Wij hebben een C-Max...quote:Op woensdag 11 april 2012 10:50 schreef Diaan73 het volgende:
MM, jullie hebben een Ford toch? Welk type?
Ik ben blij dat het mijn partij niet is.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:56 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Te hoog gegrepen, zo zie je maar weer.
Altijd beginnen met kleine aantallen
"Ja meneer, dit is echt een mooi bankie hoor. Prima kwaliteitje. Ik heb 'm zelluf ook!"quote:Op woensdag 11 april 2012 08:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Ben 1 keer bij S&S geweest, was een interessante ervaring
Was met m'n broertje in de bouwmarkt er naast en we wilden die winkel wel eens een keer zien. We werden zo ongeveer besprongen door een verkoper zonder mensenkennis die ons echt een bank ging verkopen....![]()
Je vriendin vond het zachtgekookte eitje te zacht dus heb je het nog even verder moeten koken?quote:Op woensdag 11 april 2012 08:40 schreef TradeMarkie het volgende:
kleinschalig crisismanagement hier, gezellig...
Daar kan ik zo slecht tegen. En waar ik ook slecht tegen kan:quote:Op woensdag 11 april 2012 11:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
"Ja meneer, dit is echt een mooi bankie hoor. Prima kwaliteitje. Ik heb 'm zelluf ook!"
quote:Op woensdag 11 april 2012 10:17 schreef iamredleader het volgende:
Slotenmaker is geweest, zo boodschappen doen en naar Tinu op bezoek
Nee, het was/is werkgerelateerdquote:Op woensdag 11 april 2012 11:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je vriendin vond het zachtgekookte eitje te zacht dus heb je het nog even verder moeten koken?
de druk was van de ketel?quote:Op woensdag 11 april 2012 11:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, het was/is werkgerelateerd
En nu zit er een crisisoverleg in de pijpleiding.quote:
Ja, maar dat is per a-buis bij de verkeerde uitgekomen. Vandaar TM's mini crisismanagement.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en de oplossing is per buizenpost verstuurd?
Ja, je trap is niet echt interessant. Veels te duidelijk.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:57 schreef Etcetera het volgende:
Zeg, heb ik nu voor niks die plattegrond gepost
quote:
Ja zou ik ook doen. Die staat erom bekend dat ze gek zijn op plattegronden van trappen.quote:
Is al bewoond geweestquote:Op woensdag 11 april 2012 11:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Was het nou een nieuw huis of heeft het al bewoners gehad?
Slaapkamer voor (waar die wasbak in zitquote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 11:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja zou ik ook doen. Die staat erom bekend dat ze gek zijn op plattegronden van trappen.
En nu word ik raar aangekeken omdat ik zit te gniffelenquote:Op woensdag 11 april 2012 12:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en uiteraard beschikken over een uitmuntend ruimtelijk inzicht
en collega's stonden in de kouquote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 12:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
En nu word ik raar aangekeken omdat ik zit te gniffelen
dat doen ze, daar krijg je wel crisis van als je ze daar laat staanquote:
Gok eens.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:02 schreef TradeMarkie het volgende:
en ik mag die plattegrond hier op het werk niet zien, dus ik kan er wel iets over zeggen, maar dat slaat nergens op
hal met toilet, trap in woonkamer, dichte keuken.quote:
en van mij kunnen ze niet aan het gas, dus het blijft koud.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dat doen ze, daar krijg je wel crisis van als je ze daar laat staan
Ik zie een slaapkamer, een inloopkast en een computerruimtequote:
Computerhok? Zelfde natuurlijkquote:
Ja, nee, nee, ja, ja, ja, geen idee.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:05 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
hal met toilet, trap in woonkamer, dichte keuken.
overloop, 3 slaapkamers en badkamer
open zolder
Ai, lastige keus. Kinderen of computers.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:06 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik zie een slaapkamer, een inloopkast en een computerruimte
Helaas kunnen jullie nooit aan kinderen beginnen, tenzij die in de badkamer moeten slapen
We willen echt nog niet aan kinderen beginnenquote:Op woensdag 11 april 2012 12:06 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik zie een slaapkamer, een inloopkast en een computerruimte
Helaas kunnen jullie nooit aan kinderen beginnen, tenzij die in de badkamer moeten slapen
trap in hal, open keukenquote:Op woensdag 11 april 2012 12:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, nee, nee, ja, ja, ja, geen idee.
Ik was 2 uur later weer aan het werk.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
even een vraagje voor de experts hier, verstandskies trekken een dag vrij genoeg?
ik heb er geen vrij voor genomen en dat ging goed.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
even een vraagje voor de experts hier, verstandskies trekken een dag vrij genoeg?
Ja, kan wel. Verwacht wel moeite met eten en eventueel dat je je een dag niet geweldig productief voelt.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Vertel...quote:Op woensdag 11 april 2012 11:18 schreef Nembrionic het volgende:
Wat klopt hier niet?
http://www.nu.nl/buitenla(...)am-mol-en-rouge.html
Volgens mij kan Moulin Rouge zoiets helemaal niet eisen.quote:
Omdat het 2 verschillende landen zijn?quote:Op woensdag 11 april 2012 12:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij kan Moulin Rouge zoiets helemaal niet eisen.
Ja. En dan heb je wel internationaal merkenrecht enzo maar ik vraag me af of dat hier opgaat.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:50 schreef MadMaster het volgende:
Omdat het 2 verschillende landen zijn?
Ja, met alleen dreigen alquote:Het is ze kennelijk met succes toch gelukt...
quote:Op woensdag 11 april 2012 13:08 schreef iamredleader het volgende:
Tinu doet de groetjes, het gaat prima. Bloedwaarde was alweer binnen de norm, alleen het weinige vruchtwater blijft een issue. Maar misschien mag ze morgen weer naar huis
Mooi iarlquote:Op woensdag 11 april 2012 13:08 schreef iamredleader het volgende:
Tinu doet de groetjes, het gaat prima. Bloedwaarde was alweer binnen de norm, alleen het weinige vruchtwater blijft een issue. Maar misschien mag ze morgen weer naar huis
quote:Op woensdag 11 april 2012 13:08 schreef iamredleader het volgende:
Jij had toch nooit advertenties, zei je gisteren of eergisteren...quote:Op woensdag 11 april 2012 14:19 schreef MaJo het volgende:
Er staat bij mij een advertentie over trap renovatie in dit topic
quote:Op woensdag 11 april 2012 14:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij had toch nooit advertenties, zei je gisteren of eergisteren...
Zo, dat had ik ook even gemist, dacht dat je nog moest gaan kijken/beslissen.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:35 schreef Etcetera het volgende:
Met zolderHet is gewoon een eengezinswoning eigenlijk
![]()
Morgen is de overdracht al
Hopelijk komt het uiteindelijk goed. Niemand wil een miskraam meemaken...quote:Op woensdag 11 april 2012 13:08 schreef iamredleader het volgende:
Bij 34 weken is het geen miskraam meer hoor.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:44 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hopelijk komt het uiteindelijk goed. Niemand wil een miskraam meemaken...
Morgen al, wat leuk zeg. Moeten jullie veel doen?quote:Op woensdag 11 april 2012 15:35 schreef Etcetera het volgende:
Met zolderHet is gewoon een eengezinswoning eigenlijk
![]()
Morgen is de overdracht al
What??? Damn...quote:Op woensdag 11 april 2012 15:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En nee, die wil je liever niet meemaken... ik heb er net eentje meegemaakt. Vrijdag horen we of het echt niet goed is.![]()
Sorry dat ik weer sociaal onhandig uit de hoek kom...quote:Op woensdag 11 april 2012 15:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bij 34 weken is het geen miskraam meer hoor.
En nee, die wil je liever niet meemaken... ik heb er net eentje meegemaakt. Vrijdag horen we of het echt niet goed is.![]()
Ik heb het hier nog niet in de SC "verteld" dus heb je niet gemist. Ik ben afgelopen 1,5 week ook minder hier geweest. Andere dingen aan m'n hoofd. Achtbaan van gevoelens/emoties. Wel goed/niet goed/wel goed... en toen wrs afgelopen zondag het vruchtje verloren. Vrijdag echo om zeker te zijn.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
What??? Damn...![]()
Ook dat heb ik gemist dus...
Joh, dat kon jij niet weten toch? Het is alleen wel een verschil of je 7 weken zwanger of 34 weken zwanger bent. Bij 34 weken kunnen ze in het ziekenhuis heel veel en kan de baby ook geboren worden.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:58 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Sorry dat ik weer sociaal onhandig uit de hoek kom...
Damn. Het was me al opgevallen dat je hier niet veel was maar wilde geen slapende honden wakker maken so to spreak.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb het hier nog niet in de SC "verteld" dus heb je niet gemist. Ik ben afgelopen 1,5 week ook minder hier geweest. Andere dingen aan m'n hoofd. Achtbaan van gevoelens/emoties. Wel goed/niet goed/wel goed... en toen wrs afgelopen zondag het vruchtje verloren. Vrijdag echo om zeker te zijn.
Hooo, is het nu wel of niet?quote:Op woensdag 11 april 2012 15:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Was op zich geen probleem geweest hoor. Ik ben er vrij open over...\quote:Op woensdag 11 april 2012 16:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Damn. Het was me al opgevallen dat je hier niet veel was maar wilde geen slapende honden wakker maken so to spreak.
Vorige week was het "alleen" bloedverlies. Afgelopen zondag heb ik het vermoedelijke vruchtje incl. vruchtzakje verloren. Zo zag het er wel uit. A.s. vrijdag krijg ik echo om te kijken of echt alles weg is. Ik ga er zelf van uit dat het een miskraam is.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:02 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Hooo, is het nu wel of niet?Ik heb vorige week even gelezen in Z&G n.a.v. een opmerking maar toen zat het er nog en nu zeg je dat je het hebt meegemaakt?
Sterkte in ieder geval
Huh wat?quote:Op woensdag 11 april 2012 15:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je (Peace)man in dat geval!!quote:Op woensdag 11 april 2012 16:51 schreef Diaan73 het volgende:
Dank jullie wel!
Vandaag gaan we toch gewoon een beetje verjaardag vieren. Cadeautjes voor Peace liggen klaar...
[ afbeelding ]
Nu is het wachten totdat hij thuiskomt.
Een lesbische hond?quote:
quote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 17:38 schreef TradeMarkie het volgende:
De hond in de pot vinden krijgt weer een geheel nieuwe betekenis zo
Ik heb een kleine badkamer nooit lastig gevonden eigenlijk. WC in de badkamer zou ik wel missen, die hadden we in ons vorige huis ook niet en ik had er zo'n hekel aan om 's nachts het hele huis door te moeten.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:45 schreef TradeMarkie het volgende:
Oh en etc, die plattegrond ziet er goed uit
klein badkamertje, dat wel, maar ik moet zeggen dat dat bij mij ook geen enkel probleem is
Het voordeel vind ik ook weer dat het bij mij in de badkamer altijd lekker warm is omdat het maar zo'n kleine inhoud is om op te warmenquote:Op woensdag 11 april 2012 17:48 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik heb een kleine badkamer nooit lastig gevonden eigenlijk. WC in de badkamer zou ik wel missen, die hadden we in ons vorige huis ook niet en ik had er zo'n hekel aan om 's nachts het hele huis door te moeten.
Mobiel welquote:Op woensdag 11 april 2012 14:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij had toch nooit advertenties, zei je gisteren of eergisteren...
Heb jij al meer duidelijkheid, vandaag moesten jullie naar het ziekenhuis toch?quote:Op woensdag 11 april 2012 18:04 schreef LadyBlack het volgende:
Gadverdamme Diaan.... dus toch![]()
![]()
Ik had zó gehoopt dat het zo'n verhaal zou zijn dat het toch allemaal nog goed was
![]()
Niet eerlijk
Nee eigenlijk zijn er alleen maar meer vragen bij gekomen...quote:Op woensdag 11 april 2012 18:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb jij al meer duidelijkheid, vandaag moesten jullie naar het ziekenhuis toch?
En je kunt zonder gène een bordje met "Pas op! Zwenkt uit!" aan je leuter hangen zonder dat het er gek uitziet.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Het voordeel vind ik ook weer dat het bij mij in de badkamer altijd lekker warm is omdat het maar zo'n kleine inhoud is om op te warmen
quote:Op woensdag 11 april 2012 18:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En je kunt zonder gène een bordje met "Pas op! Zwenkt uit!" aan je leuter hangen zonder dat het er gek uitziet.
je hebt zeker een kleine autoquote:[img]http://i.fokz[spoiler]ine.net/p/0s.gif[/img] Op woensdag 11 april 2012 18:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En je kunt zonder gène een bordje met "Pas op! Zwenkt uit!" aan je leuter hangen zonder dat het er gek uitziet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody expects the Spanish Inquisition!
quote:Op woensdag 11 april 2012 18:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
je hebt zeker een kleine auto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan vast veel slechterquote:
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Wat houdt een project in? Moet je iedere keer iets radicaals anders doen?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:19 schreef Soempie het volgende:
Dramatisch.Alle leuke collega's zijn ontslagen en er zijn nog maar een handje vol collega's over (ook leuke hoor, daar niet van). En ik had de eerste uren echt geen idee meer wat ik aan het doen was. Je vergeet best makkelijk in een aantal maanden hoe je bepaalde info ook alweer op moet vragen, enz.
Was bij binnenkomst ook: 'hoi, je zit daar, succes vandaag!'. Echt idioot allemaal en chaotisch, maarja het project loopt ook nog maar 2 weken.
Dus ben benieuwd wanneer ik buiten sta.
Nouja en het ging achter elkaar door, dus heb amper Mattís kunnen missen. Dat was wel weer mooi.
Goed om weer thuis te zijn.![]()
En nu knallende koppijn, dus ik ga morgen hier bijlezen en nu op de bank hangen.
Jij ging toch stoppen met werken? Of heb ik wat gemistquote:Op woensdag 11 april 2012 19:19 schreef Soempie het volgende:
Dramatisch.Alle leuke collega's zijn ontslagen en er zijn nog maar een handje vol collega's over (ook leuke hoor, daar niet van). En ik had de eerste uren echt geen idee meer wat ik aan het doen was. Je vergeet best makkelijk in een aantal maanden hoe je bepaalde info ook alweer op moet vragen, enz.
Was bij binnenkomst ook: 'hoi, je zit daar, succes vandaag!'. Echt idioot allemaal en chaotisch, maarja het project loopt ook nog maar 2 weken.
Dus ben benieuwd wanneer ik buiten sta.
Nouja en het ging achter elkaar door, dus heb amper Mattís kunnen missen. Dat was wel weer mooi.
Goed om weer thuis te zijn.![]()
En nu knallende koppijn, dus ik ga morgen hier bijlezen en nu op de bank hangen.
Meh dat schiet niet opquote:Op woensdag 11 april 2012 18:12 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nee eigenlijk zijn er alleen maar meer vragen bij gekomen...
Nee, ik werk nu al ruim 1,5 jaar voor deze opdrachtgever. Begonnen met heel simpel callcenter werk en dat is langzaam uitgebouwd.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:20 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Wat houdt een project in? Moet je iedere keer iets radicaals anders doen?
Maar mooi dat het snel ging en je komt er vanzelf wel weer in
ik ben er 5 weken bij in de buurt geweest maar geen tijd gehad de stad in te gaanquote:Op woensdag 11 april 2012 19:59 schreef LadyBlack het volgende:
Wie is er wel eens in Cork geweest?
Nog tips wat ik allemaal moet bezoeken dit weekend?
Ah okequote:Op woensdag 11 april 2012 19:29 schreef Soempie het volgende:
@ Bart, jawel, maar i.v.m. een opzegtermijn bij het kinderdagverblijf moet ik nog even werken.
We vliegen morgenavond, en komen maandagmiddag weer terugquote:Op woensdag 11 april 2012 20:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik ben er 5 weken bij in de buurt geweest maar geen tijd gehad de stad in te gaan![]()
Ik ben er 8 jaar geleden tijdens een vakantie wel geweest maar heb niet echt meer aanraders in mijn hoofd. Hoe lang ben je er 2 dagen, 1 nacht?
Hm, die Ring of Kerry heb ik wel oren naarquote:Op woensdag 11 april 2012 20:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Blarney Castle is wel een redelijke toeristische attractie, kan je de steen der welbespraaktheid kussen
Middleton: Jameson Whisky distillery museum
Beide niet ver van de stad (wel een auto nodig)
Een dag rijden: Ring of Kerry, mooi rondje rijden en je ziet heel veel van het mooiste Ierse landschap.
Als ik naar de weersverwachting kijk lijkt zondag het best te worden
Oh, het valt me nog mee dat je hem niet gelijk tussen de benen wil schoppen, of hem de pleuris toewenst.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:44 schreef Ofyles2 het volgende:
Filemon Wesselink geeft overigens aan weinig respect en betrokkenheid te hebben...
Nou, die trap valt helemaal niet mee! Best een lastige hoek als je iets groots omhoog moet tillen.quote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 16:04 schreef Diaan73 het volgende:
Vorige week was het "alleen" bloedverlies. Afgelopen zondag heb ik het vermoedelijke vruchtje incl. vruchtzakje verloren.
Daar heeft ze verhuizers voor en waar gaat het om.... de wasmachine, lekker compactquote:Op woensdag 11 april 2012 20:56 schreef wyccie het volgende:
Nou, die trap valt helemaal niet mee! Best een lastige hoek als je iets groots omhoog moet tillen.![]()
Prachtig huis (op papier)! Fijne indeling beneden en boven drie ruime kamers.
Zelfs de badkamer is goed. Zelf zou ik inderdaad ook liever een tweede toilet willen, maar dit is zeer acceptabel. Vooral omdat je daar een raam hebt, extra ventilatie vind ik belangrijk.
.
Tijdje geleden bij een vriendin met een lastige traphoek die planken naar boven gesjouwd, daar kun je best wel klem mee komen te zitten. Denk trouwens dat die hoek nog iets krapper was.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
die laatsten kan je zo door zo'n trapgat omhoog steken, een bank kan idd lastig zijn
Schroef dat, ik wil meer over de gamekamer wetenquote:Op woensdag 11 april 2012 21:19 schreef wyccie het volgende:
Wat ligt er nu in de keuken dan?
Ennuh...vaatwasser?
Het werkblad van de keuken loopt volledig door naar de bijkeuken/schuur dus een grote koelvriescombinatie past slecht.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:19 schreef wyccie het volgende:
Wat ligt er nu in de keuken dan?
Ennuh...vaatwasser?
Oeh, een lang werkbladquote:Op woensdag 11 april 2012 21:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het werkblad van de keuken loopt volledig door naar de bijkeuken/schuur dus een grote koelvriescombinatie past slecht.
Afwasmachine hebben we niet nodigsamen afwassen is best leuk imo
groot bureau voor het raam en langs de buitenste muur, misschien beamerscherm en zitzakken erbij. Nog een kast voor wat boeken enzo. Oh en er komt een laserprinter.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Schroef dat, ik wil meer over de gamekamer weten
Ik bedoelde op de vloer.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:23 schreef Etcetera het volgende:
Het werkblad van de keuken loopt volledig door naar de bijkeuken/schuur dus een grote koelvriescombinatie past slecht.
Oh wauwquote:Op woensdag 11 april 2012 21:27 schreef Etcetera het volgende:
groot bureau voor het raam en langs de buitenste muur, misschien beamerscherm en zitzakken erbij. Nog een kast voor wat boeken enzo. Oh en er komt een laserprinter.
Zitzakkennooit verwacht dat E. die zou willen, echt grappig
Hebben jullie alleen pc's of komt er ook een tv met een oude Sega te staan?quote:Op woensdag 11 april 2012 21:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
groot bureau voor het raam en langs de buitenste muur, misschien beamerscherm en zitzakken erbij. Nog een kast voor wat boeken enzo. Oh en er komt een laserprinter.
Zitzakkennooit verwacht dat E. die zou willen, echt grappig
ohquote:
Maar de toevoeging van dat lange werkblad is ook nuttig. Dat was mijn volgende vraag geweest, waarom een kleine koelkast.quote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 21:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
moet je wel naar Groningen Friesland
quote:
Ik zou in een deuk liggen, net als om dit filmpje nuquote:Op woensdag 11 april 2012 21:39 schreef ß het volgende:
[..]Maar volgens mij is het niet echt. Ik zou in ieder geval niet blijven staan als er overal om me heen geschoten werd.
ik heb nooit opgezocht waar die wereldstad lag. Is dat Friesland ja?quote:
Nétquote:Op woensdag 11 april 2012 21:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik heb nooit opgezocht waar die wereldstad lag. Is dat Friesland ja?
Nou ik zat me dus af te vragen of het Groningen of Drenthe zou zijn, en wat zie ik...quote:Op woensdag 11 april 2012 21:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik heb nooit opgezocht waar die wereldstad lag. Is dat Friesland ja?
Als tukker hoef je geen hekel te hebben aan Friezen hequote:Op woensdag 11 april 2012 21:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nou ik zat me dus af te vragen of het Groningen of Drenthe zou zijn, en wat zie ik...![]()
Weet je dit wel héél zeker Etc?
Ik ben goed geïntegreerdquote:Op woensdag 11 april 2012 21:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als tukker hoef je geen hekel te hebben aan Friezen he
Zit je voortdurend aan de fladderak, mollebonen, pinkje en spekdikken dan?quote:
Nee, nou heb je me.... die heb ik allemaal op moeten zoekenquote:Op woensdag 11 april 2012 21:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zit je voortdurend aan de fladderak, mollebonen, pinkje en spekdikken dan?
Jaquote:Op woensdag 11 april 2012 21:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nou ik zat me dus af te vragen of het Groningen of Drenthe zou zijn, en wat zie ik...![]()
Weet je dit wel héél zeker Etc?
Score!quote:Op woensdag 11 april 2012 21:54 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nee, nou heb je me.... die heb ik allemaal op moeten zoeken
dat klopt wel zo'n beetjequote:Op woensdag 11 april 2012 21:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@Etsie: eerder vandaag had ik Google Maps open en daarop leek het alsof Stadskanaal in Groningen en Drenthe lag. Klopt dat?
Hm, apart. Is het Drentse gedeelte er later aan vastgegroeid of zoiets?quote:
Naar welk debat ga je?quote:Op woensdag 11 april 2012 21:52 schreef MaJo het volgende:
Morgen weer naar Den HaagVind het alleen wel spannend
![]()
Geen debatquote:
Wasmachine in de kleine slaapkamer? Heb je daar water en een afvoer dan? Anders wordt het nog een flinke klus.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:18 schreef Etcetera het volgende:
We zijn al druk plannen aan het maken, echt gaaf![]()
![]()
Wasmachine gaat naar de kleine slaapkamer achter zodat er een kleine koelkast en diepvries in de keuken passen.
Laminaat in de kamer en gang, misschien in de keuken ook. Tapijt op de bovenverdieping en zolder.
Douchecabine erbij (ik haat een douchegordijn) in de badkamer.
Dan maar uitwaaien op het strand na die bijeenkomst.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Geen debatIk ben uitgenodigd voor een bijeenkomst van jongeren die in Den Haag werken
Wel tof, komen allemaal leuke sprekers zoals Wouke van Scherrenburg en Tofik Dibi. Heb nog gekeken of er een leuk debat is maar helaas niet
Duurt tot 20.00 uur dus kan ik beter van te voren doen danquote:Op woensdag 11 april 2012 22:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan maar uitwaaien op het strand na die bijeenkomst.
quote:Op woensdag 11 april 2012 22:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Duurt tot 20.00 uur dus kan ik beter van te voren doen danMaar er komt in ieder geval weer een nieuwe Haagsche Stolp aan
Met jou altijdquote:
quote:
Dat scheelt niet veelquote:Op woensdag 11 april 2012 23:02 schreef TradeMarkie het volgende:
1 punt was het verschil tussen de eerste en de derde plaats vanavond...
vorige keer scheelde het een half puntje, dus het verschil was beduidend groterquote:
Hoe kom je aan een half punt verschil?quote:Op woensdag 11 april 2012 23:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
vorige keer scheelde het een half puntje, dus het verschil was beduidend groter
Maar het was weer erg gezellig
muziekrondes waarbij titel en uitvoerende allebei een half puntje zijnquote:Op woensdag 11 april 2012 23:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hoe kom je aan een half punt verschil?
Ah kijk aanquote:Op woensdag 11 april 2012 23:06 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
muziekrondes waarbij titel en uitvoerende allebei een half puntje zijn
Ja, dan komt de nadruk erg op die ronde te liggen en dat is soms wel jammer, de halve punten zijn daarom wel eerlijkerquote:Op woensdag 11 april 2012 23:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ah kijk aan. In de kroeg in Leeuwarden waar ik soms meespeel zijn titel en artiest allebei 1 punt waard, waardoor je in die ronde 20 punten kunt pakken in plaats van 10. Omdat mijn team niet zo heel goed is in de muziekronde heeft ons dat waarschijnlijk al meerdere keren de overwinning gekost.
De champagne kan straks uit de koelkast...quote:Op woensdag 11 april 2012 22:32 schreef MadMaster het volgende:
Heb/had kaarten voor Miss Montreal in Paradiso én (vrij)kaarten voor Killing Joke in de Melkweg vanavond.
Had alleen geen zin om de stad in te gaan en vermaak me nu prima met het voetbal...
Mee eens. Zeker als alle vragen aan een bepaald thema verbonden zijn kan je er buitenproportioneel van profiteren. We hebben een keer een ronde gehad waarbij tien covers van Prince-nummers werden gedraaid. Die is erg moeilijk als je met moeite vier nummers van Prince kan bedenken en van niet een weet hoe die eigenlijk gaat. Nul punten in die ronde, en de kans op de zege was verkeken.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:09 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, dan komt de nadruk erg op die ronde te liggen en dat is soms wel jammer, de halve punten zijn daarom wel eerlijker
onze is nu afgelopen, nu nog 2 weken met een thema quizzen en dan zit t seizoen er weer opquote:
Als je doordeweeks een keer in Utrecht wil gaan, dan wil ik best een keer meedoenquote:
Je bent altijd welkomquote:Op woensdag 11 april 2012 23:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als je doordeweeks een keer in Utrecht wil gaan, dan wil ik best een keer meedoen
ik neem ook wel een optie op beide dagen danquote:Op woensdag 11 april 2012 23:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je bent altijd welkomQuiz is hier altijd op maandag. We kunnen ook een keer naar Maassluis gaan met Nem, dat is op dinsdag. Dan maken we er een echte AKQ quiz van
Zolang ik op een beetje redelijke tijd in bed lig vind ik het primaquote:Op woensdag 11 april 2012 23:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je bent altijd welkomQuiz is hier altijd op maandag. We kunnen ook een keer naar Maassluis gaan met Nem, dat is op dinsdag. Dan maken we er een echte AKQ quiz van
Coolquote:Op woensdag 11 april 2012 23:21 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik neem ook wel een optie op beide dagen dan
Ben al 2 jaar niet meer geweestquote:Op woensdag 11 april 2012 23:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zolang ik op een beetje redelijke tijd in bed lig vind ik het prima. Ga je nog regelmatig op maandag, of is het handiger een keer vooraf af te spreken?
Dan ga ik met de autoquote:Op woensdag 11 april 2012 23:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
MaJo, hoe doe jij het dan als je op dinsdag naar Maassluis gaat? Zo te zien is het dan nog wel een tijdje reizen richting Utrecht
quote:Op woensdag 11 april 2012 23:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben al 2 jaar niet meer geweestEn wat bedoel je met vooraf afspreken? Tafel reserveren?
Ah, verstandig. Ben je alsnog laat thuis, maar het scheelt flink ten opzichte van OV.quote:[..]
Dan ga ik met de auto
Ah op die manierquote:Op woensdag 11 april 2012 23:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Of ik op een willekeurige maandag de kroeg in kan wandelen om daar naar je op zoek te gaan. Nu je zegt er zo goed als nooit te zijn weet ik dat we dan een keer een dag moeten afspreken
Yupquote:Ah, verstandig. Ben je alsnog laat thuis, maar het scheelt flink ten opzichte van OV.
Ah coolquote:Op woensdag 11 april 2012 23:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah op die manierNee we moeten wel van tevoren afspreken, anders kom je voor niets
[..]
YupEn je kan wel meerijden dan als je wil
Yepquote:Op woensdag 11 april 2012 23:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ah cool. Nu nog een geschikte datum vinden
En Utrecht? Is voor mij ook handigerquote:Op woensdag 11 april 2012 23:34 schreef ß het volgende:
Het lijkt mij ook wel vet om met jullie te quizen, maar maassluis is wel ver weg.
Aye!quote:Op woensdag 11 april 2012 23:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
YepDan blijf je bij je ouders in Zeist slapen?
Als de rest het ok vind dan doen we Utrechtquote:Op woensdag 11 april 2012 23:40 schreef ß het volgende:
Dat is maar een uur reizen, goed te doen dus.
deze maand gaat maandag niet lukken voor mij, na koninginnedag wel weerquote:Op woensdag 11 april 2012 23:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als de rest het ok vind dan doen we UtrechtDe maandag komt voor mij ook wel beter uit. Hoe zit iedereen de komende maandagen?
De 23ste en 30ste kan ik niet, verder is het een beetje mijn planning aanpassen maar dan kan ik meestal wel op maandag. Hoe laat begint het eigenlijk?quote:Op woensdag 11 april 2012 23:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als de rest het ok vind dan doen we UtrechtDe maandag komt voor mij ook wel beter uit. Hoe zit iedereen de komende maandagen?
Anders doen we de eerste maandag na koninginnedag? Ik kan de komende tijd overigens alle maandagenquote:Op woensdag 11 april 2012 23:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
deze maand gaat maandag niet lukken voor mij, na koninginnedag wel weer
Het begint om 9 uurquote:Op woensdag 11 april 2012 23:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De 23ste en 30ste kan ik niet, verder is het een beetje mijn planning aanpassen maar dan kan ik meestal wel op maandag. Hoe laat begint het eigenlijk?
Dus in jouw geval komt ook de maandag na koninginnedag uit?quote:Op woensdag 11 april 2012 23:44 schreef ß het volgende:
Volgende week kan ik, dan 2 weken niet, en daarna een paar weken weer wel.
Bedankt voor verwijzing.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:57 schreef ß het volgende:
Even een crosspost met de AKQ SC. Zijn er nog mensen die zin hebben om 7 mei te pubquizen in utrecht?
Gezelligquote:Op woensdag 11 april 2012 23:59 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Bedankt voor verwijzing.
Lijkt mij leuk! Ik wil er wel bij zijn en de datum komt mij toevallig nog goed uit ook.
Dat wordt dan wel eens tijdquote:Op donderdag 12 april 2012 00:09 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik heb nog nooit gepubquizd, dus dat is sowieso nog een grote wens van mij.
Aha, ik ben natuurlijk wel zeer bang dat ik keihard door de mand ga vallen.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:11 schreef ß het volgende:
Ik alleen bij lubje, ik wil wel graag een 100% overwinning behouden.
Ben jij zo'n doorgewinterde pubquizer dan?quote:
Ik heb jarenlang gequizt jaquote:Op donderdag 12 april 2012 00:13 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Aha, ik ben natuurlijk wel zeer bang dat ik keihard door de mand ga vallen.
[..]
Ben jij zo'n doorgewinterde pubquizer dan?
Aha, met de welbekende Miserables-vraag.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang gequizt jaZo is de AKQ ook ontstaan
Goeiequote:Op donderdag 12 april 2012 00:17 schreef ß het volgende:
En morgen aan Bart vragen of hij de mededeling onder de topics wil zetten, dan ziet iedereen het.
Haha ja met die vraagquote:Op donderdag 12 april 2012 00:19 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Aha, met de welbekende Miserables-vraag.
Ik moet trouwens terugnemen dat ik nog nooit bij een pubquiz ben geweest bedenk ik mij net. Ik ben ooit eens in Noorwegen in een kroeg terecht gekomen waar een pubquiz aan de gang was. Ik kreeg de vragen alleen niet helemaal mee.
De enige vraag die we konden beantwoorden na wat hulp van een Noor, was hoeveel kleuren de regenboog heeft.
ha daar heb ik nog een blauwe maandag mee op school gezeten. Dwz, hij was precies lang genoeg leerling bij mij op school om mee te gaan op onze Romereis en te proberen me te versierenquote:
Haha, dat is nog wel een leuk verhaal als hij straks MP is.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ha daar heb ik nog een blauwe maandag mee op school gezeten. Dwz, hij was precies lang genoeg leerling bij mij op school om mee te gaan op onze Romereis en te proberen me te versieren
Jij hebt een rat toch? Ik zag laatst dit: http://listverse.com/2012(...)ng-facts-about-rats/quote:Op donderdag 12 april 2012 00:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ha daar heb ik nog een blauwe maandag mee op school gezeten. Dwz, hij was precies lang genoeg leerling bij mij op school om mee te gaan op onze Romereis en te proberen me te versieren
de rat is ondertussen bij een medestudentquote:Op donderdag 12 april 2012 00:34 schreef ß het volgende:
[..]
Jij hebt een rat toch? Ik zag laatst dit: http://listverse.com/2012(...)ng-facts-about-rats/
Is leuk om te lezen.
Ik ookquote:Op donderdag 12 april 2012 00:34 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Verhip, kom jij uit Zeist? Daar ben ik geboren.
Ik ben geboren in de Doctor S'Jacoblaan (Valckenbosch) maar toen ik twee jaar oud was zijn we naar Bilthoven verhuisd. Daar heb ik veruit het grootste deel van mijn leven gewoond.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ook. Via een omzwerving in Enschede ben ik in Leeuwarden beland, maar ben de laatste tijd wat vaker in en om Zeist te vinden.
+ Nem.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:14 schreef MaJo het volgende:
Laat ik eens een soort van officiele aankondiging doen:
Wie heeft er zin om op maandag 7 mei om 21.00 uur in Utrecht in de Mick 'O Connell te komen quizzen?
Wie gaan er mee? Hawaii_Tim, TradeMarkie, ß, Quyxz_ en MaJo.
Er kunnen per team 7 mensen meedoen maar we kunnen natuurlijk meerdere teams makenKosten zijn trouwens 2,50 pp.
Ik wilde direct een opmerking naar PS maken maar die is al in het topic zie ikquote:
Maassluis is nog zeker een optiequote:Op woensdag 11 april 2012 23:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kan nog geen garantie geven, maar ik houd het in beraad.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:14 schreef MaJo het volgende:
Laat ik eens een soort van officiele aankondiging doen:
Wie heeft er zin om op maandag 7 mei om 21.00 uur in Utrecht in de Mick 'O Connell te komen quizzen?
Wie gaan er mee? Hawaii_Tim, TradeMarkie, ß, Quyxz_ en MaJo.
Er kunnen per team 7 mensen meedoen maar we kunnen natuurlijk meerdere teams makenKosten zijn trouwens 2,50 pp.
Die knakker schijnt een groepje op te richten (lees: weer een open deur in te trappen).quote:
Als hij MP wordt, dan emigreer ik.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:33 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Haha, dat is nog wel een leuk verhaal als hij straks MP is.
Waar heb je op school gezeten? Ik in zowel Zeist als Bilthovenquote:Op donderdag 12 april 2012 00:40 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Ik ben geboren in de Doctor S'Jacoblaan (Valckenbosch) maar toen ik twee jaar oud was zijn we naar Bilthoven verhuisd. Daar heb ik veruit het grootste deel van mijn leven gewoond.
quote:
Daar wil ik zeker ook nog een keer heenquote:Op donderdag 12 april 2012 00:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maassluis is nog zeker een optie
Zeker wetenquote:
Nee, helaas.quote:
Jammerquote:
quote:
Hequote:
Zou gezellig zijnquote:Op donderdag 12 april 2012 02:52 schreef lubje25 het volgende:
Misschien doe ik wel mee met de quiz, ff nader bekijken nog.
Succes.quote:Op donderdag 12 april 2012 03:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zou gezellig zijn
Ik ga weer een poging doen tot tukken
Je zou denken dat dat voor mij geen probleem zou moeten zijnquote:
Ja. Ik keek al raar op toen je net weer verscheen.quote:Op donderdag 12 april 2012 03:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je zou denken dat dat voor mij geen probleem zou moeten zijnMaar toch lukte het net niet
Hoi.quote:
Als het goed is wel!quote:Op donderdag 12 april 2012 08:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
da's niet best als je voor je wekker je bed al uit bent. Maar hoor je vandaag meer van je werkgever?
quote:
Theresiaschool in Bilthoven, Het Nieuwe Lyceum in Bilthoven, HTS in Hilversum.quote:Op donderdag 12 april 2012 02:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waar heb je op school gezeten? Ik in zowel Zeist als Bilthoven
Tot hoe laat duurt het?quote:Op donderdag 12 april 2012 09:54 schreef ß het volgende:
Dus even een update:
Wie gaan er mee?
Hawaii_Tim
TradeMarkie
ß
Quyxz_
MaJo
Nembrionic
lubje25
Its-Jojo-4you
Misschien:
Nico_S.
iamredleader
Dat weet ik ook niet. Zou jij onder de topics een mededeling willen zetten zodat anderen ook kunnen zien dat we een pubquiz gaan doen?quote:
tot we hebben gewonnenquote:
quote:
Leuk idee! Helaas kan ik die avond nietquote:Op donderdag 12 april 2012 09:54 schreef ß het volgende:
Dus even een update:
Wie gaan er mee?
Hawaii_Tim
TradeMarkie
ß
Quyxz_
MaJo
Nembrionic
lubje25
Its-Jojo-4you
Misschien:
Nico_S.
iamredleader
Dan zitten we al op 2 teams. Ik stel voor een team met mensen die zich beschouwen als ekte SC'ers en een team met ekte AKQ'ers.quote:Op donderdag 12 april 2012 09:54 schreef ß het volgende:
Dus even een update:
Wie gaan er mee?
Hawaii_Tim
TradeMarkie
ß
Quyxz_
MaJo
Nembrionic
lubje25
Its-Jojo-4you
Misschien:
Nico_S.
iamredleader
Ik moet wel om 23.38 weer de trein hebben.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:30 schreef ß het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet. Zou jij onder de topics een mededeling willen zetten zodat anderen ook kunnen zien dat we een pubquiz gaan doen?
Dat kan maar dan mis je wel de laatste ronde ongeveer. Of eigenlijk de uitslag.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:33 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Dan zitten we al op 2 teams. Ik stel voor een team met mensen die zich beschouwen als ekte SC'ers en een team met ekte AKQ'ers.
[..]
Ik moet wel om 23.38 weer de trein hebben.
Ik vind dat ik beide ben, en nu?quote:Op donderdag 12 april 2012 11:33 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Dan zitten we al op 2 teams. Ik stel voor een team met mensen die zich beschouwen als ekte SC'ers en een team met ekte AKQ'ers.
Richt een eigen team op. AKQSquote:
Ik gok woorden door elkaar husselen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |