Ik ook!quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:30 schreef Marjolijntje het volgende:
[..]
Leuk! Ik hoop dat het gaat lukken!!
Ik heb er nog altijdquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:34 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
En waar Sorbo zich afvraagt of er al iemand lektetten hebt
*check* alleen bij t buikslapen (gelukkig)quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:34 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Ik ook!en het liefst wil ik NU
benieuwd of ze op haar zus lijkt...
En waar Sorbo zich afvraagt of er al iemand lektetten hebt
omg... december..quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:49 schreef Vulpenballetje het volgende:
Gerberaatje zou ik ook in de OP mogen?
Zet maar bij December aangezien ik nog geen datum weet!
Bedankt!
Dat is ook raarquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:18 schreef Kwisted het volgende:
ik kan me dus nog helemaal niet voorstellen dat er ooit iets uit mijn tetten gaat komen
Hihi zo grappig om te lezen...ik zat echt precies hetzelfde te denken vorig jaar...geen lektetten! zou het echt werken?? Ja zeker! ik zat ook nog een uur na de bevalling bezorgd aan de vk te vragen "ik zie niks weet je zeker dat er iets uit komt?"quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:57 schreef Zoë23 het volgende:
En lektetten, nog niet gehad
Ben wel benieuwd of t werkt allemaal!
En: morgen komen de klossen!![]()
Das.idd.echt een heel maf.gezichtquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:01 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Dat is ook raarkolven is dan ook bizar de eerste keren, dat je er dan ineens straaltjes
uit ziet komen
Ik geef nog steeds bv aan mijn eerste, maar er komt niks uit als ik in m'n tepels knijp hoor.. Alleen als ze net gedronken heeft.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:01 schreef Thistleweed het volgende:
ben nu wel benieuwd of er dan nog meer melk uitkomt als ik in mijn tepels zou gaan knijpen
Hm, daar kun je bijna vanuit gaan. Maar als je ook bedenkt dat dat als het goed is tijdelijk is, dan zou het het misschien wel waard kunnen zijn voor je?quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:06 schreef Thistleweed het volgende:
Ik begin nu, door alle lek praat, wel heel nieuwsgierig te worden hoe het voelt en is om borstvoeding te geven. Het lijkt me ergens heel raar maar ook wel heel erg mooi![]()
(en stiekem ben ik bang dat het in het begin vooral veel energie kost en misschien zelfs wel heel gevoelig en soms zelfs pijnlijk zou kunnen zijn)
Oh, en ik ging bijna hopen dat ik er goed vanaf zou komenquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:19 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik zal niks vertellen over Striae!Ik had in elk geval tot een week of 30 nagenoeg niks
alleen daarna.....
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |