Wij hebben een C-Max...quote:Op woensdag 11 april 2012 10:50 schreef Diaan73 het volgende:
MM, jullie hebben een Ford toch? Welk type?
Ik ben blij dat het mijn partij niet is.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:56 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Te hoog gegrepen, zo zie je maar weer.
Altijd beginnen met kleine aantallen
"Ja meneer, dit is echt een mooi bankie hoor. Prima kwaliteitje. Ik heb 'm zelluf ook!"quote:Op woensdag 11 april 2012 08:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Ben 1 keer bij S&S geweest, was een interessante ervaring
Was met m'n broertje in de bouwmarkt er naast en we wilden die winkel wel eens een keer zien. We werden zo ongeveer besprongen door een verkoper zonder mensenkennis die ons echt een bank ging verkopen....![]()
Je vriendin vond het zachtgekookte eitje te zacht dus heb je het nog even verder moeten koken?quote:Op woensdag 11 april 2012 08:40 schreef TradeMarkie het volgende:
kleinschalig crisismanagement hier, gezellig...
Daar kan ik zo slecht tegen. En waar ik ook slecht tegen kan:quote:Op woensdag 11 april 2012 11:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
"Ja meneer, dit is echt een mooi bankie hoor. Prima kwaliteitje. Ik heb 'm zelluf ook!"
quote:Op woensdag 11 april 2012 10:17 schreef iamredleader het volgende:
Slotenmaker is geweest, zo boodschappen doen en naar Tinu op bezoek
Nee, het was/is werkgerelateerdquote:Op woensdag 11 april 2012 11:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je vriendin vond het zachtgekookte eitje te zacht dus heb je het nog even verder moeten koken?
de druk was van de ketel?quote:Op woensdag 11 april 2012 11:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, het was/is werkgerelateerd
En nu zit er een crisisoverleg in de pijpleiding.quote:
Ja, maar dat is per a-buis bij de verkeerde uitgekomen. Vandaar TM's mini crisismanagement.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en de oplossing is per buizenpost verstuurd?
Ja, je trap is niet echt interessant. Veels te duidelijk.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:57 schreef Etcetera het volgende:
Zeg, heb ik nu voor niks die plattegrond gepost
quote:
Ja zou ik ook doen. Die staat erom bekend dat ze gek zijn op plattegronden van trappen.quote:
Is al bewoond geweestquote:Op woensdag 11 april 2012 11:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Was het nou een nieuw huis of heeft het al bewoners gehad?
Slaapkamer voor (waar die wasbak in zitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |