Heb ik ook een tijdje gehad. En nou zit ik weer in die fase dat ik alles wil hebbenquote:Op woensdag 11 april 2012 15:58 schreef MaLo het volgende:
Ik ben volgens mij een beetje uit-geH&md, ik kan gewoon niks leuks meer vinden
Ha, die fase heb ik ook gehad, net als loezzzje, daar kom je wel weer overheen hoorquote:Op woensdag 11 april 2012 15:58 schreef MaLo het volgende:
Ik ben volgens mij een beetje uit-geH&md, ik kan gewoon niks leuks meer vinden
Die suede hakken zijn mooi jaquote:Op woensdag 11 april 2012 17:48 schreef GimmeGore het volgende:
Hoe is de kwaliteit van de schoenen van de H&M? Ik wil een paar uit de sale, maar ik vind ze erg goedkoop voor suede
Ik ben zelf 1.65 en mijn hoogste paar hakken is 12.5 cm..quote:Op woensdag 11 april 2012 18:32 schreef GimmeGore het volgende:
Ik ben 1m66, dus dan kan dat nog zonder meteen gigantisch te zijn. Maar ik denk dat ik ze maar gewoon bestel, voor die prijs kan het niet echt een miskoop zijn
Ik heb een paar heels van de H&M en vind de kwaliteit goed meevallenquote:Op woensdag 11 april 2012 17:48 schreef GimmeGore het volgende:
Hoe is de kwaliteit van de schoenen van de H&M? Ik wil een paar uit de sale, maar ik vind ze erg goedkoop voor suede
Die heb ik nog nooit in de Sale gezien.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:19 schreef VixenFromHell het volgende:
Van mij mogen deze truien snel in de sale komen![]()
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/F80_0159_020R_0.jpg]&set=key[rotate],value[-0.45]&set=key[width],value[2232]&set=key[height],value[2610]&set=key[x],value[684]&set=key[y],value[267]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Ja die zitten zo lekkerquote:Op woensdag 11 april 2012 17:19 schreef VixenFromHell het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/F80_0159_020R_0.jpg]&set=key[rotate],value[-0.45]&set=key[width],value[2232]&set=key[height],value[2610]&set=key[x],value[684]&set=key[y],value[267]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Ja dat denk ik ook... als ze voor een grijpstuiver in de sale komen denk ik er nog eens over naquote:Op donderdag 12 april 2012 12:55 schreef Saisai het volgende:
ja die zijn tof! ik denk alleen dat dat zo smerig gaat plakken voor bij je tenen omdat het plastic is
Ik heb al een mail gehad dat het onderweg is, vervolgens duurt het ellen lang voordat ik het pakket kan volgenquote:Op donderdag 12 april 2012 17:25 schreef Joell het volgende:
Echt, ik heb er geen problemen mee dat al mijn bestellingen na een kwartier in behandeling worden genomen en dat ik niets meer kan toevoegen, echt geen probleem. Maar waarom duurt het dan 83 jaar dat ze eindelijk verstuurd worden?Nu moet ik twee pakketten krijgen die eigenlijk al geleverd moesten worden
Ja inderdaad, ik krijg ook altijd gelijk een mailtje, maar vervolgens kan ik een week lang mijn pakket niet volgenquote:Op donderdag 12 april 2012 19:12 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik heb al een mail gehad dat het onderweg is, vervolgens duurt het ellen lang voordat ik het pakket kan volgen
Ik krijgt zo vaak dingen zonder kaartje, dus dat zal wel meevallen, gewoon terugsturen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:05 schreef kruidkoekje het volgende:
Hoe moeilijk doen ze als je van plan was een broek te houden, kaartjes enz er af haalt maar in de winkel toch een beter zittende maat hebt gevonden, en je de broek dus terug stuurtWeet niet of ik die kaartjes nog heb..
Wil namelijk deel nu terug sturen en betalen maar vraag me af hoe moeilijk ze zijn daar in
Zulke truien hebben ze al meerdere seizoenen en uiteindelijk kwamen ze altijd wel in de salequote:Op donderdag 12 april 2012 12:16 schreef Koningin het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit in de Sale gezien.
Als het zover is, dan wil ik dat ook wel graag weten.
ja maar op broek zit ook zon ding altijd he dat zit er ook niet meer aan. Maar vind hem zonde om hem dan te houdenquote:Op vrijdag 13 april 2012 10:14 schreef alors het volgende:
[..]
Ik krijgt zo vaak dingen zonder kaartje, dus dat zal wel meevallen, gewoon terugsturen.
Ach joh, alsof zij daar op letten en voor de toekomstige eigenaar moet ie er toch ook afquote:Op vrijdag 13 april 2012 10:16 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
ja maar op broek zit ook zon ding altijd he dat zit er ook niet meer aan. Maar vind hem zonde om hem dan te houden
Okequote:Op vrijdag 13 april 2012 10:37 schreef loezzzje het volgende:
Gewoon doen alsof je gek bent en het terugsturenMochten ze er moeilijk over doen dan hoor je het wel maar denk niet eens dat ze er op letten!
ja maar ik wil nog meer terug sturen en dat is een mega pakket en dat kan ik niet allemaal mee krijgen naar de winkelquote:Op vrijdag 13 april 2012 11:00 schreef SLP_ het volgende:
Je kan het ook in de verpakking laten en in de winkel retourneren! Dan zeggen dat het kaartje er niet bij zat!
Je kan ook alleen die broek terug naar de winkel en de rest gewoon retourquote:Op vrijdag 13 april 2012 11:01 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
ja maar ik wil nog meer terug sturen en dat is een mega pakket en dat kan ik niet allemaal mee krijgen naar de winkel
Oooh, die is leuk.quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:13 schreef Pisces29 het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/G40_0027_097R_1.jpg]&set=key[rotate],value[-0.3]&set=key[width],value[2975]&set=key[height],value[3478]&set=key[x],value[395]&set=key[y],value[566]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Tientje maar, leuk
nja ik doe het wel 1x in t pakket is net zo handigquote:Op vrijdag 13 april 2012 11:13 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Je kan ook alleen die broek terug naar de winkel en de rest gewoon retourZe schrijven op de retourbon je klantnummer op zodat het gecontroleerd kan worden!
wauw!quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:13 schreef Pisces29 het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/G40_0027_097R_1.jpg]&set=key[rotate],value[-0.3]&set=key[width],value[2975]&set=key[height],value[3478]&set=key[x],value[395]&set=key[y],value[566]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Tientje maar, leuk
Ja die wil ik in het zwartquote:Op vrijdag 13 april 2012 11:13 schreef Pisces29 het volgende:
Tientje maar, leuk
Dat retouren is altijd zon gedoe hequote:Op vrijdag 13 april 2012 11:46 schreef alors het volgende:
[..]
Ja die wil ik in het zwart
Zo mijn retourpakket is klaar, zitten echt 5 of 6 pakketjes innu maar hopen dat het goed aankomt anders ben ik goed de sjaak
Maar ik ga echt niet alles apart doen, ze zien me aankomen
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik nu verder ga shoppen de komende tijd, dan ga ik maar eens wat meer kleur kiezen! Dit is wel veel zwart!![]()
Leuk zeg!quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:13 schreef Pisces29 het volgende:
Tientje maar, leuk
De boot uit China had wind mee...quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:17 schreef loezzzje het volgende:
Weird. Er zaten een paar dingen tussen mijn bestelling die pas in juni kwamen en nu zitten ze bij de rest. Zouden ze een nieuwe lading hebben binnen gekregen ofzo?
Ben wel benieuwd naar alles
Die is zeker leuk!quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:13 schreef Pisces29 het volgende:
Tientje maar, leuk
Die heb ik ook in mijn mandje gegooid, ook in het zwart.quote:
Hehe, die losse, korte broek heb ik ook. Vorig jaar de zwarte gehaald en die zat zo lekker dat ik dit jaar de paarse erbij heb gekocht.quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:47 schreef SEMTEX het volgende:
Ik was op zoek naar deze:
maar vond deze:
Zit toch wel erg leuken ideaal voor hardlopen in de zomer.
Ik kan nog even niet meer bestellen, omdat ik over mijn saldo heen ben helaasquote:
Iddquote:
Ja ik snap je helemaal, de zwarte kun je op meer gelegenheden dragen denk ikquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:42 schreef loezzzje het volgende:
[..]
IddIk heb ze alle 2 maar besteld. Vind de roze heel leuk maar misschien dat de zwarte sjieker is. We zullen het zien!
quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:28 schreef alors het volgende:
Is het normaal dat er 's avonds niet meer staat of het de volgende dag komt? Ik heb gisteren na 22 uur nog gekeken, maar 'nog niet bekend' ofzo. En nu net ging de bel, maarja ik stond net onder de douche, ik hoorde dat de buurman het aan heeft genomen maar die is nu net vertrokken
![]()
Bepaalde kleuren zijn nu in de sale: ¤9,95quote:Op woensdag 11 april 2012 17:19 schreef VixenFromHell het volgende:
quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:28 schreef alors het volgende:
Is het normaal dat er 's avonds niet meer staat of het de volgende dag komt? Ik heb gisteren na 22 uur nog gekeken, maar 'nog niet bekend' ofzo. En nu net ging de bel, maarja ik stond net onder de douche, ik hoorde dat de buurman het aan heeft genomen maar die is nu net vertrokken
![]()
Idd. Kleur kan heel vaak misleidend zijn, het ziet er als een mooie kleur zwart uit maar het kan ook net zo goed van dat vaal grijs zijnquote:Op zaterdag 14 april 2012 11:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik snap je helemaal, de zwarte kun je op meer gelegenheden dragen denk ik
Ik ben bang dat het zwart misschien niet donker genoeg is qua print, of snel vaal wordt. En ik probeer wat meer kleur te dragenMaar als de roze leuk is dan bestel ik de zwarte ook, als hij dan te bestellen is
Ik had precies hetzelfde! Nu zit ik te wachten tot buurman of buurvrouw thuiskomt...quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:28 schreef alors het volgende:
![]()
Ohh de roze en blauw nietquote:Op zaterdag 14 april 2012 12:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Bepaalde kleuren zijn nu in de sale: ¤9,95
quote:Op maandag 16 april 2012 18:40 schreef L0t.. het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/G41 97932 55002 37 2031 2.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Moet. Hebben.Niet dat ik ooit een kookschort draag maar toch
En ik heb dat roze jurkje ook besteld
Geen probleem hoor, bij mij hebben ze het altijd goed verwerktquote:Op dinsdag 17 april 2012 00:35 schreef Nora.. het volgende:
Noooo, retour gestuurd en retourbon vergeten in te pakken
ik had hetzelfde en de site is gewoon kut, dit is elke keer al maanden zoquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:14 schreef Tamashii het volgende:
Ik wilde gister voor het eerst sinds maanden weer bij h&m bestellen, dus ik naar de sale, damn wat een leuke dingen. Stuk of 9 dingen in winkelmandje die op dat moment allemaal op voorraad zijn zegt dat ding. Kom ik bij de kassa, 6 dingen gewoon uitverkocht. Terwijl het om 1 uur 'snachts was ofzo.
Dat heeft dan toch niet te maken met mensen die op dat moment die dingen nog kopen? Meer met de ongeorganiseerde bende van H&M?
Heb je toevallig een eigen foto?quote:Op maandag 16 april 2012 23:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Die is echt geweldig!!
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/G40%2099875%2010101%2037%202161%204.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Ik heb deze gekocht afgelopen zaterdag. Ben er helemaal verliefd op!
quote:Door een technische storing worden de tijdvakken van vandaag (dinsdag 17 april 2012) niet goed getoond.
Pakketten worden wel gewoon bezorgd, maar waarschijnlijk niet binnen de getoonde tijdstippen.
Onze excuses voor het ongemak.
Niet alles is in de winkel te verkrijgen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:10 schreef Nober het volgende:
Ga dan gewoon naar die winkel toe ipv online bestellen dan weet je zeker wat wel en niet uitverkocht is.
Die wilde ik ook bestellen.quote:Op maandag 16 april 2012 23:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Die is echt geweldig!!
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/G40%2099875%2010101%2037%202161%204.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Ik heb deze gekocht afgelopen zaterdag. Ben er helemaal verliefd op!
Nog niet.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:38 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Heb je toevallig een eigen foto?Wilde 'm bestellen, wel al weer uitverkocht zag ik.
Ik ben hem gewoon ouderwets gaan passen in de winkel en heb hem toen meegenomen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die wilde ik ook bestellen.![]()
Speciaal voor dat jurkje weer eens gaan kijken, terwijl ik eigenlijk een poosje niets meer wilde bestellen.
Eindresultaat, niet dat jurkje. Wel 5 truitjes, een jurkje en een broek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |