Ik weet het nog niet helemaal, maar ben ook nog niet helemaal bij. Heb vier afleveringen gezien en hoewel het een ontzettend leuk groepje acteurs bijelkaar is moet ze wat meer rode draad bij gaan kopen.quote:
Wat heeft Goldmann hier mee te maken?quote:Op woensdag 11 april 2012 21:43 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
GMS parasieten vind jij weer wel o.k. zeker
Walvis al eens geprobeerd, is een zoogdier en in Noorwegen normaal verkrijgbaar.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een lekkerbekje, gerookte paling of makreel. Dat is het qua vis wmb.
Heb liever een lekker stukje vlees. Biefstuk of varkenshaasje
Geintergreerd Meldkamer Systeem van de politie, de verkeersboetes zijn veel te hoog. Er wordt dus geparasiteerd op de samenlevingquote:Op woensdag 11 april 2012 21:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat heeft Goldmann hier mee te maken?
Die werken anders keihard.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:43 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
GMS parasieten vind jij weer wel o.k. zeker
Ah, op die manier. Ik dacht dat hij zijn aluhoedje op hadquote:Op woensdag 11 april 2012 21:52 schreef JoaC het volgende:
[..]
Geintergreerd Meldkamer Systeem van de politie, de verkeersboetes zijn veel te hoog. Er wordt dus geparasiteerd op de samenleving
Volgens mij heeft Rutte geen vrijstaand huis, noch een gigantisch hoog salaris. En doet hij er wel degelijk wat voor.quote:Jullie maken je druk voor een paar uitkeringtrekkers maar vergeten wel de leden van het kabinet die een gigantisch hoge salarissen, vrijstand huis, auto met chauffeurs etc hebben. En wat doen ze er allemaal voor?. Jep, niks tot heel weinig.
Denk je echt dat ik meewerk aan de verdachtmaking van joodse bankiers? Ik zit ook in het complotquote:Op woensdag 11 april 2012 21:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ah, op die manier. Ik dacht dat hij zijn aluhoedje op had
Precies, ik heb die steuntrekkers nog niet in Afghanistan gezien.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:59 schreef waht het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Rutte geen vrijstaand huis, noch een gigantisch hoog salaris. En doet hij er wel degelijk wat voor.
Echt Gaaf?quote:Op woensdag 11 april 2012 21:45 schreef Boze_Appel het volgende:
Het concept van de serie is wel gaaf.
Ander subforum?quote:Op woensdag 11 april 2012 22:01 schreef waht het volgende:
Even kijken of mijn TR ter harte is genomen.
Sterker nog, de hypotheekschuld van linkse politici is groter.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:59 schreef waht het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Rutte geen vrijstaand huis, noch een gigantisch hoog salaris. En doet hij er wel degelijk wat voor.
Enigszins. Niet geheel de mate van censuur die ik trachtte uit te lokken maar het volstaat.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:01 schreef waht het volgende:
Even kijken of mijn TR ter harte is genomen.
Markt is moord.quote:
EDquote:Op woensdag 11 april 2012 22:14 schreef eriksd het volgende:
Die gast bij Nieuwsuur
Hij heeft iets met zijn stem.
Met die belastingverhoging niet, schavuit!quote:Samsom: samenwerking met VVD denkbaar
Na die rommel die hij gisteren presenteerde zeker.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:26 schreef waht het volgende:
[..]
Met die belastingverhoging niet, schavuit!
Ach, als zelfs de rommel van de PVV acceptabel isquote:Op woensdag 11 april 2012 22:27 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Na die rommel die hij gisteren presenteerde zeker.
Dat is wel een heel erg verstopte Godwin.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:27 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Na die rommel die hij gisteren presenteerde zeker.
Kunnen we het één keer niet over de PVV hebben?quote:Op woensdag 11 april 2012 22:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach, als zelfs de rommel van de PVV acceptabel is
Dat is als het niet over katten hebben in in F&F.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:31 schreef waht het volgende:
[..]
Kunnen we het één keer niet over de PVV hebben?
Nee.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:31 schreef waht het volgende:
[..]
Praktisch gezien is het (samen met de SPquote:Op woensdag 11 april 2012 22:31 schreef waht het volgende:
[..]
Fruit & Fluffy?quote:Op woensdag 11 april 2012 22:32 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is als het niet over katten hebben in in F&F.
Allicht. Maar als de SP aan de macht komt zal Amerika ingrijpen zoals ze in Vietnam hebben gedaan.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
Praktisch gezien is het (samen met de SP) het voornaamste alternatief voor de VVD voor het vormen van een coalitie.
Want de Amerikanen zijn bang dat dan geheel Europa SP-istisch gaat worden?quote:Op woensdag 11 april 2012 22:34 schreef waht het volgende:
[..]
Allicht. Maar als de SP aan de macht komt zal Amerika ingrijpen zoals ze in Vietnam hebben gedaan.
Dat is helaas niet mogelijk.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:31 schreef waht het volgende:
[..]
Nee, Obama zal juichenquote:Op woensdag 11 april 2012 22:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Want de Amerikanen zijn bang dat dan geheel Europa SP-istisch gaat worden?
Communisme hè. Het rode gevaar is dan wel op sterven na dood, het moet helemaal dood.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Want de Amerikanen zijn bang dat dan geheel Europa SP-istisch gaat worden?
Hmmm, ik zie me dan wel zo'n corrupte Zuid-Vietnamese generaal zijn, die de helft van de centen voor de strijd tegen het communisme in eigen zak steekt.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:36 schreef waht het volgende:
[..]
Communisme hè. Het rode gevaar is dan wel op sterven na dood, het moet helemaal dood.
Ach joh, net alsof wij Frankrijk met grote ogen aankijken als Pen het een keer goed doetquote:Op woensdag 11 april 2012 22:37 schreef De_Guidance het volgende:
Van extreem-rechts naar extreem-links.
Okeeezullen ze denken in het buitenland.
Net als de BVD die geld van Mao kreeg voor hun linkse organisatie.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hmmm, ik zie me dan wel zo'n corrupte Zuid-Vietnamese generaal zijn, die de helft van de centen voor de strijd tegen het communisme in eigen zak steekt.![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |