Ik heb gebulkt sinds ik ben begonnen en nooit boven de 15% gegaan, waarom zou je dat willen?quote:Op woensdag 11 april 2012 15:06 schreef kevin_ het volgende:
Uit dat artikel van Renegade:
Dit slaat toch nergens op?
[..]
Ik zit op ongeveer 18% bodyfat na 4.5 maanden bulken, maar volgens hem mis ik hierdoor spiergroei? Waar slaat dit op?
dat slaat nergens op lijkt mequote:Op woensdag 11 april 2012 15:06 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Ik zit op ongeveer 18% bodyfat na 4.5 maanden bulken, maar volgens hem mis ik hierdoor spiergroei? Waar slaat dit op?
Omdat ik startte met een bodyfat van boven de 15%.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik heb gebulkt sinds ik ben begonnen en nooit boven de 15% gegaan, waarom zou je dat willen?
Doe gewoon de compounds die rapelsen voorstelde. Eventueel pull-up inwisselen voor chin-up en misschien calf raises toevoegen. Als je al deze oefeningen goed uitvoert kun je echt niets extra's meer doen, je zult meer progressie boeken en ze vormen de beste basis als je later meer wilt trainen. Als het gewicht zwaarder wordt zou ik wel niet elke training meer gaan deadliften, maar je merkt zelf snel genoeg wanneer je niet meer voldoende kunt herstellen.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:11 schreef DeBassist het volgende:
[..]
dit is inderdaad wat ik doe op 1 dag![]()
Squats en deadlifts moet ik er inderdaad maar eens bij gaan doen.
Welke oefeningen zou ik dan weg kunnen gooien als ik squats en deadlifts doe ?
misschien kan ik daar qua tijd wat winst uit pakken
bedankt, ik ga ermee aan de slagquote:Op woensdag 11 april 2012 15:19 schreef DerSkunk het volgende:
[..]
Doe gewoon de compounds die rapelsen voorstelde. Eventueel pull-up inwisselen voor chin-up en misschien calf raises toevoegen. Als je al deze oefeningen goed uitvoert kun je echt niets extra's meer doen, je zult meer progressie boeken en ze vormen de beste basis als je later meer wilt trainen. Als het gewicht zwaarder wordt zou ik wel niet elke training meer gaan deadliften, maar je merkt zelf snel genoeg wanneer je niet meer voldoende kunt herstellen.
http://www.exercisebiolog(...)crease_muscle_gains/quote:Op woensdag 11 april 2012 15:06 schreef kevin_ het volgende:
[..]
100% Broscience ja.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:06 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Nice!quote:Op woensdag 11 april 2012 15:22 schreef DjMark het volgende:
[..]
http://www.exercisebiolog(...)crease_muscle_gains/
Ik doe overigens niet aan 'oldschool' bulken o.i.d.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:31 schreef kidkash19 het volgende:
Ga maar lekker achterhaald bulken en cutten terwijl je elke cycle uiteindelijk 2-3 hele Kiloos (als je dat al haalt) winst maakt. Lekker jezelf volgooien met vreten terwijl je spijsvertering en lichaam overuren maakt met alle ongemakken die er mogelijk bij komen
Ben benieuwd wie er inderdaad beter uitzien zonder shirt dan die UFC gasten of NFL Runningbacks en wie er 100 + Kilo is onder de 12%
Echt bizar om te lezen hier vaak hoe diepgeworteld en vastgeroest de " oude" BB stijl nog zit, iets anders proberen? Nooit waarom zou ik? het werkt voor Jay cutler en Ronnie Coleman toch ook?
quote:Op woensdag 11 april 2012 15:31 schreef kidkash19 het volgende:
Ga maar lekker achterhaald bulken en cutten terwijl je elke cycle uiteindelijk 2-3 hele Kiloos (als je dat al haalt) winst maakt. Lekker jezelf volgooien met vreten terwijl je spijsvertering en lichaam overuren maakt met alle ongemakken die er mogelijk bij komen
Ben benieuwd wie er inderdaad beter uitzien zonder shirt dan die UFC gasten of NFL Runningbacks en wie er 100 + Kilo is onder de 12%
Echt bizar om te lezen hier vaak hoe diepgeworteld en vastgeroest de " oude" BB stijl nog zit, iets anders proberen? Nooit waarom zou ik? het werkt voor Jay cutler en Ronnie Coleman toch ook?
Maar wel voorbeeld nemen aan Ronnie Coleman, Jay Cutler etc? Hun schemas volgen, hun supplementen nemen, hun voedingsschemas nemen, wetende dat ze vol zitten met van alles en nog wat?quote:Op woensdag 11 april 2012 15:34 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik doe overigens niet aan 'oldschool' bulken o.i.d.
En UFC vechters en NFL runningbacks erbij halen is een beetje simpel aangezien die allemaal vol aan de saus zitten en miljoenenbedrijven die hun backen met dokters en trainers etc.
Genetic Freak , wat ook in het artikel gezegd wordquote:
owja zuipen na een workout is heerlijk.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:43 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Teveel been oefeningen (had er 6). Vooral de lunges deden mij de das om.
Die lunges duren mij veel te langIs ook echt zoenne uithoudingsoefening.
Die dagen erna had ik trouwens absoluut niet gerust. Had meer gefeest en gezopen. Dat gaat komende twee weken anders (want over 3 weken vrijdag feest in amsterdam en maandag koninginnedag)
-edit-
Heb trouwens ook mega veel dubbele oefeningen zie ik in mijn schema, die soms ook nog isolatie zijn ook. Hoezo je tijd verspillen. Kan ik beter 1 zo'n oefening compleet afbouwen ipv mijn tijd nog aan 2 anderen spenderen die ook alleen bijv. de triceps trainenGEKKE NOOBIEBOI die ik ben!
Ik ben het met je eens hoor.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:36 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Maar wel voorbeeld nemen aan Ronnie Coleman, Jay Cutler etc? Hun schemas volgen, hun supplementen nemen, hun voedingsschemas nemen, wetende dat ze vol zitten met van alles en nog wat?
Muscle & Fiction trouw lezen en overnemen wat erin staat?
Je punt is?
Ik zou er liever als een NFL RB uitzien dan een Jay Cutler
ja tuurlijkquote:Op woensdag 11 april 2012 15:36 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Maar wel voorbeeld nemen aan Ronnie Coleman, Jay Cutler etc? Hun schemas volgen, hun supplementen nemen, hun voedingsschemas nemen, wetende dat ze vol zitten met van alles en nog wat?
Muscle & Fiction trouw lezen en overnemen wat erin staat?
Je punt is?
Ik zou er liever als een NFL RB uitzien dan een Jay Cutler aangezien die nog normaal kunnen bewegen en functioneren en niet na 10 m sprinten doodop zijn
[..]
Genetic Freak , wat ook in het artikel gezegd word
Als je in smitmachine werkt kun je niet de ideale vorm aannemen (vind ik iig).quote:Op woensdag 11 april 2012 15:37 schreef DeBassist het volgende:
overigens heb ik begrepen dat squats op een smith machine af te raden zijn toch?
Ik heb in mijn sportschool nog geen squatrek kunnen vinden helaas
Heb je Lesnar in zn college tijd gezien? dude was altijd al groot en heeft gewoon aanleg om groot te worden, grote gewrichten en een massieve bouwquote:Op woensdag 11 april 2012 15:39 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ja tuurlijk![]()
Gewoon 2 boterhammetjes met kaas en hij wordt zo.
Tijdens 'college' ben je gewoon begin 20 hoor. En die zitten ook aan de saus.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:42 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Heb je Lesnar in zn college tijd gezien? dude was altijd al groot en heeft gewoon aanleg om groot te worden, grote gewrichten en een massieve bouw
[ afbeelding ]
Dat zal best maar dat soort mensen vreten ook aan 1 stuk door..quote:Op woensdag 11 april 2012 15:42 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Heb je Lesnar in zn college tijd gezien? dude was altijd al groot en heeft gewoon aanleg om groot te worden, grote gewrichten en een massieve bouw
[ afbeelding ]
Is dat fantast_stick in je avatar?quote:Op woensdag 11 april 2012 15:45 schreef Weissman het volgende:
mensen die hun posts onderbouwen![]()
sowieso kidkash
quote:Op woensdag 11 april 2012 15:45 schreef kidkash19 het volgende:
Waar staat in het artikel waar we het over hebben dat er weinig gegeten word dan? en vind je het gek dat verschil? die foto uit college is uit 1999 en die van de UFC uit 2011/12... ik wil wel zien hoe jij eruit ziet na 13 jaar hard trainen in vergelijking met nu.
Daarbij is zijn vetpercentage in die UFC foto echt niet HEEL laag en ja het is makkelijk om te roepen dat iemand aan de saus zit want o wee als hij toch eens echt hard zou trainen![]()
Hier laat je dat blijken.quote:Ga maar lekker achterhaald bulken en cutten terwijl je elke cycle uiteindelijk 2-3 hele Kiloos (als je dat al haalt) winst maakt. Lekker jezelf volgooien met vreten terwijl je spijsvertering en lichaam overuren maakt met alle ongemakken die er mogelijk bij komen
ketchupquote:Op woensdag 11 april 2012 15:46 schreef Panzermaus het volgende:
ik ga ook aan de saus kan iemand me goede saus aanraden alvast bedankt ik heb whey perfectie van bodyfitshop trouwens
Veel vreten en ouderwets bulken/cutten is heel wat anders, je kan ook gewoon veel vreten en niet bulken hoor. Ik eet ook best veel maar alleen in een tijdsbestek van 4 uur in de avond ipv 6x per dagquote:
ik heb pompsaus van calvequote:Op woensdag 11 april 2012 15:46 schreef Panzermaus het volgende:
ik ga ook aan de saus kan iemand me goede saus aanraden alvast bedankt ik heb whey perfectie van bodyfitshop trouwens
Maar je hebt ook minder om om te zetten in spier.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:50 schreef DjMark het volgende:
nog een:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/20102857
higher bf = lager insuline gevoeligheid
dus ja, hoger bf % is slechter voor spieropbouw.
Ik zelf gebruik ook niet het bulken en cutten maar om dit nou onzin te noemen... er zijn meerdere wegen naar Rome.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:49 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Veel vreten en ouderwets bulken/cutten is heel wat anders, je kan ook gewoon veel vreten en niet bulken hoor. Ik eet ook best veel maar alleen in een tijdsbestek van 4 uur in de avond ipv 6x per dag
Ik ben geen vrouw...quote:Op woensdag 11 april 2012 15:50 schreef DjMark het volgende:
nog een:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/20102857
higher bf = lager insuline gevoeligheid
dus ja, hoger bf % is slechter voor spieropbouw.
Ik vreet prima achter mn pcquote:Op woensdag 11 april 2012 15:51 schreef obsama het volgende:
Of gewoon met z'n alleen gaan vreten en sporten i.p.v. achter de PC op een forum zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |