Wij hebben een C-Max...quote:Op woensdag 11 april 2012 10:50 schreef Diaan73 het volgende:
MM, jullie hebben een Ford toch? Welk type?
Ik ben blij dat het mijn partij niet is.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:56 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Te hoog gegrepen, zo zie je maar weer.
Altijd beginnen met kleine aantallen
"Ja meneer, dit is echt een mooi bankie hoor. Prima kwaliteitje. Ik heb 'm zelluf ook!"quote:Op woensdag 11 april 2012 08:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Ben 1 keer bij S&S geweest, was een interessante ervaring
Was met m'n broertje in de bouwmarkt er naast en we wilden die winkel wel eens een keer zien. We werden zo ongeveer besprongen door een verkoper zonder mensenkennis die ons echt een bank ging verkopen....![]()
Je vriendin vond het zachtgekookte eitje te zacht dus heb je het nog even verder moeten koken?quote:Op woensdag 11 april 2012 08:40 schreef TradeMarkie het volgende:
kleinschalig crisismanagement hier, gezellig...
Daar kan ik zo slecht tegen. En waar ik ook slecht tegen kan:quote:Op woensdag 11 april 2012 11:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
"Ja meneer, dit is echt een mooi bankie hoor. Prima kwaliteitje. Ik heb 'm zelluf ook!"
quote:Op woensdag 11 april 2012 10:17 schreef iamredleader het volgende:
Slotenmaker is geweest, zo boodschappen doen en naar Tinu op bezoek
Nee, het was/is werkgerelateerdquote:Op woensdag 11 april 2012 11:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je vriendin vond het zachtgekookte eitje te zacht dus heb je het nog even verder moeten koken?
de druk was van de ketel?quote:Op woensdag 11 april 2012 11:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, het was/is werkgerelateerd
En nu zit er een crisisoverleg in de pijpleiding.quote:
Ja, maar dat is per a-buis bij de verkeerde uitgekomen. Vandaar TM's mini crisismanagement.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en de oplossing is per buizenpost verstuurd?
Ja, je trap is niet echt interessant. Veels te duidelijk.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:57 schreef Etcetera het volgende:
Zeg, heb ik nu voor niks die plattegrond gepost
quote:
Ja zou ik ook doen. Die staat erom bekend dat ze gek zijn op plattegronden van trappen.quote:
Is al bewoond geweestquote:Op woensdag 11 april 2012 11:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Was het nou een nieuw huis of heeft het al bewoners gehad?
Slaapkamer voor (waar die wasbak in zitquote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 11:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja zou ik ook doen. Die staat erom bekend dat ze gek zijn op plattegronden van trappen.
En nu word ik raar aangekeken omdat ik zit te gniffelenquote:Op woensdag 11 april 2012 12:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en uiteraard beschikken over een uitmuntend ruimtelijk inzicht
en collega's stonden in de kouquote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 12:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
En nu word ik raar aangekeken omdat ik zit te gniffelen
dat doen ze, daar krijg je wel crisis van als je ze daar laat staanquote:
Gok eens.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:02 schreef TradeMarkie het volgende:
en ik mag die plattegrond hier op het werk niet zien, dus ik kan er wel iets over zeggen, maar dat slaat nergens op
hal met toilet, trap in woonkamer, dichte keuken.quote:
en van mij kunnen ze niet aan het gas, dus het blijft koud.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dat doen ze, daar krijg je wel crisis van als je ze daar laat staan
Ik zie een slaapkamer, een inloopkast en een computerruimtequote:
Computerhok? Zelfde natuurlijkquote:
Ja, nee, nee, ja, ja, ja, geen idee.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:05 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
hal met toilet, trap in woonkamer, dichte keuken.
overloop, 3 slaapkamers en badkamer
open zolder
Ai, lastige keus. Kinderen of computers.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:06 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik zie een slaapkamer, een inloopkast en een computerruimte
Helaas kunnen jullie nooit aan kinderen beginnen, tenzij die in de badkamer moeten slapen
We willen echt nog niet aan kinderen beginnenquote:Op woensdag 11 april 2012 12:06 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik zie een slaapkamer, een inloopkast en een computerruimte
Helaas kunnen jullie nooit aan kinderen beginnen, tenzij die in de badkamer moeten slapen
trap in hal, open keukenquote:Op woensdag 11 april 2012 12:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, nee, nee, ja, ja, ja, geen idee.
Ik was 2 uur later weer aan het werk.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
even een vraagje voor de experts hier, verstandskies trekken een dag vrij genoeg?
ik heb er geen vrij voor genomen en dat ging goed.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
even een vraagje voor de experts hier, verstandskies trekken een dag vrij genoeg?
Ja, kan wel. Verwacht wel moeite met eten en eventueel dat je je een dag niet geweldig productief voelt.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Vertel...quote:Op woensdag 11 april 2012 11:18 schreef Nembrionic het volgende:
Wat klopt hier niet?
http://www.nu.nl/buitenla(...)am-mol-en-rouge.html
Volgens mij kan Moulin Rouge zoiets helemaal niet eisen.quote:
Omdat het 2 verschillende landen zijn?quote:Op woensdag 11 april 2012 12:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij kan Moulin Rouge zoiets helemaal niet eisen.
Ja. En dan heb je wel internationaal merkenrecht enzo maar ik vraag me af of dat hier opgaat.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:50 schreef MadMaster het volgende:
Omdat het 2 verschillende landen zijn?
Ja, met alleen dreigen alquote:Het is ze kennelijk met succes toch gelukt...
quote:Op woensdag 11 april 2012 13:08 schreef iamredleader het volgende:
Tinu doet de groetjes, het gaat prima. Bloedwaarde was alweer binnen de norm, alleen het weinige vruchtwater blijft een issue. Maar misschien mag ze morgen weer naar huis
Mooi iarlquote:Op woensdag 11 april 2012 13:08 schreef iamredleader het volgende:
Tinu doet de groetjes, het gaat prima. Bloedwaarde was alweer binnen de norm, alleen het weinige vruchtwater blijft een issue. Maar misschien mag ze morgen weer naar huis
quote:Op woensdag 11 april 2012 13:08 schreef iamredleader het volgende:
Jij had toch nooit advertenties, zei je gisteren of eergisteren...quote:Op woensdag 11 april 2012 14:19 schreef MaJo het volgende:
Er staat bij mij een advertentie over trap renovatie in dit topic
quote:Op woensdag 11 april 2012 14:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij had toch nooit advertenties, zei je gisteren of eergisteren...
Zo, dat had ik ook even gemist, dacht dat je nog moest gaan kijken/beslissen.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:35 schreef Etcetera het volgende:
Met zolderHet is gewoon een eengezinswoning eigenlijk
![]()
Morgen is de overdracht al
Hopelijk komt het uiteindelijk goed. Niemand wil een miskraam meemaken...quote:Op woensdag 11 april 2012 13:08 schreef iamredleader het volgende:
Bij 34 weken is het geen miskraam meer hoor.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:44 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hopelijk komt het uiteindelijk goed. Niemand wil een miskraam meemaken...
Morgen al, wat leuk zeg. Moeten jullie veel doen?quote:Op woensdag 11 april 2012 15:35 schreef Etcetera het volgende:
Met zolderHet is gewoon een eengezinswoning eigenlijk
![]()
Morgen is de overdracht al
What??? Damn...quote:Op woensdag 11 april 2012 15:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En nee, die wil je liever niet meemaken... ik heb er net eentje meegemaakt. Vrijdag horen we of het echt niet goed is.![]()
Sorry dat ik weer sociaal onhandig uit de hoek kom...quote:Op woensdag 11 april 2012 15:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bij 34 weken is het geen miskraam meer hoor.
En nee, die wil je liever niet meemaken... ik heb er net eentje meegemaakt. Vrijdag horen we of het echt niet goed is.![]()
Ik heb het hier nog niet in de SC "verteld" dus heb je niet gemist. Ik ben afgelopen 1,5 week ook minder hier geweest. Andere dingen aan m'n hoofd. Achtbaan van gevoelens/emoties. Wel goed/niet goed/wel goed... en toen wrs afgelopen zondag het vruchtje verloren. Vrijdag echo om zeker te zijn.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
What??? Damn...![]()
Ook dat heb ik gemist dus...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |