Dit dusquote:Op woensdag 11 april 2012 21:05 schreef Gramulanion het volgende:
Hij komt werkelijk waar als een achterlijke in.
quote:Op woensdag 11 april 2012 21:05 schreef Helpmefok het volgende:
KNJB heeft dus al de landskampioen uitgekozen![]()
![]()
Vandenbusschequote:
Heerenveen zit in het complot met de KNJBquote:Op woensdag 11 april 2012 21:06 schreef rubbereend het volgende:
Narsingh eruit, Ajax wordt echt geen strobreed in de weggelegd
Neuh.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:08 schreef Jojoortje het volgende:
Ik vind het zoooooo te zwaar dit eigenlijk...
Rood + penal moeten ze afschaffen
Overtreding zelf was ook al rood waard.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:08 schreef Jojoortje het volgende:
Messi kreeg er geel voor en de penalty moest over tegen AC Milan.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:07 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
zolang hij niet stilstaat is het prima
Dat was gewoon 3x rood man! Met 2 benen inkomen, een doorgebroken speler neer halen en het is in de 16.quote:
Joh, GRA en GRO zijn formaliteit. Laten we naar Duitsland trekkenquote:Op woensdag 11 april 2012 21:08 schreef Jojoortje het volgende:
Je kan tegen Ajax zijn maar als je dit geen strafschop en geen rood vindt ben je gewoon een jostiquote:Op woensdag 11 april 2012 21:05 schreef Helpmefok het volgende:
KNJB heeft dus al de landskampioen uitgekozen![]()
![]()
Ja oke, maar ook al was het een klein tikje, dan is het officieel ook rood. Slaat nergens op.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:08 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Overtreding zelf was ook al rood waard.
ederen ja.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:08 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Overtreding zelf was ook al rood waard.
Die doet al niet meer mee.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:08 schreef ZuidGrens het volgende:
Gaat Vandenbussche alsnog mijn avond verneuken?
Scoringskans ontnemen = rood. Als dat in de 16 is = penalty. 1+1=2quote:Op woensdag 11 april 2012 21:08 schreef Jojoortje het volgende:
Counterend naar de 2-1.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:09 schreef Saind het volgende:
Wat denkt die gast, zonder Narsingh komen ze niet meer terug ook
QFTquote:Op woensdag 11 april 2012 21:09 schreef 75020 het volgende:
[..]
Je kan tegen Ajax zijn maar als je dit geen strafschop en geen rood vindt ben je gewoon een josti
Ja, maar iemand per ongeluk op de hakken trappen als die vrij naar de goal kan lopen en dan rood krijgen...quote:Op woensdag 11 april 2012 21:09 schreef byah het volgende:
[..]
Scoringskans ontnemen = rood. Als dat in de 16 is = penalty. 1+1=2
Het is te hopen!quote:
Laten we het hopenquote:
inb4 boze moslims/joden/allesquote:Op woensdag 11 april 2012 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Wedstrijd overleden maar nog niet begraven
quote:Op woensdag 11 april 2012 21:11 schreef Samael het volgende:
Godverdomme Feyenoord ga eens wat beter voetballen
Nee, scoringskans afnemen is gewoon rood. Altijd.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:10 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, maar iemand per ongeluk op de hakken trappen als die vrij naar de goal kan lopen en dan rood krijgen...
Ik vind het te zwaar.
Kom op roda!quote:Op woensdag 11 april 2012 21:11 schreef Samael het volgende:
Laat ik het zo zeggen ik zou Zoet volgend jaar huren als ik van Basten wasquote:Op woensdag 11 april 2012 21:10 schreef Adames het volgende:
Die Vandenbussche was al een butje, hoe zit het met hun reservekeepers?
Beter voetballen boeit mij niet, ze moeten verdomme wel scorenquote:Op woensdag 11 april 2012 21:11 schreef Samael het volgende:
fixedquote:Op woensdag 11 april 2012 21:11 schreef Samael het volgende:
Godverdomme PSV ga eens wat beter voetballen
Kwaliteit balbezit =belangrijkstquote:Op woensdag 11 april 2012 21:11 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Beter voetballen boeit mij niet, ze moeten verdomme wel scoren
Ja, lachen joh, punten > allesquote:Op woensdag 11 april 2012 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kwaliteit balbezit =belangrijkst
Ah ik vroeg me al af waarom er al zo lang geen posts met caps lock meer voorbij zijn gekomenquote:Op woensdag 11 april 2012 21:11 schreef Samael het volgende:
scoren blijft toch belangrijker hoor, maar balbezit is een goede tweedequote:Op woensdag 11 april 2012 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kwaliteit balbezit =belangrijkst
hijs alleen vergeten te gaan liggenquote:Op woensdag 11 april 2012 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Wedstrijd overleden maar nog niet begraven
Denk je dat PSV een kampioenskandidaat gaat helpen?quote:Op woensdag 11 april 2012 21:11 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen ik zou Zoet volgend jaar huren als ik van Basten was
quote:Op woensdag 11 april 2012 21:12 schreef Silver_Shark het volgende:
kijk die joden hier weer blij doen
Sorry, moeten we nu gaan huilen omdat we voor staan of zo? Ik mis de logica een beetje.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:12 schreef Silver_Shark het volgende:
kijk die joden hier weer blij doen
Vinden de tegenstanders van Madrid ook altijdquote:Op woensdag 11 april 2012 21:14 schreef -Willempie- het volgende:
tegen 10 man lekker makkelijk voetballen ook
verkeerde topic.quote:
wat boeit dat nou manquote:
De Graafschap speelt liever zwaar pressie voetbal, veld breedhouden, combineren en zoeken naar een mogelijkheidquote:Op woensdag 11 april 2012 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Graafschap countert Ajax wel kapot.
WTF is er mis mee om blij te zijn voor je club? Jij gaat liever haten op en jaloers doen ipv je eigen club te supporteren?quote:Op woensdag 11 april 2012 21:12 schreef Silver_Shark het volgende:
kijk die Ajax fans hier weer blij doen
belangrijkste prijs van Nederlandquote:Op woensdag 11 april 2012 21:16 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Haha, en we zwaaien met z'n alle naar psv.
Maar jullie hebben de beker, ook mooi?
quote:Op woensdag 11 april 2012 21:16 schreef Ascendancy het volgende:
Beter doet Heerenveen het onmogelijke
WAT DE FAKquote:
totaal tegen de verwachtingen inquote:Op woensdag 11 april 2012 21:17 schreef Quisho het volgende:
RKC gescoord dus blijkbaarAjax is sterker dan heerenveen tot nu toe
Preciesquote:Op woensdag 11 april 2012 21:18 schreef Helpmefok het volgende:
GODVERDOMME FEIJENOORD DIT IS DE KANS MAAK HET GODVERDOMME AF EN ZORG DAT JE BIJ DIE JODEN BLIJFT
Niemand van Ajax is nu zo achterlijk om wat te riskerenquote:Op woensdag 11 april 2012 21:18 schreef alors het volgende:
omg jahoor, dit zul je altijd zienplz even een rode kaart voor ajax, anders is die wedstrijd echt ten dode opgeschreven...
Omdat de herhaling van die overtreding van die keeper nog niet was geweest...quote:
QFTquote:Op woensdag 11 april 2012 21:18 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb het idee dat ik zometeen wakker word en dat het dan pas woensdagochtend is
Je caps hangt.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:18 schreef Helpmefok het volgende:
GODVERDOMME FEIJENOORD DIT IS DE KANS MAAK HET GODVERDOMME AF EN ZORG DAT JE BIJ DIE JODEN BLIJFT
quote:Op woensdag 11 april 2012 21:18 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb het idee dat ik zometeen wakker word en dat het dan pas woensdagochtend is
quote:Op woensdag 11 april 2012 21:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bij deze ben ik supporter af, ik ga ook Barca successupporter worden
Kut, dus ze moeten scorenquote:
Hij laat mij in ieder geval wel komen.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Van te voren zei Ron Jans: "Ajax, laat maar komen."
Nou, hij laat ze ook komen.
quote:Op woensdag 11 april 2012 21:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Van te voren zei Ron Jans: "Ajax, laat maar komen."
Nou, hij laat ze ook komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ECHT HEquote:Op woensdag 11 april 2012 21:19 schreef Guidetti het volgende:
Gvd scoor aub. Dit is het moment om te zwaaien naar Fer en Wijnaldum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |