Maak er dan 'Wilhelmina Kampioen!' van...quote:Op woensdag 11 april 2012 19:32 schreef Helpmefok het volgende:
* Helpmefok In before "UWUUWUW GEEN CLUBTOPICTITELS BIJ DE SLOWCHAT"
quote:Op woensdag 11 april 2012 19:32 schreef stevenmac26 het volgende:
dat willen we toch ook niet
dus kap eens met die trieste shit man de tering
ik erger me er niet aanquote:Op woensdag 11 april 2012 19:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Sorry, ik vind het gewoon heerlijk dat je je aan me ergert.
Je hebt zelf verdorie ooit Ajaxtitels aangemaaktquote:Op woensdag 11 april 2012 19:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik erger me er niet aan
het is gewoon zielig gedrag en hypocriet en het verneukt deze reeks eigelijk gewoon
Wanneerquote:Op woensdag 11 april 2012 19:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je hebt zelf verdorie ooit Ajaxtitels aangemaakt.
Maar Jojoortje, pas anders aan naar:
"Happel breekt de boel af in Kerkrade".
quote:Op woensdag 11 april 2012 19:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wanneer
Ik denk eerder dat dat onze korfballende vriend was
Jawel joh, ekte ekte. En anders Calandje wel.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:36 schreef stevenmac26 het volgende:
Happel is toch niet in kerkrade of wel?
ajacied422quote:
het had ook feyenoord moeten zijnquote:Op woensdag 11 april 2012 19:37 schreef DonRaja het volgende:
Ik moet zeggen dat Feijenoord in de titel wel verwarrend is, nu ben ik ook wel heel snel in de war...
Ik riep dat ook vaak maar Ajax is dit seizoen echt niet geholpen, vaak benadeeld zelfs.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:37 schreef stevenmac26 het volgende:
bij az-twente roepen ze nu ook al : Het is een vriend van de joden
Daar is ook al een scheids van de KNJB dus
quote:Op woensdag 11 april 2012 19:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
het had ook feyenoord moeten zijn
en dat af en toe de b1 speelde vergeet ook iedereenquote:Op woensdag 11 april 2012 19:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik riep dat ook vaak maar Ajax is dit seizoen echt niet geholpen, vaak benadeeld zelfs.
quote:Op woensdag 11 april 2012 19:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
het had ook feyenoord moeten zijn
Bij Feijenoord kwamen afgelopen week 8 van de 11 uit de jeugd van Feijenoord.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:40 schreef stevenmac26 het volgende:
maar dat is bij feyenoord ook zo
binnen voor hmf
Anders ga even over heel wat anders pratenquote:Op woensdag 11 april 2012 19:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
en dat af en toe de b1 speelde vergeet ook iedereen
Ajax 2 weken terug 10 van de 11quote:Op woensdag 11 april 2012 19:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Bij Feijenoord kwamen afgelopen week 9 van de 11 uit de jeugd van Feijenoord.
Weet ikquote:Op woensdag 11 april 2012 19:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ajax 2 weken terug 10 van de 11
daar is een sc toch voorquote:Op woensdag 11 april 2012 19:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Anders ga even over heel wat anders praten
Technisch gezien is Feijenoord dus nog mooier.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:42 schreef stevenmac26 het volgende:
Alhoewel je die 2 belgen en Eriksen niet echt echt eigen jeugd kan noemen natuurlijk
ik denk dat de buitenlandse kids feijenoord niet kennen en feyenoord gewoon kut vindenquote:Op woensdag 11 april 2012 19:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Technisch gezien is Feijenoord dus nog mooier.
Oh het "kijk eens wat wij 30/40 jaar geleden hebben gepresteerd" praatje wordt er weer bij gehaald.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik denk dat de buitenlandse kids feijenoord niet kennen en feyenoord gewoon kut vinden
Ik denk de buitenlandse kids ook Ajax niet kennenquote:Op woensdag 11 april 2012 19:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik denk dat de buitenlandse kids feijenoord niet kennen en feyenoord gewoon kut vinden
Echt héquote:Op woensdag 11 april 2012 19:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh het "kijk eens wat wij 30/40 jaar geleden hebben gepresteerd" praatje wordt er weer bij gehaald.
watquote:Op woensdag 11 april 2012 19:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh het "kijk eens wat wij 30/40 jaar geleden hebben gepresteerd" praatje wordt er weer bij gehaald.
quote:Op woensdag 11 april 2012 19:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik denk de buitenlandse kids ook Ajax niet kennenAlles is Real Barca ManU..
En buiten dat, who gives a shit about het buitenland. Vanaf volgend jaar weten ze wel wie Feijenoord is: landskampioen 2011-2012 wordt kwartfinalist CL en haalt dat jaar de beker en schaal als ook de johan fruitschaal tegen PSV.
de 3-dubbel en kwartfinale CLHere we cum
Je shifttoets werkt niet goed, je bedoelt bij dat tweede streepje een _ i.p.v. -quote:
nee gewoon echtquote:Op woensdag 11 april 2012 19:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je shifttoets werkt niet goed, je bedoelt bij dat tweede streepje een _ i.p.v. -
Dus zo:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dromen mag man.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik denk de buitenlandse kids ook Ajax niet kennenAlles is Real Barca ManU..
En buiten dat, who gives a shit about het buitenland. Vanaf volgend jaar weten ze wel wie Feijenoord is: landskampioen 2011-2012 wordt kwartfinalist CL en haalt dat jaar de beker en schaal als ook de johan fruitschaal tegen PSV.
de 3-dubbel en kwartfinale CLHere we cum
Probleem is dat hij de eerste is die klaagt bij een Ajax gerelateerde titel, post of uberhaupt iets met Ajax.quote:
Doe ik dit seizoen ook volop, kampioenschap hebben we al bijna binnenquote:
An eye for an eye. Vorige keer is die rare titel "Ajax kampioen" geopend door Smoofie niet weggehaald, DUS mag ik het nu ook.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Probleem is dat hij de eerste is die klaagt bij een Ajax gerelateerde titel, post of uberhaupt iets met Ajax.
Jullie merken mijn oppermachtigheid nog wel. En knielen dat jullie zullen motherfuckers. Bow to your VBL-kingquote:
Zoals ik vorige keer al zei, ik hoop het met je mee maar ik zie het nog niet gebeuren.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jullie merken mijn oppermachtigheid nog wel. En knielen dat jullie zullen motherfuckers. Bow to your VBL-kingI fuck yer mums.
Komt goed man.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zoals ik vorige keer al zei, ik hoop het met je mee maar ik zie het nog niet gebeuren.
in die case; Wie zijn de finalisten voor Superbowl XLVII? Als jij dat weet word ik een rijk man.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Komt goed man.. Geloof me nou maar. Ik ben de nieuwe jezus. voorspellingen alles jeweetzelf.
Ik ben gewoon een Ajacied in een Feijenoordjasje hoor?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Mocht Feyenoord kampioen wordt verdienen ze het hoe erg ik er ook van zou balen. Maar jij bent de arrogantste user op het gebied van supporter op dit hele forum zelfs trolls kunnen niet aan je tippen (Ok je bent zelf ook een troll). Maar toch vind je het nodig om andere en daarmee dus Ajacieden constant aan te spreken op gedrag wat je zelf in het extreme uitdraagt. Ik kan me er eerlijk gezegd totaal niet aan storen, maar ga dan ook niet in de slachtofferrol zitten en naar excuses zoeken
het is niet het begin van het seizoenquote:Op woensdag 11 april 2012 19:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een Ajacied in een Feijenoordjasje hoor?Zelfde arrogantie, zelfde grote bek, aan het begin van het seizoen roepen dat ze kampioen worden. Hell, if anything zouden jullie van me moeten houden als een van jullie eigen!
Nee hoor Ajax staat eerste en is in vorm Feyenoord niet. Dus dat Ajacieden dromen over een kampioenschap is een stuk logischer.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een Ajacied in een Feijenoordjasje hoor?Zelfde arrogantie, zelfde grote bek, aan het begin van het seizoen roepen dat ze kampioen worden. Hell, if anything zouden jullie van me moeten houden als een van jullie eigen!
ibf logo reactiequote:
ergens wel hypocriet ditquote:Op woensdag 11 april 2012 19:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee hoor Ajax staat eerste en is in vorm Feyenoord niet. Dus dat Ajacieden dromen over een kampioenschap is een stuk logischer.
die is al geweestquote:
Feyenoord NIET in vorm?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee hoor Ajax staat eerste en is in vorm Feyenoord niet. Dus dat Ajacieden dromen over een kampioenschap is een stuk logischer.
Niet hypocriet ik heb er nooit een probleem van gemaakt en riep zelfs dat Ajax kampioen zou worden met 13 punten achterstard, maar mij hoor je ook niet constant zeiken op andere en beschuldigen van dingen die er niet zijnquote:Op woensdag 11 april 2012 19:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ergens wel hypocriet dit
Snap je punt maar laat die jongen lekker dromen want diep in zijn hart weet ie ook wel dat het niet gaat gebeuren dat ie aan het eind van het seizoen staat te feesten op de coolsingel
gewoon nog een keer joh, is toch mooiquote:
Je weet dat Feyenoord een achterstand van 4 punten heeft he?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Feyenoord NIET in vorm?. 25 punten van de 30 die we konden halen afgelopen 10 wedstrijden
. Lul niet uit je nek.
Ajax hoeft maar EEN pot te verliezen en is gewoon WEG. Zó arrogant doen is dus bullshit.
Feijenoord kampioen!!
Wij krijgen extra punten per overwinning, weet je wel toch?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je weet dat Feyenoord een achterstand van 4 punten heeft he?
Uh, gast, mijn plek op de Coolsingel is al geregeld hoor. Fuck, zelfs het camerateam staat al paraat. LETTERLIJK geen afspraken staan op die 6e van Mei 2012quote:Op woensdag 11 april 2012 19:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ergens wel hypocriet dit
Snap je punt maar laat die jongen lekker dromen want diep in zijn hart weet ie ook wel dat het niet gaat gebeuren dat ie aan het eind van het seizoen staat te feesten op de coolsingel
ja en 3 op azquote:Op woensdag 11 april 2012 19:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je weet dat Feyenoord een achterstand van 4 punten heeft he?
Ze verliezen vandaag van Heerenveen, dan scheelt 't nog maar 1 punt poepsie scheetzak.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je weet dat Feyenoord een achterstand van 4 punten heeft he?Overigens is dat een open deur als 'Als Ajax niks meer verliest worden ze kampioen'
want jij gaat een 4e plek vierenquote:Op woensdag 11 april 2012 20:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Uh, gast, mijn plek op de Coolsingel is al geregeld hoor. Fuck, zelfs het camerateam staat al paraat. LETTERLIJK geen afspraken staan op die 6e van Mei 2012
Nee het landskampioenschapquote:Op woensdag 11 april 2012 20:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
want jij gaat een 4e plek vieren
quote:
Ah sorry. Ik denk niet altijd even logisch dus dit feitje ontging mij even.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ze verliezen vandaag van Heerenveen, dan scheelt 't nog maar 1 punt poepsie scheetzak.
Ik kom met de cameraquote:Op woensdag 11 april 2012 20:01 schreef stevenmac26 het volgende:
Als feyenoord kampioen wordt dan drink een glas ochtendpis en laat dit filmen en post ik het hier
die staatquote:
Wel de zure ochtendpis van J. Derksen.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:01 schreef stevenmac26 het volgende:
Als feyenoord kampioen wordt dan drink ik een glas ochtendpis en laat dit filmen en post ik het hier
mijn eigen ochtend pis na een nachtje snuiven en zuipenquote:Op woensdag 11 april 2012 20:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wel de zure ochtendpis van J. Derksen.
okequote:Op woensdag 11 april 2012 20:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dan mag jij me filmen terwijl ik "Feijenoord Rotterdam" tattooëer op mijn onderarmen.
quote:
nee gaaf man.quote:
er is wel een manier maar dat is echt een onwijze omweg geloof ikquote:Op woensdag 11 april 2012 20:09 schreef napoleonfour het volgende:
wanneer komt dat kak sopcast nou eens op de mac
Staat na Flash op het programma.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:09 schreef napoleonfour het volgende:
Installeer gewoon Windows, heb ik ookquote:Op woensdag 11 april 2012 20:09 schreef napoleonfour het volgende:
Maar als Feyenoord nu gelijk speelt zijn ze dan ook afgehaakt?quote:
Zit echt totaal geen gedachte achter inderdaad.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:33 schreef stevenmac26 het volgende:
is overigens terecht want ze spelen echt bagger al een paar weken
wat is dat nou weer!quote:Op woensdag 11 april 2012 20:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Donraja het ging er toch wat minder hard aan toe dan ik dacht...
[ afbeelding ]
Nee, vrij saai.. RKC ligt achterin met 11 man..quote:Op woensdag 11 april 2012 20:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is het een beetje spannend in Brabant?
Real Dollquote:Op woensdag 11 april 2012 20:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Donraja het ging er toch wat minder hard aan toe dan ik dacht...
[ afbeelding ]
Is het in Wolluk?quote:Op woensdag 11 april 2012 20:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, vrij saai.. RKC ligt achterin met 11 man..
De Swingerparty maar ik ging van iets anders uit. Al ben ik des te blijer dat ik boven ben gebleven.quote:
Feyenoord heeft ooit geweigerd om in de rij te gaan staan, volgens mij met Judas als trainer nog.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:00 schreef stevenmac26 het volgende:
Dat volkslied
Sodemieter nou eens op ermee man
terechtequote:Op woensdag 11 april 2012 21:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Feyenoord heeft ooit geweigerd om in de rij te gaan staan, volgens mij met Judas als trainer nog.
Jojoortjequote:Op woensdag 11 april 2012 21:08 schreef Jojoortje het volgende:
Ik vind het zoooooo te zwaar dit eigenlijk...
Rood + penal moeten ze afschaffen
FLikker toch op manquote:
Met dank aan de KNJB jaquote:Op woensdag 11 april 2012 21:10 schreef napoleonfour het volgende:
zie ik niet zoiets hmf? dat ajax gewoon zou winnen
helemaal mee eensquote:Op woensdag 11 april 2012 21:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
FLikker toch op man
Gestrekte benen op een doorgebroken speler
Jojoortje is een wijf zonder voetbalverstand
Zonder narsighn, nee man dit wordt een 0-5 oid. FR speelt trouwens gelijk.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Met dank aan de KNJB ja![]()
![]()
Maar maakt niet uit. Heerenveen maakt en houdt het wel op 1-1.
En buiten dat: Twente en Vitesse verpulveren jullie nog wel.
Kijk in het livetopic dan aapquote:Op woensdag 11 april 2012 21:12 schreef stevenmac26 het volgende:
ga je bezig houden met je kakkiesclubje man ipv een terechte penalty bij Ajax
Het staat 0-0 bij jullie
Je noemt me een man en een wijfquote:Op woensdag 11 april 2012 21:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
FLikker toch op man
Gestrekte benen op een doorgebroken speler
Jojoortje is een wijf zonder voetbalverstand
Ik kijk de wedstrijd tochquote:
Ik zeg tegen hmf flikker op manquote:Op woensdag 11 april 2012 21:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je noemt me een man en een wijf
Gaat me even niet om de overtreding, maar om de regel zelf.
inderdaad.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:16 schreef stevenmac26 het volgende:
Maar goed, wie geeft een neuk??
De KNJB zorgt er sowieso voor dat Ajax wel kampioen wordt
hmf is een dorpsidiootquote:Op woensdag 11 april 2012 21:19 schreef napoleonfour het volgende:
HMF met je voorspellingenHad je op Feijenoord gewed ?
hoho, ik heb altijd al gezegd dat ajax in heereveen gewoon gaat winnen. Geen bitch.quote:
Nee kloptquote:Op woensdag 11 april 2012 21:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hoho, ik heb altijd al gezegd dat ajax in heereveen gewoon gaat winnen. Geen bitch.
Zit gewoon te lachen achter mijn beeldschermquote:
Hou nou eens op manquote:Op woensdag 11 april 2012 21:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Feijenoord gaat ALLES winnen
jullie verliezen van Twente en Vitesse
Feijenoord kampioen
Heel Nederland is Ajax weer aan het helpenquote:Op woensdag 11 april 2012 21:23 schreef kapiteintje het volgende:
Hey boelers, ff vanuit geneve op een gaar netwerk. Hoe is ons cluppie t aan t doen?
slecht.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:23 schreef kapiteintje het volgende:
Hey boelers, ff vanuit geneve op een gaar netwerk. Hoe is ons cluppie t aan t doen?
Ajax gaat goed ouwequote:Op woensdag 11 april 2012 21:23 schreef kapiteintje het volgende:
Tweede zin was edit 1, enter tussen beide zinnen edit 2 en de hele regel ertussen edit 3quote:
jaquote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tweede zin was edit 1, enter tussen beide zinnen edit 2 en de hele regel ertussen edit 3. Maar tijd voor Ajax. Straks Fok! ik nog meer dan ik kijk.
En ben je er al achter dat het een terechte rode kaart en penalty was?quote:
Tuurlijk. Achteraf gezien is de overtreding alleen al idd rood.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En ben je er al achter dat het een terechte rode kaart en penalty was?
je hoeft alleen maar als speler over een keeper te vallen en de keeper moet eruit + pingelquote:Op woensdag 11 april 2012 21:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Tuurlijk. Achteraf gezien is de overtreding alleen al idd rood.
Maar ik vind de regel gewoon kut zoals ik al zei. Je hoeft iemand maar op de hakken te trappen die naar het doel loopt en je hebt rood + een penalty tegen te pakken.
En bovendien mag je wel gewoon normaal tegen me doen.
Ik doe gewoon normaalquote:Op woensdag 11 april 2012 21:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Tuurlijk. Achteraf gezien is de overtreding alleen al idd rood.
Maar ik vind de regel gewoon kut zoals ik al zei. Je hoeft iemand maar op de hakken te trappen die naar het doel loopt en je hebt rood + een penalty tegen te pakken.
En bovendien mag je wel gewoon normaal tegen me doen.
Dat.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:38 schreef kapiteintje het volgende:
Ach...ajax gaat sowieso nog 2x op zn muil dus vnv winnen en eroverheen.
quote:Op woensdag 11 april 2012 21:38 schreef kapiteintje het volgende:
quote:
nee, dat doen ze niet. Geloof er nou maar niet inquote:Op woensdag 11 april 2012 21:38 schreef kapiteintje het volgende:
Twente spelen ze misschien nog gelijkquote:Op woensdag 11 april 2012 21:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nee, dat doen ze niet. Geloof er nou maar niet in. Ongeslagen vanaf nu kampioen.
Ook al gaf ik die indruk, kun je nog normaal doen.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik doe gewoon normaal
Alleen je gaf de indruk aan een wat gefrustreerde rotterdammertje dat het allemaal onterecht was
alleen omdat ik wijf zeiquote:Op woensdag 11 april 2012 21:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ook al gaf ik die indruk, kun je nog normaal doen.
neejoh, niet met die brit aan het roer.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Twente spelen ze misschien nog gelijk
Ik weet niet manquote:Op woensdag 11 april 2012 21:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
neejoh, niet met die brit aan het roer.
Maar ik zal er opletten jojoortjequote:Op woensdag 11 april 2012 21:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mijn god.. oke hier kan ik dus niks mee.
Na deze avond is hij failliet.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:44 schreef stevenmac26 het volgende:
Hee hoe zit het met de voorspellingen van hmf??
Ik hoop niet dat hij er geld op gezet heeft
Hoop zo dat Real verliest. Wat een kutclub is dat zegquote:Op woensdag 11 april 2012 21:44 schreef napoleonfour het volgende:
najah kwartiertje voordat Real begint
tegen Aletico tochquote:Op woensdag 11 april 2012 21:44 schreef napoleonfour het volgende:
najah kwartiertje voordat Real begint
PSV en AZ heeft ie goed, alleen de belangrijkste nietquote:Op woensdag 11 april 2012 21:44 schreef stevenmac26 het volgende:
Hee hoe zit het met de voorspellingen van hmf??
Ik hoop niet dat hij er geld op gezet heeft
Hij zei dat psv ging winnen, psv is aan het verliezenquote:Op woensdag 11 april 2012 21:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
PSV en AZ heeft ie goed, alleen de belangrijkste niet
jupquote:
Hoezo? Beter dan Barcelona met hun collegiaal gedragquote:Op woensdag 11 april 2012 21:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hoop zo dat Real verliest. Wat een kutclub is dat zeg
Enkel Vitesse zie ik als gevaar als ze een uitschieter hebben met al hun materiaal. Maar zolang de concurrentie onderling punten blijven verspillen is het gat op de laatste speeldag toch al groot genoeg (Het doelsaldo is zo goed dat het eigenlijk al op 4 punten staat)quote:Op woensdag 11 april 2012 21:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik weet niet man
Twente was ook ineens zomaar fucked uit het niets
En tegen psv waren ze geniaal
oh ok, ik dacht iedereen verlies behalve wij en gelijkspel bij AZ. Maar dan gaat hij inderdaad geld verliezen vandaagquote:Op woensdag 11 april 2012 21:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij zei dat psv ging winnen, psv is aan het verliezen
Ja en geloofwaardigheidquote:Op woensdag 11 april 2012 21:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
oh ok, ik dacht iedereen verlies behalve wij en gelijkspel bij AZ. Maar dan gaat hij inderdaad geld verliezen vandaag
We zien welquote:Op woensdag 11 april 2012 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel Vitesse zie ik als gevaar als ze een uitschieter hebben met al hun materiaal. Maar zolang de concurrentie onderling punten blijven verspillen is het gat op de laatste speeldag toch al groot genoeg (Het doelsaldo is zo goed dat het eigenlijk al op 4 punten staat)
Barca is niks beter, klopt. Sowieso Spaans voetbal met dat acteren en schwalbesquote:Op woensdag 11 april 2012 21:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
jup
[..]
Hoezo? Beter dan Barcelona met hun collegiaal gedrag
Ik begin er nu wel meer vertrouwen in te krijgenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
veel plezier ouwequote:Op woensdag 11 april 2012 21:58 schreef kapiteintje het volgende:
Gaan zo stappen in de rosse buurt. Hmf ik mis je.![]()
Van Geneve? Zorg maar dat je je platinum credit card bij de hand hebt gast...quote:Op woensdag 11 april 2012 21:58 schreef kapiteintje het volgende:
Gaan zo stappen in de rosse buurt. Hmf ik mis je.![]()
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 11 april 2012 22:06 schreef Anonymousz het volgende:
AZ, Twente & Feyenoord gelijk gespeeld
PSV & Heerenveen verloren
Ajax gewonnen
dank jequote:
Ik dacht dat jij ook PSV-er was...quote:Op woensdag 11 april 2012 22:06 schreef Anonymousz het volgende:
AZ, Twente & Feyenoord gelijk gespeeld
PSV & Heerenveen verloren
Ajax gewonnen
quote:
ik dacht dat het een chick wasquote:
Ga je weer het veld op stormen?quote:Op woensdag 11 april 2012 22:23 schreef Helpmefok het volgende:
Feijenoorders, unite.
Lieve Feijenoorders. 31 Januari 2011.
Was verwachtenquote:Op woensdag 11 april 2012 22:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
PSVérs, unite. Troost voor de boeren.
quote:Op woensdag 11 april 2012 22:22 schreef Geo4kant het volgende:
Anonymousz is een beetje Jojoortje2 maar zij komt er blijkbaar mee weg
Wie gaat er in vredesnaam vrijwillig met een Strootman usericon posten? Zelfs PSV-ers doen dat niet.quote:
Matavz is een goede tochquote:Op woensdag 11 april 2012 23:17 schreef Geo4kant het volgende:
PSV had beter die 10 miljoen kunnen betalen voor Luuk de Jong en die 20miljoen stoppen in de verdediging.
Inderdaad wat is ie lelijkquote:Op woensdag 11 april 2012 22:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wie gaat er in vredesnaam vrijwillig met een Strootman usericon posten? Zelfs PSV-ers doen dat niet.
Toffe UI heb jijquote:Op woensdag 11 april 2012 23:59 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dan ga ik een standbeeld voor van Geel en Koeman beeldhouwen
Waarschijnlijk zelfs geen Ajacied. De populairste subfora op Fok! zijn puur gebaseerd op het geforceerd grappig zijn in de hoop dat mensen zowaar om ze lachen.quote:
Ik wou net zeggen ik heb die naam nooit eerder gezien in een VBL of zelfs het Ajax topicquote:Op donderdag 12 april 2012 00:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zelfs geen Ajacied. De populairste subfora op Fok! zijn puur gebaseerd op het geforceerd grappig zijn in de hoop dat mensen zowaar om ze lachen.
Weet ik. Dat zijn dus de KUTmongooltjes die mijn collega's heten. Je hoort ze nooit tot ze eerste staan. Zitten ze ineens met een Ajaxsjaal om hun bek.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen ik heb die naam nooit eerder gezien in een VBL of zelfs het Ajax topic
quote:Op donderdag 12 april 2012 01:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
U mad bro?
40.000.000 Down the drain.
30.. maar ja i mad.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
U mad bro?
37 miljoenquote:Op donderdag 12 april 2012 01:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
U mad bro?
PSVérs, unite. Troost voor de boeren.quote:
En de erkende zuurpruimen waar je vaak van denkt of het nou echt geen trolls zijn verdwijnenquote:Op donderdag 12 april 2012 01:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
37 miljoen.
En , ik zie veel nieuwe mensen in het Ajax topic
Kortom: versterking nodig voorin. Maar dat snappen Van Geel en KGB ook wel. Er zijn twee klasse middenvelders en een prima rechtsback binnengehaald. Next = voorhoede.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Kortom, alleen Guidetti en Cissé hebben echte individuele kwaliteiten, maar die kwaliteiten zijn nog vrij beperkt. Twente heeft dat bijv. veel meer met De Jong, Chadli, John etc. Zolang dat niet verbetert zullen we niet aan kunnen sluiten bij de top en is EL echt het hoogst haalbare.
Schöne gaat niet lukken denk ik.quote:Waar ik wel enorm verrast over ben, is Vormer. Dat is echt een topper die ook bij AZ, Twente, PSV en Ajax direct een basisplaats zou hebben. Hij is bij alles betrokken, hij regisseert het spel, hij verdedigt, hij valt aan, hij geeft nooit op. De ideale Feyenoorder.
Tevens vind ik dat we El Ahmadi maar moeten verkopen. Tuurlijk is hij dit seizoen enorm belangrijk geweest voor Feyenoord, maar hij is denk ik vervangbaar... Tevens moet een speler zoals hij gewoon meer scoren en veel doelgerichter zijn. Tevens verdient hij een hoog salaris. Stel dat we bijv. Schöne er nog bij zouden kunnen krijgen, dan heb je twee prima vervangers voor El Ahmadi en Bakkal. Schöne scoort namelijk wél eens een goal (al 10x bij NEC dit seizoen).
Te veel nieuwe mensen.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
37 miljoen.
no shit. Altijd als ze denken dat Ajax kampioen is komen ze onder hun steen candaan. Dat zeg ik net.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:02 schreef Smoofie het volgende:
Ik vind vermeer ook niets hoor, pas wanneer hij goed wordt met vrije trappen en corners is hij oke. Vandaag had hij weer zo'n rare uitrap. Te wild.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En de erkende zuurpruimen waar je vaak van denkt of het nou echt geen trolls zijn verdwijnen. Kijken hoe snel die terugkeren bij het eerste verlies op Vermeer en Eriksen hiervan te beschuldigen
weg kwijt gert?quote:Op donderdag 12 april 2012 01:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Kortom: versterking nodig voorin. Maar dat snappen Van Geel en KGB ook wel. Er zijn twee klasse middenvelders en een prima rechtsback binnengehaald. Next = voorhoede.
[..]
Schöne gaat niet lukken denk ik.
Als je El-Ahmadi kunt verkopen, gegeven wat je al in huis hebt en aangetrokken hebt: doen.
Hij heeft zich wel geweldig hervonden hoor, dit seizoen. Respect.
Karim was vandaag trouwens eerste helft wel KUT. Tweede helft weer slimmer en alerter.
Bij Feyenoord niet anders overigens. Al erger ik mij inderdaad een stuk meer aan sommige mede"supporters" dan een poging tot trollen van een user die een andere club support.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
no shit. Altijd als ze denken dat Ajax kampioen is komen ze onder hun steen candaan. Dat zeg ik net.
quote:Op donderdag 12 april 2012 01:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij Feyenoord niet anders overigens. Al erger ik mij inderdaad een stuk meer aan sommige mede"supporters" dan een poging tot trollen van een user die een andere club support.
quote:Op donderdag 12 april 2012 01:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij Feyenoord niet anders overigens. Al erger ik mij inderdaad een stuk meer aan sommige mede"supporters" dan een poging tot trollen van een user die een andere club support.
Geen idee dat houd ik niet bij, maar sinds Guidetti niet meer aan de lopende band scoort en er toch minder punten worden gepakt is de diversiteit aan users ook in de Feyenoord reeks afgenomen.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]zoals wie??? Bij jullie 100x zo Erg...
Happel schijnt hem een rondleiding te hebben gegeven op de tweede ring zodat hij een beter inzicht kreeg hoe zoiets er nou precies uitzag. Dus waarschijnlijk is hij "gestruikeld" en naar beneden gevallen.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:13 schreef stevenmac26 het volgende:
waar is de_kromme??
nog steeds in de kuip ofzo?
quote:Op donderdag 12 april 2012 01:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Happel schijnt hem een rondleiding te hebben gegeven op de tweede ring zodat hij een beter inzicht kreeg hoe zoiets er nou precies uitzag. Dus waarschijnlijk is hij "gestruikeld" en naar beneden gevallen.
Het lag aan het grasquote:Koeman baalt van lang gras: "Schandalig"
Feyenoord-trainer Ronald Koeman nam bij de beoordeling van het veld in Kerkrade na afloop van de 0-0 bij Roda JC het woord schandalig in de mond.
"Het gras was lang en er was niet gesproeid. Ik vind dat dit niet kan. Het wordt daardoor heel moeilijk tempo te maken. En juist de snelheid in de 'omschakeling' is één van onze kwaliteiten", reageerde Koeman na afloop.
Toch was hij niet ontevreden met de remise. "Gelijkspelen bij Roda is zo slecht nog niet. We raken wat achterop bij de nummer één, maar het kampioenschap is eigenlijk niet zo belangrijk."
Koeman: "We moeten in de resterende wedstrijden gewoon onze punten pakken en dan worden we vierde, derde, of misschien tweede. Ook dat is allemaal mooi. Laten we niet vergeten waar we vandaan komen."
Nee die TT hebben jullie al gehad. We staan nu quitte, slowchat dus gewoon weer waarvoor ie bedoelt is.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:40 schreef ajacied4lf het volgende:
Ohja, HMF, niet huilen als de volgende TT; 'Ajax kampioen' wordt.
eensquote:Op donderdag 12 april 2012 01:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee die TT hebben jullie al gehad. We staan nu quitte, slowchat dus gewoon weer waarvoor ie bedoelt is.
Je hebt gelijk, sorry.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee die TT hebben jullie al gehad. We staan nu quitte, slowchat dus gewoon weer waarvoor ie bedoelt is.
quote:Op donderdag 12 april 2012 01:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ajaxargument. Niet voor niets was de koe al eerder jullie trainer.
Goed bezig HMFquote:Op donderdag 12 april 2012 00:24 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van woensdag 11 april 2012
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 355 Helpmefok
02. 311 ovoxo
03. 291 Id_do_her
04. 275 Ajacied422
05. 270 Bart
06. 260 stevenmac26
07. 253 shifto
08. 244 Murdera
09. 243 Skv
10. 242 Samzz
11. 235 LompeHork
12. 234 2NutZ
13. 226 BobbyB
14. 224 Unfckingtitled
15. 222 Moeraskat
16. 217 ManageTheAnger
17. 214 Garisson72
18. 211 Harajuku.
19. 205 Plastic_zak
20. 187 Geester
21. 186 Vaseline_
22. 183 AryaMehr
23. 177 DontGiveAFok
23. 177 Karina
25. 172 4EverBlackEyed
26. 171 Dj_Day-V
27. 166 Cue_
28. 164 Adames
29. 163 muhahaha
30. 161 gianni61
31. 155 Sanddr
32. 151 DonRaja
33. 148 Glesse
34. 147 Cobra4
35. 145 wise
36. 139 Sinosappel
36. 139 Patje1987
38. 137 Geo4kant
39. 136 Frank_Drebin
39. 136 Grifte
41. 135 PeZu
42. 134 stefanhaan
43. 133 smitjew
44. 131 Nober
45. 130 Jellereppe
46. 129 JJH
47. 128 heloef
48. 127 Arcadia
49. 125 Zosk
49. 125 Mexicanobakker
51. 124 motorbloempje
52. 122 RickoKun
53. 121 kree
54. 120 pimmetje2010
54. 120 napoleonfour
56. 118 JohannesKozijn
56. 118 Beach
58. 117 SpikedPsych
59. 116 SiIk
59. 116 SpaceInvaders
61. 111 Klinkerbotsing
62. 110 LovelyLady
63. 109 Doublepain
64. 107 debeterebob
64. 107 Juminelle
64. 107 Trollscience
64. 107 Monopoly
68. 106 Scorpie
68. 106 Rijst
70. 104 MarkoAlmelo
71. 103 Spouwerranger
71. 103 Saekerhett
71. 103 Dudeweiser
74. 102 -_Guitarist_-
74. 102 Snuf.
76. 101 Heatseeker
77. 100 Littlerabbit
77. 100 Cosmo2.0
79. 099 Bombvis
80. 098 BBQSausage
81. 097 tong80
82. 096 Flippiee
83. 095 Schenkstroop
83. 095 kingtoppie
85. 094 Kloonhommel
85. 094 Jajong
87. 093 Mrs.Salvatore
88. 091 Prins_Eerlijk
88. 091 sinepedraap
90. 090 DevilsWhore
90. 090 Stormqueen
92. 089 n8n
92. 089 tijnbrein
92. 089 Elusive
92. 089 MaryMouse
96. 088 remi1986
96. 088 satecl
98. 087 Dekatria
99. 086 robin007bond
99. 086 Maisnon
Zet- en drukfouten onder voorbehoud.
Klik hier voor gedetailleerde stats
Hunten? Ik ga slapen...quote:Op donderdag 12 april 2012 01:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, sorry.
Volgende TT: '31'.
Succes met het hunten, Groetjes.
Dat is wel ernstigquote:Op donderdag 12 april 2012 01:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kanker gewoon bovenaan de lijst der levenlozen.en dan was ik pas om twee uur unbanned
Ik ook niet in t live topic.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik snap echt niet hoe jullie dat doen. Ik heb vandaag zelfs wat mee gepost in het livetopicNiet dat ik daar rouwig om ben overigens.
Hoe was he... laat maar ik zal je ook niet lastig vallen ook danquote:Op donderdag 12 april 2012 02:07 schreef Caland het volgende:
Iets over 10'en wegrijden uit Kerkrade, kwart voor 2 thuis.![]()
nooit meer.
Och, opzich heb ik me best vermaakt hoor. Ware het niet dat ik toen we bij dat stadion aankwamen niet meer wist wat voor of achter wasquote:Op donderdag 12 april 2012 02:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe was he... laat maar ik zal je ook niet lastig vallen ook dan
Vorig jaar was dat ook. Met 15 mei.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
no shit. Altijd als ze denken dat Ajax kampioen is komen ze onder hun steen candaan. Dat zeg ik net.
Druk man. Vanavond ADO zien winnenquote:Op donderdag 12 april 2012 01:13 schreef stevenmac26 het volgende:
waar is de_kromme??
nog steeds in de kuip ofzo?
Op basis van 1 wedstrijd een mening vormen.quote:Op donderdag 12 april 2012 09:38 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Druk man. Vanavond ADO zien winnen. Kuip ga ik ook never nooit meer heen, de sfeer is echt dra-ma-tisch. En dat voor de 'beste' supportersschare van Nederland, toch?
Moet je ook niet bezopen gaan rijden, lamlul. Maar ef serieus, hoe krijg je dat voor elkaar dan?quote:Op donderdag 12 april 2012 02:07 schreef Caland het volgende:
Iets over 10'en wegrijden uit Kerkrade, kwart voor 2 thuis.![]()
nooit meer.
Geen mod zijnquote:Op donderdag 12 april 2012 09:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Op basis van 1 wedstrijd een mening vormen.
Heerlijk. Mis alleen de delete knop.quote:
Opstartproblemen. Gaat ook niet meer goed komen denk ik.quote:Hoe is 't met de arbeid vandaag? Hier weer lekker bezig hoor.
Gisteren nog in Limburg geweest? Ik ga tegen Feijenoord wel naast het uitvak zitten, ga tegen het glas aanzitten dan. Kunnen we elkaar een luchtboks geven jwtquote:Op donderdag 12 april 2012 09:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Heerlijk. Mis alleen de delete knop.
[..]
Opstartproblemen. Gaat ook niet meer goed komen denk ik.
Hey gozer ben jij er ook weer, ik had je eerder verwacht: toen de interesse van Feyenoord voor Immers bekend werdquote:Op donderdag 12 april 2012 09:38 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Druk man. Vanavond ADO zien winnen. Kuip ga ik ook never nooit meer heen, de sfeer is echt dra-ma-tisch. En dat voor de 'beste' supportersschare van Nederland, toch?
Gefeliciteerd met het kampioenschap trouwens.
Nee, niet geweest. Is niet te doen met het OV.quote:Op donderdag 12 april 2012 09:45 schreef De_kromme het volgende:
Gisteren nog in Limburg geweest? Ik ga tegen Feijenoord wel naast het uitvak zitten, ga tegen het glas aanzitten dan. Kunnen we elkaar een luchtboks geven jwt.
Die interesse is toch al jaren bekend? Helaas zijn jullie bankroet, en kunnen geen miljoenen ophoesten voor zo'n topspeler, ik snap dat je hem graag wil hebben. Ik zag hem afgelopen week nog bij het stadion met Kum, was kaarten halen voor Feijenoord-matenquote:Op donderdag 12 april 2012 09:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hey gozer ben jij er ook weer, ik had je eerder verwacht: toen de interesse van Feyenoord voor Immers bekend werd
Heb je geen auto dan? Best lastig om met het OV in de haven van Rotterdam te komen tochquote:Op donderdag 12 april 2012 09:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, niet geweest. Is niet te doen met het OV.
En dat was inderdaad zo ongeveer de reactie die ik verwachttequote:Op donderdag 12 april 2012 09:50 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Die interesse is toch al jaren bekend? Helaas zijn jullie bankroet, en kunnen geen miljoenen ophoesten voor zo'n topspeler, ik snap dat je hem graag wil hebben. Ik zag hem afgelopen week nog bij het stadion met Kum, was kaarten halen voor Feijenoord-maten. Hij begon er nog over dat die kakkerlakken hem wilden hebben, maar dat er niks te beleven viel in die gruwlelijke stad.
Hoe is het verder, luie Suri? Ook aan de arbeid?
Natuurlijk, alle Suri's zijn inderdaad lui. Maar ik hou er van om dingen te benadrukken. En jij hebt zelf in Den Haag gewoond, dus je zou beter moeten wetenquote:Op donderdag 12 april 2012 09:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En dat was inderdaad zo ongeveer de reactie die ik verwachtte![]()
Je weet toch dat luie Suri een pleonasme is, net zoals criminele Hagenees?
Gedomineerd in Kerkrade, maar een blik op het aantal gescoorde doelpunten van de huidige top 6 vertelt eigenlijk het hele verhaal van dit seizoen.quote:Op donderdag 12 april 2012 09:55 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Natuurlijk, alle Suri's zijn inderdaad lui. Maar ik hou er van om dingen te benadrukken. En jij hebt zelf in Den Haag gewoond, dus je zou beter moeten weten
Jammer van gisteren boys. Heb toevallig een gedeelte van de wedstrijd gezien, het was echt huilen met de pet op.
Jij vindt één kans creëren (van Bakkal) in de gehele tweede helft domineren? Misschien domineren met balbezit, maar wat er uit voortkwam..quote:Op donderdag 12 april 2012 09:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gedomineerd in Kerkrade, maar een blik op het aantal gescoorde doelpunten van de huidige top 6 vertelt eigenlijk het hele verhaal van dit seizoen.
Die wedstrijd dat jij in De Kuip zat was ECHT slecht. Slechtste sfeer die ik ooit meegemaakt heb, heb ik toen nog het hele legioen om uit zitten kafferen in het Feijenoordtopic.quote:Op donderdag 12 april 2012 09:38 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met het kampioenschap trouwens.
Balbezit wordt vaak verward met dominantie, goeiemorgen trouwensquote:Op donderdag 12 april 2012 10:00 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jij vindt één kans creëren (van Bakkal) in de gehele tweede helft domineren? Misschien domineren met balbezit, maar wat er uit voortkwam..
Guidetti is ook niks de laatste weken. Het enige wat hij scoort zijn versierde pingels, je kan die vent beter kwijt dan rijk zijn imo.
In dit geval was het wel degelijk domineren, Roda kon niet het gewenste spel spelen. Het is alleen zaak om een overwicht ook in doelpunten uit te drukken en daar schort het aan.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Balbezit wordt vaak verward met dominantie, goeiemorgen trouwens
We zeggen precies hetzelfde, het is alleen zo dat Roda er niet voor koos om zich terug te trekken.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:00 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jij vindt één kans creëren (van Bakkal) in de gehele tweede helft domineren? Misschien domineren met balbezit, maar wat er uit voortkwam..
Guidetti is ook niks de laatste weken. Het enige wat hij scoort zijn versierde pingels, je kan die vent beter kwijt dan rijk zijn imo.
...quote:Op donderdag 12 april 2012 10:14 schreef Helpmefok het volgende:
Jongens jongens. Of we pijpen even een hond voor 20 euro..
Echt een serieuze, welgemeende: WTF?!quote:Op donderdag 12 april 2012 10:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Check 'Kakmeisje' misbruikt hond voor 20 euro. Jeugd van tegenwoordig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |