abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110143732
21 april: Xanteh
26 april: Roosje84 (jongen)

02 mei: Zoë23 (meisje)
03 mei: Knife (papa)
06 mei: Soohr (papa) (meisje)
07 mei: Sproet-je (jongen)
17 mei: Sam1993
18 mei: Tinuviel en iamredleader
24 mei: Covie

02 juni: thistleweed
16 juni: adesse
23 juni: Phaidra (jongetje)
26 juni: KatyM (jongetje)
26 juni: Marjolijntje (meisje)
29 juni: bijtje84 (2 jongens)
29 juni: Lunta
30 juni: clauwheee (meisje)

4 Juli: Bodpa09
*** 8 juli: mereltje en Forno ***
12 juli: Fenne
12 juli: Kersjes (jongen)
13 juli kin238 (meisje)
17 juli: Sonnetje85 (meisje)
21 juli: Gerberaatje (meisje)
24 juli: Tante_Soesa (meisje)
26 juli: Troeta (meisje)

1 augustus: Nanadu (jongen)
3 augustus: _Bunny_ (meisje)
6 augustus: maffemuts (jongetje)
16 augustus: SupremeEvil
21 augustus: Labelloo
27 augustus: MixedEmotions
28 augustus: Cantare

1 september: Sopho
10 september: LeNeHe
***10 september: Loodje en Blijepeen***
11 September: Frups
17 september: Kwisted (meisje)
26 september: NiGeLaToR

01 oktober: Women86
03 oktober: Freubelot
04 oktober: Admiraal_Anaal (papa)
05 oktober: Zolena
10 oktober: Mangostine
16 oktober: Sorbootje (neefje of nichtje)
16 oktober: _Ophelia_
18 oktober: Skoap
19 oktober: detulp050 (papa)
22 oktober: Spockjuh_
23 oktober: Enfermera
30 oktober: Twinkle20

6 november: Cocotrimonium
11 november: Qeza
26 november: Regenboogjes
27 november: OooLizaooO

Diaan73 & Peaceman
Nijnepijn
Nytar

December: Vulpenballetje
----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door Gerberaatje op 10-04-2012 18:07:53 ]
pi_110143746
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 17:30 schreef Marjolijntje het volgende:

[..]

Leuk! Ik hoop dat het gaat lukken!!
Ik ook! O+ en het liefst wil ik NU :') benieuwd of ze op haar zus lijkt...

En waar Sorbo zich afvraagt of er al iemand lektetten hebt :P
pi_110143770
En ja hebt is bewust :')

Ik hebt nog geen lektetten (vorige keer ook niet gehad) maar wel een kind wat het leuk vind om eerst naar mijn tepels te wijzen en er vervolgens keihard in te knijpen }:|
  dinsdag 10 april 2012 @ 17:36:49 #4
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_110143828
Lektetten? Hier niet in ieder geval.

Gerbera, ik vond het ook wat kinderachtig om de toestemming in te trekken :')

Ik heb weer wat nieuws: wijnballen :9~
Je gaat er mooi roze van kotsen Sorbo!
.... met gevoel voor drama....
pi_110143872
gerbera, mag ik in de op? Vooralsnog op 10 november.. ;)

Oh kersjes, wijnballen! :9
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_110143958
Ik,ook,geen lektetten. Vorige keer ook niet trouwens.

Ik heb niet eens eten in huis voor.mn zoon :P (nou ja voor hem wel trouwens, voor.mezelf nog.niks ;) eten,wat k had duurde te lang dus lief haalt nu wat snellers)

Oh en gerbera herkenbaar van die echo. Hier ook maar.even regelen nog :)
pi_110143996
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 17:34 schreef Gerberaatje het volgende:

[..]

Ik heb er nog altijd -O-
pi_110144213
Ik heb ook geen lektetten (gelukkig!) :D
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_110144230
lektetten check
Al vanaf het begin, ik dacht eerst dat ik in mijn slaap had lopen kwijlen ofzo, hoewel ik me ernstig afvroeg hoe dat kwijl op borsthoogte terecht kwam.

Ik baal, ben nog steeds chagrijnig en had wel zin om te rellen, mis ik net de rel, zal je altijd zien.
Ik was vandaag zelfs de lieve geduldige juf in mezelf kwijt. Rot kinderen. Nog 10 dagen en dan... verlof!!!

een van mijn collega's heeft een groepje leerlingen zonder toezicht losgelaten in het lege lokaal waar ik een 'rustruimte' heb ingericht, die leerlingen hebben vervolgens mijn luchtbed kapot gestampt waardoor ik vandaag mijn pauze ipv lekker liggend, huilend en luchtbed oppompend heb doorgebracht, not amused

Zoë, was het goed bij de verloskundige? Of heb ik daar overheen gelezen?
pi_110144261
Gerberaatje zou ik ook in de OP mogen?
Zet maar bij December aangezien ik nog geen datum weet!
Bedankt! :)
vragen mag!
  dinsdag 10 april 2012 @ 18:14:07 #11
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_110145199
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 17:34 schreef Gerberaatje het volgende:

[..]

Ik ook! O+ en het liefst wil ik NU :') benieuwd of ze op haar zus lijkt...

*check* alleen bij t buikslapen (gelukkig)
Hoe 'raar' is het als je nu al je weken aan het af tellen bent tot je met verlof mag ? :@ en dat dan echt zo "nog 6 weekenden (om de week), nog 13x daar naar toe... en nog zoveel avonddiensten en nog 13 vrije vrijdagen... etc"
In iedergeval 23w 1d weer overleefd :)
met een explosie aan koortslip }:|
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_110145296
Done vulpenballetje :)

Thistleweed -O-
pi_110145312
Ah het tegenovergestelde van Thistleweed: ik heb dus 1 keer gedacht dat ik lektetten had die op mijn arm hadden gelekt. Maar wss heb ik dus WEL 's nachts lopen kwijlen :')

Daarna nooit meer gehad namelijk.

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 17:49 schreef Vulpenballetje het volgende:
Gerberaatje zou ik ook in de OP mogen?
Zet maar bij December aangezien ik nog geen datum weet!
Bedankt! :)
omg... december.. :o

[ Bericht 54% gewijzigd door covie op 10-04-2012 18:22:26 ]
pi_110145347
ik kan me dus nog helemaal niet voorstellen dat er ooit iets uit mijn tetten gaat komen _O-
pi_110145807
Covie, ik moest wel een beetje lachen hoor. Ik zou er gewoon vanuit gaan dat het lektieten waren hoor, klinkt leuker dan kwijlen :)
pi_110146826
-O- thistleweed

Kan me voorstellen dat je sagy was!

& lief dat je t vraagt
Had t wel gepost maar kan me voorstellen dat je niet alles leest :9

Vk zei dat de krampen enz voorweeën zijn en bloeddruk was 120/65
Baby ligt goed in t bekken. Ze was tevreden.
Ze zei dat ik nog wel n week had, zoiets. En toen hadden m'n moeder en ik beide zoiets van :?
Of ze t idee heeft dat de kleine op korte termijn komt ofz.
Ik wacht rustig af :) kan nog wel 5weken duren dus ja..

En lektetten, nog niet gehad
Ben wel benieuwd of t werkt allemaal!

En: morgen komen de klossen! *O* :9
pi_110147070
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 18:18 schreef Kwisted het volgende:
ik kan me dus nog helemaal niet voorstellen dat er ooit iets uit mijn tetten gaat komen _O-
Dat is ook raar :D kolven is dan ook bizar de eerste keren, dat je er dan ineens straaltjes :o uit ziet komen :D
pi_110147099
En december, dan is mijn lange verlof + ouderschapsverlof zelfs al bijna afgelopen :o OMG OMG
  dinsdag 10 april 2012 @ 19:02:04 #19
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_110147109
MaffeMuts, soms zou je de dagen echt vooruit willen duwen he? Hier ook, elke dag die erop zit ben ik weer opgelucht *streep af*

Covie _O-

Zoe, lektetten zeggen niet veel hoor, het overgrote merendeel van de vrouwen zal probleemloos borstvoeding kunnen geven straks.
Daar kan ik me nu al zo op verheugen he, lekker weer zo'n kleintje aan de borst O+
  dinsdag 10 april 2012 @ 19:05:04 #20
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_110147315
Kersjes, ik 'troost' me maar met de gedachten dat ik al meer dagen/weken gehad heb dan er nog komen tot m'n verlof hahaha.
Maar goed.. nog 13 weken dus _O-

En lektetten zeggen niets over t wel of niet slagen van de BV, want dit had ik dus bij de vorige zwangerschappen niet! mja koortslipexplosies zoals deze ook niet... k krijg gewoon n alien, nu weet ik t zeker :+
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_110147508
Lijkt me ook echt heel mooi kersjes!

:D kan soms niet wachten tot t zover is.. En soms raak ik wat in de stress, een baby'tje!
Zo onwerkelijk soms
pi_110147547
Maffemuts :D haha
pi_110147587
Oh voor de dames die al eerder zwanger zijn geweest, merk je t als je vruchtwater minder word? Aan je buik of aan andere dingen?
pi_110148068
Geen idee eigk Zoë... niet mee te maken gehad eigk :?
pi_110148084
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 18:57 schreef Zoë23 het volgende:

En lektetten, nog niet gehad
Ben wel benieuwd of t werkt allemaal!

En: morgen komen de klossen! *O* :9
Hihi zo grappig om te lezen...ik zat echt precies hetzelfde te denken vorig jaar...geen lektetten! zou het echt werken?? Ja zeker! ik zat ook nog een uur na de bevalling bezorgd aan de vk te vragen "ik zie niks weet je zeker dat er iets uit komt?"
echt herkenbaar O+ :*
en yay voor klossen!!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_110148108
spannend zoë, wel fijn dat ze tevreden was.

Ik weet niet hoe je kan merken dat je tekort vruchtwater hebt maar kan wel een tip delen die ik heb gekregen als je tekort vruchtwater hebt. Dat is veel kokossap drinken. Dus niet kokosmelk maar echt het sap. Of het werkt weet ik niet, ik weet wel dat kokossap van nature isotone bevatten en dat heeft weer iets te maken met het aanvullen van je vochtgehalte (ja, ik weet het weer ontzettend duidelijk en wetenschappelijk uit te leggen) Maargoed, ik had zo iets van baad het niet dan schaad het niet dus drink nu af en toe braaf zo'n pakje sap. Is wel goed te doen ook en het smaakt iig heel erg gezond _O-

Ik was eerst wel heel erg blij met het feit dat ik al melk produceer maar toen las ik inderdaad dat het helemaal niets zegt over het wel of niet slagen van de bv.
pi_110148156
Ohja ik geef al bijna 5 maanden bv dus idd het zegt niks :D
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_110149962
Bitterend
:D :*
En bijna 5mnden alweer? Wat gaat dat snel!

Fijn om te horen dat t zonder lektetten prima kan werken allemaal :)

Thistleweed
Goede uitleg! Dat wist ik niet

De reden dat ik 't vroeg is omdat iemand zei dat als je voldoende vruchtwater hebt je nog niet gaat bevallen en dat je t kunt merken als 't vruchtwater minder word.. :?

Heb daar geen ervaring mee :9 dus dacht misschien is t jullie opgevallen
pi_110150219
Hmmm volgens mij hóeft dat niet hoor Zoe! (maar ik ben geen expert...) ik ging toen al bijna uit mezelf bevallen, maar had echt nog sloten :+ met vruchtwater....
pi_110150278
Hey, weer een kloon, ik hou het allemaal niet meer bij hoor. Ben zo benieuwd wie er nou allemaal zwanger zijn. Gefeliciteerd iig!
Morretje, ik had gemist dat jij zwanger was, ook gefeliciteerd!!

Asy, ik vind je foto''s zo O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+
Jammer dat het geen thuisbevalling was zoals je wilde, maar wat een geweldig mannetje heb je gekregen.

M''n tieten lekken niet echt,maar als ik in mijn tepels knijp komt er best veel uit. Soms doet het pijn en knijp ik het een beetje uit, dat jullie niet denken dat ik altijd in mijn tepels knijp :+

Ik moest vandaag een verstandskies laten trekken en dat was nog best pijnlijk, maar ik zei maar dat ze door moesten gaan. Ik ging aan m''n bevalling denken en dat hielp goed,haha. was ineens een eitje dit.
De assistente zag m''n baby helemaal bewegen in m''n buik zei ze, dat heb ik zelf nog niet eens gezien!

sam sterkte!

En ik hoef nog maar 3x op m''n stomme werk en nog 9 weken op mijn andere werk *O* *O* En ik ben nu een weekje vrij *O* *O*
pi_110150362
Ah, jij bent een tepelknijper Troeta :+ weten we dat ook weer O-)
pi_110150556
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 19:01 schreef Gerberaatje het volgende:

[..]

Dat is ook raar :D kolven is dan ook bizar de eerste keren, dat je er dan ineens straaltjes :o uit ziet komen :D
Das.idd.echt een heel maf.gezicht :D
pi_110150697
Zoe, mijn vorige bevalling begon vanzelf, maar ik heb nooit gehoord dat ik minder vruchtwater had..

dank je wel Troeta :)
pi_110150717
ben nu wel benieuwd of er dan nog meer melk uitkomt als ik in mijn tepels zou gaan knijpen :+
pi_110150803
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 20:01 schreef Thistleweed het volgende:
ben nu wel benieuwd of er dan nog meer melk uitkomt als ik in mijn tepels zou gaan knijpen :+
Ik geef nog steeds bv aan mijn eerste, maar er komt niks uit als ik in m'n tepels knijp hoor.. Alleen als ze net gedronken heeft. :P
pi_110151036
Ik begin nu, door alle lek praat, wel heel nieuwsgierig te worden hoe het voelt en is om borstvoeding te geven. Het lijkt me ergens heel raar maar ook wel heel erg mooi O+

(en stiekem ben ik bang dat het in het begin vooral veel energie kost en misschien zelfs wel heel gevoelig en soms zelfs pijnlijk zou kunnen zijn)
pi_110151154
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 20:06 schreef Thistleweed het volgende:
Ik begin nu, door alle lek praat, wel heel nieuwsgierig te worden hoe het voelt en is om borstvoeding te geven. Het lijkt me ergens heel raar maar ook wel heel erg mooi O+

(en stiekem ben ik bang dat het in het begin vooral veel energie kost en misschien zelfs wel heel gevoelig en soms zelfs pijnlijk zou kunnen zijn)
Hm, daar kun je bijna vanuit gaan. Maar als je ook bedenkt dat dat als het goed is tijdelijk is, dan zou het het misschien wel waard kunnen zijn voor je?
Bevallen doet ook pijn, en dat moet je in elk geval wel :P ;)
pi_110151239
Dankjewel gerberaatje en morretje :)

:D
Haha troeta
& *O* over t werk
:X verstandskies, brr.. Maar idd als je dan aan n bevalling gaat denken :9 ..
pi_110151395
Inderdaad Thistleweed, je tepels zijn het gewoon niet gewend dat er zo'n klein piranhaatje aanhapt (uitzonderingen daargelaten :+) dus het is zeker wel even wennen.... ;)

Maar over het algemeen, áls het eenmaal op gang is en je gewend bent dan is het heel bijzonder O+
pi_110151421
Ja! Is me wel waard hoor, ik zou echt super graag heel erg lang borstvoeding willen geven, lijkt me super bijzonder (eigenlijk is het natuurlijk niet bijzonder, het is juist heel normaal en natuurlijk)

oe, verstandskiezen, heb ik ook pas laten doen, deed niet echt pijn maar het is wel echt een heel erg rot gevoel
pi_110151531
Ik ben wel benieuwd hoe mijn oudste het straks vind ;) die heeft tot bijna een jaar gehad, ging toen weigeren en dat heb ik aangegrepen om te stoppen ;) maar sinds een poosje heeft ze extreme interesse in mijn borsten! :D (vooral knijpen dan ook }:| )
pi_110151634
klein piranhaatje O+ Niet te geloven dat over minder dan 10 weken ik een klein piranhaatje voor mezelf heb :D

hmm, volgens mij heb ik zojuist mijn eerst striae streepje ontdekt. Hoop stiekem dat het gewoon een krasje is, ga zo meteen even uitgebreid bestuderen.
pi_110151682
Ik vond de bv niet eens pijnlijk. Beetje gevoelig bij t aanleggen, maar verder niet...ook nooit kloven gehad. T kwam ook snel op gang.
Dit.keer ga k wel dingen anders doen, maar hoop dat t net zo makkelijk gaat.
En dit.keer ga k weer voor een half jaar (en hopen dat.k t volhou ;) vorige.keer was dat ook mn doel, maar uiteindelijk 3 maanden volgehouden)
pi_110151777
Bij mijn vriend wel gerbera ;)

Mex beet een keer in mijn tepel, dat was ook wel pijnlijk ja.

En ik ben ook benieuwd hoe het is om een baby bv te geven, Mex heeft nooit gehapt, maar dat kolven was ook wel apart ja.
Oh, ik heb zin in de kraamtijd,haha
pi_110151876
Stom hè, ik heb zelfs zin in de bevalling *koekkoek*....

Ik zal niks vertellen over Striae! O-) Ik had in elk geval tot een week of 30 nagenoeg niks O+ alleen daarna..... :X
pi_110151964
Ik kreeg striae van de stuwing }:| :X
M'n buik is streeploos, ben benieuwd hoe dat deze keer gaat.
pi_110151967
Mijn striae kwam 5 dagen voor de ks... }:| En weer heul gauw weg hier..
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_110152043
Krijg ook steeds meer striae. Dat wat ik al had scheurt gewoon verder uit.

Links op m'n zij is t veel meer dan rechts :?
pi_110152059
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 20:19 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik zal niks vertellen over Striae! O-) Ik had in elk geval tot een week of 30 nagenoeg niks O+ alleen daarna..... :X
Oh, en ik ging bijna hopen dat ik er goed vanaf zou komen :')
Maar het kan hier ook niet lang meer goed gaan hoor, buik groeit als een malle en dat doet best zeer soms :P
pi_110152135
Ik heb zin in weer een baby.
Ben bezig met Floris zn fotoboek van zn eerste jaar...zo'n klein baby'tje O+ ik rammel van mn eigen kind :D
Ben zo benieuwd hoe ze eruit komt te zien. of.t een meisjes Floris is of niet :D

Ik kijk op zich niet op tegen de bevalling, maar kijk er ook niet naar uit :P nja paar uurtjes bikkelen en klaar (hoop ik ;))
pi_110152178
Nou wie weet, je hebt er altijd mazzelmutsen bij zitten :D

Hier was het uiteindelijk echt heel erg... je zag tegen het einde nagenoeg geen buik meer, maar alleen maar strepen :') net alsof er een tijger flink aan de gang was gegaan :P

Het is goed gekomen hoor! Benieuwd of het dit keer al genoeg uitgerekt is geweest of nog groter wordt en scheurt.

Enige jammere is dat er een striae streep dwars door mijn tattoo (die zit linksonder op mijn buik) loopt :')
pi_110152301
Mja, als ik kijk hoe ik de puberteit doorgekomen ben qua striae, dan heb ik hier ook weinig vertrouwen in :P maar ik blijf flink smeren, dan heb ik zelf in ieder geval het idee dat ik er alles aan gedaan heb. En ach, dat paarse trekt ook wel weer weg en wat je ervoor terug krijgt, is het allemaal waard O+

Oh, en buiktattoo's heb ik bewust nog niet :P
pi_110152355
Zo, ik ga hier maar slapen, hopelijk morgen een betere dag.

(en ik ga gewoon tegen beter weten in hopen dat het bij één streepje blijft. Wel genoeg striae van mijn pubertijd op mijn borsten en heupen dus het is echt tegen beter weten in)
pi_110152487
Slaap lekker TW!
  dinsdag 10 april 2012 @ 20:31:03 #55
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_110152543
Hier nog meer dan genoeg striae van de eerste zwangerschap. Hopelijk komt er niks meer bij, maar in het tempo dat ik nu groei hoef ik daar niet bang voor te zijn.
pi_110152566
Ik kreeg striaie tijdens de bevalling }:| -O-
  dinsdag 10 april 2012 @ 20:32:09 #57
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_110152635
Echt Bitterend? Da's zuur :D
pi_110152659
Das wel min Gebr, door je tattoo heen
Heb een tattoo op m'n voet :9 wil ook een nieuwe in m'n zij, vlakbij m'n borst zegmaar. Maar dat hangt er vanaf hoe m'n buik enz er uit gaat zien. Anders zoek ik wel een nieuw plekje.

Marjolijntje
Dat heb ik ook hoor, heb zelfs striae bij m'n knieën enz :9
Maar dat zie je bijna niet omdat ik een bleke huid heb.
Dus die paar op m'n zij die uitscheuren.. Die worden ook wel weer wit.
pi_110152662
Qua buik groei ik nu best, maar qua kilo's (nog steeds) niet... misschien dat dat in mijn geval ook verschil maakt in het uiteindelijke scheurresultaat :Y)
pi_110152705
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 20:31 schreef bitterend het volgende:
Ik kreeg striaie tijdens de bevalling }:| -O-
Oh! }:|
pi_110152722
Ik had de vorige keer ook geen last van striae. Ik hoop dat ik deze keer wel wat krijg. :+

Zoe; ik lees tussen de regels door dat je je nog steeds zorgen maakt? Mag je nog bij je verloskundige langskomen voor een echo?
pi_110152737
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 20:32 schreef Kersjes het volgende:
Echt Bitterend? Da's zuur :D
Haha ja!! ervoor had ik paar streepjes maar niet echt erg..nou tijdens de bevalling niet alleen onderin gescheurd :9
pi_110152781
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 20:33 schreef Regenboogjes het volgende:
Ik had de vorige keer ook geen last van striae. Ik hoop dat ik deze keer wel wat krijg. :+

Zoe; ik lees tussen de regels door dat je je nog steeds zorgen maakt? Mag je nog bij je verloskundige langskomen voor een echo?
Ja doe jij eens ff flink wat strepen dit keer! :9
pi_110152793
Ooh striae, volgens mij kan hier niets meer bij ;( Ik heb zelfs striae op mijn bovenbenen en kuiten. Echt van die paarse scheuren, nu littekens.

Vandaag ben ik 5 weken *O* minijompel voor minimijlpaal. Volgende week donderdag heb ik de intake bij de vk, spannend weer. Zo'n 2e zwangerschap is echt anders als een eerste. Ik voel me veel zekerder over het krijgen van een baby en alles wat er bij komt kijken. We hebben alle spullen al, dus we zijn er klaar voor :+ Ik vind het wel spannend in de zin van 'gaat alles goed met het vruchtje'. Voor de rest zit ik nog op mijn roze met blauwe wolk :)

Asy *O* Ik heb je nog niet eens gefeliciteerd. Dus bij deze, gefeliciteerd met je Huubke! Hoe gaat het nu met jullie?
pi_110152843
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 20:24 schreef Gerberaatje het volgende:

Enige jammere is dat er een striae streep 2 striae streepjes dwars door mijn tattoo (die zit linksonder op mijn buik) loopt :')
vragen mag!
pi_110152851
Dat vind ik ergens zo jammer dit keer, dat we alle spullen al hebben :P /koopziek
pi_110152880
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 20:34 schreef Vulpenballetje het volgende:

[..]

OMG jij bent mij?? :o
pi_110152886
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 20:34 schreef Gerberaatje het volgende:

[..]

Ja doe jij eens ff flink wat strepen dit keer! :9
Haha psies, sommige.mensen gun je t gewoon he :P
pi_110152890
Ja hoi :W :O

- Sam: geen commentaar
- Nog 5 weken werken *)
- Geen lektetten vooralsnog
- Geen strepen vooralsnog
- Bijgelezen maar verder alles vergeten, dit was wel 't belangrijkste geloof ik :P
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_110152905
@Gerb :D daarom willen wij een huis kopen :7
pi_110152920
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 20:35 schreef Gerberaatje het volgende:

[..]

:+
vragen mag!
pi_110152929
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 20:35 schreef Gerberaatje het volgende:

[..]

Zit.jij gewoon te klonen ondertussen :o
pi_110152952
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 20:35 schreef Solagratia het volgende:
A Gerb :D daarom willen wij een huis kopen :7
Die hebben we ook al -O-
pi_110152977
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2012 20:36 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Zit.jij gewoon te klonen ondertussen :o
O-)

Weet je hoe ik me verveel de hele dag ;(
pi_110153048
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 20:33 schreef Regenboogjes het volgende:

Oh niet bewust denk ik :@ misschien door m'n vragen enz
Volgens de vk was t allemaal wel goed. Maar door haar opmerking(en) heb ik t idee dat ze denkt dat t niet lang meer duurt.
Dat maakt me dan stiekem wel wat zenuwachtig terwijl 't nog wel 5weken kan duren (tot de 42weken)
  dinsdag 10 april 2012 @ 20:37:35 #76
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_110153073
Regenboogjes, ik gun je een buik vol striae :*
Hoe ging het vertellen van het goede nieuws?
pi_110153075
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 20:35 schreef Solagratia het volgende:
@Gerb :D daarom willen wij een huis kopen :7
Je kan t ook overdrijven :P
Oeh maar misschien verklaard t waarom wij een auto gekocht hebben :+
pi_110153114
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 20:36 schreef Gerberaatje het volgende:

[..]

Die hebben we ook al -O-
Gewoon een nieuwe kopen :P
pi_110153135
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 20:35 schreef clauwheee het volgende:
Ja hoi :W :O

Heaui :W
pi_110153156
quote:

[..]

O-)

Weet je hoe ik me verveel de hele dag ;(
:+
Je valt.wel snel door de mand zo
pi_110153181
quote:

[..]

Die hebben we ook al -O-
Nieuwe inrichting? :9

Nieuwe positiekleding?
pi_110153289
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2012 20:37 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Je kan t ook overdrijven :P
Oeh maar misschien verklaard t waarom wij een auto gekocht hebben :+
Wij huren nog, dus 't wordt tijd :Y En ik zie het niet zitten om boven te wonen met 2 kids. Ik wil een tuin en gewoon de deur open doen en de wandelwagen eruit rijden en en en een vaatwasser O+
pi_110153290
Lektetten heb ik (nog?) niet, wel zat er laatst een wat korrelige substantie op m'n tepel. Dacht dat dat misschien toch wat opgedroogde melk kon zijn, maar daarna is het niet teruggekomen.

Over borstvoeding: de voorlichtingsavonden (zowel bevallen als borstvoeding) van de vk-praktijk zijn op dezelfde avonden gepland als m'n zwangerschapsgym. Er is nog een andere optie, maar dan ben ik al bijna 38 weken. Beetje tricky om me daar op voorhand voor in te schrijven.

Striae heb ik ook nog niet. Uit de puberteit wel wat strepen op m'n heup, maar verder niets. Ben benieuwd :).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110153342
Gerb, draagdoeken kun je toch nooit genoeg hebben?
pi_110153445
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 april 2012 20:41 schreef Solagratia het volgende:
Gerb, draagdoeken kun je toch nooit genoeg hebben?
Ssssssst!!! O-)
pi_110153669
Hee, weet iedereen al wie Regenboogjes is behalve ik? :o ;)
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110153717
Ik heb geen voorlichting gehad over bv..alleen over de bevalling. Misschien goed ook want ze zeggen allemaal dat het geen pijn hoort te doen maar bij mij deed het wel, en kloven enzo..
pi_110153741
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 20:45 schreef Phaidra het volgende:
;)

[ Bericht 1% gewijzigd door Vicky op 10-04-2012 22:22:23 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_110153763
quote:
Ik zat me ook te bedenken dat ik wat mis :D
pi_110153868
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 20:45 schreef bitterend het volgende:
Ik heb geen voorlichting gehad over bv..alleen over de bevalling. Misschien goed ook want ze zeggen allemaal dat het geen pijn hoort te doen maar bij mij deed het wel, en kloven enzo..
Voorlichting is nooit mis natuurlijk.
En pijn en kloven is tijd om iemand mee te laten kijken en dat is enkel wat ze je vertellen. Niks verkeerds aan toch?
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_110153913
quote:
Ah jij bent nog niet lid van de geheime club :+
The way you rock'n'roll
pi_110153960
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 20:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Voorlichting is nooit mis natuurlijk.
En pijn en kloven is tijd om iemand mee te laten kijken en dat is enkel wat ze je vertellen. Niks verkeerds aan toch?
Nee tuurlijk niet, ik zeg niet of het goed is of niet gewoon dat ik het niet heb gehad een voorlichting...
Mijn buurvrouw vertelde dat ze bij haar voorlichting nadrukkelijk hebben gezegd dat het geen pijn mocht doen, dus dat ik ben "blij" dat ik niet aan het idee vast hield zegmaar...
pi_110154081
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 20:40 schreef Solagratia het volgende:

[..]

Wij huren nog, dus 't wordt tijd :Y En ik zie het niet zitten om boven te wonen met 2 kids. Ik wil een tuin en gewoon de deur open doen en de wandelwagen eruit rijden en en en een vaatwasser O+
Ja joh, groot.gelijk :D
Was een grapje over t overdrijven ;)
pi_110154134
Ja wie ís Regenboogjes eigenlijk? :{w
pi_110154177
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 20:48 schreef bitterend het volgende:

[..]

Nee tuurlijk niet, ik zeg niet of het goed is of niet gewoon dat ik het niet heb gehad een voorlichting...
Mijn buurvrouw vertelde dat ze bij haar voorlichting nadrukkelijk hebben gezegd dat het geen pijn mocht doen, dus dat ik ben "blij" dat ik niet aan het idee vast hield zegmaar...
Ligt er aan hoe je de pijn ziet idd. Knoflookpers blijft het :P maar het moet wel beter worden en niet de gehele voeding echt diepe ellende zijn.
The way you rock'n'roll
pi_110154178
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 20:40 schreef Solagratia het volgende:

[..]

doen wij nog wel :D
ik mis die tuin wel heel erg hoor!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_110154194
quote:
12s.gif Op dinsdag 10 april 2012 20:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Ah jij bent nog niet lid van de geheime club :+
*huil*
*kras*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110154337
* Gerberaatje geeft mes aan Phaidra :9
pi_110154397