Dit dusquote:Op woensdag 11 april 2012 21:05 schreef Gramulanion het volgende:
Hij komt werkelijk waar als een achterlijke in.
quote:Op woensdag 11 april 2012 21:05 schreef Helpmefok het volgende:
KNJB heeft dus al de landskampioen uitgekozen![]()
![]()
Vandenbusschequote:
Heerenveen zit in het complot met de KNJBquote:Op woensdag 11 april 2012 21:06 schreef rubbereend het volgende:
Narsingh eruit, Ajax wordt echt geen strobreed in de weggelegd
Neuh.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:08 schreef Jojoortje het volgende:
Ik vind het zoooooo te zwaar dit eigenlijk...
Rood + penal moeten ze afschaffen
Overtreding zelf was ook al rood waard.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:08 schreef Jojoortje het volgende:
Messi kreeg er geel voor en de penalty moest over tegen AC Milan.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:07 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
zolang hij niet stilstaat is het prima
Dat was gewoon 3x rood man! Met 2 benen inkomen, een doorgebroken speler neer halen en het is in de 16.quote:
Joh, GRA en GRO zijn formaliteit. Laten we naar Duitsland trekkenquote:Op woensdag 11 april 2012 21:08 schreef Jojoortje het volgende:
Je kan tegen Ajax zijn maar als je dit geen strafschop en geen rood vindt ben je gewoon een jostiquote:Op woensdag 11 april 2012 21:05 schreef Helpmefok het volgende:
KNJB heeft dus al de landskampioen uitgekozen![]()
![]()
Ja oke, maar ook al was het een klein tikje, dan is het officieel ook rood. Slaat nergens op.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:08 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Overtreding zelf was ook al rood waard.
ederen ja.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:08 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Overtreding zelf was ook al rood waard.
Die doet al niet meer mee.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:08 schreef ZuidGrens het volgende:
Gaat Vandenbussche alsnog mijn avond verneuken?
Scoringskans ontnemen = rood. Als dat in de 16 is = penalty. 1+1=2quote:Op woensdag 11 april 2012 21:08 schreef Jojoortje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |