Haha, godver zeg.. Wat mensen kunnen bedenken.quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Instorten maar het niet kunnen veroorloven
Lees dat topic. En bedenk dan dat het nep is.
Wij ook niet.quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:27 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe mensen vanuit dat soort dingen hun vreugde kunnen halen
Godzijdank ben je ernog... HOE LOOPT HET AFFFFF? Aan het eind van die topic besluiten een paar idioten geld bij elkaar te zamelen en toen? Er is geen volgend topic.quote:
Jawel.quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:30 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Godzijdank ben je ernog... HOE LOOPT HET AFFFFF? Aan het eind van die topic besluiten een paar idioten geld bij elkaar te zamelen en toen? Er is geen volgend topic.
dat lezen haalt al gewoon t bloed onder mijn nagels vandaan. wat in en in triest zeg...quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:32 schreef Heroinjunk het volgende:
Deel 2:
Instorten maar het niet kunnen veroorloven - deel 2
Uitkomst:
Noorsbloed is een eikel.
Dat mensen zo'n zieke humor hebben, wtf.quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:36 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
dat lezen haalt al gewoon t bloed onder mijn nagels vandaan. wat in en in triest zeg...
dat je dan nog met jezelf kunt levenquote:Op dinsdag 10 april 2012 00:39 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Dat mensen zo'n zieke humor hebben, wtf..
Tsja, tot voor kort had ik een prima manier om in slaap te kunnen vallen. Nu reageer ik in tig topicjes om moe te worden...quote:Op dinsdag 10 april 2012 01:16 schreef WasMachinator het volgende:
altijd fijn dat wakker liggen..
gisteren viel ik na 4 uur ergens pas in slaap om voor 9 uur weer wakker te worden, zucht..
WM, had precies hetzelfde gisteren. Wakker gelegen tot 2 uur, daarna om 5 uur er weer uit en nu doodmoe.quote:Op dinsdag 10 april 2012 01:16 schreef WasMachinator het volgende:
altijd fijn dat wakker liggen..
gisteren viel ik na 4 uur ergens pas in slaap om voor 9 uur weer wakker te worden, zucht..
Stingetjequote:Op dinsdag 10 april 2012 08:20 schreef STING het volgende:
Dit is het antwoordapparaat van deze SC, we zijn er even niet *piep*
Dit dacht ik toen ik het topic openkliktequote:Op dinsdag 10 april 2012 07:54 schreef thatday het volgende:
Yeah weer een werkdag, vandaag worden er wss weer als vanouds 5 topics volgepraat. Omgekeerde wereld!!
Ja?quote:
De familie. pasen of pasen bij de familie? en waarom niet?quote:Op dinsdag 10 april 2012 08:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Matig. Voor het eerst in mijn leven bij familie geweest met Pasen. Niet echt mijn ding.
Kijk dat is alweer meer infoquote:Op dinsdag 10 april 2012 08:38 schreef shifto het volgende:
Ja?Meeste hier weten al dat ik op paaspop zat en verder niets aan pasen gedaan heb
Ja was leuk!quote:Op dinsdag 10 april 2012 08:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kijk dat is alweer meer info
Ik was er haast niet dit weekend hier, dus ik heb geen idee. Maar was leuk?
Allebei. Ik vind mijn familie aardig hoor, maar als ik er dan weer zit en de gesprekken gaan over een boete krijgen omdat de vuilniszak niet in het daarvoor bestemde bakje is gegooid dan bedenk ik mij dat ik leukere dingen met mijn tijd had kunnen doen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 08:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De familie. pasen of pasen bij de familie? en waarom niet?
Mooi zo!quote:Op dinsdag 10 april 2012 08:40 schreef shifto het volgende:
Ja was leuk!
Hoe waren jouw paasdagen dan als je zo afwezig was hier?
En wat heb jij allemaal beleefd.quote:Op dinsdag 10 april 2012 08:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kijk dat is alweer meer info
Ik was er haast niet dit weekend hier, dus ik heb geen idee. Maar was leuk?
Je hebt in ieder geval lekker gegetenquote:Op dinsdag 10 april 2012 08:40 schreef Mystikvm het volgende:
Allebei. Ik vind mijn familie aardig hoor, maar als ik er dan weer zit en de gesprekken gaan over een boete krijgen omdat de vuilniszak niet in het daarvoor bestemde bakje is gegooid dan bedenk ik mij dat ik leukere dingen met mijn tijd had kunnen doen.
Mijn moeder kan dan wel weer heel lekker koken
Is dat alle info die we krijgen?quote:Op dinsdag 10 april 2012 08:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mooi zo!
Ik ben bijna altijd afwezig op fok in het weekend![]()
Maar mijn dagen waren wel goed. Niets aan pasen gedaan, maar gewoon her en der vermaakt.
Vrijdag Theo Maassen dus en daarna de kroeg in. Waar het in het begin nogal saai was, maar later gezorgd voor aanspraak.quote:
Hoe was Theo Maassen?quote:Op dinsdag 10 april 2012 08:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vrijdag Theo Maassen dus en daarna de kroeg in. Waar het in het begin nogal saai was, maar later gezorgd voor aanspraak.
Zaterdag alleen maar brak geweest en is er een half uurtje iemand langs geweest.
Zondag gesprek met date gehad en savonds de kroeg in met een vriendin, even bijgekletst
Maandag is weer een vriend langs geweest en verder weinig gedaan.
Hoe was 'het gesprek' met date?quote:Op dinsdag 10 april 2012 08:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vrijdag Theo Maassen dus en daarna de kroeg in. Waar het in het begin nogal saai was, maar later gezorgd voor aanspraak.
Zaterdag alleen maar brak geweest en is er een half uurtje iemand langs geweest.
Zondag gesprek met date gehad en savonds de kroeg in met een vriendin, even bijgekletst
Ik vond hem redelijk. Natuurlijk wel goed grotendeels maar hij ging mij net te veel door over hoe anti PVV hij is en de statement die hij erbij wou maken. Net iets te.quote:
Iets met oude schoenen niet weggooienquote:Op dinsdag 10 april 2012 08:44 schreef Cue_ het volgende:
Ow en ik werd gister gebeld door baardjesjongenGewoon echt gebeld!
Of vanavond doorging, de mogelijke date avond. En die gaat door
Ging goedquote:
Heb ik oude schoenen?quote:Op dinsdag 10 april 2012 08:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Iets met oude schoenen niet weggooien
Hm.. Jammer.quote:Op dinsdag 10 april 2012 08:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vond hem redelijk. Natuurlijk wel goed grotendeels maar hij ging mij net te veel door over hoe anti PVV hij is en de statement die hij erbij wou maken. Net iets te.
Naar Secret Cinema geweest toevallig vrijdag?quote:Op dinsdag 10 april 2012 08:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee niet geweest. Jij wel?quote:Op dinsdag 10 april 2012 08:46 schreef Skv het volgende:
Naar Secret Cinema geweest toevallig vrijdag?
Maar date was geen relatiemateriaal meer. Dus dat moest gezegd worden natuurlijk, zodat in ieder geval het exclusieve voorbij zou zijn, zodat ik kan datenquote:
Ja, was zeker de moeite waard!quote:
Ken het hele evenement nietquote:Op dinsdag 10 april 2012 08:49 schreef Skv het volgende:
Ja, was zeker de moeite waard!
Maar ik ben dan ook harstikke gek op techno.
databeesjes?quote:Op dinsdag 10 april 2012 08:51 schreef shifto het volgende:
Cue_Wanneer gaan wij daten?
Gaan we databeesjes praten
Klinkt echt leuk.quote:Op dinsdag 10 april 2012 08:51 schreef shifto het volgende:
Cue_Wanneer gaan wij daten?
Gaan we databeesjes praten
Nou ik dacht mijn nerdje gevonden te hebbenquote:Op dinsdag 10 april 2012 08:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
databeesjes?![]()
Vind je het heel erg dat ik dat liever hoogstens op het werk doe. Want om te zeggen dat ik er verstand van heb![]()
En wat Murdera zegt, omdat nu op een date te doen![]()
Lekker over werk praten de hele date lang.quote:Op dinsdag 10 april 2012 08:53 schreef shifto het volgende:
[..]
Nou ik dacht mijn nerdje gevonden te hebben
Ben een hele slechte nerd johquote:Op dinsdag 10 april 2012 08:53 schreef shifto het volgende:
Nou ik dacht mijn nerdje gevonden te hebben
Had dat op een gegeven moment met m'n ex. Werkten beide bij de KPN in t callcenter (tig jaar terug). En thuis dus ook heel vaak daarover. Echt killingquote:Op dinsdag 10 april 2012 08:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Lekker over werk praten de hele date lang.
[ afbeelding ]
Oh, die zoete herinnering aan mijn eerste gescoorde telefoonnummer....quote:Op dinsdag 10 april 2012 08:53 schreef Cue_ het volgende:
Maar ik vind het wel nog altijd kewl. Een kerel waar ik op af ben gestapt en ik heb nr van heb gevraagd.. dat daar nog iets uit komtHad ik nooit verwacht
En vind t nog altijd gaaf dat ik die stap heb gezet
sorry![]()
vertel!quote:Op dinsdag 10 april 2012 08:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Oh, die zoete herinnering aan mijn eerste gescoorde telefoonnummer....
Basic Grooves ook niet? Dat is het evenement, Secret Cinema is een technodjquote:Op dinsdag 10 april 2012 08:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ken het hele evenement niet
Dus je hebt je goed vermaakt?
Nou, zo spetterend was het ook weer nietquote:
Nop en nop. Misschien wel eens van gehoord, maar thats al. Ben niet zo into the technoscene.quote:Op dinsdag 10 april 2012 08:55 schreef Skv het volgende:
[..]
Basic Grooves ook niet? Dat is het evenement, Secret Cinema is een technodj
En ja, het was geweldig.
Breda is overigens ook een heerlijke stapstad
Lag het aan het daglicht of aan de drank?quote:Op dinsdag 10 april 2012 08:56 schreef Mystikvm het volgende:
Nou, zo spetterend was het ook weer niet
Gewoon op een feestje gebabbeld met iemand en zij moest weg omdat ze een trein moest halen. "Als je niet blijft slapen bij mij, doe dan op z'n minst je telefoonnummer".
Wel afgesproken maar ze bleek bij daglicht niet mijn type.
Ze was wel aantrekkelijk hoor, maar gewoon totaal niet mijn type. Dus waarschijnlijk was het de drankquote:Op dinsdag 10 april 2012 08:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lag het aan het daglicht of aan de drank?
Aah zoquote:Op dinsdag 10 april 2012 08:59 schreef Mystikvm het volgende:
Ze was wel aantrekkelijk hoor, maar gewoon totaal niet mijn type. Dus waarschijnlijk was het de drank
Maar goed, ik voelde mij wel een held
Hoe lang geleden was dat?quote:Op dinsdag 10 april 2012 08:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nou, zo spetterend was het ook weer niet
Gewoon op een feestje gebabbeld met iemand en zij moest weg omdat ze een trein moest halen. "Als je niet blijft slapen bij mij, doe dan op z'n minst je telefoonnummer".
Wel afgesproken maar ze bleek bij daglicht niet mijn type.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:04 schreef Murdera het volgende:
Echte baas scoort gewoon habbo accountnamen.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:04 schreef Murdera het volgende:
Echte baas scoort gewoon habbo accountnamen.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:06 schreef Cue_ het volgende:
Moet zeggen dat ik dat wel heel vaag vond. Dat ie belde.
Bedoel in deze digitale tijdperk enzo. En doordat we al hadden gesmst. Maar hij nam gewoon de moeite om te bellen. Zou het zelf niet doen. Veels te eng!![]()
Hoorde wel dat hij niet helemaal wist wat ie moest zeggen
Bellen doe je toch sowieso wel een keer? Je gaat toch niet alleen maar whatsappen enzo?quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:06 schreef Cue_ het volgende:
Bedoel in deze digitale tijdperk enzo. En doordat we al hadden gesmst. Maar hij nam gewoon de moeite om te bellen. Zou het zelf niet doen. Veels te eng!![]()
Ja, vind dat zo'n onzinquote:Op dinsdag 10 april 2012 09:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Tegenwoordig belt bijna niemand meer.
Iedereen met belangst enzo.
Inderdaad ja. Heb er zelf ook wel eens last vanquote:Op dinsdag 10 april 2012 09:07 schreef Murdera het volgende:
Wat ik laatst al zei, dat zelfs vrienden bijna verontwaardigd zijn dat ik bel in plaats van SMS. Alsof ik diep hun intieme zone binnengedrongen ben door te bellenquote:Op dinsdag 10 april 2012 09:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb niet 1x met date gebeld. Ja 1x geprobeerd, maar toen nam ie niet op ivm werk.quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:07 schreef shifto het volgende:
Bellen doe je toch sowieso wel een keer? Je gaat toch niet alleen maar whatsappen enzo?
Idd. 32 smsjes heen en weer.quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:07 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja, vind dat zo'n onzinBel gewoon, is 3x zo makkelijk en duidelijk.
Maar het mooie daarvan is, is dat je toch weer een half uur vermaak hebt ipv 1 minuutquote:Op dinsdag 10 april 2012 09:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Idd. 32 smsjes heen en weer.
Kan ook in 1 minuut bellen.
Als je zo'n type treft dan moet je snel wegrennenquote:Op dinsdag 10 april 2012 09:08 schreef shifto het volgende:
Als je niet gewoon belt zit het gevaar er ook nog in dat de andere kant je berichtje helemaal gaat ontleden aan hoeveeel Xjes erin staan enzo
Ik heb een dumbphone. geen vermaak, enkel frustratie.quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar het mooie daarvan is, is dat je toch weer een half uur vermaak hebt ipv 1 minuut
want?quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je zo'n type treft dan moet je snel wegrennen
Nieuwe kopenquote:Op dinsdag 10 april 2012 09:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb een dumbphone. geen vermaak, enkel frustratie.
Snake geen vermaak vindenquote:Op dinsdag 10 april 2012 09:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb een dumbphone. geen vermaak, enkel frustratie.
Stalker muchquote:Op dinsdag 10 april 2012 09:11 schreef ovoxo het volgende:
Ik wilde net m'n email openen, komt er te staan dat het geblokkeerd is omdat ik zogenaamd te veel emails heb verstuurd naar mensen, terwijl hij 't gisteren nog deed. The fuck. En ik kan hem niet eens meer openen. Fml.![]()
.
spam.. virus!quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:11 schreef ovoxo het volgende:
Ik wilde net m'n email openen, komt er te staan dat het geblokkeerd is omdat ik zogenaamd te veel emails heb verstuurd naar mensen, terwijl hij 't gisteren nog deed. The fuck. En ik kan hem niet eens meer openen. Fml.![]()
.
Niet nodig. ik ben bijna elke dag de hele dag bij een pc, als iemand wil chatten kunnen ze mailen of msnnen oid.quote:
Vraag nieuw wachtwoord aan, dat kan je wel doenquote:Op dinsdag 10 april 2012 09:12 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Iemand moet m'n account hebben gehackt ofzo, godverdomme.
Jij pc nerdquote:Op dinsdag 10 april 2012 09:12 schreef Murdera het volgende:
Niet nodig. ik ben bijna elke dag de hele dag bij een pc, als iemand wil chatten kunnen ze mailen of msnnen oid.
Als iemand me echt wil spreken kunnen ze bellen.
Echt? Ik prefereer bellen sowieso.. Misschien na een dag een smsje, maar na een paar dagen smsen vind ik bellen veel leuker.quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:06 schreef Cue_ het volgende:
Er staat van: verstuur wachtwoord naar bla******@hotmail.com. Ik heb geen idee welk account dat is. :/quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:12 schreef Geester het volgende:
[..]
Vraag nieuw wachtwoord aan, dat kan je wel doen
Wat is jouw record? De mijne staat op 16 minuten non-stop!quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zit er niet op.Mijn leukste spel is stopwatch.
je moet je wachtwoord niet versturenquote:Op dinsdag 10 april 2012 09:13 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Er staat van: verstuur wachtwoord naar bla******@hotmail.com. Ik heb geen idee welk account dat is. :/
Been there, done that. Ze zijn snel genoeg wegquote:Op dinsdag 10 april 2012 09:13 schreef Geester het volgende:
my god ik moet weten of deze chick op mn stage iemand heeft.. is het not done om iemand van stage te fixen
Eh sorry, er stond stuur code. Ah man, ben nog niet helemaal wakker.quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:14 schreef Geester het volgende:
[..]
je moet je wachtwoord niet versturen
Nee maar ze is wel errug leuk maar ik faal altijd wel dus kan net zo goed mn bek dichthoudenquote:Op dinsdag 10 april 2012 09:14 schreef shifto het volgende:
[..]
Been there, done that. Ze zijn snel genoeg weg
Van de hacker gok ik.quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:13 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Er staat van: verstuur wachtwoord naar bla******@hotmail.com. Ik heb geen idee welk account dat is. :/
Zo goed ben ik niet.quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat is jouw record? De mijne staat op 16 minuten non-stop!
Hoe weet jij nou weer of ik een leuk weekend gehad heb?quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:14 schreef Geester het volgende:
[..]
Niet zeuren jij hebt tenminste een LEUK weekend gehad
Omdat ik posts van jou las waar je chick ( tjik ) in voorkwamquote:Op dinsdag 10 april 2012 09:15 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou weer of ik een leuk weekend gehad heb?
We verwachten dat je met je dame bent geweest, en dus een leuk weekend hebt gehad.quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:15 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou weer of ik een leuk weekend gehad heb?
Ga ik ook doen nuquote:Op dinsdag 10 april 2012 09:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Van de hacker gok ik.
[..]
Zo goed ben ik niet.
Overigens is mijn favo stopwatch spel hem proberen stil te zetten op exact 10 seconden.Lastig met 2 cijfers achter de komma.
Oke geef me je maten ( cup maat ) etc. Dan ga ik via die gegevens je pc hacken en allesquote:Op dinsdag 10 april 2012 09:15 schreef ovoxo het volgende:
AAAH wat nu, op m'n email stonden belangrijke dingen en ik kan er niet eens meer op..
quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zit er niet op.Mijn leukste spel is stopwatch.
Oh dat kan kloppenquote:Op dinsdag 10 april 2012 09:15 schreef Geester het volgende:
[..]
Omdat ik posts van jou las waar je chick ( tjik ) in voorkwam
thats why
quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:16 schreef Geester het volgende:
[..]
Oke geef me je maten ( cup maat ) etc. Dan ga ik via die gegevens je pc hacken en alles
[..]
Oke geef me je maten ( cup maat ) etc. Dan ga ik via die gegevens je pc hacken en alles
Natuurlijk niet, gewoon fixen!quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:13 schreef Geester het volgende:
my god ik moet weten of deze chick op mn stage iemand heeft.. is het not done om iemand van stage te fixen
[..]
Dan ga je toch gewoon een keer een gesprek met haar aan?quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:18 schreef Geester het volgende:
Ze heeft een heel 'lief' uiterlijk niet als een bitch oid... dat zoek ik ook wel
Heb ik vanochtend al gedaan beetje van jaa wat doe je precies dit en dat... welke opleiding doe je...quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan ga je toch gewoon een keer een gesprek met haar aan?
Niet zo eng doenquote:Op dinsdag 10 april 2012 09:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan ga je toch gewoon een keer een gesprek met haar aan?
Nicequote:Op dinsdag 10 april 2012 09:20 schreef Geester het volgende:
Heb ik vanochtend al gedaan beetje van jaa wat doe je precies dit en dat... welke opleiding doe je...
ik vind het wel moeilijk om van zulke standaard gesprekken dieper te gaan zegmaar...
Het is waarschijnlijk zijn stage als ik het zo lees.quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:21 schreef Skv het volgende:
Ik zou even rustig aan doen Geester, als zo'n meisje 1 dat op een nieuw kantoor komt en direct door een collega bij het koffiezetapparaat gehosseld wordt kan dat wat beklemmend overkomen.
we zijn allebei stagiaires.. zij gaat in mei al weg! en ik in juni/juliquote:Op dinsdag 10 april 2012 09:21 schreef Skv het volgende:
Ik zou even rustig aan doen Geester, als zo'n meisje 1 dat op een nieuw kantoor komt en direct door een collega bij het koffiezetapparaat gehosseld wordt kan dat wat beklemmend overkomen.
Voor mij is het ook niet altijd een lolletje hoor. Al die nerdsquote:Op dinsdag 10 april 2012 09:23 schreef shifto het volgende:
Ik haat dat ik in de IT werkEr werken hier 3 chicks en de gezamenlijke leeftijd is 150 ofzo
Oh. BAMMEN DAN.quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:23 schreef Geester het volgende:
[..]
we zijn allebei stagiaires.. zij gaat in mei al weg! en ik in juni/juli
Dat je uberhaupt nog met vrouwen werkt, in ons team zit er geen 1quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:23 schreef shifto het volgende:
Ik haat dat ik in de IT werkEr werken hier 3 chicks en de gezamenlijke leeftijd is 150 ofzo
Al die 10 mannen geilen op de 2 vrouwen zekers?quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:25 schreef Skv het volgende:
Op mijn stage is er een secretaresse en een vrouwelijke collega. En tien mannen.
Vooral op één van beiden.quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:26 schreef Geester het volgende:
[..]
Al die 10 mannen geilen op de 2 vrouwen zekers?
Zeurpietquote:Op dinsdag 10 april 2012 09:27 schreef Skv het volgende:
[..]
Vooral op één van beiden.
Maar ze wonen allemaal samen. Ook de mannen. Allemaal.
En ik niet potverdorie.
Pics van de grapjes.quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:31 schreef Geester het volgende:
Nja ik wil dr echt nog een keer spreken ik zweer het als ik dr weer zie ga ik dr meer mee praten want ze moest wel lachen om mijn misplaatstegrapjes
wat was er dan schatjequote:Op dinsdag 10 april 2012 09:35 schreef ovoxo het volgende:
M'n email doet het weer. Ben zo opgelucht..
*aai*quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:35 schreef ovoxo het volgende:
M'n email doet het weer. Ben zo opgelucht..
In de hoop dat..quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:39 schreef Geester het volgende:
Ik ga nu ook extra veel koffie halen enzoroyal sadness
En dan allebei romantisch naast elkaar op de wc aan de diarree zometeen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:42 schreef Geester het volgende:
[..]
Inderdaad ..dat ze toevallig ook koffie moet halen jaHopen van wel natuurlijk
Niet naast elkaar.. aparte wc's voor mannen en vrouwenquote:Op dinsdag 10 april 2012 09:43 schreef Skv het volgende:
[..]
En dan allebei romantisch naast elkaar op de wc aan de diarree zometeen.
Liefde.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet naast elkaar.. aparte wc's voor mannen en vrouwen
Wat een rigiditeit.quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet naast elkaar.. aparte wc's voor mannen en vrouwen
Printerhok natuurlijkquote:Op dinsdag 10 april 2012 09:44 schreef Skv het volgende:
[..]
Wat een rigiditeit.Waar is de ruimte voor romantiek?
Je woont in Swaziland? Ik kom ze vaak tegen hoorquote:Op dinsdag 10 april 2012 09:45 schreef Geester het volgende:
karma is wel een bitch bij mij op het gebied van vrouwen tegenkomen enzo
serieus
op elkaar bedoel jequote:Op dinsdag 10 april 2012 09:43 schreef Skv het volgende:
[..]
En dan allebei romantisch naast elkaar op de wc aan de diarree zometeen.
Liefde.
In Swaziland mag je toch 10 vrouwen hebben?quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je woont in Swaziland? Ik kom ze vaak tegen hoor
In Swaziland zijn best veel vrouwen hoor.quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je woont in Swaziland? Ik kom ze vaak tegen hoor
Ja, en ze hebben het hoogste percentage HIV ter wereld. Toen ik mijn paspoort liet stempelen kreeg ik er een condoom bij.quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
In Swaziland mag je toch 10 vrouwen hebben?
Dat kotm pas als je een relatie hebt. Dan mag de wcdeur open blijven staanquote:Op dinsdag 10 april 2012 09:44 schreef Skv het volgende:
[..]
Wat een rigiditeit.Waar is de ruimte voor romantiek?
Dit is een grap, hoop ikquote:Op dinsdag 10 april 2012 09:47 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, en ze hebben het hoogste percentage HIV ter wereld. Toen ik mijn paspoort liet stempelen kreeg ik er een condoom bij.!
Ik zou nog heel eventjes wachten met zulke grappen in haar bijzijn.quote:
Oke want jij vind het niet grappig?quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zou nog heel eventjes wachten met zulke grappen in haar bijzijn.
Nee.. Helaas niet.quote:
Ik denk dat maar weinig vrouwen warm voor je lopen als je terloops bij het koffieapparaat suggereert dat je haar bek wel even lekker vol wilt schijten.quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik denk dat maar weinig vrouwen warm voor je lopen als je terloops bij het koffieapparaat suggereert dat je haar bek wel even lekker vol wilt schijten.
[..]
Ik denk dat maar weinig vrouwen warm voor je lopen als je terloops bij het koffieapparaat suggereert dat je haar bek wel even lekker vol wilt schijten.
[..]
Ik had het niet beter kunnen zeggen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zou niet eens een vriendin in NL nodig hebben om mij er van te weerhouden daar seks te hebben met een inboorling.quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:55 schreef Skv het volgende:
Ik heb geen hiv.
En die landen liggen bij elkaar in de buurt. Dat zal het verband zijn.
En godzijdank had ik nog een vriendin in NL toen, dus niet rondgeneukt
quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zou niet eens een vriendin in NL nodig hebben om mij er van te weerhouden daar seks te hebben met een inboorling.
Er lopen daar echt wel lekkere wijven rond hoor.quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zou niet eens een vriendin in NL nodig hebben om mij er van te weerhouden daar seks te hebben met een inboorling.
Wat, moet ik Lesotho er ook nog bij pakken om goed genoeg voor je te zijn?quote:
met HIV.quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:58 schreef Skv het volgende:
[..]
Er lopen daar echt wel lekkere wijven rond hoor.
Ja. Maar dat is slechts 24%.quote:
Niet voordat ze nog miljoenen vrouwen en kindereren verkrachten en die ook besmetten zodat ze hier weer om centen kunnen zeiken.quote:
Zou sowieso nooit naar zulke landen gaan.. Geef mij maar Amerika of Australië ofzo.quote:
Australiëquote:Op dinsdag 10 april 2012 10:00 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Zou sowieso nooit naar zulke landen gaan.. Geef mij maar Amerika of Australië ofzo..
Ja maar de shamaan zei dat ik zou genezenquote:Op dinsdag 10 april 2012 09:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Niet voordat ze nog miljoenen vrouwen en kindereren verkrachten en die ook besmetten zodat ze hier weer om centen kunnen zeiken.
Ah, ze hebben allemaal wel wat, van HIV tot en met post traumatische stress syndroom en dergelijke.quote:
Same thoughsquote:Op dinsdag 10 april 2012 10:01 schreef shifto het volgende:
Hier hebben ze borderlineMaar dat is niet besmettelijk!
Hahahaha, dat zou toch wat zijnquote:Op dinsdag 10 april 2012 10:01 schreef shifto het volgende:
Je zou bijna denken van wel als je ziet hoe snel het om zich heen grijptquote:Op dinsdag 10 april 2012 10:01 schreef shifto het volgende:
Ik heb een ex in Australie. Sorrie maar je hebt nou eenmaal baas boven baas he...quote:
Ik hou van vreemde vakantiebestemmingen. Vorig jaar o.a. in Tsjernobyl en Zimbabwe geweest.quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:00 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Zou sowieso nooit naar zulke landen gaan.. Geef mij maar Amerika of Australië ofzo..
Tsjernobyl? Is dat nog steeds niet een beetje gevaarlijk?quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:02 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik hou van vreemde vakantiebestemmingen. Vorig jaar o.a. in Tsjernobyl en Zimbabwe geweest.
En over een paar weken naar Servië.
Mwoa. Afrika is een heel stuk gevaarlijker imho.quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:03 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Tsjernobyl? Is dat nog steeds niet een beetje gevaarlijk?.
Mijn zus woont in Sydney, naar een hoop andere vrienden, familie en kennissenquote:
Whooo vreemd hoor, elke stakker gaat naar Chernobyl. Ik wil ook nogquote:Op dinsdag 10 april 2012 10:02 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik hou van vreemde vakantiebestemmingen. Vorig jaar o.a. in Tsjernobyl en Zimbabwe geweest.
HAHAHAHAHA.quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:04 schreef Geester het volgende:
Dat is maar aan een ding te zien.. hij is ook xxl
HAHAA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.XO till we overdose
Wel hè!quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je zou bijna denken van wel als je ziet hoe snel het om zich heen grijpt
O, behalve HIV ben je ook nog radioactief?quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:02 schreef Skv het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:05 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
O, behalve HIV ben je ook nog radioactief?
Tenzij je de mantel gaat likken valt het wel mee hoor. Is alweer 25 jaar geleden.quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:03 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Tsjernobyl? Is dat nog steeds niet een beetje gevaarlijk?.
Hm, maar alles daar is gewoon dood en uitgeroeid en er zitten nog steeds gifstoffen in de grond, volgens mij? Maar oke, wel vet tho.quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:04 schreef Skv het volgende:
[..]
Mwoa. Afrika is een heel stuk gevaarlijker imho.
Ik was daar wel door een of ander beest in mn voet gestoken. Toen zwol m'n voet op tot twee keer de normale grootte en moest ik thuis drie dagen met mn poot omhoog zitten en pillen slikken.quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:05 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
O, behalve HIV ben je ook nog radioactief?
Als ik jou nou eens heel kwaad maak, misschien merk je het danquote:Op dinsdag 10 april 2012 10:05 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik was daar wel door een of ander beest in mn voet gestoken. Toen zwol m'n voet op tot twee keer de normale grootte en moest ik thuis drie dagen met mn poot omhoog zitten en pillen slikken.
Ik heb helemaal geen spidermanachterige krachten gekregen. FML.
Helemaal niet, het is een soort van vreemde groene natuurlijke oase geworden. Alsof de natuur de stad terug heeft genomen. Straling zie je ook helemaal niks van, maar het is wel doodeng als die geigenteller als een gek gaat kraken bij bepaalde (metalen) objecten of bij het mosquote:Op dinsdag 10 april 2012 10:05 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Hm, maar alles daar is gewoon dood en uitgeroeid en er zitten nog steeds gifstoffen in de grond, volgens mij? Maar oke, wel vet tho.
Ach, er zijn nog steeds radioactieve gassen ofzo, had ik gelezen. Nog een beetje gevaarlijk wel.quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tenzij je de mantel gaat likken valt het wel mee hoor. Is alweer 25 jaar geleden.
Heb je nog nooit een foto gezien? Is toch keigaaf om te zien.quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:05 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Hm, maar alles daar is gewoon dood en uitgeroeid en er zitten nog steeds gifstoffen in de grond, volgens mij? Maar oke, wel vet tho.
Try me.quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als ik jou nou eens heel kwaad maak, misschien merk je het dan
Je lippen?quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:04 schreef Geester het volgende:
Dat is maar aan een ding te zien.. hij is ook xxl
HAHAA
Ik keek gisteren spiderman.quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:06 schreef shifto het volgende:
Damn kan dat artikel niet meer vinden van die kerel die spinnen meenam naar Tsjernobyl omdat hij dacht zo spiderman te kunnen wordenZou een fokker geweest kunnen zijn
Gassen? Nee. Straling wel.quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:06 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ach, er zijn nog steeds radioactieve gassen ofzo, had ik gelezen. Nog een beetje gevaarlijk wel.
Het is niet zonder risico nee maar je kunt er naar toe gaan en niks oplopen mits je de aanwijzingen opvolgtquote:Op dinsdag 10 april 2012 10:06 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ach, er zijn nog steeds radioactieve gassen ofzo, had ik gelezen. Nog een beetje gevaarlijk wel.
Als je weet waar je kan lopen krijg je niet instant cancer van een rondje hoor.quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:06 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Haha jawel, maar vind 't nog een beetje eng en ik zou zo'n plaats niet zomaar kiezen om op vakantie te gaan.quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Heb je nog nooit een foto gezien? Is toch keigaaf om te zien.
Er werd nog wel verteld dat we tien keer klaar moesten komen voordat we een kind gingen verwekken. Anders krijg je zo'n schele.quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als je weet waar je kan lopen krijg je niet instant cancer van een rondje hoor.
We zaten 7 dagen in Kiev en een dagtrip naar Chernobyl (Pripyat) gedaan.quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:08 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Haha jawel, maar vind 't nog een beetje eng en ik zou zo'n plaats niet zomaar kiezen om op vakantie te gaan.
Das minder dan...quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:05 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik was daar wel door een of ander beest in mn voet gestoken. Toen zwol m'n voet op tot twee keer de normale grootte en moest ik thuis drie dagen met mn poot omhoog zitten en pillen slikken.
Ik heb helemaal geen spidermanachterige krachten gekregen. FML.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:08 schreef Skv het volgende:
[..]
Er werd nog wel verteld dat we tien keer klaar moesten komen voordat we een kind gingen verwekken. Anders krijg je zo'n schele.!
Ah oke, ik snap het. Wel leuk om meegemaakt te hebben.quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:08 schreef Skv het volgende:
[..]
We zaten 7 dagen in Kiev en een dagtrip naar Chernobyl (Pripyat) gedaan.
Hahaha meestertrollen die Russenquote:Op dinsdag 10 april 2012 10:08 schreef Skv het volgende:
[..]
Er werd nog wel verteld dat we tien keer klaar moesten komen voordat we een kind gingen verwekken. Anders krijg je zo'n schele.!
Je gaat maar een dagje.quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:08 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Haha jawel, maar vind 't nog een beetje eng en ik zou zo'n plaats niet zomaar kiezen om op vakantie te gaan.
10 keer? Dan heb je flinke ballen. Na 6 keer komt er lucht bij mij eruit. Ah ja, baas boven baas he?quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:08 schreef Skv het volgende:
[..]
We hoefden het gelukkig niet stante pede te doen, mocht ook in onze vrije tijd.quote:
Er staat niet dat het achter elkaar moet, hoorquote:Op dinsdag 10 april 2012 10:10 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
10 keer? Dan heb je flinke ballen. Na 6 keer komt er lucht bij mij eruit. Ah ja, baas boven baas he?
Hahaha dat zou wat zijn zeg, allemaal op een rijtje, broek op de enkels en trekken maarquote:Op dinsdag 10 april 2012 10:10 schreef Skv het volgende:
[..]
We hoefden het gelukkig niet stante pede te doen, mocht ook in onze vrije tijd.
carequote:Op dinsdag 10 april 2012 10:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Er staat niet dat het achter elkaar moet, hoor
Inderdaad, het verwekken van een kind was geen integraal onderdeel van ons bezoek aan Cherobyl. Noch de tienvoudige aftreksessie. Dat zou wel vreemd zijn geweest denk ik.quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh? Ik wilde het net ff uit gaan proberen, bedankt, je hebt me een avondje met luier en ijsblokjes bespaard...quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat zit jij nu weer te caren, jij deed niet eens mee met het gesprek. Dafuqquote:
Het is dagelijkse kost voor die jongenquote:Op dinsdag 10 april 2012 10:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat zit jij nu weer te caren, jij deed niet eens mee met het gesprek. Dafuq
Dus?quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat zit jij nu weer te caren, jij deed niet eens mee met het gesprek. Dafuq
quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:12 schreef shifto het volgende:
Nieuwe attractie is veel meer hipster. Daar in Japan bij die nieuwe meltdown
Als je wilt dat ik hier niet meer post zeg dat dan ?quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het is dagelijkse kost voor die jongen
Ja, dan zal ik het je zeggen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:13 schreef Geester het volgende:
[..]
Als je wilt dat ik hier niet meer post zeg dat dan ?
Ben je nog steeds verdrietig om dat One Geester, one cup?quote:
dat danquote:Op dinsdag 10 april 2012 10:13 schreef Geester het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ben je nog steeds verdrietig om dat One Geester, one cup?
dat dan ?quote:
Gelieve hier niet meer te posten.quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:13 schreef Geester het volgende:
[..]
JAAA HET IS ER UIT. HIJ ZEI HET, HIJ ZEI-HET-ECHT!!1quote:
Alleen ik mocht het aangeven toch?quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:16 schreef Geester het volgende:
[..]
Is goed ik zal t vanaf deze post niet meer doen
Beloof je dat?quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:16 schreef Geester het volgende:
[..]
Ach, trek het je niet aan.quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:16 schreef Geester het volgende:
[..]
VERPULVERDE TERE KINDERZIELTJES ALS ONTBIJT VOOR DIE MAN.quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:16 schreef Geester het volgende:
[..]
Geeft ie antwoord via DM...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |