Gewoon een groot kruis erover.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:28 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat daar nog van te maken valt als het huwelijk over is!
Weg laten lazeren.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:28 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat daar nog van te maken valt als het huwelijk over is!
Ja hup, lazer maar weg, je halve lijf, hij moet het immers toch van z'n benen hebben.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:22 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Weg laten lazeren.
Ik denk wel dat Wes of zijn vrienden daar over nagedacht hebben.
Coverenquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:22 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Weg laten lazeren.
Dat kan je niet zomaar weggooien in de prullenbak.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:22 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Weg laten lazeren.
ja het lachwekkendste was nog die rode lippestift over de lippen heen ipv op de lippen om een zogenaamd zwoele volle lippen te krijgen,quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:01 schreef female81 het volgende:
[..]
Die foto's die erbij stonden vond ik echt vreselijk, zo overgestyleerd en overbewerkt. Al het menselijke was verwijderd, voor zover er bij haar uberhaupt nog wat van over is.
Maar ik zal wel jaloers zijn.
Ik zou als vrouw serieus moeite hebben qua seks met zo'n achterlijke kopie die ik zie.quote:
Waarschijnlijk mascara die uitgelopen is en verder vind ik het een oerlelijke tattooquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou als vrouw serieus moeite hebben qua seks met zo'n achterlijke kopie die ik zie.
Waarom doen mensen dat? Namen en dit soort gruwelijkheden op hun lijf te zetten.
Zit daar nou een traan ook onder haar oog, nee dat zal toch niet.
Kun je Tinypic wel zien?quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:46 schreef static het volgende:
Kan iemand die foto ff ergens anders uploaden? Wordpress is geblokkeerd hier in China (net zoals blogs, YT, FB, Twitter, etc). Ben nu wel heel benieuwd.
Thanks.
quote:
Yes, thanks.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kun je Tinypic wel zien?
[ afbeelding ]
Is volgens mij geen traan, maar een druppel water.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou als vrouw serieus moeite hebben qua seks met zo'n achterlijke kopie die ik zie.
Waarom doen mensen dat? Namen en dit soort gruwelijkheden op hun lijf te zetten.
Zit daar nou een traan ook onder haar oog, nee dat zal toch niet.
quote:
Het kost wel even tijd. Maar met een hoop geld kun je het prima weg laten halen tegenwoordig.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat kan je niet zomaar weggooien in de prullenbak.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:08 schreef sherezade het volgende:
Ze stond nog in de Grazia afgelopen week, kiendjes zullen er nog niet aankomen zei ze in het interview....ze gaan zich eerst richten op hun carierre![]()
als ik tijd heb zal ik het straks even inscannen
Heeft ze zulk mooi haar, laat je dat haar op zo'n tattoo reduceren tot plakkerig kamphaar.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kun je Tinypic wel zien?
[ afbeelding ]
Wes heeft zeker een foto gepakt waar ze naturel op stond zonder al die haarstukken en extensions, ja dan krijg je van dat plak haarquote:Op zondag 6 mei 2012 12:02 schreef Taurus het volgende:
[..]
Heeft ze zulk mooi haar, laat je dat haar op zo'n tattoo reduceren tot plakkerig kamphaar.
Dat haar is wel van haarzelf hoor, had ze op de middelbare school al. Dat is dan ook het enige wat ik echt supermooi aan haar vind, met haar lijf samen dan.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:20 schreef sherezade het volgende:
[..]
Wes heeft zeker een foto gepakt waar ze naturel op stond zonder al die haarstukken en extensions, ja dan krijg je van dat plak haar
ze had altijd lang haar ja, maar met haar bruiloft zag je duidelijk dat er een stuk was aan geplakt en dat er extensions in zaten..quote:Op zondag 6 mei 2012 12:25 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dat haar is wel van haarzelf hoor, had ze op de middelbare school al. Dat is dan ook het enige wat ik echt supermooi aan haar vind, met haar lijf samen dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |