Ik ook!quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:30 schreef Marjolijntje het volgende:
[..]
Leuk! Ik hoop dat het gaat lukken!!
Ik heb er nog altijdquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:34 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
En waar Sorbo zich afvraagt of er al iemand lektetten hebt
*check* alleen bij t buikslapen (gelukkig)quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:34 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Ik ook!en het liefst wil ik NU
benieuwd of ze op haar zus lijkt...
En waar Sorbo zich afvraagt of er al iemand lektetten hebt
omg... december..quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:49 schreef Vulpenballetje het volgende:
Gerberaatje zou ik ook in de OP mogen?
Zet maar bij December aangezien ik nog geen datum weet!
Bedankt!
Dat is ook raarquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:18 schreef Kwisted het volgende:
ik kan me dus nog helemaal niet voorstellen dat er ooit iets uit mijn tetten gaat komen
Hihi zo grappig om te lezen...ik zat echt precies hetzelfde te denken vorig jaar...geen lektetten! zou het echt werken?? Ja zeker! ik zat ook nog een uur na de bevalling bezorgd aan de vk te vragen "ik zie niks weet je zeker dat er iets uit komt?"quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:57 schreef Zoë23 het volgende:
En lektetten, nog niet gehad
Ben wel benieuwd of t werkt allemaal!
En: morgen komen de klossen!![]()
Das.idd.echt een heel maf.gezichtquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:01 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Dat is ook raarkolven is dan ook bizar de eerste keren, dat je er dan ineens straaltjes
uit ziet komen
Ik geef nog steeds bv aan mijn eerste, maar er komt niks uit als ik in m'n tepels knijp hoor.. Alleen als ze net gedronken heeft.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:01 schreef Thistleweed het volgende:
ben nu wel benieuwd of er dan nog meer melk uitkomt als ik in mijn tepels zou gaan knijpen
Hm, daar kun je bijna vanuit gaan. Maar als je ook bedenkt dat dat als het goed is tijdelijk is, dan zou het het misschien wel waard kunnen zijn voor je?quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:06 schreef Thistleweed het volgende:
Ik begin nu, door alle lek praat, wel heel nieuwsgierig te worden hoe het voelt en is om borstvoeding te geven. Het lijkt me ergens heel raar maar ook wel heel erg mooi![]()
(en stiekem ben ik bang dat het in het begin vooral veel energie kost en misschien zelfs wel heel gevoelig en soms zelfs pijnlijk zou kunnen zijn)
Oh, en ik ging bijna hopen dat ik er goed vanaf zou komenquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:19 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik zal niks vertellen over Striae!Ik had in elk geval tot een week of 30 nagenoeg niks
alleen daarna.....
![]()
Haha ja!! ervoor had ik paar streepjes maar niet echt erg..nou tijdens de bevalling niet alleen onderin gescheurdquote:
Ja doe jij eens ff flink wat strepen dit keer!quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:33 schreef Regenboogjes het volgende:
Ik had de vorige keer ook geen last van striae. Ik hoop dat ik deze keer wel wat krijg.![]()
Zoe; ik lees tussen de regels door dat je je nog steeds zorgen maakt? Mag je nog bij je verloskundige langskomen voor een echo?
quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:24 schreef Gerberaatje het volgende:
Enige jammere is dat er een striae streep 2 striae streepjes dwars door mijn tattoo (die zit linksonder op mijn buik) loopt
Haha psies, sommige.mensen gun je t gewoon hequote:Op dinsdag 10 april 2012 20:34 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Ja doe jij eens ff flink wat strepen dit keer!
Die hebben we ook alquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:35 schreef Solagratia het volgende:
A Gerbdaarom willen wij een huis kopen
quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:36 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Zit.jij gewoon te klonen ondertussen
Oh niet bewust denk ikquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:33 schreef Regenboogjes het volgende:
Ik had de vorige keer ook geen last van striae. Ik hoop dat ik deze keer wel wat krijg.![]()
Zoe; ik lees tussen de regels door dat je je nog steeds zorgen maakt? Mag je nog bij je verloskundige langskomen voor een echo?
quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:35 schreef Solagratia het volgende:
@Gerbdaarom willen wij een huis kopen
quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:36 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]![]()
Weet je hoe ik me verveel de hele dag
Wij huren nog, dus 't wordt tijdquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:37 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]![]()
Je kan t ook overdrijven
Oeh maar misschien verklaard t waarom wij een auto gekocht hebben
Ssssssst!!!quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:41 schreef Solagratia het volgende:
Gerb, draagdoeken kun je toch nooit genoeg hebben?
quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:45 schreef Phaidra het volgende:
Hee, weet iedereen al wie Regenboogjes is behalve ik?![]()
Ik zat me ook te bedenken dat ik wat misquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:45 schreef Phaidra het volgende:
Voorlichting is nooit mis natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:45 schreef bitterend het volgende:
Ik heb geen voorlichting gehad over bv..alleen over de bevalling. Misschien goed ook want ze zeggen allemaal dat het geen pijn hoort te doen maar bij mij deed het wel, en kloven enzo..
Ah jij bent nog niet lid van de geheime clubquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:45 schreef Phaidra het volgende:
Nee tuurlijk niet, ik zeg niet of het goed is of niet gewoon dat ik het niet heb gehad een voorlichting...quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Voorlichting is nooit mis natuurlijk.
En pijn en kloven is tijd om iemand mee te laten kijken en dat is enkel wat ze je vertellen. Niks verkeerds aan toch?
Ja joh, groot.gelijkquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:40 schreef Solagratia het volgende:
[..]
Wij huren nog, dus 't wordt tijdEn ik zie het niet zitten om boven te wonen met 2 kids. Ik wil een tuin en gewoon de deur open doen en de wandelwagen eruit rijden en en en een vaatwasser
Ligt er aan hoe je de pijn ziet idd. Knoflookpers blijft hetquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:48 schreef bitterend het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, ik zeg niet of het goed is of niet gewoon dat ik het niet heb gehad een voorlichting...
Mijn buurvrouw vertelde dat ze bij haar voorlichting nadrukkelijk hebben gezegd dat het geen pijn mocht doen, dus dat ik ben "blij" dat ik niet aan het idee vast hield zegmaar...
doen wij nog welquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:40 schreef Solagratia het volgende:
[..]
Wij huren nog, dus 't wordt tijdEn ik zie het niet zitten om boven te wonen met 2 kids. Ik wil een tuin en gewoon de deur open doen en de wandelwagen eruit rijden en en en een vaatwasser
*huil*quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ah jij bent nog niet lid van de geheime club
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |