MRN89 het volgende:
Wijnaldum op rechts is een drama.. zet 'gewoon' Lens rechtsbuiten en Matavz in de spits.
Verder.. tja.. als je dan Heerenveen - Ajax ziet.. hoe fel Ajax aan t spel begint.. in vergelijking met PSV in Waalwijk..triest..diep triest.
Hij heeft toch een speler van RKC het veld uit geschopt begreep ik van LDL?quote:Op donderdag 12 april 2012 00:22 schreef tompsv18 het volgende:
Dat uitfluiten van Toivonen door de RKC-supporters was trouwens wel enorm triest. Net alsof hij dat cluppie iets aangedaan heeft
Dankzij fucking NOS. Die zijn al 2 jaar bezig om Toivonen flink bij te naaien.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:22 schreef tompsv18 het volgende:
Dat uitfluiten van Toivonen door de RKC-supporters was trouwens wel enorm triest. Net alsof hij dat cluppie iets aangedaan heeft
Nee, kon die niks aan doen. Dat zei zelfs Leo Driessen.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hij heeft toch een speler van RKC het veld uit geschopt begreep ik van LDL?
Ja maar dat kwam wel door het drukzetten.. vanaf sec 1 zag je dat Ajax daar ging winnen en dat gevoel heb ik helaas veels te weinig bij PSVquote:Op donderdag 12 april 2012 00:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gaat ook makkelijker tegen 10 man van Heerenveen
Niet eens zijn bedoeling en daarvoor deden ze het alquote:Op donderdag 12 april 2012 00:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
+VIquote:Op donderdag 12 april 2012 00:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dankzij fucking NOS. Die zijn al 2 jaar bezig om Toivonen flink bij te naaien.
Ze floten vanaf het begin al.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Wat Ajax ook tegen PSV deed dusquote:Op donderdag 12 april 2012 00:23 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Ja maar dat kwam wel door het drukzetten.. vanaf sec 1 zag je dat Ajax daar ging winnen en dat gevoel heb ik helaas veels te weinig bij PSV
Onzin, de enige die Toivonen probeert te naaien is hijzelfquote:Op donderdag 12 april 2012 00:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kom op zeg, hij wordt er inderdaad steeds uitgelicht, net als ze eerst bij Suarez deden. Maar hij doet ook wel consequent domme dingen. Die overtreding in de bekerfinale was wel weer een hoogtepuntjequote:Op donderdag 12 april 2012 00:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |