SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.
Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Buyincoins geeft 10% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!
PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.
Bobbernaut is de paashaas!
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en tokko1 revision OP to V2.Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:01 schreef namemotion het volgende:
Ebay is in principe bijna hetzelfde als DHgate alleen dan wereldwijd en veiligerquote:Op dinsdag 10 april 2012 12:02 schreef Poepoog het volgende:
In dat principe is Bol.comook het zelfde als Marktplaats.
Het is echt een wezenlijk verschil.
eBay
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Heb eigenlijk nog nooit wat op eBay gekocht, kan je daar ook met iDeal betalen want ik ben niet zo van de PayPalquote:![]()
Nee. Alleen bankoverschrijving.quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:24 schreef namemotion het volgende:
[..]
Heb eigenlijk nog nooit wat op eBay gekocht, kan je daar ook met iDeal betalen want ik ben niet zo van de PayPal
Ik prefereer PayPal onder andere, omdat je als consument wordt beschermd. (geld terug te claimen)![]()
Ja dat wel maar het duurt bij mij altijd heel lang voordat het is overgemaakt en ik wil altijd snel mijn pakketje, met iDeal staat het er gelijk op PayPal 4 tot 6 werkdagen ofzoquote:Op dinsdag 10 april 2012 12:29 schreef exaCtly het volgende:
[..]
Nee. Alleen bankoverschrijving.
Ik prefereer PayPal onder andere, omdat je als consument wordt beschermd. (geld terug te claimen)![]()
Bankrekening koppelen aan je PayPal account?quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:31 schreef namemotion het volgende:
[..]
Ja dat wel maar het duurt bij mij altijd heel lang voordat het is overgemaakt en ik wil altijd snel mijn pakketje, met iDeal staat het er gelijk op PayPal 4 tot 6 werkdagen ofzo
Of bedoel je PayPal die het geld terug moet storten op je bankrekening?![]()
Hij is gekoppeld aan mijn bankaccount maar dan duurt het als nog 4 tot 6 werkdagenquote:Op dinsdag 10 april 2012 12:43 schreef tralalala het volgende:
[..]
Bankrekening koppelen aan je PayPal account?
Of bedoel je PayPal die het geld terug moet storten op je bankrekening?![]()
Klopt maar de ontvanger krijgt gewoon direct bericht dat de betaling voldaan is hoor...quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:47 schreef namemotion het volgende:
[..]
Hij is gekoppeld aan mijn bankaccount maar dan duurt het als nog 4 tot 6 werkdagen![]()
Ooh oké, ja dat wist ik niet, weer wat geleerdquote:Op dinsdag 10 april 2012 12:50 schreef tralalala het volgende:
[..]
Klopt maar de ontvanger krijgt gewoon direct bericht dat de betaling voldaan is hoor....
In dat geval ga ik is 'n keer iets bestellen op eBay![]()
![]()
Ach so. Wat voor aparte oren heb je wel niet?quote:Op dinsdag 10 april 2012 08:41 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Nee, dat was de Meelectronic m6. De HM5 is nog steeds onderweg, ik verwacht deze week![]()
Ik ben door mijn zoektocht tot een conclusie gekomen. Normale IEM's blijvena nooit goed in mijn oren zitten en zijn daardoor niet bruikbaar. Het enigste model dat goed blijft zitten is de M6 en dat zijn dit type design.
[ afbeelding ]
Wel handig voor mij want dan blijft er nog maar weinig keus overIk zit nu dus te kijken naar wat hogere modellen en dan kom je uit bij Shure of Westone. Voor zulke bedragen wil ik even luisteren voordat ik betaal, dat is wel een probleem
![]()
Eerst de HM5 ontvangen en kijken of ik verder wil gaan met headphones, geeft toch een hele andere belevenis. Soundmagic proberen om te kijken of ik dat geluid voldoende vind en de pasvorm klopt. Daarna gaan we verder zoeken
Ik hoop dat je bestelde audiomeuk wat is dan, let us know in due time.
Sinds vrijdag moeten wachten op m'n friggin' lensmountring (c-mount (cctv) to m43). Ik had wel al 1 zo'n lens (de 35mm f1.7) maar geen ring om 'em te bevestigen. Zaterdag was geen werkdag en met Pasen was de boel dicht. Nu dus de mountring en 25mm f1.4 ook. Totale 'schade': 37,11 EUR (Focal). Je lacht je gek. Door de wide aperture krijg je gave bokehlicious shots.Na een paar minuten spelen vind ik vooral de Fujian 35mm f1.7 fijn.
En je hoeft niet eens de extra teleconverter te gebruiken (was bang voor sterke vignetting).
Mijn eerste indruk: de prijs is het dubbel en dwars waard; aanrader!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik wacht op mijn USB stick van 16 GB van iBood! Maar dat ding wordt 23 april pas verzonden..
En ik wacht ook op mijn tripod!
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
iBood is best traag....quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:27 schreef bobbernaut het volgende:
Ik wacht op mijn USB stick van 16 GB van iBood! Maar dat ding wordt 23 april pas verzonden..
En ik wacht ook op mijn tripod!
Tripod voor camera? Wat voorn?![]()
Zoeentje van prutkwaliteit die snel kapotgaat, maar die hij voor een dollar móest proberen...
(Zie vorig topic)The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Zoveel testosteron hier... dat kunnen de meeste niet aan.Behalve BrandX en Mirjam maar sporadisch bezoek (stamgaste 08gonT. is al tijden niet gesignaleerd).
Hoewel vrouwen en shopping als wijn en een kaasplankje bij elkaar gaan, hebben de jonge dames nog niet echt shopping in China ontdekt. Natuurlijk zonde, want ook voor vrouwen is er veel leuks te halen, o.a. beautyproducten en andere geinige prullaria en accessoires vooral.
Ik zou zeggen: 'spread the word'.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Wow,,quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:48 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
hier, maar ik lees altijd mee en voorheen bestelde ik dan wel iets nav de gesprekken hier
Mee praten mag natuurlijk ook,, we zullen niet bijten
(Nja niet te hard..)
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Hahahahquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:49 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Wow,,
(Nja niet te hard..)
![]()
![]()
oooh oké, leuk!quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:48 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
hier, maar ik lees altijd mee en voorheen bestelde ik dan wel iets nav de gesprekken hier![]()
Op dit moment bestel ik niet meer, maar had vroeger echt een soort "verslaving" ipod kabeltjes voor een prikkie scoren enzo.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:49 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Wow,,
(Nja niet te hard..)
Of zilveren sieraden (jaja ik blijf een meisje) voor een dollar en gratis verzendkosten enzo haha![]()
Zijn die stopcontact adapters voor de iPhone te vertrouwen bij bijvoorbeeld BIC? Niet dat ze ontploffen ofzo want je weet het maar nooit met die Chinezen hè.![]()
Zit nu ook in een verslaving, vooral iPhone hoesjesquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:55 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Op dit moment bestel ik niet meer, maar had vroeger echt een soort "verslaving" ipod kabeltjes voor een prikkie scoren enzo.
Of zilveren sieraden (jaja ik blijf een meisje) voor een dollar en gratis verzendkosten enzo hahaen replica horloges waarvan ik de naam niet zeg want dat mag niet in dit topic.
![]()
Rustig, rustig ben nieuw hè.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:12 schreef monkeybrain het volgende:
Ik wil de dames niet wegjagen maar je kunt ook 2 keer antwoord geven met 1 post![]()
Haha die verslaving had ik ook! iPhone hoesjes, kabels, heb een hele verzameling thuis, screenprotectors. Allemaal voor een paar centen zonder verzenden.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:58 schreef namemotion het volgende:
[..]
Zit nu ook in een verslaving, vooral iPhone hoesjesen replica horloges waarvan ik de naam niet zeg want dat mag niet in dit topic.
aan fake spul waag ik me niet, zonde van mn geld haha.
Ik moet trouwens wel zeggen dat ik DX steeds lakser vind worden. Sommige dingen komen helemaal niet meer aan :/Sorry baasquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:12 schreef monkeybrain het volgende:
Ik wil de dames niet wegjagen maar je kunt ook 2 keer antwoord geven met 1 post![]()
heeft shiznuts die mooie military watch al binnen van ebay? Ik heb m ook besteld en ben wel benieuwd hoe de ervaringen zijn ^^![]()
Het gaat om hoge kwaliteit namaak maar ik zal er meer niet over zeggen, maar ik koop kleinschaling iPhone hoesjes in voor mijzelf en als ik het niet leuk vind hoppa op MarktPlaatsquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:24 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Haha die verslaving had ik ook! iPhone hoesjes, kabels, heb een hele verzameling thuis, screenprotectors. Allemaal voor een paar centen zonder verzenden.
aan fake spul waag ik me niet, zonde van mn geld haha.
Ik moet trouwens wel zeggen dat ik DX steeds lakser vind worden. Sommige dingen komen helemaal niet meer aan :/
[..]
Sorry baas![]()
![]()
Ondertussen al weer een leuk lijstje bestellingen:quote:Dealextreme:
• HDD caddy
25-03 besteld, 30-03 verzonden (ondanks new arrival)
Een Fokker verkoopt die dingen ook, maar ik dacht dat kan vast goedkoper![]()
quote:Dealextreme:
• 3.5 to 2.5'' SSD rack
Vast goedkoper te vinden, maar wou even snel bestellen
6-04 besteld, ''processing''quote:Daarnaast nog een 2 orders bij BIC, maar die kan ik zo even niet inzien, site is weer uit de lucht isquote:
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
ah ja, mn zusjes doen dat ook.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:36 schreef namemotion het volgende:
[..]
Het gaat om hoge kwaliteit namaak maar ik zal er meer niet over zeggen, maar ik koop kleinschaling iPhone hoesjes in voor mijzelf en als ik het niet leuk vind hoppa op MarktPlaats
Ik ben niet zo meisje meisje...
ik begrijp ook niet hoe meisjes gillend gek kunnen worden van een goed gelijkte triple A kwaliteit fake tas :/ Maar dat ligt vast aan mij.
Oh de iPhone hoesjes koop ik echt veel, en dan geef ik ze gewoon weg.
Nu niet meer, heb echt een voorraadje thuis.
Laatste wat ik heb gekocht is een mooie leren hoes voor mn ipad 1. voor omgerekend 3 euro. Ik ben echt verliefd erop geworden.![]()
Ik heb dus dit besteld bij DHgate:
iPhone Tape Hoesjes 9 april besteld nog niet verzonden![]()
iPhone siliconen hoesjes 9 april besteld nog niet verzonden![]()
iPhone Back Covers 9 april besteld 10 april verzonden![]()
Leren iPhone hoesjes 9 april besteld 9 april verzonden![]()
iPhone bumpers 9 april besteld 9 april verzonden![]()
En nog 5 namaak horloges maar hier ga ik verder niet op in![]()
Bij DX krijg ik nog:
1 pakketje met:
4 TPU iPhone hoesjes en 1 LED pig 20 maart besteld en 23 maart verzonden (nog niet binnen)![]()
Bijv. deze:
http://www.dealextreme.co(...)ne-4-4s-black-119457
En LED pig:
http://www.dealextreme.co(...)lr1130-included-1138
1 pakketje met:
4 TPU siliconen hoesjes voor de iPhone 29 maart besteld (uit EU warenhuis) nog niet verzonden![]()
http://www.dealextreme.co(...)cent-black-844039899
Én 1 pakketje met
3 Crystal Clear Hoesjes voor de iPhone 29 maart besteld (EU warenhuis) nog niet verzonden![]()
http://www.dealextreme.co(...)ranslucent-844041250
Da's een aardige lijst.
Ik laat het wel weten wanneer ze binnen zijn.![]()
Ben niet zo van de tassen haha, meer van de leuke sneakers en coole horloges bijv. G-shock of Adidasquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:41 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
ah ja, mn zusjes doen dat ook.
Ik ben niet zo meisje meisje...
ik begrijp ook niet hoe meisjes gillend gek kunnen worden van een goed gelijkte triple A kwaliteit fake tas :/ Maar dat ligt vast aan mij.
Oh de iPhone hoesjes koop ik echt veel, en dan geef ik ze gewoon weg.
Nu niet meer, heb echt een voorraadje thuis.
Laatste wat ik heb gekocht is een mooie leren hoes voor mn ipad 1. voor omgerekend 3 euro. Ik ben echt verliefd erop geworden.![]()
Duurt DX bij jullie ook zo lang?
Tijd geleden twee USB geluidskaarten besteld, eind januari en eind februari. Beide werden pas eind maart geleverd.
Half maart nog een aantal telefoonaccessoires besteld, zijn ook nog allemaal niet aangekomen (microsim > sim, microsim knipper, lumia oplader en een hoesje)![]()
Ja.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:52 schreef Adames het volgende:
Duurt DX bij jullie ook zo lang?
Tijd geleden twee USB geluidskaarten besteld, eind januari en eind februari. Beide werden pas eind maart geleverd.
Half maart nog een aantal telefoonaccessoires besteld, zijn ook nog allemaal niet aangekomen (microsim > sim, microsim knipper, lumia oplader en een hoesje)
Koop bij ebay/Bic.
Niet bij DX (slechte service én traag).Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
http://www.ebay.com/itm/2(...)l2649#ht_5511wt_1185quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:18 schreef namemotion het volgende:
[..]
iBood is best traag....
Tripod voor camera? Wat voorn?hihihih 1e keer van ebay besteld en hij is btw 4 euro!quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:27 schreef shiznuts het volgende:
Zoeentje van prutkwaliteit die snel kapotgaat, maar die hij voor een dollar móest proberen...
(Zie vorig topic)
en ik vind dat ding voor mn iphone erg handigwelkomquote:kusje kusje knuffel
![]()
en zo moet je dus multiquoten
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Jazeker:quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:33 schreef tornado61 het volgende:
heeft shiznuts die mooie military watch al binnen van ebay? Ik heb m ook besteld en ben wel benieuwd hoe de ervaringen zijn ^^Ik heb 'm trouwens op 30 maart besteld, nog niet binnenquote:Op dinsdag 3 april 2012 10:35 schreef shiznuts het volgende:
(...)
Horloge: huisje wat groter dan ik verwachtte, maar dat is misschien optisch bedrog, want als ik m'n Infantry watch erover leg, is 'ie misschien maar 1 mm groter. Quasi Shark watch diameter. Verder wel netjes aan de dunne kant. Iets meer merkbaar luider tikkend dan sommige andere horloges misschien. Afwerking is goed netjes en de decoratiewijzertjes,, zitten bij deze gelukkig gewoon in het midden geplakt. Bandje voelt ook verrassend comfortabel aan en het geheel is vrij licht. Voor die paar luttele euro's toch zeker wel geinig dus!
...
![]()
Eerder was het gemiddeld 2 weken, wat ik wel een normale tijd vond. Dit is wel erg lang.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:54 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ja.
Koop bij ebay/Bic.
Niet bij DX (slechte service én traag).
Maar ik zie het wel een keer komen.![]()
Bij Focalprice duurt het best lang voordat ze mijn bestelling verzenden.
Heb op 4-4 wat besteld maar nog geen statusupdate gehad.
Heeft iemand dit ook?![]()
Oh blijkbaar geven ze geen notificatie meer dat ze het verzonden hebbenquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:35 schreef Miniem het volgende:
Bij Focalprice duurt het best lang voordat ze mijn bestelling verzenden.
Heb op 4-4 wat besteld maar nog geen statusupdate gehad.
Heeft iemand dit ook?![]()
Vandaag toevallig verzonden.![]()
![]()
![]()
Hebben jullie eigenlijk wel eens invoerrechten of belasting moeten betalen ivm bestellingen uit China? Of dat iets vernietigd werd?![]()
Gelukkig nog niet. Zelf heb ik al meer dan 100 verschillende bestellingen geplaatst (DX, FP, BIC, EB, eBay, etc.), maar ik heb gelukkig nog nooit een rekening/brief mogen ontvangen. Dit komt voornamelijk omdat ik altijd onder deze 22 euro grens probeer te komen. *even afkloppenquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:54 schreef namemotion het volgende:
Hebben jullie eigenlijk wel eens invoerrechten of belasting moeten betalen ivm bestellingen uit China? Of dat iets vernietigd werd?
Echter krijg ik wel veel post dat al een keer is opengemaakt met een mes/schaar. Deze 'scheur' wordt dan bedekt met van dat "China Mail" doorzichtig tape.![]()
Oké, nou gelukkig. Ik heb ook een aantal keer bestellingen geplaatst met 1x van 40 euro maar gelukkig niets met de douane en belasting te maken gehad. Ik heb eigenlijk nooit gehad dat zij mijn pakketje hebben geopend. Maar om belasting en invoerrechten te voorkomen zal ik voortaan onder die 22 euro blijvenquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:07 schreef exaCtly het volgende:
[..]
Gelukkig nog niet. Zelf heb ik al meer dan 100 verschillende bestellingen geplaatst (DX, FP, BIC, EB, eBay, etc.), maar ik heb gelukkig nog nooit een rekening/brief mogen ontvangen. Dit komt voornamelijk omdat ik altijd onder deze 22 euro grens probeer te komen. *even afkloppen
Echter krijg ik wel veel post dat al een keer is opengemaakt met een mes/schaar. Deze 'scheur' wordt dan bedekt met van dat "China Mail" doorzichtig tape.!
![]()
Ligt het aan mij of is DX de laatste tijd heeeeeeeeel traag geworden, soms duurt het voordat de status op shipped staat al meer dan 30 dagen.![]()
Soms zijn dingen niet in voorraad want ze updaten die statussen van de producten vrijwel nooit, daardoor kan het langer duren en wachten ze tot alles op voorraad is en verzenden ze het dan. Ik zou contact opnemen via de chat of help service en dan je SKU nummers geven of ze het kunnen controleren. En já, naar mijn ervaringen van vroeger en nu, zijn ze slomer.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:16 schreef dj_ko het volgende:
Ligt het aan mij of is DX de laatste tijd heeeeeeeeel traag geworden, soms duurt het voordat de status op shipped staat al meer dan 30 dagen.![]()
Geld terug claimen dan maar, en proberen bij BIC/eBay te bestellen?quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:16 schreef dj_ko het volgende:
Ligt het aan mij of is DX de laatste tijd heeeeeeeeel traag geworden, soms duurt het voordat de status op shipped staat al meer dan 30 dagen.
Ook al wordt het nu verzonden (dus na 1 maand), het komt nooit voor de 45 dagen bij jouw thuis aan![]()
![]()
Is bij chinaprices.us niks invullen de enige optie om van die 0,01 cent deals te vinden ?
Weet iemand trouwens of er nog iets van Chicago Bulls te vinden valt in de china shops ? Me broertje is er gek op dus altijd leuk om wat te geven hehe!
![]()
Ik ben regelmatig wat NBA spul tegengekomen. Even zoeken dus.quote:Op woensdag 11 april 2012 00:13 schreef Ryan93 het volgende:
Is bij chinaprices.us niks invullen de enige optie om van die 0,01 cent deals te vinden ?
Weet iemand trouwens of er nog iets van Chicago Bulls te vinden valt in de china shops ? Me broertje is er gek op dus altijd leuk om wat te geven hehe!
![]()
Op www.dhgate.com hebben ze ook snapbacks van chicago bulls voor zo'n 5 tot 10 euro p.squote:Op woensdag 11 april 2012 00:13 schreef Ryan93 het volgende:
![]()
Let er wel even op dat het hier om merkgerechtigde items gaat waar in dit topic niet over gesproken mag worden.quote:Op woensdag 11 april 2012 08:15 schreef namemotion het volgende:
[..]
Op www.dhgate.com hebben ze ook snapbacks van chicago bulls voor zo'n 5 tot 10 euro p.sCheck mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
Forum Opties Forumhop: Hop naar: